En dan erachter komen dat je achterlijk hard muziek hebt gedraaid en je je afvraagt waarom iedereen zo zacht praat.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja.Soms moet je gewoon muziek luisteren, dan doe ik mijn koptelefoon op anders storen andere dingen me. Of lekker in het bos lopen. Helpt geweldig als je boos bent met muziek op.
Nee, ik vind haar stem niet mooiquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij houdt niet van Tarja's operastem?
Wat is deze?
Uhhuh.. En met je hoofd bomen mishandelen ook wel.. Maar niet TE hard, anders ga jij kapot en is de boom nog heel, true storyquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja.Soms moet je gewoon muziek luisteren, dan doe ik mijn koptelefoon op anders storen andere dingen me. Of lekker in het bos lopen. Helpt geweldig als je boos bent met muziek op.
CoBquote:
Hoi DWquote:
Dacht je dat ik geen leuke TT kon verzinnen, of zo?quote:
Sorry, ik moest het doen. Ik kaap normaal nooitquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:52 schreef Samzz het volgende:
Waarom worden hier zo vaak topics gekaapt?
Ik vind het echt prachtig.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, ik vind haar stem niet mooi
Tarjaquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het echt prachtig.
Sleeping Sun.![]()
![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dacht je dat ik geen leuke TT kon verzinnen, of zo?
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sorry, ik moest het doen. Ik kaap normaal nooit
Placeboquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:53 schreef DevilsWhore het volgende:
Beste cover van Running up that hill IMO
Pfft, inderdaad. Daarna heb ik altijd een geluid verschil.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dan erachter komen dat je achterlijk hard muziek hebt gedraaid en je je afvraagt waarom iedereen zo zacht praat.
Dead Boy's Poemquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Sleeping Sun.![]()
![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:53 schreef DevilsWhore het volgende:
Beste cover van Running up that hill IMO
Dat is niet zo hendig nee.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Uhhuh.. En met je hoofd bomen mishandelen ook wel.. Maar niet TE hard, anders ga jij kapot en is de boom nog heel, true story
Samenvatting: Eensch
Je moet niks.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sorry, ik moest het doen. Ik kaap normaal nooit
Ik hoor het al, ik moet jou geen oordopjes geven.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Pfft, inderdaad. Daarna heb ik altijd een geluid verschil.Maar dat heb ik ook met de tv.
quote:
Jawelquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is niet zo hendig nee.Voorzichtig doeen hea trutje.
Komt nooit meer goed.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik hoor het al, ik moet jou geen oordopjes geven.
Mannen hebben ook geen zelfbeheersing.quote:
Jaquote:
Nee! Jij!quote:
Beter van wel ja, dan kunnen we nog samen douchend filosoferen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
JawelKomt heul wel goe zal ik je vertellen biAtch
Mijn eerste concert ooit was Nightwish. Met Tarja.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Sleeping Sun.![]()
![]()
* JijHebtGeenRokje Knuffelt terug en geeft aai over Fera's bol niet huilenquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
* Fera knuffelt Rokje huilend van ontroering
Ik voel me begrepen.
Ten eerste: Placeboquote:
Soms niet neequote:Op maandag 29 oktober 2012 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Mannen hebben ook geen zelfbeheersing.
Jij weet.quote:
Oh, wacht maar. Er gaat nog wel wat ergers gebeuren, dat heet karma.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:54 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb wel eens 3 uur last gehad van een piep in mijn oren door koptelefoon te hard te hebben staan. Niet een heel slim plan
quote:
The Baseballs zijn sowieso baas.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:54 schreef Samzz het volgende:
Ik vind Umbrella van the Baseballs vele malen toffer dan die van Rihanna.
Ongetwijfeldquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, wacht maar. Er gaat nog wel wat ergers gebeuren, dat heet karma.
Me too.. Maar dan slaap ik alleen niet meer en je weet dat ik al heul slecht slaapquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Beter van wel ja, dan kunnen we nog samen douchend filosoferen.
Eigenlijk wil ik gewoon 24/7 muziek horen.
Me so jelly. Ik was net te laat om haar mee te maken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn eerste concert ooit was Nightwish. Met Tarja.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:54 schreef Samzz het volgende:
Ik vind Umbrella van the Baseballs vele malen toffer dan die van Rihanna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |