En dan erachter komen dat je achterlijk hard muziek hebt gedraaid en je je afvraagt waarom iedereen zo zacht praat.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja.Soms moet je gewoon muziek luisteren, dan doe ik mijn koptelefoon op anders storen andere dingen me. Of lekker in het bos lopen. Helpt geweldig als je boos bent met muziek op.
Nee, ik vind haar stem niet mooiquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij houdt niet van Tarja's operastem?
Wat is deze?
Uhhuh.. En met je hoofd bomen mishandelen ook wel.. Maar niet TE hard, anders ga jij kapot en is de boom nog heel, true storyquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja.Soms moet je gewoon muziek luisteren, dan doe ik mijn koptelefoon op anders storen andere dingen me. Of lekker in het bos lopen. Helpt geweldig als je boos bent met muziek op.
CoBquote:
Hoi DWquote:
Dacht je dat ik geen leuke TT kon verzinnen, of zo?quote:
Sorry, ik moest het doen. Ik kaap normaal nooitquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:52 schreef Samzz het volgende:
Waarom worden hier zo vaak topics gekaapt?
Ik vind het echt prachtig.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, ik vind haar stem niet mooi
Tarjaquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het echt prachtig.
Sleeping Sun.![]()
![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dacht je dat ik geen leuke TT kon verzinnen, of zo?
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sorry, ik moest het doen. Ik kaap normaal nooit
Placeboquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:53 schreef DevilsWhore het volgende:
Beste cover van Running up that hill IMO
Pfft, inderdaad. Daarna heb ik altijd een geluid verschil.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dan erachter komen dat je achterlijk hard muziek hebt gedraaid en je je afvraagt waarom iedereen zo zacht praat.
Dead Boy's Poemquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Sleeping Sun.![]()
![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:53 schreef DevilsWhore het volgende:
Beste cover van Running up that hill IMO
Dat is niet zo hendig nee.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Uhhuh.. En met je hoofd bomen mishandelen ook wel.. Maar niet TE hard, anders ga jij kapot en is de boom nog heel, true story
Samenvatting: Eensch
Je moet niks.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sorry, ik moest het doen. Ik kaap normaal nooit
Ik hoor het al, ik moet jou geen oordopjes geven.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Pfft, inderdaad. Daarna heb ik altijd een geluid verschil.Maar dat heb ik ook met de tv.
quote:
Jawelquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is niet zo hendig nee.Voorzichtig doeen hea trutje.
Komt nooit meer goed.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik hoor het al, ik moet jou geen oordopjes geven.
Mannen hebben ook geen zelfbeheersing.quote:
Jaquote:
Nee! Jij!quote:
Beter van wel ja, dan kunnen we nog samen douchend filosoferen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
JawelKomt heul wel goe zal ik je vertellen biAtch
Mijn eerste concert ooit was Nightwish. Met Tarja.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Sleeping Sun.![]()
![]()
* JijHebtGeenRokje Knuffelt terug en geeft aai over Fera's bol niet huilenquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
* Fera knuffelt Rokje huilend van ontroering
Ik voel me begrepen.
Ten eerste: Placeboquote:
Soms niet neequote:Op maandag 29 oktober 2012 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Mannen hebben ook geen zelfbeheersing.
Jij weet.quote:
Oh, wacht maar. Er gaat nog wel wat ergers gebeuren, dat heet karma.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:54 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb wel eens 3 uur last gehad van een piep in mijn oren door koptelefoon te hard te hebben staan. Niet een heel slim plan
quote:
The Baseballs zijn sowieso baas.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:54 schreef Samzz het volgende:
Ik vind Umbrella van the Baseballs vele malen toffer dan die van Rihanna.
Ongetwijfeldquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, wacht maar. Er gaat nog wel wat ergers gebeuren, dat heet karma.
Me too.. Maar dan slaap ik alleen niet meer en je weet dat ik al heul slecht slaapquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Beter van wel ja, dan kunnen we nog samen douchend filosoferen.
Eigenlijk wil ik gewoon 24/7 muziek horen.
Me so jelly. Ik was net te laat om haar mee te maken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn eerste concert ooit was Nightwish. Met Tarja.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:54 schreef Samzz het volgende:
Ik vind Umbrella van the Baseballs vele malen toffer dan die van Rihanna.
Die wil ik nog wel eens live zienquote:
Het waren tranen van geluk.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
* JijHebtGeenRokje Knuffelt terug en geeft aai over Fera's bol niet huilen
Mja.. Pijnlijke betekenis.. Ik luister m niet zo vaak
Noh! Placeboquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ten eerste: Placebo![]()
Ten tweede: It sounds like rape.
Ach tegenwoordig heb je toffe kleine gehoorapparaatjes, daar kun je niet meer omheen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ja, dat wordt toch wel gehoorapparaatje ja.
Da's kut. Annet was bagger, toen luisterde ik het ook niet meer.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Me so jelly. Ik was net te laat om haar mee te maken.
quote:
Nemoquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Het waren tranen van geluk.
Awww ... Meh.Dat heb ik met Forever Yours en Ocean Soul.
Ik vond het eerste album met Anette nog wel nice. De tweede was diep teleurstellend. Maar ze hebben haar ook naar huis gestuurd. Ben benieuwd hoe het verder gaat.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Da's kut. Annet was bagger, toen luisterde ik het ook niet meer.
Tijdelijk met Floor dus..quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond het eerste album met Anette nog wel nice. De tweede was diep teleurstellend. Maar ze hebben haar ook naar huis gestuurd. Ben benieuwd hoe het verder gaat.
Nemo idd ... Ook zo'n emo nummer van vroeger.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nemo
Maar dat zijn dan weer FIJNE dingetjes
En dat zijn ook heule mooie ja![]()
Tot een bepaald gehoorverlies kun je zelf volledig 360 graden onzichtbaar gaan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ach tegenwoordig heb je toffe kleine gehoorapparaatjes, daar kun je niet meer omheen.
Douchsequote:Op maandag 29 oktober 2012 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga de douche op zoeken .....
fijne avond liefjes
Mja, maar dat is tijdelijk. Dus ben benieuwd.quote:
Ik ben in elk geval niet snel beledigd.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:57 schreef Fera het volgende:
[..]Niet letterlijk hè, voordat ik weer mensen beledig of zo.
Nieuw leven ingeblazen gekregenquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Nemo idd ... Ook zo'n emo nummer van vroeger.
quote:
Maar After Forever is deaud.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
Floor kan met After Forever heel goed Maiden coveren
Maiden coveren zou doodstraf moeten betekenen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
Floor kan met After Forever heel goed Maiden coveren
Mehquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:00 schreef Fera het volgende:
Ik zong deze altijd in duet met m'n ex.Wel in een melige bui, want we zingen beiden zo vals dat de ruiten breken.
Ik luisterde bijna niet anders met m'n exquote:
https://dl.dropbox.com/u/(...)Of%20The%20Opera.mp3quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:00 schreef Fera het volgende:
Ik zong deze altijd in duet met m'n ex.Wel in een melige bui, want we zingen beiden zo vals dat de ruiten breken.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goed voor de lachspieren, dat wel.
Slechte cover? Ik vind hem wel gaaf.quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
MaidenPink Floyd coveren zou doodstraf moeten betekenen.
Epica dan weer niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik luisterde bijna niet anders met m'n ex![]()
Nightwish, After Forever, Within Temptation, Epica..
Achja, sowieso ben ik geen groot fan van coveren. Maar je houdt het niet tegenquote:
Ik haat alle covers die niet door de officiële musical casts of Emmy van Rossum zijn gezongenquote:
Duidelijk.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik haat alle covers die niet door de officiële musical casts of Emmy van Rossum zijn gezongen.
Dat zeg je alleen maar omdat je die van Staind goed vondquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Achja, sowieso ben ik geen groot fan van coveren. Maar je houdt het niet tegen
Na het laatste album vind ik dat ook niet zo ergquote:
Ja, die vind ik goed. Ik ontken ook niet dat er meer goede covers zijn, maar ik ben geen voorstander van coveren. Vind het allemaal zo inspiratieloos lijkenquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat je die van Staind goed vond.
Ik vind 'm ook niet mooi hoor.quote:
Ik wel.. ik mis Floorquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Na het laatste album vind ik dat ook niet zo erg
Ik snap het.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook niet mooi hoor.
Maar dat komt vooral omdat eigenlijk niemand zo'n fantastische stem heeft als Sarah Brightman en dat liedje dus voor haar geschreven is. De hele musical, overigens.
Daarom, ik maak me geen zorgen. Vroeger wel, maar als ik in de bios kom oid dan denk ik ook nog wtf staat het geluid hard. Daar kan ik me aan storen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tot een bepaald gehoorverlies kun je zelf volledig 360 graden onzichtbaar gaan.
En deze cover
Verdient vooralsnog gewoon een nekschot. Inspiratieloze artiesten die mee willen liften op het succes van een anderquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, die vind ik goed. Ik ontken ook niet dat er meer goede covers zijn, maar ik ben geen voorstander van coveren. Vind het allemaal zo inspiratieloos lijken
Niks mis mee ...quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Na het laatste album vind ik dat ook niet zo erg
Niet de beste, maar wel nice.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |