ik ook en ik hoop dat ze dit seizoen eens noemale en leuke nummers kiezenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb echt al zin in de live showsIk hoop dat het lekker divers wordt, verschillende genres
Dat hoop ik al twee jaar, maar elke keer komen ze weer met dezelfde clichebak met nummers. Edwin Evers kan niet zoveel anders spelen denk ik. Al was Paul wel episch, maar goed, eigenlijk heeft hij er, net als Kathy, niets te zoeken natuurlijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb echt al zin in de live showsIk hoop dat het lekker divers wordt, verschillende genres
Ik weet dat er veel hitjes komen, en dat hoort misschien ook wel, maar net zoals met Johannes hoop ik dat we gewoon wat rock krijgen, en zo hoop ik op nog meer variatie.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook en ik hoop dat ze dit seizoen eens noemale en leuke nummers kiezen
Episch, nou ja, nou jaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat hoop ik al twee jaar, maar elke keer komen ze weer met dezelfde clichebak met nummers. Edwin Evers kan niet zoveel anders spelen denk ik. Al was Paul wel episch, maar goed, eigenlijk heeft hij er, net als Kathy, niets te zoeken natuurlijk
JA!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Episch, nou ja, nou ja![]()
En laat Kathy ook maar lekker Kate Bush en Björk gaan doen, om maar even wat te noemen.
Dat was gewoon een apenshowquote:
Dat wordt lastig, zit in Mexico.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat was gewoon een apenshow
Evers drumt toch ook niet altijd. Maar het merendeel van de deelnemers kiest gewoon voor die commerciële recente meuk. Of ze moeten, geen idee.
Je haakt heus nog aan Pingu
zou goed kunnen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
Als Marco élke dag belt, dan zegt het mij dat dit misschien Marco zijn favoriet is
okeeeequote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Ah, komt even iets tussen hier. Ik ben over uurtje wel weer terug.
Ik vind hem ook best leuk eigenlijk! Behalve met audities en Tha Piempquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:40 schreef MissJ het volgende:
[..]
zou goed kunnen.
Maar Marco is wel echt een onwijs lieve betrokken vent hoorHeb hem een paar keer op zijn fanclubdag meegemaakt en tig keer bij concerten en hij is echt gewoon heel tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |