quote:Op zondag 4 november 2012 19:41 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Daar pak je ook meteen het mooiste blok van Jorge!
Hmm ik zou zeggen zoek eens op Triplex! Die hebben ook dikke blokken!quote:Op zondag 4 november 2012 19:45 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Beetje eentonig kwa kleur maar kan iemand een paar linkjes geven van grlijkwaardige blokken ?
Tristar, Tropic.quote:Op zondag 4 november 2012 20:28 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Hmm ik zou zeggen zoek eens op Triplex! Die hebben ook dikke blokken!
Tristar ken ik niet echt, Tropic is ook wel aardig. De oude Bonbridge blokken zijn ook een aanrader, net als een goed blok van Lidu of Vulcanquote:
Mjoa ik denk dat meer mensen dat denken dit jaar; ik heb zoiets van: als je 2 potten hebt, dat kost de wereld niet en draag je ook nog iets bij om 12 uur.quote:Op zondag 4 november 2012 20:48 schreef Ou-Tannu het volgende:
ik denk dat ik dit jaar maar eens oversla![]()
.1 die legale prut is toch weer over dreven duur voor wat je krijgt...
.2 illegale klappers enzo zijn ook best saai..
.3 het is fakkin crisis ik kijk wel hoe mn buurman zn centen op rookt
gewoon lekker op tijd naar bed op 31-12quote:Op zondag 4 november 2012 20:54 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Mjoa ik denk dat meer mensen dat denken dit jaar; ik heb zoiets van: als je 2 potten hebt, dat kost de wereld niet en draag je ook nog iets bij om 12 uur.
Zo kun je ook denken inderdaad.quote:Op zondag 4 november 2012 21:00 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
gewoon lekker op tijd naar bed op 31-12
Dit inderdaad. Mensen die geen geld uitgeven aan vuurwerk maar wel om 0:01 buiten staan om van andermans centen te profiterenquote:Op zondag 4 november 2012 20:54 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Mjoa ik denk dat meer mensen dat denken dit jaar; ik heb zoiets van: als je 2 potten hebt, dat kost de wereld niet en draag je ook nog iets bij om 12 uur.
quote:Op maandag 5 november 2012 10:58 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Mensen die geen geld uitgeven aan vuurwerk maar wel om 0:01 buiten staan om van andermans centen te profiteren![]()
![]()
En dan nog zitten te zeiken hoeveel geld je eraan uitgeeft daarna, ''wat zonde zeg''![]()
Tomquote:
Die kerel met dat rode haar maakt het ook afquote:Op maandag 5 november 2012 17:26 schreef zlotka het volgende:
[..]
Tom![]()
Die 1e is ook erg leuk trouwens.
Ik denk idd een van de weinige landen. Wel speciaal vind ikquote:Op maandag 5 november 2012 17:28 schreef stoeltafel het volgende:
Is Nederland het enige land waar consumenten om 00 uur vuurwerk afsteken?
Ben nu met oud en nieuw in Zuid Afrika, Spanje, Australie, Zweden geweest en ga naar NY en in al deze landen heb ik nog nooit iemand iets af zien steken, erg jammer. Zo'n grote show is wel leuk maar toch heeft het consumenten vuurwerk ook wel wat.
In curacao doen mensen het welquote:Op maandag 5 november 2012 17:28 schreef stoeltafel het volgende:
Ben nu met oud en nieuw in Zuid Afrika, Spanje, Australie, Zweden geweest en ga naar NY en in al deze landen heb ik nog nooit iemand iets af zien steken, erg jammer. Zo'n grote show is wel leuk maar toch heeft het consumenten vuurwerk ook wel wat.
West Europa redelijk en ook Oost Europa.quote:Op maandag 5 november 2012 17:28 schreef stoeltafel het volgende:
Hoe bedoel je, die cobra's in Polen?quote:Op maandag 5 november 2012 21:10 schreef Faazz het volgende:
Zijn die cobra's in Polen voor de consument nou ook toegestaan of..?
Er zijn wel krantjes waar ze in afgebeeld staan.
50gr flash in een buisje
Belgen moeten een vergunning aanvragen als ze knalvuurwerk willen afsteken in hun dorp/stadquote:Op maandag 5 november 2012 21:07 schreef Qunix het volgende:
[..]
West Europa redelijk en ook Oost Europa.
België mag het, maar veel Belgen doen dat niet. Duitsland, Polen, Oostenrijk mag het en is net als in Nederland populair.
http://forum.vuurwerkcrew(...)8-Wetgeving-per-land
Legaal in Italiequote:Op maandag 5 november 2012 21:20 schreef Faazz het volgende:
O ik dacht uit Polen, maar dan nog..
Ik bedoel, als ze hier zo massaal worden aangeboden, zullen ze daar ook niet moeilijk te krijgen zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |