Logisch want lekker allemaal! Vooral uiensoepquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:26 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb een grote pan uiensoep gemaakt, olijvenbrood en hartige prei-spekjestaart, en nu zit ik te vol.
Lekker! Kook ze zelf altijd met een fles portquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb stoofpeertjes op staan, 2 kilo giese wildeman, fles rode wijn (ZA Shirah), suiker, stok kaneel en een tonkaboon
Pas je op dat je geen dikke reet krijgtquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb de hele dag al een vreetbui. Koek, bonbons, m&m's... net een pizzabroodje, bugles met roomkaas en een cornetto op. En het is niet eens (ook niet bijna) de tijd van de maand. Misschien wil mijn lichaam een wintervachtje
ik denk dat mn billen als laatst dik wordenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:39 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Pas je op dat je geen dikke reet krijgt
Die quiche klinkt heerlijk!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:56 schreef MaximusTG het volgende:
Wat heb jij toch altijd een aparte combinaties uniekhoorn!
Ik denk dat ik een soort quiche maak met pecan, appel, maple-syrup, gorgonzola. Maak ik er een salade bij met spekjes, tomaat, komkommer en sla.
Thnx! Laat je weten hoe ie was?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:13 schreef MaximusTG het volgende:
Ja he: http://www.simplyrecipes.(...)gonzola_rustic_tart/
Hij is erg lekker!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Thnx! Laat je weten hoe ie was?
ziet er apart uit voor een quiche, maar mooi dat ie lekker is. kan ik em proberen, hou van quiche.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:44 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Hij is erg lekker!
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Wou eigenlijk deeg voor hartige taart meenemen, maar dat was ik natuurlijk net weer vergeten. Dus toen toch maar het recept gevolgd voor de Pâte Brisée, die gelinkt wordt in die link die ik eerder postte. (omgezette gewichten; 140 gram bloem, 113 gram boter, rest is in tea- en tablespoons). En dat is een prima recept, want het deeg is mooi luchtig geworden
.
Aha ik gebruik wel wat meer vulling en iets minder deeg denk ik.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:31 schreef MaximusTG het volgende:
Kan je wel aanraden dat deeg te maken, stuk lekkerder dan gewoon quichedeeg. Maar wel vrij zwaar (door de boter;) ).
Hij had ook wel iets dunner gemogen trouwens, ik had ook minder vulling. Restje gorgonzola, 1 appel en wat noten.
Wat een combiquote:Op donderdag 1 november 2012 18:38 schreef Mirjam het volgende:
net boerenkool gegeten, met vissticks
Wasda?quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:28 schreef Prego het volgende:
vanavond bij een vriendin:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Heet dat niet "raclette" ?quote:
Dat eten wij morgen alleen dan met wat witvis en rookworstquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Flink bord hutspot met een runderlapje en jus.
Raclette, ooit eens gedaan in Frankrijk, erg lekker en gelijk zo'n apparaat in huis gehaald. In de winter doen we het ongeveer 2 keer per maand.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:28 schreef Prego het volgende:
vanavond bij een vriendin:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |