Slecht argument, vooral omdat het al om een aandeelhouder gaat.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:59 schreef martijnde3de het volgende:
Toen iemands dochter van een aandeelhouder vermist was heeft hij de hele productie stil-gelegd en iedereen laten zoeken naar haar.
Ik zou op hem stemmen of anders Ron Paulquote:
Wel lef om er voor uit te durven komen, dat moet gezegd worden.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:29 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Ik zou op hem stemmen of anders Ron Paul
quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:41 schreef Bendoe het volgende:
Een man die wil dat vliegtuigraampjes open moeten kunnen moet naar het gesticht.
Jij wilt dat de VS Iran binnenvalt? Ga jij de oorlog betalen? Ga jij voorop in de strijd?quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:34 schreef robin007bond het volgende:
Romney
Eens met TS.
Ook zie ik Iran als potentieel gevaar. Obama stelt niets voor wat dat betreft.
Ach, de VS kent geen dienstplicht. Soldaten kiezen er zelf voor om soldaat te zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij wilt dat de VS Iran binnenvalt? Ga jij de oorlog betalen? Ga jij voorop in de strijd?
Kiezen is een heel groot woord. Kansarme jongeren worden geronseld met mooie praatjes.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, de VS kent geen dienstplicht. Soldaten kiezen er zelf voor om soldaat te zijn.
Tevens hoeft het natuurlijk niet tot een oorlog te komen. Alleen als Iran niet stopt met zijn kernwapens.
Natuurlijk is dat zuur, maar je kiest er wel bewust voor. Als je in het leger zit weet je dat er een kans is dat er nare dingen gebeuren.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kiezen is een heel groot woord. Kansarme jongeren worden geronseld met mooie praatjes.
Overigens is oorlog ook zonder dienstplicht geen feest. De meeste Amerikanen die streden tijdens WOII deden dat vrijwillig. Is hun dood daarom minder zuur?
Natuurlijk kies je er tot op zekere hoogte zelf voor. Vind het gemak waarmee jij jonge gasten de dood in wil sturen nogal stuitend.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat zuur, maar je kiest er wel bewust voor. Als je in het leger zit weet je dat er een kans is dat er nare dingen gebeuren.
Tja.. ik weet niet hoe erg dat is daar met het recruiten van jongeren, maar je moet natuurlijk wel een beetje door reclamepraatjes heen kunnen kijken.
Als jij überhaupt nog gelooft dat dit iets met kernwapens te maken heeft, dan moet je toch echt eens bij jezelf te rade gaan. Er is niemand op aarde gek genoeg om in deze tijd nog kernwapens af te vuren (afgezien van tactische kernwapens dan). De eerste die er één afvuurt krijgt er direct twee voor terug.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, de VS kent geen dienstplicht. Soldaten kiezen er zelf voor om soldaat te zijn.
Tevens hoeft het natuurlijk niet tot een oorlog te komen. Alleen als Iran niet stopt met zijn kernwapens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |