Ik weet niet, ik snap echt niet goed wat er mis gaat. Ik zou willen dat ik gewoon leuke, relaxte, ontspannen en vooral plezierige gesprekken met meisjes zou kunnen hebben. Voor ons allebei zou dat tof zijn. Nu voel ik mezelf kut en ik laat een meisje zich shit en ongemakkelijk voelen. Dat is niet leuk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jij denkt bij voorbaat al dat je wordt uitgekotst en dat straal je uit, geen wonder dat het stroef loopt. Knappe meid die het geduld blijft opbrengen. En wat een verschil met jou als er geen vrouw in de buurt is, vele malen leukerDat zou je altijd moeten hebben
Niet echt. Bij meisjes blijf ik vooral heel erg leeg en als ik in een groep zit dan loop ik voor mijn gevoel sowieso 10 minuten achter op het gesprek.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja heb je vragen in je hoofd die je kan stellen sowieso? Gewoon wat vragen stellen toch en veel luisteren vooral.
Nou dan zorgen dat je een lijstje van vragen in je hoofd hebt om te vragen. Dan kan je in ieder geval wat dingen vragen. En bij het groepje komt denk ik omdat je zelf niet meepraat dan en daardoor wat afgeleid raakt en dan niet precies meer weet waar het over gaat. Klopt dat of niet?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Niet echt. Bij meisjes blijf ik vooral heel erg leeg en als ik in een groep zit dan loop ik voor mijn gevoel sowieso 10 minuten achter op het gesprek.
Mja, als je dan een kort antwoord krijgt houd het zo op. Zodra ik mijn mond opentrek in de buurt van een meisje dan beginnen ze al ongemakkelijk te kijken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou dan zorgen dat je een lijstje van vragen in je hoofd hebt om te vragen. Dan kan je in ieder geval wat dingen vragen. En bij het groepje komt denk ik omdat je zelf niet meepraat dan en daardoor wat afgeleid raakt en dan niet precies meer weet waar het over gaat. Klopt dat of niet?
Oke. En je uiterlijke verzorging is oke? Netjes? Tanden gepoetst? Nette schoenen enzo? En ja je bent dus niet gevat genoeg om iets in normaal tempo te kunnen verzinnen en te zeggen? Daar kan ik zo niet iets op bedenken behalve oefenen. Of met 1 persoon beetje meer gaan praten ofzoquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Mja, als je dan een kort antwoord krijgt houd het zo op. Zodra ik mijn mond opentrek in de buurt van een meisje dan beginnen ze al ongemakkelijk te kijken.
In een groep heb ik het gevoel dat ik achterloop, het gesprek gaat steeds verder en springt en steeds als ik net iets weet wat ik kan zeggen wisselt het onderwerp. Ik loop voortdurend net ietsje achter.
Voor zover ik weet wel ja.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke. En je uiterlijke verzorging is oke? Netjes? Tanden gepoetst? Nette schoenen enzo?
Je lichaamshouding of nerveusheid of starheid in hoe je dingen zegt ofzo?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wel ja.
Het is denk ik iets wat ik onbewust communiceer
Heel, heel herkenbaar. Ik heb dat ook. Ik denk dat het door mijn isolement komt en ik hoop dat het niet chronisch is.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:25 schreef benzin het volgende:
In een groep heb ik het gevoel dat ik achterloop, het gesprek gaat steeds verder en springt en steeds als ik net iets weet wat ik kan zeggen wisselt het onderwerp. Ik loop voortdurend net ietsje achter.
Geen idee, als ik exact wist wat het was kon ik het veranderen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je lichaamshouding of nerveusheid of starheid in hoe je dingen zegt ofzo?
Nou ja neem cam en ga met iemand van internet het proberen en vragen die je wil helpen erbij.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Geen idee, als ik exact wist wat het was kon ik het veranderen.
Kan helpen inderdaad.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik weet meestal wel wat te zeggen maar soms zeg ik bij een stilte wel gewoon van 'ik weet even niks gevats te zeggen'. En dan gaat het gesprek weer door hehe. Gewoon melden dat je even niet weet wat je moet zeggen kan helpen toch? Of ben ik nu ubernerd?
Ik ookquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Hippere kleding en een vlotter kapselbeen there's, doneren that, ben ook langzaam aan t veranderen.
wil je mijn quote aanpassenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook
Erg mijn best gedaan het afgelopen jaar.
Eigenlijk is het best wel treurig gesteld als we dat al moeten gaan zeggenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:54 schreef Comp_Lex het volgende:
Hippe kleding en hip kapsel is inderdaad een must. Als ik binnenkort wat geld heb dan koop ik misschien nieuwe kleren.
Hoezo suf? Natuurlijk gedrag heeft hij blijkbaar niet zo dat het leuk is. Hij heeft stiltes vaak. Dan kan hij beter een lijstje in zijn hoofd hebben dan helemaal niks zeggen. Het is suf omdat het niet zo hoort te hoeven maar als je het niet hebt dan is zoiets goed om te hebben.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:04 schreef dawg het volgende:
als ik de reacties zo lees heb ik het idee dat jullie te bang zijn, en daarmee te lief en dus niet spannend.
dat lijstje is echt suf trouwens, net als dat tv programma.wanneer iemand zichzelf een compleet andere houding aanmeet komt dat heel vaak geforceerd over. natuurlijk gedrag is veelal veel aantrekkelijker.
Kennen de meisjes, die je ontmoet, jou al op één of andere manier? (misschien qua reputatie?)quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:08 schreef benzin het volgende:
Ik zou gewoon graag willen dat ik leuke gesprekken met meisjes kan hebben waarbij iedereen zich blij en happy voelt.
Genotsmiddelen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:08 schreef benzin het volgende:
Ik zou gewoon graag willen dat ik leuke gesprekken met meisjes kan hebben waarbij iedereen zich blij en happy voelt.
Ik wil ook zonder leuke gesprekken kunnen hebben.quote:
Iedereen wil wel leuke gesprekken. Maar misschien moet je een plannetje komen hoe je je skills wil verbeterenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:25 schreef benzin het volgende:
Serieus, van ongemakkelijke gesprekken wordt niemand blij. Ik niet en zij ook niet.
[..]
Ik wil ook zonder leuke gesprekken kunnen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |