abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118641007
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:15 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Jij denkt bij voorbaat al dat je wordt uitgekotst en dat straal je uit, geen wonder dat het stroef loopt. Knappe meid die het geduld blijft opbrengen. En wat een verschil met jou als er geen vrouw in de buurt is, vele malen leuker O+ Dat zou je altijd moeten hebben
Ik weet niet, ik snap echt niet goed wat er mis gaat. Ik zou willen dat ik gewoon leuke, relaxte, ontspannen en vooral plezierige gesprekken met meisjes zou kunnen hebben. Voor ons allebei zou dat tof zijn. Nu voel ik mezelf kut en ik laat een meisje zich shit en ongemakkelijk voelen. Dat is niet leuk.

Ik ben nooit echt een sociale superheld, maar ik ben inderdaad wel ietsje leuker als er geen vrouwen in de buurt zijn ja. Dan voel ik me ook veel beter.
pi_118641056
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nou ja heb je vragen in je hoofd die je kan stellen sowieso? Gewoon wat vragen stellen toch en veel luisteren vooral.
Niet echt. Bij meisjes blijf ik vooral heel erg leeg en als ik in een groep zit dan loop ik voor mijn gevoel sowieso 10 minuten achter op het gesprek.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:23:03 #178
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118641194
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:21 schreef benzin het volgende:

[..]

Niet echt. Bij meisjes blijf ik vooral heel erg leeg en als ik in een groep zit dan loop ik voor mijn gevoel sowieso 10 minuten achter op het gesprek.
Nou dan zorgen dat je een lijstje van vragen in je hoofd hebt om te vragen. Dan kan je in ieder geval wat dingen vragen. En bij het groepje komt denk ik omdat je zelf niet meepraat dan en daardoor wat afgeleid raakt en dan niet precies meer weet waar het over gaat. Klopt dat of niet?
we dan
pi_118641345
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nou dan zorgen dat je een lijstje van vragen in je hoofd hebt om te vragen. Dan kan je in ieder geval wat dingen vragen. En bij het groepje komt denk ik omdat je zelf niet meepraat dan en daardoor wat afgeleid raakt en dan niet precies meer weet waar het over gaat. Klopt dat of niet?
Mja, als je dan een kort antwoord krijgt houd het zo op. Zodra ik mijn mond opentrek in de buurt van een meisje dan beginnen ze al ongemakkelijk te kijken.

In een groep heb ik het gevoel dat ik achterloop, het gesprek gaat steeds verder en springt en steeds als ik net iets weet wat ik kan zeggen wisselt het onderwerp. Ik loop voortdurend net ietsje achter.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:28:10 #180
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118641503
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:25 schreef benzin het volgende:

[..]

Mja, als je dan een kort antwoord krijgt houd het zo op. Zodra ik mijn mond opentrek in de buurt van een meisje dan beginnen ze al ongemakkelijk te kijken.

In een groep heb ik het gevoel dat ik achterloop, het gesprek gaat steeds verder en springt en steeds als ik net iets weet wat ik kan zeggen wisselt het onderwerp. Ik loop voortdurend net ietsje achter.
Oke. En je uiterlijke verzorging is oke? Netjes? Tanden gepoetst? Nette schoenen enzo? En ja je bent dus niet gevat genoeg om iets in normaal tempo te kunnen verzinnen en te zeggen? Daar kan ik zo niet iets op bedenken behalve oefenen. Of met 1 persoon beetje meer gaan praten ofzo
we dan
pi_118641594
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Oke. En je uiterlijke verzorging is oke? Netjes? Tanden gepoetst? Nette schoenen enzo?
Voor zover ik weet wel ja.

Het is denk ik iets wat ik onbewust communiceer
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:33:19 #182
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118641865
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:29 schreef benzin het volgende:

[..]

Voor zover ik weet wel ja.

Het is denk ik iets wat ik onbewust communiceer
Je lichaamshouding of nerveusheid of starheid in hoe je dingen zegt ofzo?
we dan
pi_118642321
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:25 schreef benzin het volgende:
Heel, heel herkenbaar. Ik heb dat ook. Ik denk dat het door mijn isolement komt en ik hoop dat het niet chronisch is.
Lach je ook altijd als laatste om een grap of lach je gewoon als anderen ook lachen? Maak je zelf wel eens van die gevatte grappen zoals anderen dat doen?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_118642538
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Je lichaamshouding of nerveusheid of starheid in hoe je dingen zegt ofzo?
Geen idee, als ik exact wist wat het was kon ik het veranderen.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:44:59 #185
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118642770
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:42 schreef benzin het volgende:

[..]

Geen idee, als ik exact wist wat het was kon ik het veranderen.
Nou ja neem cam en ga met iemand van internet het proberen en vragen die je wil helpen erbij.
we dan
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:46:05 #186
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_118642860
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ik weet meestal wel wat te zeggen maar soms zeg ik bij een stilte wel gewoon van 'ik weet even niks gevats te zeggen'. En dan gaat het gesprek weer door hehe. Gewoon melden dat je even niet weet wat je moet zeggen kan helpen toch? Of ben ik nu ubernerd?
Kan helpen inderdaad.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_118642970
Hippere kleding en een vlotter kapsel :) been there, done that, ben ook langzaam aan t veranderen.
pi_118643027
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Hippere kleding en een vlotter kapsel :) been there's, doneren that, ben ook langzaam aan t veranderen.
Ik ook _O_
Erg mijn best gedaan het afgelopen jaar.
pi_118643155
quote:
3s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:48 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik ook _O_
Erg mijn best gedaan het afgelopen jaar.
wil je mijn quote aanpassen :') woordenboek op telefoon
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:52:20 #190
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_118643352
Praten met vrouwen vind ik geen probleem. Kan ook prima met ze lachen en samenwerken. Alleen ik ben vaak niet spannend genoeg ofzo. Ze vinden mij aardig, ze vinden mij meegaand, maar niet 'meer dan dat'. Mijn laatste date vond mij kleurloos (jaja, feedback kan soms pijnlijk zijn :') ) en met de vrouwen waarmee het in het verleden goed klikte en waarmee ik een paar hele gezellige avonden heb gehad, ging het uiteindelijk ook mis omdat ze gewoon niet verliefd op me werden. Dat is best frustrerend.
pi_118643353
Ik heb een hip goedgekleed vriendje bij wie ik mij een dood musje voelde, die trekt mij qua kleding zwaar uit mijn comfort zone: kleur in de kledingkast! En ik heb voor t eerst in jaren een kapsel dat mijn krullen uit doet komen :@
pi_118643518
Hippe kleding en hip kapsel is inderdaad een must. Als ik binnenkort wat geld heb dan koop ik misschien nieuwe kleren.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_118644344
als ik de reacties zo lees heb ik het idee dat jullie te bang zijn, en daarmee te lief en dus niet spannend.

dat lijstje is echt suf trouwens, net als dat tv programma. :') wanneer iemand zichzelf een compleet andere houding aanmeet komt dat heel vaak geforceerd over. natuurlijk gedrag is veelal veel aantrekkelijker.
pi_118644370
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:54 schreef Comp_Lex het volgende:
Hippe kleding en hip kapsel is inderdaad een must. Als ik binnenkort wat geld heb dan koop ik misschien nieuwe kleren.
Eigenlijk is het best wel treurig gesteld als we dat al moeten gaan zeggen :P Omstandigheden hebben mij er ook toe genoopt om een nieuwe garderobe aan te schaffen, en het zal ongetwijfeld voor geen meter 'hip' zijn, maar het zit me wel prima en het mensen vinden het ook bij me passen. Dat vind ik eigenlijk belangrijker.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:23:16 #195
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118645679
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:04 schreef dawg het volgende:
als ik de reacties zo lees heb ik het idee dat jullie te bang zijn, en daarmee te lief en dus niet spannend.

dat lijstje is echt suf trouwens, net als dat tv programma. :') wanneer iemand zichzelf een compleet andere houding aanmeet komt dat heel vaak geforceerd over. natuurlijk gedrag is veelal veel aantrekkelijker.
Hoezo suf? Natuurlijk gedrag heeft hij blijkbaar niet zo dat het leuk is. Hij heeft stiltes vaak. Dan kan hij beter een lijstje in zijn hoofd hebben dan helemaal niks zeggen. Het is suf omdat het niet zo hoort te hoeven maar als je het niet hebt dan is zoiets goed om te hebben.
we dan
pi_118648596
Ik zou gewoon graag willen dat ik leuke gesprekken met meisjes kan hebben waarbij iedereen zich blij en happy voelt.
pi_118648799
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 23:08 schreef benzin het volgende:
Ik zou gewoon graag willen dat ik leuke gesprekken met meisjes kan hebben waarbij iedereen zich blij en happy voelt.
Kennen de meisjes, die je ontmoet, jou al op één of andere manier? (misschien qua reputatie?)
pi_118648828
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 23:08 schreef benzin het volgende:
Genotsmiddelen?
pi_118649443
Serieus, van ongemakkelijke gesprekken wordt niemand blij. Ik niet en zij ook niet.

quote:
17s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 23:12 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Genotsmiddelen?
Ik wil ook zonder leuke gesprekken kunnen hebben.
pi_118649489
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 23:25 schreef benzin het volgende:
Serieus, van ongemakkelijke gesprekken wordt niemand blij. Ik niet en zij ook niet.

[..]

Ik wil ook zonder leuke gesprekken kunnen hebben.
Iedereen wil wel leuke gesprekken. Maar misschien moet je een plannetje komen hoe je je skills wil verbeteren :D Misschien helpt je dat :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')