Als die punten over vrouwen in het algemeen gaan is het dus geen lariekoek.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:56 schreef Pvoesss het volgende:
Ja dat is jouw mening..
Het ging over waarom ik dit lijstje zie als lariekoek.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 08:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Lijstjes hebben ook helemaal geen zin. Zo'n programma slaat dus ook nergens op, als je nog niet eens hallo durft te zeggen tegen je buurvrouw van 93 dan gaat dit lijstje ook echt niet helpen bij het versieren van een vrouw.
Iemand aanraken ziet er alleen maar raar uit als jij het raar vindt. Het is eigenlijk best gewoon, je zal toch moeten leren om er niet over na te denken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het en ik doe mijn uiterste best. Maar diep van binnen blijf ik gewoon een zolderautist.
Dingen natuurlijk aan laten voelen is moeilijk. Bijvoorbeeld iemand aanraken. Ziet er awkward as fuck uit. Zo voelt het ook.
Kansloos of niet, er is geen beter woord om te omschrijven waar de mensen hier tot over hun nek in zitten. Dat het misplaatst gebruikt wordt in de zakenwereld betekent niet dat het een nikszeggende uitdrukking is.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:11 schreef Murdera het volgende:
Is dat overigens niet genomineerd voor meest kansloze woord uit 2012?
Comfortzone.
Zit tussen mijn oren.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zeggen mensen dat of denk jij dat en zit dat tussen je oren?
Vaak is het laatste het geval
Dat lukt aardig hoor. Ik kan prima met vrouwen praten en lachen. Geen probleem.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:57 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Moet je ook niet in één keer willen doen. Probeer eerst gesprekken aan te gaan. Ga dan een paar keer met verschillende dames een aantal keer vriendschappelijk afspreken om niet het idee te hebben dat elke poep en scheet betekent dat de dame je leuk vind, en probeer als dat een beetje relaxt loopt aan te pappen.
Geen grote stappen in één keer, en geef het de tijd en ruimte.
Daar ben ik mee bezig.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Iemand aanraken ziet er alleen maar raar uit als jij het raar vindt. Het is eigenlijk best gewoon, je zal toch moeten leren om er niet over na te denken.
Afspreken en op vriendschappelijke basis iets ondernemen lukt ook?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar daarna, dan lukt het niet meer.
Ja.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:17 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Afspreken en op vriendschappelijke basis iets ondernemen lukt ook?
Veel oefenen. Al heb je daar op de korte termijn niet zoveel aan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:24 schreef benzin het volgende:
Met meisjes praten gaat ongemakkelijk en stroef, terwijl ze met andere jongens wel enthousiast praat.
Heeft iemand van jullie gesprekstips?
Nee, dat heb ik ook vaak met meisjes terwijl met jongens alles soepel gaat. Het is gewoon makkelijker communiceren.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:24 schreef benzin het volgende:
Met meisjes praten gaat ongemakkelijk en stroef, terwijl ze met andere jongens wel enthousiast praat.
Heeft iemand van jullie gesprekstips?
Lastig te omschrijven.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Veel oefenen. Al heb je daar op de korte termijn niet zoveel aan.
Waar praat je zoal over met haar? Geef eens een voorbeeld van zo'n gesprek.
Ik weet meestal wel wat te zeggen maar soms zeg ik bij een stilte wel gewoon van 'ik weet even niks gevats te zeggen'. En dan gaat het gesprek weer door hehe. Gewoon melden dat je even niet weet wat je moet zeggen kan helpen toch? Of ben ik nu ubernerd?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:11 schreef heloef het volgende:
Het zit vooral tussen je oren, als een gesprek met een jongen even stil valt: niks aan de hand
Gesprek met een vrouw en er valt een stilte: OH SHIT DIT GAAT FOUT WAT MOET IK ZEGGEN
Ook bij vrouwen is het geen probleem als het even stil valt, met nadruk op even.
Nja, ik ben er in elk geval en hou het topic nu even in de gaten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Is het hobby hier trouwens om de online status maar verborgen te houden?Geen idee van wie ik reacties kan verwachten op die manier
Ooit uitgezet om 'waarom reageer je niet, je was online, ik zag het wel!' reacties te voorkomenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Is het hobby hier trouwens om de online status maar verborgen te houden?Geen idee van wie ik reacties kan verwachten op die manier
Als in wie er nu op fok zit bedoel je?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Jij denkt bij voorbaat al dat je wordt uitgekotst en dat straal je uit, geen wonder dat het stroef loopt. Knappe meid die het geduld blijft opbrengen. En wat een verschil met jou als er geen vrouw in de buurt is, vele malen leukerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:13 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik ben er in elk geval en hou het topic nu even in de gaten.
Ik kan het advies goed gebruiken: Ik baal ervan dat ALS ik een keer met meisjes praat het altijd zo ongemakkelijk en crappy loopt.
yep!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als in wie er nu op fok zit bedoel je?
Nou ja heb je vragen in je hoofd die je kan stellen sowieso? Gewoon wat vragen stellen toch en veel luisteren vooral.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:13 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik ben er in elk geval en hou het topic nu even in de gaten.
Ik kan het advies goed gebruiken: Ik baal ervan dat ALS ik een keer met meisjes praat het altijd zo ongemakkelijk en crappy loopt.
Daar heb ik echt nog nooit naar gekeken.quote:
Nou ja viel me gewoon op. Kijk maar omhoog bij deze pagina. Zoveelquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar heb ik echt nog nooit naar gekeken.
Het is een forum, dus dat komt en gaat. Gewoon niet wachten op berichten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |