Ik had het filmpje al bekeken, maar blijkbaar was m'n borst zo strak dat het echt niet lukte. Mini heeft net slapend gedronken, wordt nu verschoond en is dus goed wakker. Kolven met de hand is nog geen succes.. Drinken wil ie vast nog wel een keer.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:11 schreef WupWup het volgende:
Morretje, is het echt noodzakelijk om de borst te legen? Dan goed warmen, evt onder de douche en ook daar proberen te kolven. Op bv.com staat een filmpje hoe het moet. Anders misschien een droomvoeding voor een van de twee?
Als ze snel weer wakker wordt zou je toch de gekolfde melk kunnen geven? Wel wat gedoe (als je geen fles wil gebruiken), maar beter dan straks met verstoppingen zitten. Maar inmiddels zijn we een uur verder, misschien is kleine E wel weer wakkerquote:Op woensdag 7 november 2012 12:33 schreef Cantare het volgende:
Pff, wat een gedoe Phaidra! Gelukkig heb je toch nog kunnen kolven.
Ik het me sinds vannacht toch ineens stuwing?!![]()
Kleine E drinkt het niet eens weg en ligt nu weer prinsheerlijk te slapen, en ik zit ermee. Leuk hoor.
Maar kolven "durf" ik niet, want dan zul je net zien dat ze straks wakker wordt... en ik wil mijn productie ook niet verder opjagen.
Drukke dag of extra moe?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:24 schreef bitterend het volgende:
ik heb vandaag maar 180 gekolfdnormaal toch 240
![]()
Phaidra dat is echt vervelend zeg!!
Rechtop op de bank met een paar kussens in mijn rug gepropt. Of op een rechte stoel maar dat vind ik lastiger.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:51 schreef Kwisted het volgende:
misschien ligt het ook aan de manier waarop ik zit. Ik zit op een keukenstoel, voorover gebogen. Anders stroomt de melk niet naar beneden en dan lek ik. Het zit ook zo bekrompen. Hoe doen jullie dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |