Ah. Bill moet dus dood.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, dat is tussen XP en Vista/7 compleet verandert.
Lekker warm. En dat is het belangrijkste in de winter.quote:
Ik vind het al knap dat ie het mailtje kon lezen dat ik m straks gestuurd hadquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar hij weet zelf niet welke windows ie heeft?
als je geen stadsverwarming hebt moet je iets jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Lekker warm. En dat is het belangrijkste in de winter.
Precies.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
als je geen stadsverwarming hebt moet je iets ja
Oow ik ook niet, mijn zusje heeft Vistaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had het niet over je plaatjes, maar toen ik me afvroeg welk OS ze had, dacht ik niet eens aan Vista
Compleet vergeten
Ik heb dan ook nooit met Vista gewerkt, alleen met XP en 7 (en nog oudere Windows).
Idemquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oow ik ook niet, mijn zusje heeft Vista. Bewust overgeslagen omdat hij echt veel trager dan XP is.
Ik heb een preview gezien, kots kots kots.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
Heeft iemand hier al Windows 8 gedraaid?
En die tegeltjes staan toch gewoon op het bureaublad?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb een preview gezien, kots kots kots.
Het idee leek me erg goed, tegeltjes ipv startmenu maar de uitvoering. Om van te huilen zo slecht. Ik blijf op Win7
Grappige is dat MS beweert dat ze Vista in een Win7 jasje hadden gestoken en men ineens wel razend enthiousiast wasquote:
Ik vind Windows 7 een goeie opvolger van XPquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Grappige is dat MS beweert dat ze Vista in een Win7 jasje hadden gestoken en men ineens wel razend enthiousiast was. Serieus Win7 reageert en werkt een stuk sneller dan Vista.
Ja, net als bij een smartphone. Alleen ze hebben echt megagrote tegels in felle kleurtjes ditdatquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En die tegeltjes staan toch gewoon op het bureaublad?
Die is bij mij altijd proppevol
Dan maar wachten op Windows 8 SP1quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, net als bij een smartphone. Alleen ze hebben echt megagrote tegels in felle kleurtjes ditdat.
Kun je vast wel aanpassen (mag ik hopen). Een ander gaf aan dat een installatie van een SQL pakket serieus 2 uur duurde. In Win7 met dezelfde pc 5 minuten.
Haha op facebook kwam er al een plaatje voorbij met Microsoftflops enne, Win8 staat in het rijtje van Vistaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan maar wachten op Windows 8 SP1
Ik ook, ik hoef niet zo nodig het nieuwste OS. Zolang het maar goed werkt. Don't fix it if it aint brokenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha op facebook kwam er al een plaatje voorbij met Microsoftflops enne, Win8 staat in het rijtje van Vista![]()
![]()
![]()
Ik wacht wel af, ik vervang het pas als het stuk gaat.
Elke maand een nieuwe meid.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:24 schreef muhahaha het volgende:
...
Ik wacht wel af, ik vervang het pas als het stuk gaat.
ik ben niet verder dan vista gekomenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
Heeft iemand hier al Windows 8 gedraaid?
Voor mijn werk kan het wel handig zijn, sommige klanten stappen heel snel overquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook, ik hoef niet zo nodig het nieuwste OS. Zolang het maar goed werkt. Don't fix it if it aint broken
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |