SPVér? Ik ben een leek, wat is dat?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Met m'n SPVer
Je bent op je werk nu??
SPVer is zeg maar mijn behandelaar.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
SPVér? Ik ben een leek, wat is dat?
Ja, ik ben op mijn werk. De drukke tijden zijn weer voorbij
.
Ah ok, wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
SPVer is zeg maar mijn behandelaar.
En hoe doe je dat? Gewoon steeds omkijken of de baas je niet ziet fokken?
Languagepack downloadenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Lieve nerds, is er een mogelijkheid om windows van duits naar nl te veranderen zonder hem compleet opnieuw te moeten installeren?
en waar kan dat?quote:
Ik neem aan dat je Windows 7 hebt?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Lieve nerds, is er een mogelijkheid om windows van duits naar nl te veranderen zonder hem compleet opnieuw te moeten installeren?
Open "regedit"quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Nee, niet die van mij, die van mn neukerdingetje. En die weet niet welk besturingssysteem ie heeft en verwacht dat ik het allemaal wel weet als ie zegt dat ie een toetsenbord en muis heeft, maar ik gok zo dat ie xp heeftquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Windows 7 hebt?
Weet ik niet uit m'n hoofd, effe googlen
Na nein weet ik niks meerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe is je duits, laat ik dat eerst vragen.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Open "regedit"
Type "siegheil"
Done.
Er staat een lichtgevend appeltje op de laptop, maar kloon denkt daarbij aan fruit.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, je weet niet eens welk besturingssysteem je neuker heeft?![]()
![]()
![]()
Ja, ik heb een raam op mijn achtergrond. Ja verder weet ik het ook niet hoor help nou maarquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er staat een lichtgevend appeltje op de laptop, maar kloon denkt daarbij aan fruit.
Nee, die heeft zelf volgens mij heul geen besturingsysteem op zijn harde schijf daarbovenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, je weet niet eens welk besturingssysteem je neuker heeft?![]()
![]()
![]()
Klinkt wel iets voor jou danquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, die heeft zelf volgens mij heul geen besturingsysteem op zijn harde schijf daarboven
Nee, hij heeft ook geen applequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er staat een lichtgevend appeltje op de laptop, maar kloon denkt daarbij aan fruit.
Omdat je de fatsoenlijke mannen afwijstquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, hij heeft ook geen apple![]()
Waarom doe ik toch ook elke keer die sloebers?
Ik draai op koffie 6.8quote:
Tsja, als je doet wat je deed, krijg je wat je kreegquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, hij heeft ook geen apple![]()
Waarom doe ik toch ook elke keer die sloebers?
Ik hou nu eenmaal van het plebs.. Die zijn vaak goed met hun handenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat je de fatsoenlijke mannen afwijst
quote:
Tjah niet zeuren als de rest achterblijft danquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik hou nu eenmaal van het plebs.. Die zijn vaak goed met hun handen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |