quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:54 schreef pleeborstel het volgende:
Ik val niet in de doelgroep en heb ook geen TV nodig, wilde alleen even zeggen dat het een mooi gebaar is, je zou hem ook op Marktplaats kunnen knallen, maar nee
Lief! Maar wij besluiten per slot van rekening zelf iets wat nog perfect is te vervangen dus is het logisch navolging te geven aan eerdere acties onzerzijds via FHF waar wij ons goed bij voelen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:54 schreef pleeborstel het volgende:
Ik val niet in de doelgroep en heb ook geen TV nodig, wilde alleen even zeggen dat het een mooi gebaar is, je zou hem ook op Marktplaats kunnen knallen, maar nee
Nogal ver want stukje ónder Rotterdamquote:
Dat dus ookquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:59 schreef Scorpie het volgende:
Vervoerstopic kan je checken voor eventueel vervoer van de tv
quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:58 schreef Neo-- het volgende:
kijk, hoppa! Aan de nieuwe eigena(a)r(en) veel plezier met dit gulle gebaar van knoblaucha en partner![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:00 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]![]()
en hij komt heel goed terecht
Hij moet iig naar Utrecht, 8 minuten vanaf de afslag A2 zeg maar...quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:07 schreef CoolGuy het volgende:
Waar moet die TV vandaan komen en waar moet hij heen? En dan bedoel ik heel specifiek?
Oke, en waar komt hij heel specifiek vandaan?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij moet iig naar Utrecht, 8 minuten vanaf de afslag A2 zeg maar...
Van Rhoon naar ergens in Utrecht,quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:07 schreef CoolGuy het volgende:
Waar moet die TV vandaan komen en waar moet hij heen? En dan bedoel ik heel specifiek?
Ik was er alquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:09 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Van Rhoon naar ergens in Utrecht,
Ireth, kom er in!
Als jij nou ff zorgt dat hij bij mij komt, breng ik hem wel naar Utreg.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oke, en waar komt hij heel specifiek vandaan?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 08:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als jij nou ff zorgt dat hij bij mij komt, breng ik hem wel naar Utreg.
De tv is al vergeven helaas, las ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |