Wie appelen vaart....quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:24 schreef RemcoDelft het volgende:
Wat moet het toch mooi zijn om maandenlang te kunnen bakkelijen over "het land", en er dan zelf netto beter uitkomen
Even de puntjes op de i zetten... Dat geldt slechts als je 52% IB betaald. Zit je in het 42% tarief kost het je dus niks.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:42 schreef Piger het volgende:
Daarnaast een daling van aftrek van 0,5% per jaar. Bij een rente van 5% kost je dat 25 euro per 100.000 euro aan hypotheek. Kom op waar hebben we het over?
38% in het vervolgquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:50 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Even de puntjes op de i zetten... Dat geldt slechts als je 52% IB betaald. Zit je in het 42% tarief kost het je dus niks.
Zeg ik. Dat duurt dus nog 28 jaar voor je 0,5% moet inleverenquote:
Minderjarigen zonder vakantiebaantje?quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
nou ik geef het op, welke groep betaalt er nog meer geen belasting.
Dat zal toch &^%&%#%$ niet?quote:
En in de tussentijd 4% voordeel. Per jaar. Doe mij nog zo'n 'maatregel'quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:55 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Zeg ik. Dat duurt dus nog 28 jaar voor je 0,5% moet inleveren
Ja, ga vooral de Xeno's, FkTwkGs2012's, Arti's en MM's nog ff op het spek binden....quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:33 schreef michaelHD9 het volgende:
En in de tussentijd 4% voordeel. Per jaar. Doe mij nog zo'n 'maatregel'
Maar er wordt iig wel wat gedaan aan de HRA ! Hhuhuhuhuhuquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:53 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ja, ga vooral de Xeno's, FkTwkGs2012's, Arti's en MM's nog ff op het spek binden....
De ib moest toch omlaag van xeno dat doen ze nu toch.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar er wordt iig wel wat gedaan aan de HRA ! Hhuhuhuhuhu
Tja, Xeno zou zeggen dat je nooit moet speculeren met je woonlasten.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:08 schreef Revolution-NL het volgende:
Je zou maar een huurwoning hebben met de nieuwe plannen![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:10 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Tja, Xeno zou zeggen dat je nooit moet speculeren met je woonlasten.
Xeno: 'De huizenprijzen kunnen nog veel lager'quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:48 schreef matthijst het volgende:
Mooi dat ze die jankende huurders ook eens aanpakken
Stijging van 2,5% liggen weinig mensen wakker van denk ik.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:08 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik hoor het al, gewoon weer meer koopkracht volgend jaar![]()
Crisis? Op persoonlijk vlak heb ik er nog geen cent van gemerkt.
Je zou maar een huurwoning hebben met de nieuwe plannen![]()
Je vergeet de inflatie. (Snap ik wel, dat komt natuurlijk ff niet uit). En tel dan eens door na 5 jaar...quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:02 schreef graaierrr het volgende:
Stijging van 2,5% liggen weinig mensen wakker van denk ik.
Nee, maar als je HRA voor 0,5% minder aftrekbaar wordt, dat gaat mensen de nek breken, hoor.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:02 schreef graaierrr het volgende:
[..]
Stijging van 2,5% liggen weinig mensen wakker van denk ik.
Betaal niet zoveel dus valt mee. Weet niet hoe t bij andere mensen zit. Denk dat we van de voedsel en energieprijzen meer gaan merken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:07 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Je vergeet de inflatie. (Snap ik wel, dat komt natuurlijk ff niet uit). En tel dan eens door na 5 jaar...
Nee, de markt moet weer in beweging komen. Dat is wat ik zeg.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:13 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Dus eerst concludeer je dat de markt verpest is en vervolgens roep je dat we de markt dan maar verpest moeten houden?
Lijkt mij geen goed idee, de zeepbel moet leeg en daarbij kan je nog verdere subsidies missen als kiespijn. De banken moeten maar bepalen wat je kan lenen op basis van wat de markt aan geld bijeen kan brengen zonder staatssteun.
Tja, iedereen heeft het recht op zijn drogredeneringen zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:12 schreef graaierrr het volgende:
Denk dat we van de voedsel en energieprijzen meer gaan merken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |