Nou... nou.... dat klinkt wel heel negatiefquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:24 schreef michaelHD9 het volgende:
Hmmm, tegen de tijd dat jij lichtpuntjes gaat zien zitten we in een supernova...
Als je met iemand geen medelijden hoeft te hebben, dan ben ik het wel.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dat vind ik dan toch wel weer kut voor je
Vlak de particuliere verhuurders niet uit.... Die zullen hun eisen ook wel aanscherpen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:37 schreef michaelmoore het volgende:
Banken zullen nu nog veel meer gaan hameren op een VAST dienstverband, na 12 mnd nog slechts 70% WW van het MINIMUMLOON
ja die kunne de klanten gewoon eruit mieteren en een nieuwe huurder zoekenquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:38 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Vlak de particuliere verhuurders niet uit.... Die zullen hun eisen ook wel aanscherpen.
Nee. Je moet nu al bruto 4 maal je huur aan inkomen hebben om te mogen gaan huren. Dat wordt dan straks wellicht 5 maal. (of 6...)quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:43 schreef michaelmoore het volgende:
ja die kunne de klanten gewoon eruit mieteren en een nieuwe huurder zoeken
Hahaha laat me niet lachen, jij tikt de 52% echt niet aan hoorquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik betaal al meer belasting dan jij. ik zie liever dat jij ook meer belasting gaat betalen idd.
Maar huren is beter dan kopen hoorrrrrrrquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:44 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Nee. Je moet nu al bruto 4 maal je huur aan inkomen hebben om te mogen gaan huren. Dat wordt dan straks wellicht 5 maal. (of 6...)
Zakken de huizenprijzen kan je nog steeds niks kopenquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:37 schreef michaelmoore het volgende:
Banken zullen nu nog veel meer gaan hameren op een VAST dienstverband, na 12 mnd nog slechts 70% WW van het MINIMUMLOON
nee daar gaat het niet om, het gaat om een vast dienstverband , de hoogte zegt niets meerquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:44 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Nee. Je moet nu al bruto 4 maal je huur aan inkomen hebben om te mogen gaan huren. Dat wordt dan straks wellicht 5 maal. (of 6...)
Leg dat een verhuurder in de vrije sector maar uit.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:47 schreef michaelmoore het volgende:
nee daar gaat het niet om, het gaat om een vast dienstverband , de hoogte zegt niets
Dat snapt ie zelf ook wel , het gaat om het risicoquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:48 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Leg dat een verhuurder in de vrije sector maar uit.
die heeft niks te willen, gewoon die verhoging slikken en bukken voor de maandelijkse incasso.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:48 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Leg dat een verhuurder in de vrije sector maar uit.
huurder != verhuurder.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:50 schreef Scorpie het volgende:
die heeft niks te willen, gewoon die verhoging slikken en bukken voor de maandelijkse incasso.
Dat de huurder moet bukken stond al in deel 1 van de vorige reeks toch?quote:
Kwestie van zorgen dat je binnen een jaar een andere baan hebt die meer betaald dan 70% van het minimumloon?quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:12 schreef michaelmoore het volgende:
Nou dat de HRA wordt aangepakt is tot daar aan toe, maar een onderbelicht effect van de inperking WW is wel dat de tijdelijke dienstverbanden nu echt geen hypotheek meer krijgen
van 5000 bruto excl toeslagen per maand, in een jaar naar 70% van het minimumloon![]()
Crimineel?quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:15 schreef michaelHD9 het volgende:
[..]
Je hebt nog één categorie gemist
quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hahaha laat me niet lachen, jij tikt de 52% echt niet aan hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |