Hij is nooit labiel geweest oid, maar dat is sinds twee jaar wel anders. Toen waren beide kinderen er al.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik mag het niet zeggen, maar in die negen jaar tijd had je wel kunnen begrijpen dat ex-lief toch niet de beste vaderfiguur zou zijn, gezien je huidige aversie jegens hem.
Is ie dan niet gewoon ziek in plaats van een lamlul?quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:29 schreef Iejoren het volgende:
[..]
Hij is nooit labiel geweest oid, maar dat is sinds twee jaar wel anders. Toen waren beide kinderen er al.
Dit dus. Met 3K aan inkomen (wat dus echt je redding is) moet je dat 'makkelijk' redden. Misschien 3 jaar even geen vakanties of andere uitspatting, maar aflossen die bende!quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:28 schreef made het volgende:
[..]
Ik zeg 3 jaar 500 tot 700 eurotjes in de maand aflossen.....
Tja, en dat zijn niet de leukste 3 jaar, maar dan ben je er vanaf.
Dus pa is te genezen en kan over een paar jaar co-ouderschap krijgen nadat hij uit de WSNP is gekomen. Goed om te horen, krijgen jij en je nieuwe kindje ook wat meer lucht.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:29 schreef Iejoren het volgende:
[..]
Hij is nooit labiel geweest oid, maar dat is sinds twee jaar wel anders. Toen waren beide kinderen er al.
En dan laat je hem in de steek ,en ga je gelijk naar je nieuwe vriend waarvan je ookal in verwachting bent?quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:29 schreef Iejoren het volgende:
[..]
Dat mag ze ook waarschijnlijk niet. Als ze met de bank (want dat zal die ene grote schuldeiser wel zijn) een betalingsafspraak kan maken, zit ze er iets langer dan 3 jaar aan vast, maar kan ze ook schoon schip maken. Leuk is het niet, maar de consequentie van haar eigen keuzes. Hoe lullig ook. Want ik zou niet graag in haar schoenen staan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:30 schreef made het volgende:
snap ook niet waarom ze uberhaupt in de wsnp mag ?
Maar op welke basis zou ze dan ergens recht op hebben? Ik kan het niet bedenken. Jij?quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:24 schreef Lienekien het volgende:
Je zou eens bij de gemeente moeten informeren.
Geen NHG?quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:25 schreef Iejoren het volgende:
[..]
Zijn maar 2 schuldeisers, 1 van ¤37.000 na verkoop huis door uit elkaar gaan. Niet dat we leuk een grote TV aan de muur hebben hangen oid. Daar zit ook wel wezenlijk verschil in.
Dat probeer ik dus ook, ik denk dan ook aan minstens ¤600 aflossen per maand. Maar als de kinderopvang dan ook nog eens ¤600 moet kosten, dan blijft er wel weinig over en eerlijk is het ook niet om mijn huidige vriend alleen op te laten draaien voor de huur, vaste lasten en boodschappen etc. Dat is het kromme eraan. Ik wil alles er aan doen om netjes de schuld op te lossen en hiervoor ook krom te liggen, maar daarbij is mijn vriend dan de dupe in feite.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:30 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dit dus. Met 3K aan inkomen (wat dus echt je redding is) moet je dat 'makkelijk' redden. Misschien 3 jaar even geen vakanties of andere uitspatting, maar aflossen die bende!
Ja, ik wel.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar op welke basis zou ze dan ergens recht op hebben? Ik kan het niet bedenken. Jij?
Waarom niet? Je vriend en jij hebben voor elkaar gekozen, en aangezien het serieus is want zwanger dan draait vriendlief hier met liefde voor op.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:35 schreef Iejoren het volgende:
[..]
Dat probeer ik dus ook, ik denk dan ook aan minstens ¤600 aflossen per maand. Maar als de kinderopvang dan ook nog eens ¤600 moet kosten, dan blijft er wel weinig over en eerlijk is het ook niet om mijn huidige vriend alleen op te laten draaien voor de huur, vaste lasten en boodschappen etc. Dat is het kromme eraan. Ik wil alles er aan doen om netjes de schuld op te lossen en hiervoor ook krom te liggen, maar daarbij is mijn vriend dan de dupe in feite.
En dat is dan weer zijn keuze. Hij had ook kunnen besluiten jullie niet in huis te nemen en te gaan latten. Persoonlijk vind ik het eerlijker dat je vriend opdraait voor jullie kosten dan dat de gemeenschap opdraait voor jullie kosten.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:35 schreef Iejoren het volgende:
Dat probeer ik dus ook, ik denk dan ook aan minstens ¤600 aflossen per maand. Maar als de kinderopvang dan ook nog eens ¤600 moet kosten, dan blijft er wel weinig over en eerlijk is het ook niet om mijn huidige vriend alleen op te laten draaien voor de huur, vaste lasten en boodschappen etc. Dat is het kromme eraan. Ik wil alles er aan doen om netjes de schuld op te lossen en hiervoor ook krom te liggen, maar daarbij is mijn vriend dan de dupe in feite.
Als je niks bij te dragen hebt, zeg dan niks. Als jij je kinderen van 1 en 2 jaar wel bij een partner in huis zou laten die stemmen hoort en lachen, en dingen ziet die er niet zijn, dan denk ik inderdaad dat we uitgepraat zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:31 schreef Drolflap het volgende:
[..]
En dan laat je hem in de steek ,en ga je gelijk naar je nieuwe vriend waarvan je ookal in verwachting bent?
Kijk, dat is alweer een andere boeg: je vriend is dan in feite de dupe.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:35 schreef Iejoren het volgende:
[..]
daar heeft je vriend toch ook gewoon voor gekozen? Neem aan dat je hem dit wel verteld hebt en hij ervan wist?quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:35 schreef Iejoren het volgende:
[..]
Is ook niet eerlijk, maar wel de waarheid.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:35 schreef Iejoren het volgende:
[..]
Dat gaat niet op. Nieuwe partner zit niet in een trajectquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
http://overheidsloket.ove(...)ct&product_id=901685
Dat is gezamelijk, maar de bank is (volgens de kredietbank) een nognetniet malafide instantie omdat zij veel rente vragen en hierdoor aflossen bijna onmogelijk is. En we zijn die schuld samen aangegaan, dus we kunnen dit niet door 2en delen. Maar als hij na 3 jaar uit de wsnp is, kunnen ze alsnog het hele bedrag van mij eisen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:37 schreef made het volgende:
Naar die 37K is dat per persoon of mag jij de helft betalen ? Dus 18.5K ???
Die voorwaarden die daar staan, zijn allemaal niet van toepassingquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
http://overheidsloket.ove(...)ct&product_id=901685
Tsja, zou kunnenquote:Er zijn nog enkele situaties waarin een tegemoetkoming van de gemeente mogelijk is. Neem contact op met uw gemeente als u wilt weten of u hiervoor in aanmerking komt.
Welke bank is dat dan?quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:39 schreef Iejoren het volgende:
[..]
Dat is gezamelijk, maar de bank is (volgens de kredietbank) een nognetniet malafide instantie
Voor welke schuld zit je ex dan in de wsnp ?quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:39 schreef Iejoren het volgende:
[..]
Dat is gezamelijk, maar de bank is (volgens de kredietbank) een nognetniet malafide instantie omdat zij veel rente vragen en hierdoor aflossen bijna onmogelijk is. En we zijn die schuld samen aangegaan, dus we kunnen dit niet door 2en delen. Maar als hij na 3 jaar uit de wsnp is, kunnen ze alsnog het hele bedrag van mij eisen.
Door de reacties na jouw post te lezen is je hopelijk duidelijk geworden dat sommige mensen echt een feilloos talent hebben voor het zich steeds dieper in de nesten werken. Echt, ze bestaan... Zucht.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:36 schreef Swetsenegger het volgende:
40K schuld, gescheiden met 2 kinderen onder de 4 jaar en zwanger van de 3e van nieuw neukertje. en dan roepen dat het allemaal zo onrechtvaardig is.
Dit moet een troll zijn toch? Toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |