Als je niks bij te dragen hebt, zeg dan niks. Als jij je kinderen van 1 en 2 jaar wel bij een partner in huis zou laten die stemmen hoort en lachen, en dingen ziet die er niet zijn, dan denk ik inderdaad dat we uitgepraat zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:31 schreef Drolflap het volgende:
[..]
En dan laat je hem in de steek ,en ga je gelijk naar je nieuwe vriend waarvan je ookal in verwachting bent?
Kijk, dat is alweer een andere boeg: je vriend is dan in feite de dupe.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:35 schreef Iejoren het volgende:
[..]
Dat probeer ik dus ook, ik denk dan ook aan minstens ¤600 aflossen per maand. Maar als de kinderopvang dan ook nog eens ¤600 moet kosten, dan blijft er wel weinig over en eerlijk is het ook niet om mijn huidige vriend alleen op te laten draaien voor de huur, vaste lasten en boodschappen etc. Dat is het kromme eraan. Ik wil alles er aan doen om netjes de schuld op te lossen en hiervoor ook krom te liggen, maar daarbij is mijn vriend dan de dupe in feite.
daar heeft je vriend toch ook gewoon voor gekozen? Neem aan dat je hem dit wel verteld hebt en hij ervan wist?quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:35 schreef Iejoren het volgende:
[..]
Dat probeer ik dus ook, ik denk dan ook aan minstens ¤600 aflossen per maand. Maar als de kinderopvang dan ook nog eens ¤600 moet kosten, dan blijft er wel weinig over en eerlijk is het ook niet om mijn huidige vriend alleen op te laten draaien voor de huur, vaste lasten en boodschappen etc. Dat is het kromme eraan. Ik wil alles er aan doen om netjes de schuld op te lossen en hiervoor ook krom te liggen, maar daarbij is mijn vriend dan de dupe in feite.
Is ook niet eerlijk, maar wel de waarheid.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:35 schreef Iejoren het volgende:
[..]
Dat gaat niet op. Nieuwe partner zit niet in een trajectquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
http://overheidsloket.ove(...)ct&product_id=901685
Dat is gezamelijk, maar de bank is (volgens de kredietbank) een nognetniet malafide instantie omdat zij veel rente vragen en hierdoor aflossen bijna onmogelijk is. En we zijn die schuld samen aangegaan, dus we kunnen dit niet door 2en delen. Maar als hij na 3 jaar uit de wsnp is, kunnen ze alsnog het hele bedrag van mij eisen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:37 schreef made het volgende:
Naar die 37K is dat per persoon of mag jij de helft betalen ? Dus 18.5K ???
Die voorwaarden die daar staan, zijn allemaal niet van toepassingquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
http://overheidsloket.ove(...)ct&product_id=901685
Tsja, zou kunnenquote:Er zijn nog enkele situaties waarin een tegemoetkoming van de gemeente mogelijk is. Neem contact op met uw gemeente als u wilt weten of u hiervoor in aanmerking komt.
Welke bank is dat dan?quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:39 schreef Iejoren het volgende:
[..]
Dat is gezamelijk, maar de bank is (volgens de kredietbank) een nognetniet malafide instantie
Voor welke schuld zit je ex dan in de wsnp ?quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:39 schreef Iejoren het volgende:
[..]
Dat is gezamelijk, maar de bank is (volgens de kredietbank) een nognetniet malafide instantie omdat zij veel rente vragen en hierdoor aflossen bijna onmogelijk is. En we zijn die schuld samen aangegaan, dus we kunnen dit niet door 2en delen. Maar als hij na 3 jaar uit de wsnp is, kunnen ze alsnog het hele bedrag van mij eisen.
Door de reacties na jouw post te lezen is je hopelijk duidelijk geworden dat sommige mensen echt een feilloos talent hebben voor het zich steeds dieper in de nesten werken. Echt, ze bestaan... Zucht.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:36 schreef Swetsenegger het volgende:
40K schuld, gescheiden met 2 kinderen onder de 4 jaar en zwanger van de 3e van nieuw neukertje. en dan roepen dat het allemaal zo onrechtvaardig is.
Dit moet een troll zijn toch? Toch?
Voor de schuld van ¤40.000, hij betaalt in drie jaar af wat hij kan en de rest komen ze dan weer bij mij halen en hem kunnen ze er dan niet meer verantwoordelijk voor houdenquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:41 schreef made het volgende:
[..]
Voor welke schuld zit je ex dan in de wsnp ?
Sorry, maar dat betekent dat je samen met je ex ook wel hele domme beslissingen hebt genomen op financieel gebied. Iedereen weet dat je bij die gasten uit de buurt hoort te blijven. Je kon zeker geen hypotheek krijgen bij een gevestigde hypotheekverstrekker en toen ben je in zee gegaan met deze gasten?quote:
Da's zuur.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:42 schreef Iejoren het volgende:
Voor de schuld van ¤40.000, hij betaalt in drie jaar af wat hij kan en de rest komen ze dan weer bij mij halen en hem kunnen ze er dan niet meer verantwoordelijk voor houden
http://blog.eyeopen.nl/ey(...)nk-finata-slechtste/quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sorry, maar dat betekent dat je samen met je ex ook wel hele domme beslissingen hebt genomen op financieel gebied. Iedereen weet dat je bij die gasten uit de buurt hoort te blijven. Je kon zeker geen hypotheek krijgen bij een gevestigde hypotheekverstrekker?
Klopt inderdaad, alleen die omgangsregeling is er dus al.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Is ook niet eerlijk, maar wel de waarheid.
Jij zit met die schuld, je ex betaald nu alles af van zijn deel en straks als hij daar mee klaar is mag hij weer "vrolijk" alimentatie gaan betalen.
En uiteraard een omgangsregeling afdwingen.
Ga jij nou eerst je kind maar eens krijgen en dan heel fanatiek solliciteren!quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:44 schreef Iejoren het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, alleen die omgangsregeling is er dus al.
Is er iets of iemand die je hierbij zou kunnen helpen? Ik wil best die hele schuld alleen aflossen, alleen heb geen idee aan welke touwtjes ik moet trekken. Het interesseert me niks als ik helemaal krom moet liggen om het af te lossen, maar ik red dat niet alleen.
Nee maar hij werd ons fijn aangeraden door de Hypotheekshop waar we destijds het huis gekocht hebben. We wisten echt niet beter, anders had ik het vanzelf wel anders gedaan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sorry, maar dat betekent dat je samen met je ex ook wel hele domme beslissingen hebt genomen op financieel gebied. Iedereen weet dat je bij die gasten uit de buurt hoort te blijven. Je kon zeker geen hypotheek krijgen bij een gevestigde hypotheekverstrekker en toen ben je in zee gegaan met deze gasten?
Ik denk dat deze bank jullie enige manier was om uberhaupt het (te hoge?) hypotheekbedrag op te hoesten. Iets te veel boven jullie stand geleefd?quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:46 schreef Iejoren het volgende:
[..]
Nee maar hij werd ons fijn aangeraden door de Hypotheekshop waar we destijds het huis gekocht hebben. We wisten echt niet beter, anders had ik het vanzelf wel anders gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |