SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: motivational plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Het is ook wel leuk dat de 5k en 10k op zaterdag zijn, en de HM en de M op zondag
En tijdens een HM kijk ik toch niet naar toeristische trekpleisters....tijdens de Amsterdam Cityrun heb ik ook niet naar de hoeren gekeken
F means you're fucked![]()
Nu kun je mooi naar Arthur's seat kijkenquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:34 schreef YUR het volgende:
Het is ook wel leuk dat de 5k en 10k op zaterdag zijn, en de HM en de M op zondag
En tijdens een HM kijk ik toch niet naar toeristische trekpleisters....tijdens de Amsterdam Cityrun heb ik ook niet naar de hoeren gekeken![]()
![]()
Dat kan ik een paar dagen lang. Die 1 uur en 40 minuten kijk ik wel ff naar wat andersquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nu kun je mooi naar Arthur's seat kijken
imho een mooiere route dan de (halve)marathonquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:33 schreef GotC het volgende:
Route 10km:
[ afbeelding ]
Nog steeds erg mooi
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ff wat triesters... Sandy is een serieuze bedreiging voor de NYC Marathon. Er zijn al vluchten gecancelled van deelnemers, en wie weet wat er nog komen gaat.
Dat lijkt me echt zo kut...mag je je grote loopdroom gaan vervullen, krijg je dit...
ja ontzettend rot he? ken iemand die morgen zou vliegen, eerste marathon zou ze lopen, die wilde ze speciaal maken dus op naar NY, en nu dit.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Al stelt het niet kunnen lopen van de marathon in het grote plaatje natuurlijk weer helemaal niets voor, laat dat wel duidelijk zijn he
Nee dat leek me redelijk evident maar fijn dat jij het nog even benadruktquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:50 schreef YUR het volgende:
Al stelt het niet kunnen lopen van de marathon in het grote plaatje natuurlijk weer helemaal niets voor, laat dat wel duidelijk zijn he
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Pff, mijn zus vraagt of ik vanavond naar haar wil komen, samen met mijn moeder (die emigreert binnenkort naar Amerika), maar dat komt dus helemaal niet uit met mijn hardloopplan. Nu weet ik niet meer wat ik moet doen![]()
![]()
Of als je bij je zus bentquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:12 schreef Arquero het volgende:
Hardlopen natuurlijkPrioriteiten stellen!
![]()
Kun je gaan lopen voordat je naar je zus gaat?F means you're fucked![]()
Lastig, ben half 7 thuis van stage, dus ongeveer 19:00 lopen, tot 20:00, dan nog douchen, omkleden...quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:12 schreef Arquero het volgende:
Hardlopen natuurlijkPrioriteiten stellen!
![]()
Kun je gaan lopen voordat je naar je zus gaat?
Ze vroegen of ik wilde blijven eten, dan is 21:00 een beetje laat
(ik wilde vandaag met een schema beginnen van maandag, woensdag en vrijdag lopen, waarvan woensdag "interval-dag")
![]()
Ochtend wordt hem sowieso niet, moet nu al 6 uur opstaanquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Doe je toch dinsdag, donderdag, zaterdag
Of dinsdagochtend, woensdagavond, vrijdag.
Zaterdag ook lastig ivm weekendwerk, donderdag is de enige dag waarop ik mijn vriend kan zien
Het is niet goed voor je hobby om 7 dagen per week te werken![]()
![]()
Gewoon vandaag skippen en verder je schema gewoon uitvoeren volgens plan?quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:33 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ochtend wordt hem sowieso niet, moet nu al 6 uur opstaan
Zaterdag ook lastig ivm weekendwerk, donderdag is de enige dag waarop ik mijn vriend kan zien
Het is niet goed voor je hobby om 7 dagen per week te werkenknow'm sayin?
word? word.![]()
Ben nog interval noob, maar kan wel toch? Gewoon woensdag intervallen, en dan vrijdag rustig tempo, uurtje ofzoquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:37 schreef alors het volgende:
[..]
Gewoon vandaag skippen en verder je schema gewoon uitvoeren volgens plan?
Heb, noodgedwongen omdat geen CC..., endomondo pro "verkregen", wel grappig om al die dingen in te stellen enzo![]()
![]()
Ik ben ook een interval n00b, maar het lijkt mij dat het prima kanquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:45 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ben nog interval noob, maar kan wel toch? Gewoon woensdag intervallen, en dan vrijdag rustig tempo, uurtje ofzo
Heb, noodgedwongen omdat geen CC..., endomondo pro "verkregen", wel grappig om al die dingen in te stellen enzo
Hihi ja ik heb em ook illegaalLeuk speelgoed idd.
know'm sayin?
word? word.![]()
Renkleding en gaan door de regen.... even mijn gesprek op een rijtje zetten en kijken wat beter kan
Tot later![]()
Eerst zei buienradar, droog om 14.00, toen om 15.30, toen om 16.00 en nu 16.30...Wordt het ooit nog droog vandaag?
know'm sayin?
word? word.![]()
Hier is het droog hoor...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Hier is het al de hele dag droog.
Ben vandaag weer begonnen met Evy, nadat ik last kreeg van mijn schenen doordat ze in de winkel verkeerde schoenen geadviseerd hadden (wel nieuwe schoenen gekregen nadat ze mijn loop opnieuw bekeken hadden).![]()
Hier was het droog...quote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Hier regent het al de hele dag
Sowieso behoorlijk neerslagoverschot hier, het zit echt niet mee dit jaar. Ik zit een andere route te bedenken, want de mooie die ik had ontdekt was met die droge week nog net te doen, maar zal nu wel een grote blubberpoel zijn
Als het nog wat wordt vandaaginmiddels 16.40 droog...
know'm sayin?
word? word.![]()
Zo, nu lekker op de bank zitten tintelenWas best lekker, wel iets nat
![]()
6,5 km rustig aan...
Note to self: Als het regent niet even je muziek aanpassen, want dan zie je die enorme plas over het hoofd![]()
Ik heb nog geen kek jasje, maar het is droog, dus i'm off!quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:25 schreef Quoi het volgende:
We kopen hier toch niet al die kekke jasjes om alleen maar in een mooi weertje te gaan lopen?
know'm sayin?
word? word.![]()
Berichtje over de loop van gisteren:http://www.pickering.uk.net/pickering/listings/l0104.phpquote:Pickering and Moors 10k Run - News in Pickering
A PERSONAL challenge for all of the 144 runners taking part in the Pickering and Moors 10k run today.
Weather conditions had slightly improved from yesterday, but still the hills around Pickering were going to be a test for even seasoned runners.
The wet conditions combined with falling leaves made for slippery slopes. Even so, an impressive time of 38.19 by mens winner 30-year-old David Elliot from Pickering, who managed to hold off Steve Brown (2nd) and Rory Stead (3rd) in a dash for the finish line in Swainsea Lane.
Women's winner, 33-year-old Lynn Humpleby of Norton, Malton, was first past the finishing post with a time of 47.68.
Now in it's ninth year, the multi-terrain challenge is open to runners of all abilities over the age of 15. It is a regular fixture on the race calendar and is considered to be well organised and one of the most friendly races on the circuit.
Also taking place was a Children and Dad's Fun Run which started after the adult race, held behind the school on the playing field.
All sponsorship proceeds go to St. Joseph's RC Primary School, Pickering.Ja doei.![]()
check, net gedaan. In de regen in het bos, lekker!quote:
Deze maand weer 95 km op de teller al, gaat lekker
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Ik zo ookquote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Leuke foto´s waren het Moblo! Je hebt er duidelijk plezier in gehad!quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:39 schreef motorbloempje het volgende:
Berichtje over de loop van gisteren:
[..]
http://www.pickering.uk.net/pickering/listings/l0104.php
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Fietsen in deze regen stinkt. Zit nu zeiknat bij de fysio te wachten.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zeiknat en stinkend?quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:51 schreef slacker_nl het volgende:
Fietsen in deze regen stinkt. Zit nu zeiknat bij de fysio te wachten.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Natte hond. Gelukkig valt dat wel mee. Lavendelluchtje vd wasverzachter
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
95, top zegquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
check, net gedaan. In de regen in het bos, lekker!
Deze maand weer 95 km op de teller al, gaat lekker![]()
Ga zo maar lopen met m'n nieuwe petje die ik van Yur heb gekregen![]()
helemaal in het roze vanavond: jasje, petje (gedeeltelijk), kousen
![]()
![]()
Ja ben er erg blij mee!quote:Ja leuk petje is dat!quote:Ga zo maar lopen met m'n nieuwe petje die ik van Yur heb gekregen![]()
helemaal in het roze vanavond: jasje, petje (gedeeltelijk), kousen
Veel plezier met lopen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Oh en ik ben zo blij met mijn nike shirt met lange mouwen, dat ding is zo lekker zacht en warm en tegelijkertijd ook weer niet te warm
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Nou i'm back, maar allejezus, halverwege begon het gewoon weer te regenen, keihard ook, striemende wind erbij, gatver, ik snap niet hoe mensen dat lekker kunnen vinden.
Pfffff het was echt pittig, Evy 8 met korte wandelpauzes, die nog korter zijn geworden door de regen. Ik heb er op het laatst zelfs nog een flinke sprint uitgegooid, ik wist niet dat ik zo hard kon lopen
know'm sayin?
word? word.![]()
Welke heb je? Ik ben erg aan het twijfelen wat ik allemaal nog 'nodig' hebquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:17 schreef DarkElf het volgende:
Oh en ik ben zo blij met mijn nike shirt met lange mouwen, dat ding is zo lekker zacht en warm en tegelijkertijd ook weer niet te warm![]()
![]()
Nike element half zip, verkrijgbaar bij runnersworld en run2day.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Welke heb je? Ik ben erg aan het twijfelen wat ik allemaal nog 'nodig' heb
zoiets maar dan in het blauw met een fluorisende gele zipper:
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Laat ik nou toevallig morgen bij run2day langs willen voor een jasje. Meteen even kijken of het wat voor me is!quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nike element half zip, verkrijgbaar bij runnersworld en run2day.
zoiets maar dan in het blauw met een fluorisende gele zipper:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik heb deze ook, van Brooks, in het fuschia, fijn ding, echt helemaal niets mis mee maar die nike is net warmer dus beter voor een dag als vandaag.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Zeker even passen, is echt een aanrader. Zag hem vrijdag bij run2day hangen in het rood. Misschien haal ik die ook nog wel even binnenkortquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Laat ik nou toevallig morgen bij run2day langs willen voor een jasje. Meteen even kijken of het wat voor me is!Je kan nooit genoeg shirts hebben denk ik dan maar. Bovendien loop ik 4x per week dus tsjah.. dan heb je het ook wel nodig natuurlijk.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Ja, ik wil iets warms en iets winddicht (eventueel ook waterafstotend). Ik heb een adidas shirtje, climacool maar daar waait de wind zo doorheen en is echt niet warm. Prima als het windstil is en niet té koud dus..quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Zeker even passen, is echt een aanrader. Zag hem vrijdag bij run2day hangen in het rood.![]()
Waterdicht is hij niet maar goed, een dun regenjasje erover lost dat probleem opquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, ik wil iets warms en iets winddicht (eventueel ook waterafstotend). Ik heb een adidas shirtje, climacool maar daar waait de wind zo doorheen en is echt niet warm. Prima als het windstil is en niet té koud dus..Die draag ik toch zelden, alleen als het echt hard regent want ik vind dat meestal zo warm worden.
En laagjes natuurlijk, dat werkt sowieso. Straks als het vriest een thermoshirt onder je shirt, dat scheelt al een hoop kou
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
ik was nog wel van plan om een rondje door de duinen te gaan doen vandaag....
ik wacht denk ik nog heel even![]()
![]()
Ja, laagjes idd, daarom ook een jasje. Kan daar iets langs of juist kort onder. Heb nu steeds maar 1 laagje ter beschikking.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Waterdicht is hij niet maar goed, een dun regenjasje erover lost dat probleem opDie draag ik toch zelden, alleen als het echt hard regent want ik vind dat meestal zo warm worden.
En laagjes natuurlijk, dat werkt sowieso. Straks als het vriest een thermoshirt onder je shirt, dat scheelt al een hoop kou![]()
Toen het vorige winter -16 was had ik een thermoshirt, een tshirt, een dikker jasje, een sjaal, dunne handschoenen en een ijsmuts opquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, laagjes idd, daarom ook een jasje. Kan daar iets langs of juist kort onder. Heb nu steeds maar 1 laagje ter beschikking.En verder lange sokken, een dikke tight en natuurlijk mijn schoenen. En dan heb je het nog lekker warm ook
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Even uitdruppen in de trein en dan straks nog even een stukje rennenik hoop dat t lekker gaat!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik misschien. Maar ik ga voor Evy les 2, dat is toch maar heel eventjes
Hmmm...ineens onweer hierquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik misschien. Maar ik ga voor Evy les 2, dat is toch maar heel eventjes
Trainingskamp Aruba gaat over een paar dagen van start: ik mag weer beginnen met hardlopen. Yeah!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Mooi nieuws joh! Nu heel blijven, ok?quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:08 schreef slacker_nl het volgende:
Trainingskamp Aruba gaat over een paar dagen van start: ik mag weer beginnen met hardlopen. Yeah!F means you're fucked![]()
Ik zal proberen niet te verzuipen op het strandquote:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wait, that's not coolquote:
Lekker door de zeikregen gegaan net. Rotterdam op z'n mooist: langs de Maas, grijs, grauw en regenachtig.
Gelukkig wel mijn nieuwe dry fit/stay warm tight kunnen testen. Verder een shirtje met korte mouwen, een longsleeve en een dun regenjasje. Is wel goed te doen zo![]()
![]()
Wilde vanavond nog even gaan lopen maar het regent zo hard. En heb nog niet echt kleding die geschikt is voor een flinke bui (wilde niet teveel in 1 keer kopen). Morgen heb ik ook nog een pittige workout in de sportschool gepland dus misschien vandaag overslaan.
Van het weekend wel nieuw "deel" in schema gelopen. 8x 1 minuut afwisselend hardlopen en wandelen. Best pittig nog. Maar ik bouw het langzaam op. Niet teveel in 1 keer :p![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:08 schreef slacker_nl het volgende:
Trainingskamp Aruba gaat over een paar dagen van start: ik mag weer beginnen met hardlopen. Yeah!beste nieuws vd dag!
![]()
Beter!quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:08 schreef slacker_nl het volgende:
Trainingskamp Aruba gaat over een paar dagen van start: ik mag weer beginnen met hardlopen. Yeah!![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:08 schreef slacker_nl het volgende:
Trainingskamp Aruba gaat over een paar dagen van start: ik mag weer beginnen met hardlopen. Yeah!nou kunnen we samen Evy doen
Moet zelf ook nog eens een jasje zoeken.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
dit toch maar even quoten...quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:38 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat kan ik een paar dagen lang. Die 1 uur en 40 minuten kijk ik wel ff naar wat anders'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
heerlijk al die regenverhalen...als alles een beetje meezit ziet het er toch naar uit dat ik vanavond lekker loopweer heb....eindelijk! (en voor zolang als het duurt)'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ga morgen ochtend eerst naar run2day en daarna lekker rennenZin in! Vandaag de hele dag koppijn gehad, dus een beetje beweging en ontspanning lijkt me heerlijk
Een na laatste trainingsweekje van Evy
![]()
![]()
Onder het motto; ik loop mezelf wel warm, daar hoef ik me niet warm voor te kledenquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:27 schreef GotC het volgende:
Zometeen lekker in korte tight, korte mouwen en jasje aan lopen?
![]()
Zooo uitgeplonst buitenjammer dat ik maar zo kort mocht lopen, heerlijk vind ik dit. Wind, regen, blad op de grond, whoehoe!!
Op naar een gesprek met een persoonlijken trainer... van een club....
Spannend!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Owja, regenquote:
Hele dag geen druppel gezien, dus er niet aan gdacht dat het dadelijk wel eens nat zou kunnen zijn![]()
![]()
Mn harenquote:en als het echt koud wordt heb ik zo'n hoofdband
pff heb heel wat hoosbuien gezien vandaag. Eindelijk een beetje rustig hierquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:14 schreef D. het volgende:
[..]
Owja, regen
Hele dag geen druppel gezien, dus er niet aan gdacht dat het dadelijk wel eens nat zou kunnen zijnAFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013![]()
Vraag ik me ook af. Voor koud weer twijfel ik of een "gewone" wollen/stoffen muts goed is, of dat je beter zo'n lycra/dry-fit geval kan halen.quote:
Meningen/ervaringen?![]()
Als een hazenwind hond liep ikin gedachte dan
Nee ging serieus lekker, met in de laatste 3 minuten nog wat sneller en soepeler doorgelopen omdat het kon. Met een nieuw fastest average pace voor de week, merk ik dat ik het eigenlijk helemaal niet zo erg is om een schema nog eens opnieuw te beginnen. Alleen die 3 minuten rust tussendoor duren mij net te lang.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
(Normaal waren die paces boven de 8 of 9)Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik dacht nog om er in mijn post iets bij te zetten om reacties als deze uit te sluitenquote:Zijn die er ook voor mannen?quote:en als het echt koud wordt heb ik zo'n hoofdband![]()
![]()
ik heb altijd een hele dunne wollen muts op
ik zou zeggen, geen stof, dit neemt te veel zweet en/of regen op, draag iets wat vocht van je hoofd afvoert om je hoofd zo warm mogelijk te houden.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Volgens mij is een hoofdband niet per se mannelijk of vrouwelijk?quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht nog om er in mijn post iets bij te zetten om reacties als deze uit te sluiten
[..]
Zijn die er ook voor mannen?
En haren, ik kan me voorstellen dat je als kaal persoon veel sneller naar een muts grijpt. Ik heb zoveel haar dat dat niet nodig is[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Oja, je mp3-speler/telefoon, waar laat je die tijdens het rennen?
Ik heb 'm nu altijd in mijn hand omdat ie in mijn zak teveel schudt![]()
![]()
Deze heb ik
nog een keer dan.... listen to your breathing and the rythme of your feetquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:24 schreef D. het volgende:
Ik heb 'm nu altijd in mijn hand omdat ie in mijn zak teveel schudt'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik las alleen de laatste zinquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:24 schreef D. het volgende:
Ik heb 'm nu altijd in mijn hand omdat ie in mijn zak teveel schudt
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Jouw mening is duidelijk, maar de mijne is andersquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nog een keer dan.... listen to your breathing and the rythme of your feet![]()
![]()
Om mijn bovenarm gebonden in een hoesjequote:Op maandag 29 oktober 2012 20:24 schreef D. het volgende:
Ik heb 'm nu altijd in mijn hand omdat ie in mijn zak teveel schudt![]()
![]()
Ik heb een simpele armband voor m'n telefoon. Regendicht (als het goed is).quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:24 schreef D. het volgende:
En ik heb draadloze headset van Jabra, die ook tegen regen zou moeten kunnen.
![]()
Armbandquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:24 schreef D. het volgende:
edit:
zoiets:
heitieh
Forum Opties Forumhop: Hop naar: