Wel als je iets in de richting van farmacie studeertquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waarom? Als je niet weet wat je wilt worden, wat je een leuke baan vind. Dan vraag ik; wat ga je dan doen? Dan zeg je toch niet drugs maken.
Maar ik studeer farmaciequote:Op maandag 29 oktober 2012 13:11 schreef Tamashii het volgende:
leuke baan vind. Dan vraag ik; wat ga je dan doen? Dan zeg je toch niet drugs maken.
Nee wnt hij weet niet wat een leuke baan is, dus dan ga je toch naar een carrière beurs enzo.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel als je iets in de richting van farmacie studeert
Dat wil ik zienquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:12 schreef Tamashii het volgende:
Instemming komt als jij vrijdag komt.
no joke?quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:12 schreef Tamashii het volgende:
Instemming komt als jij vrijdag komt.
is goedquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Krijg ik wel eerst ff een testritje?
Ik ben nogal bang dat ik daarmee niks opschiet en dat het alleen maar geld en tijd kost... En dat ik het totaal niet leuk vind om daar te zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee wnt hij weet niet wat een leuke baan is, dus dan ga je toch naar een carrière beurs enzo.
Scherpquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als het echt calorieen zijn en niet kilocalorieen is het niet de moeite waard
Je mag m toch niet in mij stekenquote:
Iemand meenemen, dat scheelt een hoop.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben nogal bang dat ik daarmee niks opschiet en dat het alleen maar geld en tijd kost... En dat ik het totaal niet leuk vind om daar te zijn.
Op/met wie?quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Krijg ik wel eerst ff een testritje?
hoezo mag dat niet?quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je mag m toch niet in mij steken
Maar dat komt wel goed hoor, I know what to do
Het lijkt me sowieso heel sterkquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als het echt calorieen zijn en niet kilocalorieen is het niet de moeite waard
Niet weten dat rokje van de vrouwenliefde isquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoezo mag dat niet?
Dus ik moet dna maar vertrouwen op jouw kennis?
quote:
Is eng :$quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoezo mag dat niet?
Dus ik moet dna maar vertrouwen op jouw kennis?
Dat geloof ik snel.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iemand meenemen, dat scheelt een hoop.
wist ik wel, maar waarom die er dan niet in magquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet weten dat rokje van de vrouwenliefde is
Ik denk dat jij dat wel zou kunnen hoor, en ik zou dan zo met je mee gaanquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, hoor je me het zeggen?Ik weet niet of ik zoiets ooit zou zeggen.
Dat hangt er vanaf of je even op je kni... Nvmquote:
quote:
True story, ik had het met de motorbeurs. Alleen was ik met 2 uurtjes weer weg, samen met iemand liep ik er de hele dag.quote:
Daarom dus.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wist ik wel, maar waarom die er dan niet in mag
Oh, opperbeste stemming hier.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
Is eng :$
En ja, komt goed, echt eerlijk waar :$
Als je een angsthaas bent en je hartslag sterk omhoog gaat en dergelijke bij het kijken van zo'n film zou het best kunnen.quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dat wel zou kunnen hoor, en ik zou dan zo met je mee gaan
Nadenken alleen kost denk ik ook zat energie.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je een angsthaas bent en je hartslag sterk omhoog gaat en dergelijke bij het kijken van zo'n film zou het best kunnen.
Allicht. Maar of je er ook van afvalt... Denk het nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je een angsthaas bent en je hartslag sterk omhoog gaat en dergelijke bij het kijken van zo'n film zou het best kunnen.
Dat is nou juist de reden dat ie er niet in mag.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wist ik wel, maar waarom die er dan niet in mag
Surequote:Op maandag 29 oktober 2012 13:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf of je even op je kni... Nvm
Je weet dat ik dit noteer eh? Als bewijsquote:
Van een dag zitten en leren word ik anders vooral vreselijk onrustig en hyperactief omdat ik het gevoel heb dat ik te weinig van mijn energie heb verbruiktquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nadenken alleen kost denk ik ook zat energie.
Sowwy, maar die film.quote:
Ik val in slaap van de lettertjes lezen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van een dag zitten en leren word ik anders vooral vreselijk onrustig en hyperactief omdat ik het gevoel heb dat ik te weinig van mijn energie heb verbruikt
Als je geen chips vreet tijdens het kijken zou dat ik zeer kleine mate best logisch zijnquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Allicht. Maar of je er ook van afvalt... Denk het niet.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sowwy, maar die film.Lachend huilen.
;'(quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:20 schreef Samzz het volgende:
http://www.uggsnederlandsale.nl/
Mensen die vragen of deze site echte UGG's verkoopt__!
Hokay.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je weet dat ik dit noteer eh? Als bewijs
Dat is vast wat minder comfortabel.quote:
Moet je wel een marathon gaan houden en verder niks nuttigen tijdens de filmquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je geen chips vreet tijdens het kijken zou dat ik zeer kleine mate best logisch zijn
IK WACHT AL ZOLAAAAAAAAAAAAAAAAAAANGquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hokay.
[..]
Dat is vast wat minder comfortabel.
Film marathonsquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet je wel een marathon gaan houden en verder niks nuttigen tijdens de film.
Haha. Ik moest hier hardop om lachen. Ik zit vol van binnen, kan niet meer in.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hij is te groot om niet te merken
Wacht wat O.oquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haha. Ik moest hier hardop om lachen. Ik zit vol van binnen, kan niet meer in.
Mannen die niet weten waar ze niet over praten ook niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:21 schreef kingtoppie het volgende:
Een uggs recensie met de woorden ''sexy'' is nooit grappig.
Op antwoooooord wat niemand kan geven!quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
IK WACHT AL ZOLAAAAAAAAAAAAAAAAAAANG
Je weet zelf. Vibrators en dildo's en bladiebla.quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haha. Ik moest hier hardop om lachen. Ik zit vol van binnen, kan niet meer in.
Je hoeft ook niet te antwoordenquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Op antwoooooord wat niemand kan geven!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je weet zelf. Vibrators en dildo's en bladiebla.
![]()
Jij vindt uggs sexy?quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mannen die niet weten waar ze niet over praten ook niet.
Ik geloof er niks vanquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je weet zelf. Vibrators en dildo's en bladiebla.
![]()
HOP HOP HOP OPPAN GANGNAM STYLE *danst*quote:
Als jij gaat dansen mag hij wel aanquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
HOP HOP HOP OPPAN GANGNAM STYLE *danst*
Ik heb er een hekel aan, tenzij zie hierbovenquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is best wel tof toch
Als je hem niet te vaak hoort tenminste.
Dan wel de Pikachu versie van Hyuna ehquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als jij gaat dansen mag hij wel aan
[..]
Ik heb er een hekel aan, tenzij zie hierboven
Ja hee die ken ik nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dan wel de Pikachu versie van Hyuna eh
quote:
Ik kan heul niet dansen hoorquote:
Kan ik niet luisterenquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
Ik kan heul niet dansen hoor
Dan doe ik het wel, maar kan ik het nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon 2 jaar lang uitgaan en beetje biertjes drinken, dan komt het vanzelf.
Je hebt geen uggs bij mij gezien dus soit.quote:
Ohquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan ik niet luisteren
Tevens: ik kan ook niet dansen
quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:28 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb gister 2 notes gekregen maar weet niet waarvoor of waarom
Kom kom, dat weet je pas als je het probeertquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga nooit acceptabel goed worden, ligt vast in mijn genen
Ik regel een paal, en bier, jij komt dansen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Oh
Nja ik kan alleen maar als een gore slet dansen
EN NEE IK DOE HET NIET VOOR.. Denk ik
Ik weet wel dat ik na een paar jaar gymnastiek voor motorisch minder bedeelden nog steeds geen koprol kan maken of kan hinkelenquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom kom, dat weet je pas als je het probeert
Kun jij mij coole notes geven zodat ik ook mod word?quote:
Lol nee, laten we het niet doenquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik regel een paal, en bier, jij komt dansen?
Beter doe jij gewoon hakken aanquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je hebt geen uggs bij mij gezien dus soit.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Oh
Nja ik kan alleen maar als een gore slet dansen
EN NEE IK DOE HET NIET VOOR.. Denk ik
Zeker wel. Met wijn dan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik regel een paal, en bier, jij komt dansen?
Int echt zeggen mensen het niet in je gezicht want respect....quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik snap dat hele gehaat rondom uggs niet zo.. Valt me op, vooral hier op fok..
Waar precies?quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tams zit al vol?
Kan altijd meer bij
Zijn natuurlijk mensen zonder smaakquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik snap dat hele gehaat rondom uggs niet zo.. Valt me op, vooral hier op fok..
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik na een paar jaar gymnastiek voor motorisch minder bedeelden nog steeds geen koprol kan maken of kan hinkelen
Muahahahahaha.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kun jij mij coole notes geven zodat ik ook mod word?
overalquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Muahahahahaha.Waar wil je mod worden?
Ja bijna altijd, anders ben ik zo klein.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beter doe jij gewoon hakken aan
[..]Wil ik wel zien
Ik zal het niemand verklappen
Gaan we toch samen. <3 Op een paal!quote:
Ik vind t van respect getuigen wanneer iemand dat WEL zou doen, afhankelijk van hoe het gebracht wordt natuurlijk, maar ok..quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Int echt zeggen mensen het niet in je gezicht want respect....
Overal?quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waar precies?![]()
[..]
Zijn natuurlijk mensen zonder smaak
Ik schrok evenquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Muahahahahaha.Waar wil je mod worden?
Of niet genoeg oefening/vertrouwenquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat weet niemand
Het is een afwijking.
Kooi dan? Dat vind ik ook wel leukquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gaan we toch samen. <3 Op een paal!![]()
Heul nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja bijna altijd, anders ben ik zo klein.
Daar kan ik niet voor zorgen hoor.quote:
Nee serieus. Ik doe een paar keer zo lang over het aanleren van nieuwe bewegingen door een verneukte oog-hand coordinatie,en de therapie hielp nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik schrok even
[..]
Of niet genoeg oefening/vertrouwen
Ik niet..quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik vind t van respect getuigen wanneer iemand dat WEL zou doen, afhankelijk van hoe het gebracht wordt natuurlijk, maar ok..
Mgoed, ik vind uggs prima hoor, niet mijn eerste keuze, maar volgens mij zijn ze heerlijk warm, dus miss toch aanschaffen
maar heeft die ex van jouw ex ook sex met die ex van jouw ex' ex?quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:33 schreef Vinniiee het volgende:
Ik hoor van een ex van mijn ex (ja die ken ik toevallig) dat onze ex zich isoleert bij zijn toenmalig beste vriend. Dat deed ze ook bij mij en die ex van mijn ex. Klinkt niet heel gezond
True. Zijn we uggs zusjes.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik vind t van respect getuigen wanneer iemand dat WEL zou doen, afhankelijk van hoe het gebracht wordt natuurlijk, maar ok..
Mgoed, ik vind uggs prima hoor, niet mijn eerste keuze, maar volgens mij zijn ze heerlijk warm, dus miss toch aanschaffen
Waar wel?quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daar kan ik niet voor zorgen hoor.
Video danquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom, op pics zie je toch geen actie.
Lingerie, kniekousen en dan mini uggs.quote:
heter dan heetquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lingerie, kniekousen en dan mini uggs.
Zit je me nou te sis-zonen? PROBEER JE NOU MIJN LAATSTE STUKJE MENSELIJKHEID AF TE NEMEN?quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
True. Zijn we uggs zusjes.
Onee dat is weird.
Nog nooit gedaan!quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Kooi dan? Dat vind ik ook wel leuk
Nee. Zij neukt nu mijn ex haar ex zijn beste vriend.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar heeft die ex van jouw ex ook sex met die ex van jouw ex' ex?
1.70.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heul nietDenk ik
Geen idee hoe lang je bent
Hahaha schavuit, vlegelquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan!
Oh shit toch wel, een keer op schoolfeest.![]()
Van mijn persoonlijke prive domein?quote:
wat een hoerquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee. Zij neukt nu mijn ex haar ex zijn beste vriend.
En ze gaat naar boven zodra er iemand aan de deur staat
van je grotto?quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Van mijn persoonlijke prive domein?
Ja toch.quote:
Nee, echt niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zit je me nou te sis-zonen? PROBEER JE NOU MIJN LAATSTE STUKJE MENSELIJKHEID AF TE NEMEN?
Naja het was zijn beste vriend. Nu niet meer omdat hij hem is kwijt geraakt omdat zij hem claimdequote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja toch.Zo voor de openhaard.
[..]
Nee, echt niet.
True, maar toch liever hakken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is heul niet kleinPerfecte lengte imo
quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moest aan dungeons and dragons online denken door dat woord
Ik wou net zeggen.. Heb woeste plannen met jequote:Op maandag 29 oktober 2012 13:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja toch.Zo voor de openhaard.
[..]
Nee, echt niet.
Sexeh!quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hahaha schavuit, vlegel
In Duitsland bij uitgaanscentrum.. Man oh man
Privé optreden?quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sexeh!Kom hier doen dan, ik bouw er wel een. Van papier of takjes ofzo.
Niet te verwoorden dit.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen.. Heb woeste plannen met je
Nee, dat komt nogquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet te verwoorden dit.Mijn gevoel, zo veel. Ik weet het niet meer. Het gaat te diep, te ver. Ohjee.
Zo hoort het ook.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom ook perfecte lengte, dan ben je met hakken niet groter dan ik ben
Jaquote:
Vind ik ookquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zo hoort het ook.Ik zou nooit hakken dragen als ik 1.80 was.
Behalve liedjes. Spotify.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee, dat komt nog
Maar ik snap je hoor, helemaal.. Ze passion.. Geen woorden voor
Als ik dan durf.. Geen gek initiatief btwquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
JaOf moet ik mensen uitnodigen? 50 euro per optreden. (A)
Amen to that babehhhhh, amen to thatquote:
Ik draag ze zelfs niet bij 1,64 dus ik lijk kleiner dan iedereen terwijl de rest gewoon valsspeeltquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom ook perfecte lengte, dan ben je met hakken niet groter dan ik ben
Dat is ook niet klein hoorquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik draag ze zelfs niet bij 1,64 dus ik lijk kleiner dan iedereen terwijl de rest gewoon valsspeelt
Nee, dan lijk je kleinquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel als de rest van de omgeving 5 tot 10 centimeter bij hun lengte aanplakt
Dat zeg ik, dan is 1,65 ineens wel weer kleinquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:43 schreef Vinniiee het volgende:
Heb eens een meisje van 1,53 gedate, en ik ben 1,82. Dat is wel een groot oncomfortabel verschil
[..]
Nee, dan lijk je klein
Dat noemen we hier een iph'tjequote:Op maandag 29 oktober 2012 13:43 schreef Vinniiee het volgende:
Heb eens een meisje van 1,53 gedate, en ik ben 1,82. Dat is wel een groot oncomfortabel verschil
[..]
Nee, dan lijk je klein
Nee, jij zegt dat het klein is, maar het lijkt zoquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dan is 1,65 ineens wel weer klein
Nee, dan moet ze nog kleiner zijn.quote:
Je hebt geen stok van 30cm?quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, jij zegt dat het klein is, maar het lijkt zo
[..]
Nee, dan moet ze nog kleiner zijn.
Dat ze dan wel groot genoeg isquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gelukkig niet. En wat heeft dat ermee te maken?
Vermaak ons met plaatjes van je tettenquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, even een kwartiertje jullie vermaken tot ik een gesprek heb.
Hoi
Tjaquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Toch blijft het gemeen dat Rokje geen mannetjes blieft
Doe ik niet meerquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vermaak ons met plaatjes van je tetten
Je zag gewoon dat ik net online kwam.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:48 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ben weg, word lamlendig van fok.
Ik snap het niet.quote:
Hoooiquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoi
Geef ik je absoluut niet!quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
TjaGeef me eens ongelijk
Plenty of other fish out there btw
Ik vertrouw niemand in het topic behalve jou, dus nu mag jij de kudde leiden.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Je zag gewoon dat ik net online kwam.
Kwartiertje? Dat moet lukkenquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoi
Hihihihih.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Als ik dan durf.. Geen gek initiatief btw
[..]
Amen to that babehhhhh, amen to that
Maar ... maar ... maar ...quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vertrouw niemand in het topic behalve jou, dus nu mag jij de kudde leiden.
Dacht ik zoquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geef ik je absoluut niet!
Maar ik wil je wel geven..
Ik word een beetje moe van al dat vissenquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
TjaGeef me eens ongelijk
Plenty of other fish out there btw
Daar kan ze volgens mij niks aan doen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Toch blijft het gemeen dat Rokje geen mannetjes blieft
Count me inquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hihihihih.Wij gaan veel geld verdienen samen.
Inderdaad. Mijn tieten zijn goddelijk. Jammer dat KPD zo verpest is. Niemand kan er meer van genieten, behalve ikzelf nu..quote:
Sorry, nog maar 10 minuten. Dat is me te kort hoorquote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vluggertje jonge, meer tijd heeft ze niet..
Dat bedoel ikquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Inderdaad. Mijn tieten zijn goddelijk. Jammer dat KPD zo verpest is. Niemand kan er meer van genieten, behalve ikzelf nu..
[..]
Sorry, nog maar 10 minuten. Dat is me te kort hoor
Dat kan ik begrijpen mjaquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van al dat vissen
Kan wel, maar of ik daar nou zo gelukkig van wordquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daar kan ze volgens mij niks aan doen.
Dat zeg ik verder ook nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daar kan ze volgens mij niks aan doen.
JAquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Count me in![]()
![]()
Ik stem ook voor een wijnkelder btw
quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dacht ik zo
Zo gul ende vleiend
Ow KPD kom ik sowieso nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Inderdaad. Mijn tieten zijn goddelijk. Jammer dat KPD zo verpest is. Niemand kan er meer van genieten, behalve ikzelf nu..
Gewoon blijven doen waar je wel blij en gelukkig van wordquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpen mja
[..]
Kan wel, maar of ik daar nou zo gelukkig van word
Ik, als vice-voorzitter van de OC, met een lid van de OC. Samen met de voorzitter.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Dat bedoel ik
Tevens: waar heb je gesprek voor?
Heck yeahhhhhhquote:
Dat ligt wel in de planning jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon blijven doen waar je wel blij en gelukkig van word![]()
Daar stonden ze. Tot gisteren. Of eergisteren. Zoiets.quote:
Ik dacht dat ik de enige was.quote:
Oh, ander keertje dan..quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Sorry, nog maar 10 minuten. Dat is me te kort hoor
Wat is er gebeurt dan?quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar stonden ze. Tot gisteren. Of eergisteren. Zoiets.
Tjah dat is jammer voor me danquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar stonden ze. Tot gisteren. Of eergisteren. Zoiets.
Wat is OCquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik, als vice-voorzitter van de OC, met een lid van de OC. Samen met de voorzitter.
Lid heeft even wat feedback nodig..![]()
Misschien..quote:
Same old shit in KPDquote:
True. Meestal mag ik dan wel met Kaneel meekijken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is soms wel lastig aangezien er soms over gesproken word en dan kan ik niet meelullen
Opleidingscomissie.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is OC
Is hij/zij slecht bezig?
Dus eigenlijk kom je er wel via een ander en ben ik de enige die daar niet komtquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:54 schreef Fera het volgende:
[..]
True. Meestal mag ik dan wel met Kaneel meekijken.
Moet je nagaan dat opa bakkebaart mij verbied(t?) in KPD te komen...quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Misschien..
[..]
Same old shit in KPD![]()
Ik heb er geen zin meer in als het zo gaat
Daagquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga dus even spankietime doen!
Vanavond ben ik er de hele avond om jullie te vervelen lieverds!
Karig antwoord hoorquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Misschien..
[..]
Same old shit in KPD![]()
Ik heb er geen zin meer in als het zo gaat
Naja, alleen deze week dus ... Lang niet altijd.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dus eigenlijk kom je er wel via een ander en ben ik de enige die daar niet komt
Wat heb je allemaal gezien? Ik ben niet nieuwsgierig hoorquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Naja, alleen deze week dus ... Lang niet altijd.
Jij mag ook al niet in KPD? Wat heb je daar dan uitgespookt?quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat opa bakkebaart mij verbied(t?) in KPD te komen...
Waarom die andere sukkels dan wel?
Meestal als het ergens over ging, dan liet hij even zien waar ze het over hadden. Maar echt geweldig vond ik het niet ... En opwindend sowieso niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gezien? Ik ben niet nieuwsgierig hoor
Veel peners en tetten?quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Meestal als het ergens over ging, dan liet hij even zien waar ze het over hadden. Maar echt geweldig vond ik het niet ... En opwindend sowieso niet.
Niks, nooit toegang gekregen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij mag ook al niet in KPD? Wat heb je daar dan uitgespookt?
Mja ... En poezen.quote:
Leuke woordspelingquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Mja ... En poezen.
Laatst die foto, waarvan ze zeiden dat DW jaloers was, dus ik die foto gezien. Was geen kut aan ...
Pas aangevraagd na je ban? Of daarvoor al?quote:
Wie is DW?quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Mja ... En poezen.
Laatst die foto, waarvan ze zeiden dat DW jaloers was, dus ik die foto gezien. Was geen kut aan ...
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan heb je toch echt iets verkeerds gedaan.
Iets daarvoor, sindsdien meer gezeik.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Pas aangevraagd na je ban? Of daarvoor al?
DevilsWhore. Ze had gereageerd op een foto, niet geheel positief. En toen zei iedereen gelijk dat ze jaloers was. Wat een onzin.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wie is DW?
Poezen he, ik ben dol op poezen
Teveel slowchatten.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Anders zou je wel toegang krijgen.
Leuk, even mee zitten rellenquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:00 schreef Fera het volgende:
[..]
DevilsWhore. Ze had gereageerd op een foto, niet geheel positief. En toen zei iedereen gelijk dat ze jaloers was. Wat een onzin.
Te veel? Heb jij enig idee hoeveel ik op een dag post?quote:
Owja die post hier ook soms.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:00 schreef Fera het volgende:
[..]
DevilsWhore. Ze had gereageerd op een foto, niet geheel positief. En toen zei iedereen gelijk dat ze jaloers was. Wat een onzin.
Tamashiiquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:00 schreef Tamashii het volgende:
Schatten, houdt KPD in KPD en niet hier.
Okiquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:00 schreef Tamashii het volgende:
Schatten, houdt KPD in KPD en niet hier.
Ik denk teveel slowchatten waar het niet magquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Leuk, even mee zitten rellen
[..]
Te veel? Heb jij enig idee hoeveel ik op een dag post?
Dan is het logisch.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik denk teveel slowchatten waar het niet mag
Goed punt wel.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:02 schreef Tamashii het volgende:
Ja dadelijk wordt het beschouwd als lekken oid, weet ik veel.
True that.quote:
Wut?quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
3 sowieso, of 4.. ligt er een beetje aan..
Het verschil tussen kont (1) en billen (2)quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op 3 kan ik nog wel komen, maar 4?
2 tepels, haar neus en haar grote teenquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op 3 kan ik nog wel komen, maar 4?
*proest* Het is dat m'n mond leeg was, anders moest ik m'n scherm af gaan vegenquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
2 tepels, haar neus en haar grote teen
duh...
Dat zijn toch geen punten manquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het verschil tussen kont (1) en billen (2)
Hey hallo, lang niet gesproken zegquote:
Tepels en neus dacht ik ook aan jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
2 tepels, haar neus en haar grote teen
duh...
Nee, we moeten snel weer meetenquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hey hallo, lang niet gesproken zeg![]()
Jij denkt bij goeie punten ook letterlijk aan punten? Ik niet..quote:
Echt eh.. Zooooooooooooooooooooooooooooo lang geledenquote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij denkt bij goeie punten ook letterlijk aan punten? Ik niet..
quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tepels en neus dacht ik ook aan ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |