Wel als je iets in de richting van farmacie studeertquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waarom? Als je niet weet wat je wilt worden, wat je een leuke baan vind. Dan vraag ik; wat ga je dan doen? Dan zeg je toch niet drugs maken.
Maar ik studeer farmaciequote:Op maandag 29 oktober 2012 13:11 schreef Tamashii het volgende:
leuke baan vind. Dan vraag ik; wat ga je dan doen? Dan zeg je toch niet drugs maken.
Nee wnt hij weet niet wat een leuke baan is, dus dan ga je toch naar een carrière beurs enzo.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel als je iets in de richting van farmacie studeert
Dat wil ik zienquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:12 schreef Tamashii het volgende:
Instemming komt als jij vrijdag komt.
no joke?quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:12 schreef Tamashii het volgende:
Instemming komt als jij vrijdag komt.
is goedquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Krijg ik wel eerst ff een testritje?
Ik ben nogal bang dat ik daarmee niks opschiet en dat het alleen maar geld en tijd kost... En dat ik het totaal niet leuk vind om daar te zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee wnt hij weet niet wat een leuke baan is, dus dan ga je toch naar een carrière beurs enzo.
Scherpquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als het echt calorieen zijn en niet kilocalorieen is het niet de moeite waard
Je mag m toch niet in mij stekenquote:
Iemand meenemen, dat scheelt een hoop.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben nogal bang dat ik daarmee niks opschiet en dat het alleen maar geld en tijd kost... En dat ik het totaal niet leuk vind om daar te zijn.
Op/met wie?quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Krijg ik wel eerst ff een testritje?
hoezo mag dat niet?quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je mag m toch niet in mij steken
Maar dat komt wel goed hoor, I know what to do
Het lijkt me sowieso heel sterkquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als het echt calorieen zijn en niet kilocalorieen is het niet de moeite waard
Niet weten dat rokje van de vrouwenliefde isquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoezo mag dat niet?
Dus ik moet dna maar vertrouwen op jouw kennis?
quote:
Is eng :$quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoezo mag dat niet?
Dus ik moet dna maar vertrouwen op jouw kennis?
Dat geloof ik snel.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iemand meenemen, dat scheelt een hoop.
wist ik wel, maar waarom die er dan niet in magquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet weten dat rokje van de vrouwenliefde is
Ik denk dat jij dat wel zou kunnen hoor, en ik zou dan zo met je mee gaanquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, hoor je me het zeggen?Ik weet niet of ik zoiets ooit zou zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |