quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"auw dat doet pijn niet"
jij spreekt je zelfs in 5 woorden tegen
Je begint voorspelbaar te wordenquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:43 schreef Godtje het volgende:
Die schatte in dat je een uitgelubberde kut had en dat al die ruimte normaal is?
Heb je dat ook wel es geroepen in bed?quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:45 schreef Cue_ het volgende:
Stom dat ie het met SC erachter niet doet
Dan had je een titel moeten invoeren dooie dodo.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:45 schreef Cue_ het volgende:
Verzin dan ook gewoon een fatsoenlijke TT, luie doosquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:45 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij heb ik wel vaker een titelloos ding gemaakt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:46 schreef Godtje het volgende:
Dan had je een titel moeten invoeren dooie dodo.
Je mag in de AT niet twee keer tegelijk dezelfde titel hebben
Zo!quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Verzin dan ook gewoon een fatsoenlijke TT, uitgelubberde doos
Ging ook meer over de strekking dan de precieze woorden enzoquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:46 schreef Godtje het volgende:
Volgens mij heb ik het nog nooit over je uitgelubberde kut gehad.
Morning after pilletje de volgende keer dan maar.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wel vaker een titelloos ding gemaakt.
Ik strekte helemaal niks. Ik kreeg er zelfs een slappe van. TMI en mental imagequote:Op maandag 29 oktober 2012 12:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ging ook meer over de strekking dan de precieze woorden enzo
Mooi zoquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:48 schreef Godtje het volgende:
Ik strekte helemaal niks. Ik kreeg er zelfs een slappe van. TMI en mental image
In de evenementenwereld draait het om netwerken, en daar moet je aan bouwen. 'Zomaar' lukt bijna niet omdat veel van die baantjes vergeven worden aan iemand-die-weer-iemand-kent.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:09 schreef MNR het volgende:
Hè fuck! Er is gekozen voor iemand die al werkervaring had binnen het bedrijf. Iemand trouwens ervaring/kunde hoe je 'binnen kunt komen' bij de organisatie van sportevenementen? Ik ben zowat de meest enthousiaste persoon die je daarvoor kunt strikken
Dat ja. Ik zou me als vrijwilliger aanbieden bij evenementen, om zo wat mensen te leren kennenquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In de evenementenwereld draait het om netwerken, en daar moet je aan bouwen. 'Zomaar' lukt bijna niet omdat veel van die baantjes vergeven worden aan iemand-die-weer-iemand-kent.
eens.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat ja. Ik zou me als vrijwilliger aanbieden bij evenementen, om zo wat mensen te leren kennen
Gaan ze daar op in dan? Ik zou het gewoon laten.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:18 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb trouwens wel een beetje een angst dat ii een vraag over het hoofd heb gezien door een opmerking van een studiegenootje later
zal ik de docent mailen? Of staat dat stom?
geen idee ik heb dit nog nooit gehadquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gaan ze daar op in dan? Ik zou het gewoon laten.
Het zal geen fout zijn die je mag herstellen gok ik zo. Dat heet dan gewoon domme pechquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:18 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb trouwens wel een beetje een angst dat ii een vraag over het hoofd heb gezien door een opmerking van een studiegenootje later
zal ik de docent mailen? Of staat dat stom?
misschienquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het zal geen fout zijn die je mag herstellen gok ik zo. Dat heet dan gewoon domme pech
ja?quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:37 schreef rhubarbje het volgende:
misschien
ik weet dat het op mijn andere studie wel over gedaan mag worden
ja maar daar zijn ze sowieso wel vaak soepelquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ja?
Dat is wel nice. Ben het zelf nooit tegengekomen.
D´r valt aan jou niet veel meer te strikken hoor ik wel, ik zou me maar gauw aan gaan melden bij de één of andere gezelligheidsclub. Probeer iets zonder grenzen of zo, want dat er grenzen zijn is zo´n bekrompen idee van het klootjesvolk.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:09 schreef MNR het volgende:
Hè fuck! Er is gekozen voor iemand die al werkervaring had binnen het bedrijf. Iemand trouwens ervaring/kunde hoe je 'binnen kunt komen' bij de organisatie van sportevenementen? Ik ben zowat de meest enthousiaste persoon die je daarvoor kunt strikken
Ik weet niet wie je bent, maar je moet even ctrl~shift doen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:39 schreef dr.Qwak het volgende:
[..]
D´r valt aan jou niet veel meer te strikken hoor ik wel, ik zou me maar gauw aan gaan melden bij de één of andere gezelligheidsclub. Probeer iets zonder grenzen of zo, want dat er grenzen zijn is zo´n bekrompen idee van het klootjesvolk.
Dat wordt puur smulplezier met jou, volle zalen voorspel ik je.
nee stond er nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Staat er na de laatste vraag geen 'einde' ofzo?
Dat deden ze bij ons uit voorzorg
???quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:39 schreef dr.Qwak het volgende:
[..]
D´r valt aan jou niet veel meer te strikken hoor ik wel, ik zou me maar gauw aan gaan melden bij de één of andere gezelligheidsclub. Probeer iets zonder grenzen of zo, want dat er grenzen zijn is zo´n bekrompen idee van het klootjesvolk.
Dat wordt puur smulplezier met jou, volle zalen voorspel ik je.
Shft~Enterquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je bent, maar je moet even ctrl~shift doen.
Dat zal met alles zijn wat ie zegtquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:42 schreef MNR het volgende:
???
Ik begrijp helemaal niets van wat je zegt.
schift computer uit zou ik zeggenquote:
Sorry, ik vind alleen het commando control/alt/delete nog een beetje voorspelbaar, dus ik probeer het al niet eens meer.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je bent, maar je moet even ctrl~shift doen.
Bannen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:58 schreef Re het volgende:
[..]
ik probeer het, maar het blijft plakken
Deze lult onduidelijker dan degene die ik altijd over het systeem (op fok) hoor lullenquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:02 schreef rhubarbje het volgende:
Hij praat trouwens echt net als iemand die ik ken
die kraamt ook continue van dat soort onsamenhangende onzin uit
en dat niemand hem snapt is natuurlijk de schuld van het systeem etc
niu die kennis zegt dit soort dingen:quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Deze lult onduidelijker dan degene die ik altijd over het systeem (op fok) hoor lullen
Denk dat je dat zinnige gewoon moet laten zittenquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:08 schreef rhubarbje het volgende:
en daar moet je dan wat zinnigs uit halen (dit was bijna letterlijk een facebook qoute)
mind control pills van big pharma!quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:09 schreef MNR het volgende:
Aha... het systeem
Daar hebben ze medicijnen voor. Ben geen dokter of zo hoor, maar volgens mij heeft dat iets te maken met psychose en/of paranoia. No fun there.
Nee hoorquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
mind control pills van big pharma!
dat zou kunnen al is dat maar bij 40%quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
jij kunt toch iemand beffen die hem dan banner?
Hey dr. Qwak, 1 keer een persoonlijk bericht naar jou. Het kan me vrij weinig schelen wat anderen er hier van denken - waarschijnlijk dat het niets uithaalt, maar ik geef je 1 advies: go and see a doctor. Als je de huisarts niet vertrouwt, zoek dan een huisarts die je wel vertrouwt (dàt is belangrijk). Leg uit wat er met je gebeurt en waar je mee zit.quote:
rm -rf /quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:33 schreef Tegan het volgende:
Mijn Raspberry werkt. Nu nog hem zover krijgen iets nuttigs te doen. *lost*
Verkoop 'm op FOK met winst en dan heeft 'ie geld voor je verdiend.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:33 schreef Tegan het volgende:
Mijn Raspberry werkt. Nu nog hem zover krijgen iets nuttigs te doen. *lost*
Dat is opzich wel een optie. Want sinds ik hem heb gekocht is de Raspberry geupgrade zonder prijsstijgingquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verkoop 'm op FOK met winst en dan heeft 'ie geld voor je verdiend.
ik kon het lang geleden door en door. redhat 5.1 en slackware 7&8. vooral slackware was cool. alleen maar een cli.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Whut?
Ik snap nu wel al iets van Linux.
dat lijkt me soms zo verkeerd nog nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:21 schreef dawg het volgende:
[..]
omdat ie in een iets andere wereld lijkt te vertoeven.
Kijk, het geld stroomt weer binnen zo.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:38 schreef Tegan het volgende:
Dat is opzich wel een optie. Want sinds ik hem heb gekocht is de Raspberry geupgrade zonder prijsstijging.
Vanaf 2015 pas, dus al die oproerkraaiers die moord en brand roepen kunnen nog ff dimmen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:39 schreef Cue_ het volgende:
Hoor ik nu dat de OV studentenkaart verdwijnt en dat het gewoon een kortingskaart wordt
quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanaf 2015 pas, dus al die oproerkraaiers die moord en brand roepen kunnen nog ff dimmen.
Was je nou maar niet zo tegen relaties enzo, dan had je gewoon een rijke kerel gezocht en had je op zijn zak gaan studeren.quote:
Dat nooit. Beetje afhankelijk zijn van iemand, huuuuu.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was je nou maar niet zo tegen relaties enzo, dan had je gewoon een rijke kerel gezocht en had je op zijn zak gaan studeren.
Wat ben je toch leuk he.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:43 schreef Tegan het volgende:
Dat nooit. Beetje afhankelijk zijn van iemand, huuuuu.
nou ik heb al jaren geen recht meer maar ik vind het ook belachelijkquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanaf 2015 pas, dus al die oproerkraaiers die moord en brand roepen kunnen nog ff dimmen.
hoor.quote:
Studeren ook. Dus wat is je punt precies?quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:45 schreef rhubarbje het volgende:
nou ik heb al jaren geen recht meer maar ik vind het ook belachelijk
politiek bedrijven is juist verder kijken dan je eigen belang
quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
hoor.
Ik ook hoor, ondanks/dankzij al je rariteiten.
Absoluut.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:46 schreef Tegan het volgende:
. Als ik die niet had was ik maar saai en standaard
.
hoezo is studeren verder kijken dan he eigen belang?quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Studeren ook. Dus wat is je punt precies?
Date is totaal geen bedreiging, als ik met mijn vingers knip, staat ze klaar voor mij.quote:
Hoe kom je erbij dat het voor sommige mensen nu lastig wordt om bepaalde studies te gaan doen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoezo is studeren verder kijken dan he eigen belang?
Mijn punt is dat het voor sommige mensen nu lastig word om bepaalde studies te gaan doen
en dat is belachelijk
En dat staat los van je eigen reisrecht
vast wel.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Date is totaal geen bedreiging, als ik met mijn vingers knip, staat ze klaar voor mij.
Door de reisafstand en de kosten die het nu met zich mee gaat brengen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat het voor sommige mensen nu lastig wordt om bepaalde studies te gaan doen?
Behalve na veel bier.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:49 schreef MNR het volgende:
Q. praat niet zo wazig. Die heeft daar een hekel aan
preciesquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Door de reisafstand en de kosten die het nu met zich mee gaat brengen?
Ow zo. Nou ja, je kunt natuurlijk geld lenen bij het DUO. En je kunt dit later terugbetalen. Ik snap dat het geen ideale situatie is, maar het kan wel.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Door de reisafstand en de kosten die het nu met zich mee gaat brengen?
Maar dat moeten ze misschien al om de studie zelf te kunnen betalen. En uit huis wonen is ook niet altijd een optie.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:04 schreef MNR het volgende:
Ow zo. Nou ja, je kunt natuurlijk geld lenen bij het DUO. En je kunt dit later terugbetalen. Ik snap dat het geen ideale situatie is, maar het kan wel.
Nogmaals. Het enige dat er in mijn ogen staat is dat jongeren meer gaan lenen van het DUO.. Niet dat de mogelijkheden er niet meer zijn..quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dat moeten ze misschien al om de studie zelf te kunnen betalen. En uit huis wonen is ook niet altijd een optie.
Er zijn gewoon straks jongeren die wel willen studeren en zonder reiskosten net rond komen.. dus met reiskosten helemaal niet meer.
again ditquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dat moeten ze misschien al om de studie zelf te kunnen betalen. En uit huis wonen is ook niet altijd een optie.
Er zijn gewoon straks jongeren die wel willen studeren en zonder reiskosten net rond komen.. dus met reiskosten helemaal niet meer.
Het gaat erom dat sommigen misschien nu al volop lenen en daardoor de studie kunnen doen. En straks met de extra reiskosten (wantja niet meer gratis).. dat ze daar dus geen geld meer voor hebben.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:07 schreef MNR het volgende:
Nogmaals. Het enige dat er in mijn ogen staat is dat jongeren meer gaan lenen van het DUO.. Niet dat de mogelijkheden er niet meer zijn..
Dat weet ik.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
again dit
beurs verdwint ook he!! Dus alles is lenen en dan natuurlijk met een max. er aan
het word voor sommige echt wel lastig
Tuurlijk wil je zo min mogelijk lenen. Dat spreekt voor zich. En tja, als je je studie niet meer af kunt maken doordat de reiskosten de pan uitreizen, dan betekent dat dat je op kamers zult moeten gaan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het gaat erom dat sommigen misschien nu al volop lenen en daardoor de studie kunnen doen. En straks met de extra reiskosten (wantja niet meer gratis).. dat ze daar dus geen geld meer voor hebben.
Het is een extra kostenpost die niet iedereen kan hebben.
Heel leuk dat lenen bij de DUO. Maar mocht je je studie niet af kunnen maken of krijg je geen goede baan na je studie dan is die afbetaling een enorme kostenpost. En dat wil je zo klein mogelijk hebben natuurlijk.
hoezo?quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Then again; als je niet rond kunt komen van het maximale dat je van het DUO kunt lenen per maand, maak je het wel héél bont..
Je betaalt niet iedere maand 200 euro aan boeken, schat.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoezo?
Studie+ boeken: 200
Verkering: 200
Kamer: 350
Eten en af en toe een shirt of zo: 100
Nou dat is precies wat je kunt lenen per maand: 800 nogwat
word krap hoor... als je dure boeken moet ben je al de lul
of als je fiets gejat is of zo
bijbaan kan ook niet zo makkelijk naast elke studie he
studie +boeken..quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Je betaalt niet iedere maand 200 euro aan boeken, schat.
Verkering Eur. 200,-? Kun je dat even toelichten?
Dat lijkt nu veel geld, maar zodra je een betaalde baan hebt, gaat je inkomen ook omhoog. Eur. 55,- per maand zou ik niet doen. Als je uitrekent hoeveel je uiteindelijk aan rente betaalt....quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:14 schreef Cue_ het volgende:
Nouja als ik volgens het nieuwe systeem van de duo moest terugbetalen.. dan is dat voor mij 200 euro ongeveer dacht ik. Best een kostenpost terwijl ik niet veel geleend heb. Maarja nu doen ze het aan de hand van je inkomen. Gelukkig mag ik nog gewoon de 55 euro doen
was typo zie editquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Je betaalt niet iedere maand 200 euro aan boeken, schat.
Verkering Eur. 200,-? Kun je dat even toelichten?
Geef jij ècht Eur. 100,- per maand uit aan boeken? Wij hadden daar hele creatieve oplossingen voor tijdens onze studie..quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
studie +boeken..
Boeken kan 1x in het kwartaal zeker zo'n 100 euro zij.n 1500 euro / 12 maand > 100 pm
Gok verzekering
Ik heb een betaalde baan en 200 euro p/m kan ik met mijn huidige levenstijl niet betalenquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:17 schreef MNR het volgende:
Dat lijkt nu veel geld, maar zodra je een betaalde baan hebt, gaat je inkomen ook omhoog. Eur. 55,- per maand zou ik niet doen. Als je uitrekent hoeveel je uiteindelijk aan rente betaalt....
Ik zei per kwartaal.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:19 schreef MNR het volgende:
Geef jij ècht Eur. 100,- per maand uit aan boeken? Wij hadden daar hele creatieve oplossingen voor tijdens onze studie..
dat gaatniet altijd...quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Geef jij ècht Eur. 100,- per maand uit aan boeken? Wij hadden daar hele creatieve oplossingen voor tijdens onze studie..
ik red het denk ik wel hoor...quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zei per kwartaal.
En zie voorbeeld van rhu
Wat ben ik blij dat dat biuj ons een stuk minder wasquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:21 schreef rhubarbje het volgende:
ik red het denk ik wel hoor...
En mijn lief zit er dik over
dat neigt meer naar 300/400 per periode (10 weken)
Als je een reader moet komen voor Eur. 90,- dan ben je toch goed gek als je dat gaat betalen? Weet je wat wij deden? Gewoon 1 iemand koopt die reader, je deelt dat door 10 man, en kopieert dat gewoon gratis op 1 van de stages of zo.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
was typo zie edit
en nee niet aan boeken maar wel inschrijfgeld
ik betaal per maand 150
Dan is die 50 voor boeken er bij echt laag hoor...
Dat is 100 per periode
daar koop ik net 2 2ehands boeken voor
en vorige periode moest ik er eens 3 per vak!!!! Dat tikt aan hoor...
Mijn lief moest deze week een reader voor 90 euro kopen... dat zijn alleen wat kopietjesEn dan nog de boeken voor dat vak
ja duh dat vind hij ook maar daar word het niet goedkoper opquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:25 schreef MNR het volgende:
En nee, ik beledig je vriend hier niet direct. Ik vind het gewoon dat er veel voor gevraagd word
Je snapt wat ik bedoel, damequote:Op maandag 29 oktober 2012 17:27 schreef rhubarbje het volgende:
Welke stage? Is unie
en schoolbieb heeft niet alles (laatste 3 boeken die ik moest hebben hadden ze niet)
En bij een open boek tentamen mag ik bijv in het boek schrijven maar geen losse blaadjes er in stoppen
dan moet je ook wel kopen
nogmaals: soms moet je het gewoon aanschaffen
Denk dat heel veel studenten dat wel doen. Maar soms is het gewoon niet mogelijk. Denk niet dat iedereen maar boeken koopt voor de lolquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoel, dame
Mijn punt is dat je die kosten makkelijk kunt drukken als je er iets meer moeite voor doet of naar andere oplossingen kijkt..
ja tuurlijk doet iedereen datquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoel, dame
Mijn punt is dat je die kosten makkelijk kunt drukken als je er iets meer moeite voor doet of naar andere oplossingen kijkt..
quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:32 schreef Tegan het volgende:
Zo werd net uitgevraagd door zo'n energie deurverkoper. Toen ik hem voor de tweede keer tegenkwam halverwege de straat. Egoboost! Uiteraard nee gezegd, huuuu.
Okay, helder.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja tuurlijk doet iedereen dat
ik ook
maar dan kom ik nog niet onder de 50 per maand
en jij zegt dat dat kan en ik ben het daar niet mee eens
Zoiets ja. Haha. Maar date is way leuker. En als ik single was had ik nog wel nee gezegd denk ik. Zijn collega was veel leuker.quote:
Vet sjiek goedkope energie! Ik zou het doenquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zoiets ja. Haha. Maar date is way leuker. En als ik single was had ik nog wel nee gezegd denk ik. Zijn collega was veel leuker.
Dat zijn gewoon de tweedehandsboeken natuurlijk. Maar in sommige vakken is dat gewoon niet mogelijk want dan moet het allemaal up to date zijn enzo.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:39 schreef MNR het volgende:
Da's Eur. 600,- aan studiemateriaal per jaar... Volgens mij betaalde ik dat nog niet eens toen ik naar het Atheneum ging.
Overigens, studenten kunnen de boeken toch ook gewoon aan elkaar 'doorgeven'? (van 3e op 4e jaars en zo). Dat je dan zo'n boekensysteem opzet? Zo van: boek is X aantal jaar oud, kun je nog Y voor vragen en verkopen voor Z. Is eigenlijk onzin dat iedereen continue nieuwe boeken aanschaft/koopt..
dat is het punt nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:34 schreef dawg het volgende:
ja, studenten zijn echt zielig. ze hebben het echt gigantisch zwaar.
lees nou:quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Okay, helder.
Zijn we in ieder geval teruggegaan van 200 naar 50 euro per maand voor boeken
quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:42 schreef rhubarbje het volgende:
Wacht nu ga ik het verdorie ook uitrekenen ook
als ze het zelfde boek gebruikenquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:39 schreef MNR het volgende:
Da's Eur. 600,- aan studiemateriaal per jaar... Volgens mij betaalde ik dat nog niet eens toen ik naar het Atheneum ging.
Overigens, studenten kunnen de boeken toch ook gewoon aan elkaar 'doorgeven'? (van 3e op 4e jaars en zo). Dat je dan zo'n boekensysteem opzet? Zo van: boek is X aantal jaar oud, kun je nog Y voor vragen en verkopen voor Z. Is eigenlijk onzin dat iedereen continue nieuwe boeken aanschaft/koopt..
Hey! Het is niet dat het hier allemaal netjes opgesomd staat en zo he? Dus als ik iets niet goed begrijp, is dat niet vreemd.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
lees nou:
Studie + (&) boeken
150 per maand naar je school en 50 voor boeken = 200
Of studeerde jij gratis?
ja door voornamelijk kosten stel jij. ik zeg dat dat onzin is.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is het punt niet
het punt is dat je op deze manier bepaalde studies ontoegankelijk maakt voor bepaalde mensen
ja dat is college geld, en dat heb ik al gezegd en cue ookquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey! Het is niet dat het hier allemaal netjes opgesomd staat en zo he? Dus als ik iets niet goed begrijp, is dat niet vreemd.
Ja, je had het over studiebijdrage. Is dat je collegeld? Bedoel, waar komen die 150 per maand vandaan?
Meisje.. ik denk dat we hier nog heel lang over kunnen praten.. Mijn mening is dat ik geen nieuwe druk zou bestellen vanwege de actualiteit. Ik zou dat er niet voor over hebben (of zou dat bepalen aan de hand van het prijsverschil).quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als ze het zelfde boek gebruiken
dat is bij mij zelden (vanwege de actualiteit) en soms moet je vanaf een bepaalde druk hebben
nou prima, dan verschillen we van meningquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:47 schreef dawg het volgende:
[..]
ja door voornamelijk kosten stel jij. ik zeg dat dat onzin is.
ja dat is wel heel simplistischquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Meisje.. ik denk dat we hier nog heel lang over kunnen praten.. Mijn mening is dat ik geen nieuwe druk zou bestellen vanwege de actualiteit. Ik zou dat er niet voor over hebben (of zou dat bepalen aan de hand van het prijsverschil).
vreemd, want ik vind mijn berekening toch niet heel hoog opgezet maar ik kom maar precies uitquote:Jouw mening is dat Eur. 800,- te weinig is voor een student om van rond te komen. Mijn mening is dat het genoeg is voor een student om van rond te komenEn ik ben het roerend met je eens dat het boekengeld echt belachelijk hoog ligt! Zou ik - als school - iets mee doen. Je wilt je studenten toch tevreden houden? Bijvoorbeeld..
Laat ik dan maar gewoon heel direct zijn: ik heb nooit financiele steun gekregen tijdens mijn studie van beide mijn ouders. Ik heb alles zelf betaald: collegegeld, boeken, kamer etc. Ik ben ook verhuisd vanwege de reiskosten. Ik had eveneens weinig tijd voor een bijbaan. Mijn studie vroeg ook belachelijke bedragen... maar ik heb het geluk gehad dat ik in een groep zat waar we financieel vooruit dachten.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat is college geld, en dat heb ik al gezegd en cue ook
dus nog een keer dan:
720 heb je over
-350 voor je kamer
-150 college geld
- 100 verzekering
- 100 eten/kleding/schoonmaakspullen etc
dan hou ik een mooie 20 euro over voor zaken als je telefoon, internet, kopietjes op school, een kadotje voor een verjaardag, sparen etc
nou even terug naar waar het mee begon: voor sommige groepen (mensen die geen steun kunnen krijgen van ouders bijvoorbeeld) worden bepaalde studies (met dure boeken/materialen (denk maar aan een kunstvak of zo) of waar je moeilijk een bijbaan naast kunt hebben) ontoegankelijk
en daar blijf ik dus bij
en ja dat gaat niet voor iedereen en elke studie op, maar dat is het punt dus niet
ik stel toch ook nergens dat het voor elke studie geld?quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Laat ik dan maar gewoon heel direct zijn: ik heb nooit financiele steun gekregen tijdens mijn studie van beide mijn ouders. Ik heb alles zelf betaald: collegegeld, boeken, kamer etc. Ik ben ook verhuisd vanwege de reiskosten. Ik had eveneens weinig tijd voor een bijbaan. Mijn studie vroeg ook belachelijke bedragen... maar ik heb het geluk gehad dat ik in een groep zat waar we financieel vooruit dachten.
nouja, volgens mij klopt het gewoon niet wat je zegt. tenzij de gemiddelde student evenveel uren per week maakt dan de gemiddelde fulltimer. namelijk 40u besteden aan de studie (incl. college).quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou prima, dan verschillen we van mening
quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:56 schreef dawg het volgende:
[..]
en ik vermoed dat verreweg de meeste studenten dat bij lange na niet halen. uitzonderingen techniekstudenten daargelaten.
nee maar juist wel op die dure studies met dure boeken is dat zoquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:56 schreef dawg het volgende:
[..]
nouja, volgens mij klopt het gewoon niet wat je zegt. tenzij de gemiddelde student evenveel uren per week maakt dan de gemiddelde fulltimer. namelijk 40u besteden aan de studie (incl. college).
en ik vermoed dat verreweg de meeste studenten dat bij lange na niet halen. uitzonderingen daargelaten.
ja vooral in de grote steden zoals amsterdamquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:04 schreef CherryLips het volgende:
350 euro voor een kamer joh? Volgens mij reken je het dan nog krap. As je met een beetje pech niet lang genoeg ingeschreven staat, mag je particulier huren en zit je snel aan de 450-500.
quote:
preciesquote:
Oefentandjesquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:14 schreef rhubarbje het volgende:
tandheelkunde schijnt ook erg duur te zijn bijvoorbeeld
4000 euro per jaar voor materiaal (ze huren hun materiaal van school, moeten witte pakken of zoiets kopen en 'oefentandjes') (lees ik net allemaal online)
dat is dus meer dan 300 euro per maand er bij he!
Werkloos zijn wordt steeds populairder de laatste tijd!quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Iedereen kansloos werkloos na de studie!
Doe ik weer niet mee aan een trend.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Werkloos zijn wordt steeds populairder de laatste tijd!
Dat zijn de betere berichten.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:13 schreef rhubarbje het volgende:
whoehoe!! alle vrijstellingen die ik heb aangevraagd zijn toegekend!
en ik was best een beetje brutaal met vragendus ik ben super tevreden
Dat compenseer je ruimschoots met je hersenloze Apple-verering.quote:
Een Apple hebben zonder die te vereren is wel oke toch?quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat compenseer je ruimschoots met je hersenloze Apple-verering.
Dat ze nog meer overheidsgeld gaat verspillen inplaats van gewoon werken na 8 studies een keer?quote:
Ja hoor, da's prima.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:23 schreef Bengeltje het volgende:
Een Apple hebben zonder die te vereren is wel oke toch?![]()
Op deze manier is ze in elk geval eerder klaar met verspillen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:23 schreef Godtje het volgende:
Dat ze nog meer overheidsgeld gaat verspillen inplaats van gewoon werken na 8 studies een keer?
Een wasmachine? Op kolen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:25 schreef Bengeltje het volgende:
Ik heb gewoon nooit doorgeleerd, wel op kamers, opleiding in de zorg. "zakgeld" van 300 gld per maand.En daar leefde ik van, huur, eten en reizen naar moeders voor de was. Tot er een wasmachine kwam. En sparen duh.
Nou ja, ik kan wel gelukkig een beetje NL typen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee gekkie! En jou tijd was er nog geen elektriciteit!
Ach, ik kom van de Veluwe, religieuze debiliteit is mij niet vreemd.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat compenseer je ruimschoots met je hersenloze Apple-verering.
Ja he! ben al over de helft nu voor mijn Pquote:
Goed bezig Rhu!quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja he! ben al over de helft nu voor mijn P
dat is de moeite
quote:
Je laat ons zomaar alleen??quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en nu ga ik weer braaf leren en morgen weer ff 8 studiepunten binnen halen!
tschuss iedereen
quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:54 schreef Bengeltje het volgende:
Ja, lijkt me niks, dan liever csi of the women.
Ik vind het een prachtig programma: het is helemaal mijn dingquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:54 schreef Bengeltje het volgende:
Ja, lijkt me niks, dan liever csi of the women.
Vertel nog es op zijn CL's waarom.quote:
Als je het zo zegt, kan het alleen maar tegenvallen. Het is gewoon drie kwartier van m'n leven die ik nooit meer terugkrijg en die ik nog liever poepend doorbreng.quote:
Drie kwartier poepen is wel erg lang of erg veel poep.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je het zo zegt, kan het alleen maar tegenvallen. Het is gewoon drie kwartier van m'n leven die ik nooit meer terugkrijg en die ik nog liever poepend doorbreng.
moet je nagaan hoe ik die programma's haat. Ik heb er een aambei voor over.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Drie kwartier poepen is wel erg lang of erg veel poep.
Zo dus!quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:03 schreef CherryLips het volgende:
Als je het zo zegt, kan het alleen maar tegenvallen. Het is gewoon drie kwartier van m'n leven die ik nooit meer terugkrijg en die ik nog liever poepend doorbreng.
Ik kijk nog wel eens naar "achter gesloten deuren", maar aangezien ik de acteurs begin te herkennen begint het ook snel minder te worden.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
moet je nagaan hoe ik die programma's haat. Ik heb er een aambei voor over.
Hersenscheten en woorddiaree, de beste uitspraken van CL.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:18 schreef MissMSX het volgende:
Zijn de beste uitspraken van CL al gebundeld en uitgebracht?
Ik vond Ik heb er een aambei voor over al mooi genoeg als titel.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hersenscheten en woorddiaree, de beste uitspraken van CL.
Jij bent de eindredacteur?quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hersenscheten en woorddiaree, de beste uitspraken van CL.
Dat maakt wel nieuwsgierig jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vond Ik heb er een aambei voor over al mooi genoeg als titel.
Voor mensen die suïcidaal zijn maar nog net dat laatste zetje nodig hebben is het vast een puike tip!quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:50 schreef MNR het volgende:
Tip: 'Love in the Wild'. Vanavond om 20.30u op rtl5.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor mensen die suïcidaal zijn maar nog net dat laatste zetje nodig hebben is het vast een puike tip!
quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor mensen die suïcidaal zijn maar nog net dat laatste zetje nodig hebben is het vast een puike tip!
Zo verzinnen wij ze niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb er ooit wel eens aan gedacht om alle hersenscheten lekker anoniem op Twitter te plempen
Soort Vochtige streken in hapklare brokken van 140 tekens.
En ook hier gaat de verbeelding op de loop...quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:41 schreef CherryLips het volgende:
"Vochtige streken in hapklare brokken"
Ik zou er speciaal een account voor aanmaken om je te volgenquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb er ooit wel eens aan gedacht om alle hersenscheten lekker anoniem op Twitter te plempen
Soort Vochtige streken in hapklare brokken van 140 tekens.
Buikloop?quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:42 schreef Litpho het volgende:
En ook hier gaat de verbeelding op de loop...
Ik hoop om het verschrikkelijke accent van Carice van Houten?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit hier te janken bij Game of Thrones
Ik ben nog bij het eerste seizoenquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik hoop om het verschrikkelijke accent van Carice van Houten?
Mooie muziekquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:56 schreef Tegan het volgende:
Oh Unbreakable is op tv. Vandaar dat date die keek.
Laat de tissues dan nog maar even staan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben nog bij het eerste seizoen
Ja maar Sean Beanquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Laat de tissues dan nog maar even staan.
Tot zover het datenieuws van 22:00.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:56 schreef Tegan het volgende:
Oh Unbreakable is op tv. Vandaar dat date die keek.
De nigger-rule gaat ook op voor Sean Bean. Zie je hem in de eerste shots van een film of serie en zie je zijn familie, dan gaat hij dood.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar Sean Bean
Waarom moet die man altijd dood. Hij is zo knuffelbaar.
LOTR niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De nigger-rule gaat ook op voor Sean Bean. Zie je hem in de eerste shots van een film of serie en zie je zijn familie, dan gaat hij dood.
Eerder begon je er zelf overquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tot zover het datenieuws van 22:00.
Het aantal keren dat ik erover begin, valt in het niet tegen het aantal keren dat jij erover begint.quote:
Cquote:
quote:
Same here, vandaag maar kwartiertje blijven liggenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:09 schreef rhubarbje het volgende:
Ooh ik kom echt zo veel moeiljkker mijn bed uit als het huis koud is
we moeten zo'n ding op tijd
Hij vindt het zelf wel tofquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
dat is niet tof, bier brandt niet.
dat zou ik dan weer lullig vinden voor Q.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij vindt het zelf wel tof
Maar misschien kunnen we dan idd die nieuwe er wel bij gooien.
Maar wel weer des te beter voor ons.. En Q leeft voor ons!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
dat zou ik dan weer lullig vinden voor Q.
eindelijk heeft je leven zin?quote:
tweemansdemocratiequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mooi democratisch besloten. We zijn goed bezig
Ik was er toch nog nietquote:
9.09 tot/met 9.19!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:27 schreef Mystikvm het volgende:
"De stemlokalen zijn open van 9:22 tot 9:23"
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het zal een mooie opoffering worden hoor!
Veel bier en wijn!
Dan kom je maar nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:28 schreef missbehavin het volgende:
Bier? Wijn? Het wordt er niet beter op zo.
Als je het doet, moet je het goed doen hequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:28 schreef Mystikvm het volgende:
Dit is wel een verdomd luxe democratie!
hetquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je het doet, moet je het goed doen he![]()
.. het..
Attica! Attica!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan kom je maar niet![]()
Ondankbaar kreng ook
Ik dacht dat jij gebrouwen was?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Eindelijk weet ik waarvoor ik geboren ben.
What YOU need to do is to stop watching Dr. Phil!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:46 schreef Jannuk het volgende:
Goedemorgen. Koffie en thee staat in de keuken, voor de liefhebbers.
Nieuw dieptepunt: ik zit dr. Phil te kijken.
You can't change what you don't....quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
What YOU need to do is to stop watching Dr. Phil!
ik max geheugen trainerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:46 schreef Jannuk het volgende:
Goedemorgen. Koffie en thee staat in de keuken, voor de liefhebbers.
Nieuw dieptepunt: ik zit dr. Phil te kijken.
Ik werkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:49 schreef rhubarbje het volgende:
ik max geheugen trainer
Puur omdat ik geen zin heb om te leren
Eigenlijk wil ik de ouderwetse zaterdag telekids, met carlo en irene.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik max geheugen trainer
Als je maar lang genoeg naar die geheugentrainer kijkt, gaat het leren straks natuurlijk veel sneller.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik max geheugen trainer
Soulmate.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik werk
of nouja fok, facebook en beetje werk
Het enige wat je daarvan leert is het boodschappenspelquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je maar lang genoeg naar die geheugentrainer kijkt, gaat het leren straks natuurlijk veel sneller.
iddquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:51 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik de ouderwetse zaterdag telekids, met carlo en irene.Die goede ouwe tijd.
Weet je wel wat er allemaal in e supermarkt is te vindenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het enige wat je daarvan leert is het boodschappenspel
"Havermoutpap
Een pak zilvervliesrijst
Vloeibare zeep
Cherrytomaten
Cashewnoten"
Ik heb het wel nodig aangezien ik heel vaak boodschappen ga doen en de helft vergeetquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weet je wel wat er allemaal in e supermarkt is te vinden
Lijstjes!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb het wel nodig aangezien ik heel vaak boodschappen ga doen en de helft vergeet
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je maar lang genoeg naar die geheugentrainer kijkt, gaat het leren straks natuurlijk veel sneller.
dat mis ik enorm.....quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:51 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik de ouderwetse zaterdag telekids, met carlo en irene.Die goede ouwe tijd.
Ik heb 2x een lijstje gemaakt. Maar dan liep ik dat lijstje tig keer door, extra controleren etc etc. Dat werkt niet voor mijquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die vergeet ik ookDan zit ik al op de fiets en denk ik: "KUT! Lijstje!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |