quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"auw dat doet pijn niet"
jij spreekt je zelfs in 5 woorden tegen
Je begint voorspelbaar te wordenquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:43 schreef Godtje het volgende:
Die schatte in dat je een uitgelubberde kut had en dat al die ruimte normaal is?
Heb je dat ook wel es geroepen in bed?quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:45 schreef Cue_ het volgende:
Stom dat ie het met SC erachter niet doet
Dan had je een titel moeten invoeren dooie dodo.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:45 schreef Cue_ het volgende:
Verzin dan ook gewoon een fatsoenlijke TT, luie doosquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:45 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij heb ik wel vaker een titelloos ding gemaakt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:46 schreef Godtje het volgende:
Dan had je een titel moeten invoeren dooie dodo.
Je mag in de AT niet twee keer tegelijk dezelfde titel hebben
Zo!quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Verzin dan ook gewoon een fatsoenlijke TT, uitgelubberde doos
Ging ook meer over de strekking dan de precieze woorden enzoquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:46 schreef Godtje het volgende:
Volgens mij heb ik het nog nooit over je uitgelubberde kut gehad.
Morning after pilletje de volgende keer dan maar.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wel vaker een titelloos ding gemaakt.
Ik strekte helemaal niks. Ik kreeg er zelfs een slappe van. TMI en mental imagequote:Op maandag 29 oktober 2012 12:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ging ook meer over de strekking dan de precieze woorden enzo
Mooi zoquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:48 schreef Godtje het volgende:
Ik strekte helemaal niks. Ik kreeg er zelfs een slappe van. TMI en mental image
In de evenementenwereld draait het om netwerken, en daar moet je aan bouwen. 'Zomaar' lukt bijna niet omdat veel van die baantjes vergeven worden aan iemand-die-weer-iemand-kent.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:09 schreef MNR het volgende:
Hè fuck! Er is gekozen voor iemand die al werkervaring had binnen het bedrijf. Iemand trouwens ervaring/kunde hoe je 'binnen kunt komen' bij de organisatie van sportevenementen? Ik ben zowat de meest enthousiaste persoon die je daarvoor kunt strikken
Dat ja. Ik zou me als vrijwilliger aanbieden bij evenementen, om zo wat mensen te leren kennenquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In de evenementenwereld draait het om netwerken, en daar moet je aan bouwen. 'Zomaar' lukt bijna niet omdat veel van die baantjes vergeven worden aan iemand-die-weer-iemand-kent.
eens.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat ja. Ik zou me als vrijwilliger aanbieden bij evenementen, om zo wat mensen te leren kennen
Gaan ze daar op in dan? Ik zou het gewoon laten.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:18 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb trouwens wel een beetje een angst dat ii een vraag over het hoofd heb gezien door een opmerking van een studiegenootje later
zal ik de docent mailen? Of staat dat stom?
geen idee ik heb dit nog nooit gehadquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gaan ze daar op in dan? Ik zou het gewoon laten.
Het zal geen fout zijn die je mag herstellen gok ik zo. Dat heet dan gewoon domme pechquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:18 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb trouwens wel een beetje een angst dat ii een vraag over het hoofd heb gezien door een opmerking van een studiegenootje later
zal ik de docent mailen? Of staat dat stom?
misschienquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het zal geen fout zijn die je mag herstellen gok ik zo. Dat heet dan gewoon domme pech
ja?quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:37 schreef rhubarbje het volgende:
misschien
ik weet dat het op mijn andere studie wel over gedaan mag worden
ja maar daar zijn ze sowieso wel vaak soepelquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ja?
Dat is wel nice. Ben het zelf nooit tegengekomen.
D´r valt aan jou niet veel meer te strikken hoor ik wel, ik zou me maar gauw aan gaan melden bij de één of andere gezelligheidsclub. Probeer iets zonder grenzen of zo, want dat er grenzen zijn is zo´n bekrompen idee van het klootjesvolk.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:09 schreef MNR het volgende:
Hè fuck! Er is gekozen voor iemand die al werkervaring had binnen het bedrijf. Iemand trouwens ervaring/kunde hoe je 'binnen kunt komen' bij de organisatie van sportevenementen? Ik ben zowat de meest enthousiaste persoon die je daarvoor kunt strikken
Ik weet niet wie je bent, maar je moet even ctrl~shift doen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:39 schreef dr.Qwak het volgende:
[..]
D´r valt aan jou niet veel meer te strikken hoor ik wel, ik zou me maar gauw aan gaan melden bij de één of andere gezelligheidsclub. Probeer iets zonder grenzen of zo, want dat er grenzen zijn is zo´n bekrompen idee van het klootjesvolk.
Dat wordt puur smulplezier met jou, volle zalen voorspel ik je.
nee stond er nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Staat er na de laatste vraag geen 'einde' ofzo?
Dat deden ze bij ons uit voorzorg
???quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:39 schreef dr.Qwak het volgende:
[..]
D´r valt aan jou niet veel meer te strikken hoor ik wel, ik zou me maar gauw aan gaan melden bij de één of andere gezelligheidsclub. Probeer iets zonder grenzen of zo, want dat er grenzen zijn is zo´n bekrompen idee van het klootjesvolk.
Dat wordt puur smulplezier met jou, volle zalen voorspel ik je.
Shft~Enterquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je bent, maar je moet even ctrl~shift doen.
Dat zal met alles zijn wat ie zegtquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:42 schreef MNR het volgende:
???
Ik begrijp helemaal niets van wat je zegt.
schift computer uit zou ik zeggenquote:
Sorry, ik vind alleen het commando control/alt/delete nog een beetje voorspelbaar, dus ik probeer het al niet eens meer.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je bent, maar je moet even ctrl~shift doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |