Dit. Regen staat praktisch garant voor minstens 1,5 keer zoveel filequote:Op donderdag 1 november 2012 22:19 schreef Descendent het volgende:
Regen en autorijden gaat bij veel mensen inderdaad niet goed samen.
Dat zenuwachtige gedoe op de weg irriteert me dan altijd zo. Rem gas, rem, gas, rem, gas etc etc. Ipv dat ze een beetje afstand houden en t gas gewoon kunnen loslaten....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens -purist.
Ja daar ben ik ook heel makkelijk in hoor. Of mensen die met 110 een vrachtwagen inhalen op de snelweg.quote:Op vrijdag 2 november 2012 01:30 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Vandaag weer zo'n kansloos figuur die met 90km/u links op een 120km/u ging rijden terwijl er rechts zat ruimte was. Zelfs na seinen nog stug links blijven hangen, dan maar rechts erlangs.
Nou de situatie maakt niet uit, maar als jij je remmen test wat zou jij doen dan? Pedaal indrukken? Je garage bellen wat de laatste status was van de remmen? Denk es na vent...quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Hoe test jij je remmen in zo een situatie?
Remmen testen is bij mij altijd even vol in de ABS remmen...quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:09 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou de situatie maakt niet uit, maar als jij je remmen test wat zou jij doen dan? Pedaal indrukken? Je garage bellen wat de laatste status was van de remmen? Denk es na vent...
Stoer om even te melden dat je ABS hebt...quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:15 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Remmen testen is bij mij altijd even vol in de ABS remmen...
ja hoor, jij welquote:Op vrijdag 2 november 2012 08:15 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Remmen testen is bij mij altijd even vol in de ABS remmen...
Misschien moet je zelf even nadenken. Remmen testen is bij mij wat anders dan remlicht testen. Remmen testen betekent voor mij dat je je rempedaal goed dirp intrapt. En dat doen om iemand een lesje te leren is oliedom en levensgevaarlijk. Bij dat soort acties zijn al eens doden gevallen (zie ook de recent aangehaalde zaak in dit topic).quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:09 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou de situatie maakt niet uit, maar als jij je remmen test wat zou jij doen dan? Pedaal indrukken? Je garage bellen wat de laatste status was van de remmen? Denk es na vent...
Dat is dan je eigen intepretatie van remmen testen. Bij mij is dat anders. Dat kan toch? Niet iedereen is hetzelfde als jou (gelukkig).quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf even nadenken. Remmen testen is bij mij wat anders dan remlicht testen. Remmen testen betekent voor mij dat je je rempedaal goed dirp intrapt. En dat doen om iemand een lesje te leren is oliedom en levensgevaarlijk. Bij dat soort acties zijn al eens doden gevallen (zie ook de recent aangehaalde zaak in dit topic).
Dan weer je nu waarom ik het vroeg. Ik hoop dat je in het verkeer niet zo snel gepikeerd bent als in dit topic.quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:34 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dat is dan je eigen intepretatie van remmen testen. Bij mij is dat anders. Dat kan toch? Niet iedereen is hetzelfde als jou (gelukkig).
Ik vind dit gepikeerder overkomen dan mijn posts hoor. Ik verdedig gewoon mijn standpunt.quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf even nadenken.
Het regende he, dus dan worden mensen ineens bang.quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Veel grootlicht-rijders gisteravond, en eentje die GEEN verlichting voerde (7 uur 's avonds), en ook niet reageerde op lichtsignalen....
En knetterdruk. Heb er drie kwartier over gedaan om de stad uit te komen. Normaal is dat 5 minuten werk. Wat dat nu ineens was....
Mag hopen dat je er een keer een achterop hebt zitten die een dashboardcamera heeft...quote:Op vrijdag 2 november 2012 07:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook heel makkelijk in hoor. Of mensen die met 110 een vrachtwagen inhalen op de snelweg.
Had vanmorgen weer zo'n bestelbusje achter me terwijl ik op een 100km/h weg een vrachtwagen inhaalde met 110. Even de remmen getest.
Er stak iets over meneer de politieagentquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:10 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Mag hopen dat je er een keer een achterop hebt zitten die een dashboardcamera heeft...
En ook dat zie je dan op de camera.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Er stak iets over meneer de politieagent
Als een auto zo dicht achter mij zit, zie je dat echt niet..dan zie je alleen mijn achterraam..dan zie je de weg voor mij echt nietquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:14 schreef lipjes het volgende:
[..]
En ook dat zie je dan op de camera.
Mag je dat mooi exact op het schadeformulier tekenen. Nogmaals, je denkt er veel te makkelijk over, ik heb er de afgelopen tijd een paar gezien die ook zoiets hadden (zowel als remmer als achterop komende) en het resultaat was hetzelfde, dus nogmaals voor jou, nu in hoofdletters zodat je het misschien wel leest: JE VERLIEST HET ALS REMMER EN BENT, BIJ DASHCAMS, KLOS. En waarom? Omdat degene met camera pas aan het einde vermeldt dat er een camera aan boord is.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Er stak iets over meneer de politieagent
Mijn simpele 100 euro camera voor op de helm filmt zelfs een gedeelte van mijn helm.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:15 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Als een auto zo dicht achter mij zit, zie je dat echt niet..dan zie je alleen mijn achterraam..dan zie je de weg voor mij echt niet
Nee, want de meeste dashcams zijn groothoek cams en met 100 km/h heb je met 10 meter voldoende ruimte, maar niet om te remmen. Als je me niet gelooft, ga het lekker proberen. Ik ken de beelden en ik ken de resultaten. Be my guest, schades variërend van ¤1000,00 tot ¤9000,00 voor conto van de remmer. Daarbij, als je pech hebt, krijg je op basis van beeld nog een EMG o.i.d. aan je broek.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:15 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Als een auto zo dicht achter mij zit, zie je dat echt niet..dan zie je alleen mijn achterraam..dan zie je de weg voor mij echt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |