Dit. Regen staat praktisch garant voor minstens 1,5 keer zoveel filequote:Op donderdag 1 november 2012 22:19 schreef Descendent het volgende:
Regen en autorijden gaat bij veel mensen inderdaad niet goed samen.
Dat zenuwachtige gedoe op de weg irriteert me dan altijd zo. Rem gas, rem, gas, rem, gas etc etc. Ipv dat ze een beetje afstand houden en t gas gewoon kunnen loslaten....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens -purist.
Ja daar ben ik ook heel makkelijk in hoor. Of mensen die met 110 een vrachtwagen inhalen op de snelweg.quote:Op vrijdag 2 november 2012 01:30 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Vandaag weer zo'n kansloos figuur die met 90km/u links op een 120km/u ging rijden terwijl er rechts zat ruimte was. Zelfs na seinen nog stug links blijven hangen, dan maar rechts erlangs.
Nou de situatie maakt niet uit, maar als jij je remmen test wat zou jij doen dan? Pedaal indrukken? Je garage bellen wat de laatste status was van de remmen? Denk es na vent...quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Hoe test jij je remmen in zo een situatie?
Remmen testen is bij mij altijd even vol in de ABS remmen...quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:09 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou de situatie maakt niet uit, maar als jij je remmen test wat zou jij doen dan? Pedaal indrukken? Je garage bellen wat de laatste status was van de remmen? Denk es na vent...
Stoer om even te melden dat je ABS hebt...quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:15 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Remmen testen is bij mij altijd even vol in de ABS remmen...
ja hoor, jij welquote:Op vrijdag 2 november 2012 08:15 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Remmen testen is bij mij altijd even vol in de ABS remmen...
Misschien moet je zelf even nadenken. Remmen testen is bij mij wat anders dan remlicht testen. Remmen testen betekent voor mij dat je je rempedaal goed dirp intrapt. En dat doen om iemand een lesje te leren is oliedom en levensgevaarlijk. Bij dat soort acties zijn al eens doden gevallen (zie ook de recent aangehaalde zaak in dit topic).quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:09 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou de situatie maakt niet uit, maar als jij je remmen test wat zou jij doen dan? Pedaal indrukken? Je garage bellen wat de laatste status was van de remmen? Denk es na vent...
Dat is dan je eigen intepretatie van remmen testen. Bij mij is dat anders. Dat kan toch? Niet iedereen is hetzelfde als jou (gelukkig).quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf even nadenken. Remmen testen is bij mij wat anders dan remlicht testen. Remmen testen betekent voor mij dat je je rempedaal goed dirp intrapt. En dat doen om iemand een lesje te leren is oliedom en levensgevaarlijk. Bij dat soort acties zijn al eens doden gevallen (zie ook de recent aangehaalde zaak in dit topic).
Dan weer je nu waarom ik het vroeg. Ik hoop dat je in het verkeer niet zo snel gepikeerd bent als in dit topic.quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:34 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dat is dan je eigen intepretatie van remmen testen. Bij mij is dat anders. Dat kan toch? Niet iedereen is hetzelfde als jou (gelukkig).
Ik vind dit gepikeerder overkomen dan mijn posts hoor. Ik verdedig gewoon mijn standpunt.quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf even nadenken.
Het regende he, dus dan worden mensen ineens bang.quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Veel grootlicht-rijders gisteravond, en eentje die GEEN verlichting voerde (7 uur 's avonds), en ook niet reageerde op lichtsignalen....
En knetterdruk. Heb er drie kwartier over gedaan om de stad uit te komen. Normaal is dat 5 minuten werk. Wat dat nu ineens was....
Mag hopen dat je er een keer een achterop hebt zitten die een dashboardcamera heeft...quote:Op vrijdag 2 november 2012 07:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook heel makkelijk in hoor. Of mensen die met 110 een vrachtwagen inhalen op de snelweg.
Had vanmorgen weer zo'n bestelbusje achter me terwijl ik op een 100km/h weg een vrachtwagen inhaalde met 110. Even de remmen getest.
Er stak iets over meneer de politieagentquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:10 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Mag hopen dat je er een keer een achterop hebt zitten die een dashboardcamera heeft...
En ook dat zie je dan op de camera.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Er stak iets over meneer de politieagent
Als een auto zo dicht achter mij zit, zie je dat echt niet..dan zie je alleen mijn achterraam..dan zie je de weg voor mij echt nietquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:14 schreef lipjes het volgende:
[..]
En ook dat zie je dan op de camera.
Mag je dat mooi exact op het schadeformulier tekenen. Nogmaals, je denkt er veel te makkelijk over, ik heb er de afgelopen tijd een paar gezien die ook zoiets hadden (zowel als remmer als achterop komende) en het resultaat was hetzelfde, dus nogmaals voor jou, nu in hoofdletters zodat je het misschien wel leest: JE VERLIEST HET ALS REMMER EN BENT, BIJ DASHCAMS, KLOS. En waarom? Omdat degene met camera pas aan het einde vermeldt dat er een camera aan boord is.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Er stak iets over meneer de politieagent
Mijn simpele 100 euro camera voor op de helm filmt zelfs een gedeelte van mijn helm.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:15 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Als een auto zo dicht achter mij zit, zie je dat echt niet..dan zie je alleen mijn achterraam..dan zie je de weg voor mij echt niet
Nee, want de meeste dashcams zijn groothoek cams en met 100 km/h heb je met 10 meter voldoende ruimte, maar niet om te remmen. Als je me niet gelooft, ga het lekker proberen. Ik ken de beelden en ik ken de resultaten. Be my guest, schades variërend van ¤1000,00 tot ¤9000,00 voor conto van de remmer. Daarbij, als je pech hebt, krijg je op basis van beeld nog een EMG o.i.d. aan je broek.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:15 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Als een auto zo dicht achter mij zit, zie je dat echt niet..dan zie je alleen mijn achterraam..dan zie je de weg voor mij echt niet
jazeker wel. Je vergeet dat die camera's een kijkhoek hebben van 120graden of meer.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:15 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Als een auto zo dicht achter mij zit, zie je dat echt niet..dan zie je alleen mijn achterraam..dan zie je de weg voor mij echt niet
Ja maar dat is totaal wat anders dan een auto die remt...de aanleiding is vaak niet zichtbaar. Maar goed we verschillen gewoon van mening.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Op YouTube kun je onder de keywords dashcam insurance scam fraud
een paar mooie voorbeelden zien.
Ook van die overstekende voetgangers die zich op de motorkap proberen te werpen en zich daarna dramatisch op straat laten vallen...
Wens je heel veel succes. Gooi hem lekker in de remmen bij iemand die een dashcam heeft... Zie verder het eendjesarrest.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:25 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja maar dat is totaal wat anders dan een auto die remt...de aanleiding is vaak niet zichtbaar. Maar goed we verschillen gewoon van mening.
Ja jullie hebben het steeds over vol in de ankers..ik heb het alleen over me remlichten laten branden.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:36 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Wens je heel veel succes. Gooi hem lekker in de remmen bij iemand die een dashcam heeft... Zie verder het eendjesarrest.
Verder kan je hem er beter vol overheen douwen dan gaan remmen en/of uitwijken...
Ook dat is een strafrechtelijke vervolging als daardoor ongeluk ontstaat.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:37 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja jullie hebben het steeds over vol in de ankers..ik heb het alleen over me remlichten laten branden.
Klets niet. Je had het over je remmen testen, niet over je remlichten testen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:37 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
... ik heb het alleen over me remlichten laten branden.
quote:
De opmerking 'bij wijze van spreken' is voor sommige autistisch aangelegden maar wat moeilijk hé....quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Klets niet. Je had het over je remmen testen, niet over je remlichten testen.
[..]
Kant, wal. Varken, tang.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:23 schreef Descendent het volgende:
[..]
De opmerking 'bij wijze van spreken' is voor sommige autistisch aangelegden maar wat moeilijk hé....![]()
(iedereen weet dat je zeker op een forum niet alles letterlijk moet nemen wat mensen zeggen.
wat moet men dan? navigatie instellen als ze er bijna zijn?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:41 schreef gebrokenglas het volgende:
En dan die navigatie aan op de snelweg, terwijl er een prima bewegwijzering is hier in nederland.
Inderdaad, dat ding gewoon in het midden van het raam hangen, in het zicht, en dan vooral niet de nachtstand gebruiken zodat 's avonds de auto als een laboratorium zo fel verlicht is.
Je trekt ze aanquote:Op zondag 4 november 2012 11:42 schreef John.Cevarez het volgende:
Ik weet niet hoe het komt, maar ik tref ALTIJD vrouwen die er een totale choas van creeren.
Er zijn er nog meer dan genoeg over voor je denk ik...quote:Op zondag 4 november 2012 12:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je trekt ze aanEn dat is natuurlijk prima, dan heb ik er geen last van
Je treft vanzelf een keer de verkeerde met dat soort acties.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:37 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja jullie hebben het steeds over vol in de ankers..ik heb het alleen over me remlichten laten branden.
Great... Mijn chickmagnet werkt dus alleen op brokkenpiloten.. Fuck my lifequote:Op zondag 4 november 2012 12:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je trekt ze aanEn dat is natuurlijk prima, dan heb ik er geen last van
Correctquote:Op zondag 4 november 2012 14:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik kan de link tussen het bijpinnen en banden oppompen even niet leggen.
O wacht, ik snap, 50ct voor de luchtpomp...![]()
Ik ga geen 130 rijden (CC op 130 op de teller of je nu 120 of 130 mag). Het levert mij nauwelijks tijdswinst op en kost me alleen een sloot benzine extra. En ik rijd ook 100 op de linkerbaan. Als dat de maximale snelheid is....quote:Op maandag 5 november 2012 08:11 schreef jitzzzze het volgende:
Daarbij valt het mij op dat bijna niemand 130 rijdt. De meesten blijven 120, maar er zijn ook nog van die hapsnurkers die 100 rijden op de linkerbaan
Ik heb het over een v-max van 130 en dan mensen op de linkerbaan die doodleuk een vrachtwagen inhalen met 100 en te beroerd zijn om het gas in te trappen om er eventjes snel voorbij te gaan.quote:Op maandag 5 november 2012 08:36 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ik ga geen 130 rijden (CC op 130 op de teller of je nu 120 of 130 mag). Het levert mij nauwelijks tijdswinst op en kost me alleen een sloot benzine extra. En ik rijd ook 100 op de linkerbaan. Als dat de maximale snelheid is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |