SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
Ik was te lui om hem te pakkenquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:51 schreef Muisraket het volgende:
True, maar ik wist niets en normaal gesproken is er altijd een lapohunt.Zal de maandag wel zijn.
Of boos zou worden ofzoquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:53 schreef shifto het volgende:
Ik durfde gewoon niet want stel dat je net een hele mooie OP aan het aanpassen was o.i.d.
Jullie zijn toch niet bang voor mij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jullie zijn toch niet bang voor mij?Je wilt niet wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk!!quote:
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jullie zijn toch niet bang voor mij?Lol iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..non est vivere sed valere vita est ..
quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:05 schreef shifto het volgende:
haha aapo bar vindt het leuk dat je koppijn hebt! feest alles!
Jij gaat wel heel snel zoquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:13 schreef BarrieButsers het volgende:
Bijna weekend mensen, nog even volhouden.
Jaquote:
Zonder de 10 tijdelijke krachten moet er alsnog 6 ton bezuinigd worden. Maar aan de andere kant zijn er nu al te weinig fte's en wordt volgend jaar alles nog drukker.quote:
Ja is ook. Maar de hoge mannetjes sturen liever wat mensen met lage functies naar huis, ipv van 1 iemand die 4 x mijn salaris heeft.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:03 schreef shifto het volgende:
Lijkt mij dan stom om je contract neit te verlengen, volgens mij ben je als starter namelijk relatief goedkoop?
Zal ook met de ontslagpremie te maken hebbenquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja is ook. Maar de hoge mannetjes sturen liever wat mensen met lage functies naar huis, ipv van 1 iemand die 4 x mijn salaris heeft.
Dat ook inderdaad.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zal ook met de ontslagpremie te maken hebben. Het kost 100x meer om zo een oudje eruit te gooien.
dope dope dope dope dope dope dopequote:Op zondag 28 oktober 2012 19:43 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoe vond je dat feestje?Een oud-vriendin van mij ging ook best vaak naar tekno feesten was daar altijd helemaal lyrisch over namelijk.
Mooi. ^^quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:17 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
dope dope dope dope dope dope dope
Stel die chick van jou eens voor in KPDquote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:31 schreef shifto het volgende:
Sup
Had niet eens gezien dat ze had gepost lol.![]()
Moggel..quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:30 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Stel die chick van jou eens voor in KPD
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:30 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Stel die chick van jou eens voor in KPD
Feit.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:55 schreef AapO het volgende:
sup, dood aan langzame mensen in t verkeer
Waar? En met wie? Mss dak meegaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:06 schreef AapO het volgende:
vanavond sushi knauwen, been a long tiem, (jah tiem jah)
je ziet het verkeerdquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:08 schreef shifto het volgende:
haha nu denken wij zeker dat je ooit vrienden had!
we gaan wel keer met zen 4en uit eten ofzow, jij met je chick en ik met me chick, perhaps steak restaurant dan xDquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:19 schreef shifto het volgende:
Maarre is goed, doe maar zo, ik moet toch overwerken, aka, heel veel vreten bestellen op kosten baas
sss?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:25 schreef shifto het volgende:
ja is goed, mss da we moh en sss dan ook meenemen
die post hier nooitquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:36 schreef shifto het volgende:
[..]
der vriend, is ook een fokker, sicsicsics
Toppiejoppie! Was het nog gelukt met je halloweencostuum?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
*kuch* goed hoor en met jou dan?
Het costuum wel ja, het feest nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Toppiejoppie! Was het nog gelukt met je halloweencostuum?
Hoezo mensen die om 3 uur stoppen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het costuum wel ja, het feest niet. Ik was te laat terug in Den Bosch.
Mensen die om 3 uur stoppen
Het feest was om 3 uur zomertijd afgelopenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoezo mensen die om 3 uur stoppen?Met wat?
En je hebt het feest gemist ofwat?
Jezus zo stom. Niet eens wachten tot muhahaha komt opdagen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het feest was om 3 uur zomertijd afgelopen. Beetje vroeg voor een zaterdagnacht.
Ja, gemist.
Ja he, mij ook niks laten weten en de deur niet open doen als ik aanbelquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jezus zo stom. Niet eens wachten tot muhahaha komt opdagen.
Precies.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja he, mij ook niks laten weten en de deur niet open doen als ik aanbel
Her loss!
Ze woont alleen, prima afzakkertje met zijn 2tjes kunnen doenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Precies.En wat slecht, ze sliepen zeker al.
Deed ze niet eens open?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze woont alleen, prima afzakkertje met zijn 2tjes kunnen doen
Ze had de bel niet gehoord zei ze achterafquote:
Omg wat een grapquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze had de bel niet gehoord zei ze achteraf. Ik heb echt 3x gebeld en zelfs maar bij de buren
. Die deden overigens ook niet open.
Ik kreeg serieus allerlei commentaar naar mijn hoofd geslingerd onderweg naar haar toequote:
Ja begrijpelijk misschien wel.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kreeg serieus allerlei commentaar naar mijn hoofd geslingerd onderweg naar haar toe
Dronkenlui ditdat.
Misschien had ik mijn hoed even moeten afdoenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja begrijpelijk misschien wel.
Of een omweg moeten fieten.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien had ik mijn hoed even moeten afdoen
Ik was lopendquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Of een omweg moeten fieten.
Spreek een buitenlander aan op het station, en het kan gefixt worden.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik was lopend. Ik moet nog serieus een stapfiets halen ergens
Nah ik koop er 1 op de eerlijke manier, anders doe ik mee aan het in stand houden van de vele fietsendiefstallen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Spreek een buitenlander aan op het station, en het kan gefixt worden.
Wat braafquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nah ik koop er 1 op de eerlijke manier, anders doe ik mee aan het in stand houden van de vele fietsendiefstallen.
Mijn oude fiets is toendertijd gejat, ik was ontroostbaarquote:
Toch niet door jou gevonden ofwel?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn oude fiets is toendertijd gejat, ik was ontroostbaar. Later op het dak van de Muntelschool teruggevonden
Nee, dat niet. Door de wouten denk ikquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Toch niet door jou gevonden ofwel?
Wel slim van die junk.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Door de wouten denk ik. Kreeg een telefoontje dat mijn fiets terecht was
. Bleek dat een junk 'm gebruikte en op het dak parkeerde omdat het slot eraf was gezaagd.
De junk of de fiets?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wel slim van die junk.Was tie nog een beetje heel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |