Jij neemt voor je klantbezoeken een hoop zooi mee... Dus het is gewoon voor je werk noodzaak. En de auto is voor je werk.. Voor het gezin is het geen noodzaak en passen we prima in de AX... Alleen met baby erbij wordt het denk wat krapjes.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:53 schreef Joene het volgende:
[..]
Klopt, zelf zou ik nooit een station kiezen ook denk ik . Maar nu via werk verplicht sowieso station.
Plus dat ik stikjaloers ben op leaserijders natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:53 schreef Luigi het volgende:
Leaserijders mogen sowieso niet klagen hé.
Ik heb nog een theoretische rekening liggen van 1400 euro voor de autoot voor nieuwe bandjes, nieuwe remmen, nieuwe accu, etc... En dat is de zoveelste.
Ik wilde ex neer zetten. Maar denk.. Kennis is handigerquote:
Ik ken dat ja. Vooral als je naast je 2 auto's ook nog een leuke hobbywagen heb die voor even bougies verwisselen 2500 euro kost. Dus die hebben we er maar uit gedaanquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:53 schreef Luigi het volgende:
Leaserijders mogen sowieso niet klagen hé.
Ik heb nog een theoretische rekening liggen van 1400 euro voor de autoot voor nieuwe bandjes, nieuwe remmen, nieuwe accu, etc... En dat is de zoveelste.
Nou ik moet zeggen, het is wel erg fijn ja... Ik heb nooit een leaseauto gehad. Maar de laatste garagerekening van de focus was iets van 650 eu, voor een apk en beurt...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:54 schreef Luigi het volgende:
[..]
Plus dat ik stikjaloers ben op leaserijders natuurlijk..
Ik doe helemaal niks meer tot de APK.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ken dat ja. Vooral als je naast je 2 auto's ook nog een leuke hobbywagen heb die voor even bougies verwisselen 2500 euro kost. Dus die hebben we er maar uit gedaan
Ik koop een auto met een jaar apk... Als hij bij de volgende apk meer gaat kosten dan wat ik ervoor heb betaald koop ik een andere auto.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:56 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niks meer tot de APK.. Ben er wel klaar mee.
Whehehhequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wilde ex neer zetten. Maar denk.. Kennis is handiger
Ik ben ook echt heel blij met onze leasewagen. Het is ook een van de redenen dat B een tijd terug een andere baan niet heeft aangenomen, omdat er geen leasewagen bij zat.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:54 schreef Luigi het volgende:
[..]
Wij hebben echt alle pech wel gehad met deze auto. Met als hoogtepunt het stuk gaan van de stuurkolom 2 dagen na het verlopen van de garantie.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen, het is wel erg fijn ja... Ik heb nooit een leaseauto gehad. Maar de laatste garagerekening van de focus was iets van 650 eu, voor een apk en beurt...
Wij hadden ook echt abnormale kosten met de priveauto... Reden al G3, maar dan nog elke maand meer dan 300 eu aan gas in je auto flikkeren zonder dat je kilometers gewoon vergoed werden... Dat drukte toch aardig ja.
ik breng momenteel mn auto nog weg om ruitenvloeistof bij te vullen bij wijze van spreke.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:56 schreef Luigi het volgende:
[..]
Je ex werkgever strooit anders weer met leasewaggels.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:54 schreef Luigi het volgende:
[..]
Op zich wel slim. Denk ik.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik koop een auto met een jaar apk... Als hij bij de volgende apk meer gaat kosten dan wat ik ervoor heb betaald koop ik een andere auto.
Ja same herequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben ook echt heel blij met onze leasewagen. Het is ook een van de redenen dat B een tijd terug een andere baan niet heeft aangenomen, omdat er geen leasewagen bij zat.
Zo rijdt je , mits je auto niet total loss wordt gereden door een ander , ongeveer een jaar voor 500 euro kosten.quote:
Mja, da's de andere kant van de medaille. No way dat ik ooit weer de commerciele hoek in ga, of het moet écht niet anders kunnen. Ik ben dolverliefd op m''n 36 uurtjes, relaxte en sociale werkgevers en goede arbeidsomstandigheden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Je ex werkgever strooit anders weer met leasewaggels.
Nu hebben we redelijk nieuwe wagens waar we (even afkloppen) nog niets aan hebben gehad. Dus ik vind het goed zoquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:56 schreef Luigi het volgende:
[..]
Renault ook he?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:58 schreef Luigi het volgende:
[..]
Wij hebben echt alle pech wel gehad met deze auto. Met als hoogtepunt het stuk gaan van de stuurkolom 2 dagen na het verlopen van de garantie.. Heeft met enorm veel coulance toch nog zo'n 1500 euro gekost dat geintje. Leuk joh!
Ach het niet commerciele heeft voordelen , en nadelenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:00 schreef Luigi het volgende:
[..]
Mja, da's de andere kant van de medaille. No way dat ik ooit weer de commerciele hoek in ga, of het moet écht niet anders kunnen. Ik ben dolverliefd op m''n 36 uurtjes, relaxte en sociale werkgevers en goede arbeidsomstandigheden.
Ik zou het echt heel slecht doen in de commerciele wereld vrees ik.
Mja. Verder wel een hele fijne auto hoor, echt de meest luxe die we ooit gehad hebben en hij rijdt als een droom... maar dat onderhoud.... brrrrrrr.quote:
Ik ken het...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:02 schreef Luigi het volgende:
[..]
Mja. Verder wel een hele fijne auto hoor, echt de meest luxe die we ooit gehad hebben en hij rijdt als een droom... maar dat onderhoud.... brrrrrrr.
Jij was toch zo van het leven en laten leven?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:51 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja, ik ben daar allergisch voor dus.
Wij gingen vroeger ook altijd met de oude Opel Kadett op vakantie, zus en ik achterin op een stapel dekens en proppen maar. Of dat mensen persé dat jaren '30 vrijstaande huis moeten hebben want ja, je weet maar nooit of je doorfokt tot 86 kinderen en dat KAN toch niet in een flatje he.
Ik zeg ook niet dat het niet mag maar heb er best een mening over hoor. Ik zou nooit iemand iets verbieden op dat vlak.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:03 schreef -Spring het volgende:
[..]
Jij was toch zo van het leven en laten leven?
Mensen en wensen...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:04 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet mag maar heb er best een mening over hoor. Ik zou nooit iemand iets verbieden op dat vlak.
Maar denk wel dat sommige mensen zich door de verkeerde dingen laten leiden ja..
Je lijkt wel een oude man. Zo begint mijn schoonvader ook altijd. 'Vroeger gingen we in een eend naar Italie. Met 8 kinderen'.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:51 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja, ik ben daar allergisch voor dus.
Wij gingen vroeger ook altijd met de oude Opel Kadett op vakantie, zus en ik achterin op een stapel dekens en proppen maar. Of dat mensen persé dat jaren '30 vrijstaande huis moeten hebben want ja, je weet maar nooit of je doorfokt tot 86 kinderen en dat KAN toch niet in een flatje he.
Nu nog?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:07 schreef Estrys het volgende:
[..]
Je lijkt wel een oude man. Zo begint mijn schoonvader ook altijd. 'Vroeger gingen we in een eend naar Italie. Met 8 kinderen'.Vroeger ja. 'En daar deden we dan drie dagen over'.
Sterker nog, ik gun al die mensen hun wensen en eisen. En je mag je best in de schulden steken. Vooral doen! Maar dan niet op de maatschappij terugvallen als het fout gaat. Ik heb weinig medelijden met mensen met tophypotheken en dikke auto's die nog geen stuiver per maand kunnen missen omdat dan het hele kaartenhuis in elkaar flikkert. Allemaal zelf daan!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mensen en wensen...
Het is niet verkeerd om meer te willen... (Al denk ik dat je je er soms op kan blind staren wat je zou willen en daardoor niet kan genieten van wat je hebt.)
Maar er is volk genoeg, die dan alles op alles zet om dat ene te krijgen, ookal moeten ze zich er diep voor in de schulden steken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |