Wij hebben in de Grant Scenic geen 2 stoelen achterin. Een 5 zitter. Daar issie opgekocht.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar dat is met de grand scenic niet anders... Alleen als je de achterste stoelen niet gebruikt heb je flinke ruimte...
3 kinderen ?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:45 schreef Luigi het volgende:
Wat slepen jullie allemaal mee, mensen?!
OH!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij hebben in de Grant Scenic geen 2 stoelen achterin. Een 5 zitter. Daar issie opgekocht.
28 K euro's j. en dan 20 % bijtellen.quote:
500 in de lease misschien, netto...quote:
China?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:47 schreef Luigi het volgende:
Ik hoor het al, een 1 child policy zou een hoop problemen oplossen. Welke partij is daarvoor precies?
Neuh , hij is netto niet duurder dan de huidige focus wagon die we leasenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
500 in de lease misschien, netto...
Ja en wij gaan leasenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:42 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat ding is bizar ruim ja . Jammer dat die vrij prijzig is evengoed nog in aanschaf en oerlelijk enzo.. maar hij is wel interresant in de lease.
Daar moest je extra voor bij betalen. En heeft de vorige eigenaar dus niet gedaan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
OH!
Wij hadden 2 stoelen extra die je uit de vloer trok...
Ja die? Je hebt daar maar 1 partij toch?quote:
Ik snap het principe van leasenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:49 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ja en wij gaan leasen![]()
Enige kosten voor ons is dan de bijtelling
Ga nou niet lopen klagenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja die? Je hebt daar maar 1 partij toch?
Maar nee zonder gekheid... Het is natuurlijk hetzelfde als huizen.. Alles moet groot en ruim... Vroegah kon je met 2 kinderen gewoon op skivakantie met je volkwagen golf...
Tegenwoordig als je 2 kinderen hebt moet je al minimaal een station hebben, want ja het moet ruim en luxe zijn...
Ja, ik ben daar allergisch voor dus.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja die? Je hebt daar maar 1 partij toch?
Maar nee zonder gekheid... Het is natuurlijk hetzelfde als huizen.. Alles moet groot en ruim... Vroegah kon je met 2 kinderen gewoon op skivakantie met je volkwagen golf...
Tegenwoordig als je 2 kinderen hebt moet je al minimaal een station hebben, want ja het moet ruim en luxe zijn...
In Europa daar hebben ze pas trek ?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:49 schreef Luigi het volgende:
Echt zo'n first world problems topic dit.
Fixed.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:51 schreef Joene het volgende:
[..]
In Europa Griekenland daar hebben ze pas trek ?
Die focus hebben wij niet uitgekozen he?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Ga nou niet lopen klagenwant we doen zelf aardig mee met de stationwagon hype
3 kinderen past in elke normale auto op de achterbank hoor.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:51 schreef Pvoesss het volgende:
Wij willen absoluut geen 5 zitter.
Er komt als het aan ons ligt ooit een 3e en mijn vriend is 2 meter achter hem kan niemand zitten![]()
Of het moet een kindje zijn zonder beentjes
Een ruimere auto is dan ook genoegquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:51 schreef Pvoesss het volgende:
Wij willen absoluut geen 5 zitter.
Er komt als het aan ons ligt ooit een 3e en mijn vriend is 2 meter achter hem kan niemand zitten![]()
Of het moet een kindje zijn zonder beentjes
Dat dus...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:52 schreef Joene het volgende:
[..]
3 kinderen past in elke normale auto op de achterbank hoor.
Klopt, zelf zou ik nooit een station kiezen ook denk ik . Maar nu via werk verplicht sowieso station.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die focus hebben wij niet uitgekozen he?
Hey die kennis ken ikquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Een ruimere auto is dan ook genoegGewoon eentje bekijken waar wel iemand van 2 meter in kan.
Een kennis is 2.04 en zijn volgende leasewagen is een Volvo. Daar kan hij makkelijk in. En zijn dochtertjes kunnen achter hem zitten. Dus een 7 zitter is daar niet voor nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |