Dat hebben wij nu met Ford.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wij hadden zo'n scenic... De reden ook dat ik nooit meer een renault zou aanschaffen..
Ja op een gegeven moment ben je het gewoon spuugzat... Terecht.quote:
Dat wil mijn man ook wel. Maar naar Den Haag vanuit Utrecht op de scooter is het net niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wij hebben een Chevrolet Lacetti benzine die ik voornamelijk gebruik voor werk en op mijn vrije dagen. En Mr.DML gaat op de scooter naar zijn werk dus van zijn reiskosten houden we een hoop over omdat die scooter goedkoop rijden is.
Hadden wij met een Opel.quote:
Gouda-den haag is toch heel goed te doen met ov?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat is wel wat te ver inderdaad Tally.
Mr.DML doet Den Haag <-> Gouda elke dag dus dat is de helft en dat is al best een flinke reistijd hoor.
Om maar niet te spreken over de kou en de regen momenteel. Die komt best wel eens chaggo thuis
Dat snap ik.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mr.DML doet Den Haag <-> Gouda elke dag dus dat is de helft en dat is al best een flinke reistijd hoor.
Om maar niet te spreken over de kou en de regen momenteel. Die komt best wel eens chaggo thuis
Niet als je op het industrieterrein dat langs de snelweg ligt moet zijn. Dat is een hele rottige busverbinding. Dit is dan fijnerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gouda-den haag is toch heel goed te doen met ov?
De A12 is zo'n onwijze kutsnelweg... En het lijkt of het alleen maar erger wordt... Prins clausplein... Dat ze daar nu niets aan doen, het staat echt ALTIJD vast... Om dat mensen niet kunnen invoegen...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Al ben ik ook vaak chaggo de laatste tijd. Wat ik heb het gevoel alsof ik alleenstaande ouder ben
Zo vaak als dat hij laat thuis komt de laatste tijd
Mja
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Al ben ik ook vaak chaggo de laatste tijd. Wat ik heb het gevoel alsof ik alleenstaande ouder ben
Zo vaak als dat hij laat thuis komt de laatste tijd
Mja
Nou dat dus... als het lease is is het vervelend dat hij steeds in de garage staat, maar het zal je werkelijk aan je kont roesten...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:39 schreef Estrys het volgende:
Ach met een lease auto is het denk ik gewoon wat vervelend als je er problemen mee hebt maar het zal je eigen auto zijn en je zal er 25 k voor neer hebben geteld.
Dat ligt niet aan de A12 dat ligt aan het Prins Clausplein. De A13 vind ik veel vervelender.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De A12 is zo'n onwijze kutsnelweg... En het lijkt of het alleen maar erger wordt... Prins clausplein... Dat ze daar nu niets aan doen, het staat echt ALTIJD vast... Om dat mensen niet kunnen invoegen...
Mja dat heb ik dus ook. Ik knap er niet van op dat getob met het OV merk ik. Ook fysiek niet want ik ben echt het halve jaar verkouden dus van dat door de regen fietsen, drogen, weer nat, etc.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja, het knelpunt is inderdaad prinsclausplein..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan de A12 dat ligt aan het Prins Clausplein. De A13 vind ik veel vervelender.
Dat ding is bizar ruim ja . Jammer dat die vrij prijzig is evengoed nog in aanschaf en oerlelijk enzo.. maar hij is wel interresant in de lease.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:40 schreef Pvoesss het volgende:
Wij denken nu aan de prius wagon![]()
[ afbeelding ]
Verkouden wordt je niet van kou... Je hebt gewoon een lage weerstand.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:42 schreef Luigi het volgende:
[..]
Mja dat heb ik dus ook. Ik knap er niet van op dat getob met het OV merk ik. Ook fysiek niet want ik ben echt het halve jaar verkouden dus van dat door de regen fietsen, drogen, weer nat, etc.
Nee.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:42 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat ding is bizar ruim ja . Jammer dat die vrij prijzig is evengoed nog in aanschaf en oerlelijk enzo.. maar hij is wel interresant in de lease.
Het zal allemaal best maar sinds ik weer regelmatig een buitje meepik ben ik weer lekker aan het snotteren en hoesten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Verkouden wordt je niet van kou... Je hebt gewoon een lage weerstand.
Gewoon ding kopen van 500 eu , voor 30 eu per maand in de verzekering tieften een anwb abbootje voor de ochtend dat het kut ding niet start voor een 100 eu per jaar. is er wat groots stuks koop je een ander... issue solved?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:42 schreef Luigi het volgende:
[..]
Mja dat heb ik dus ook. Ik knap er niet van op dat getob met het OV merk ik. Ook fysiek niet want ik ben echt het halve jaar verkouden dus van dat door de regen fietsen, drogen, weer nat, etc.
Bij ons stond hij dus gewoon 5 maanden stil bij de garage omdat Ford geen nieuwe motor kon leveren.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou dat dus... als het lease is is het vervelend dat hij steeds in de garage staat, maar het zal je werkelijk aan je kont roesten...
Wij hadden de scenic ook privé... Elke maand dat kreng naar de garage dan weer een paar honderd, dan weer 1000... Nee, en elke keer dat hij er stond kwam hij er slechter uit.. We kunnen het echt niet vinden....
Mozes kriebel. Waar is dát nou weer goed voor...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:40 schreef Pvoesss het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil hem ook niet hoor ,maar goed volgend jaar pas kiezenquote:
Die hadden wij gekocht als de kofferbak niet zo klein of onhandig zou zijn.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:40 schreef Pvoesss het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dat is met de grand scenic niet anders... Alleen als je de achterste stoelen niet gebruikt heb je flinke ruimte...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Die hadden wij gekocht als de kofferbak niet zo klein of onhandig zou zijn.
Pvoess gaat nog 3 kinderen op de wereld zetten denk ik...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:44 schreef Luigi het volgende:
[..]
Mozes kriebel. Waar is dát nou weer goed voor...
2 kinderen en een buggy... Past prima in mn AX.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:45 schreef Luigi het volgende:
Wat slepen jullie allemaal mee, mensen?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |