Ik huur een 3 kamer woning, met een 3e op komst... Past prima.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik zou al blij zijn met een driekamerwoning
Dacia's ...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Lodgy's zijn heel heel heel heel erg lelijk!
Lekker belangrijk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Lodgy's zijn heel heel heel heel erg lelijk!
Ja? Als je in zo'n blik stapt voel je je piemel toch gewoon krimpen?quote:
Ik zou zo blind een volgende kopen. Want wat een heerlijk rijdende auto is mijn Duster. En dat voor een knaak en een bounty.quote:
Ze zijn enorm lelijk maar wel ontzettend ruim! Die zou ik ook best willen hebben.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De dacia 7-zitter. Voor 18K heb je een wereldauto.
Die groeit centimeters als ik vervolgens uitreken wat het kostquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja? Als je in zo'n blik stapt voel je je piemel toch gewoon krimpen?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die groeit centimeters als ik vervolgens uitreken wat het kost
Dat... Ik probeer het toch iedere keer hoor, omdat het erop zit... Maar het is gewoon onwijs gekloot...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:18 schreef Luigi het volgende:
Alsof je in NL op de cruise control kunt rijden. Ben je net 4 minuten los kun je weer in de bremsen voor de volgende file.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die groeit centimeters als ik vervolgens uitreken wat het kost
Wij zitten nog steeds met kind op drie-hoog-achter, kan prima.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:16 schreef Luigi het volgende:
[..]
Wij hebben de eerste 2 jaar met onze dochter op een flatje gezeten, nou, je had ze moeten horen.. Wat je zo'n kind niet aaaaaaaandoet. Zeker toen m'n vrouw net zwanger was "goh dan gaan jullie zeker ook wel snel verhuizen?" Ehm... nee?
Mja vind ik dus ook. Maar hij beheert de centenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:18 schreef Luigi het volgende:
Alsof je in NL op de cruise control kunt rijden. Ben je net 4 minuten los kun je weer in de bremsen voor de volgende file.
Dat is ook bedoeld voor die drie vakanties per jaarquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:18 schreef Luigi het volgende:
's Nachts gaat het nog wel eens... mits je geen werkzaamheden tegenkomtquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat... Ik probeer het toch iedere keer hoor, omdat het erop zit... Maar het is gewoon onwijs gekloot...
Stadstuintje?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wij zitten nog steeds met kind op drie-hoog-achter, kan prima.
Maar een tuin zou wel fijn zijn met kind, dat dan weer wel.
's nachts slaap ik...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:20 schreef Luigi het volgende:
[..]
's Nachts gaat het nog wel eens... mits je geen werkzaamheden tegenkomt.
Spullen kopen op uitzonderingen. Nog zoiets waar ik mee gestopt ben.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:20 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat is ook bedoeld voor die drie vakanties per jaar
Klein beetje stiekem wel.quote:
Zou ik leuk vinden, B niet, dus dan houdt het op.quote:
Of wat je leuk vindt en het geld voor hebt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:22 schreef Luigi het volgende:
[..]
Spullen kopen op uitzonderingen. Nog zoiets waar ik mee gestopt ben.
Grote keukentafel voor die 2 keer per jaar dat er mensen komen eten ->
Enorme tuinset voor die 2 keer dat je er in dit land in kunt zitten ->
60 delig servies ->
Gewoon kopen wat je écht dagelijks nodig hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |