Gezelligquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Verkansie
Mensjes meeten en dingen doen
Alleen.. Nog niks geplannedIk faal met vakantie en alles
Ik heb echt een hekel aan niks doenquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Verkansie
Mensjes meeten en dingen doen
Alleen.. Nog niks geplannedIk faal met vakantie en alles
I know.. Nouja, sowieso zaterdag naar Lotusss en ErwinRommel, deze week nog wat aan m'n auto laten doen wat daar verband mee houdt..quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Dan moet je gaan plannen
Nou dan heb je al aardig wat op de planning staan tochquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
I know.. Nouja, sowieso zaterdag naar Lotusss en ErwinRommel, deze week nog wat aan m'n auto laten doen wat daar verband mee houdt..
Ik wacht nog op bericht van Knetter wanneer ze naar GM/Rotterdam komt.. Vrijdag evt die meet dan.. Tussendoor geen idee, ligt aan het weer en wie wat kan en alles..
Ik normaal ook, 1 of 2 dagen gaat wel, maar daarna word ik gek van 't binnen zitten..quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan niks doen
Inderdaadquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou dan heb je al aardig wat op de planning staan toch
In iedergeval meer dan mij (denk ik)quote:
Inderdaadquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik normaal ook, 1 of 2 dagen gaat wel, maar daarna word ik gek van 't binnen zitten..
Ik zou woensdag een meet hebben, maar die gaat denk ik niet door want ik heb al een week niks meer van haar gehoordquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In iedergeval meer dan mij (denk ik)
* LovelyLady pakt de agenda er eens bijonder het genot van een bak koffie
Ik heb alleen maar kinder gerelateerde dingen....quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Ik zou woensdag een meet hebben, maar die gaat denk ik niet door want ik heb al een week niks meer van haar gehoordOh en vrijdag dan
Ahwquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar kinder gerelateerde dingen....
Zo nog effe naar de diëtiste
Geeft niets hoor LL, komt op meer plekken voorquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar kinder gerelateerde dingen....
Zo nog effe naar de diëtiste
quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Ik zou woensdag een meet hebben, maar die gaat denk ik niet door want ik heb al een week niks meer van haar gehoordOh en vrijdag dan
/edit: als je het over de duivel hebt
Ik gebruik engelse woorden wel vaker gewoon op z'n engelsquote:
"Gestalked" is geen Engelsquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik gebruik engelse woorden wel vaker gewoon op z'n engels
Duurdquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:16 schreef Cryothic het volgende:
Goeidemorgen(voor zolang het duurd
)
Ach joh, de klok staat hier op kwart over 11, dus zo'n dt foutje maken kan ook nog geen kwaad.quote:
Ik moest hem ook nog verzetten hierquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:19 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ach joh, de klok staat hier op kwart over 11, dus zo'n dt foutje maken kan ook nog geen kwaad.
Meestal doe ik dat zelf... nu geen zin inquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moest hem ook nog verzetten hier
Ukkiesquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Meestal doe ik dat zelf... nu geen zin in
De helft kan er niet eens bij omdat ie te hoog hangt btw
Ah, dat is niet heel handig nee.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:28 schreef Cryothic het volgende:
Ja, vleugelmoertje waar de klok aan hangt (is zo'n dubbele klok die haaks op de muur hangt) hangt ter hoogte van het deurkozijn...
Daarom ook Rabobankquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Pff, ABN Amro site doet het weer eens niet lekker
Normaal weinig last mee, ik probeer het vanmiddag nog wel een keer..quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, dat is niet heel handig nee.
[..]
Daarom ook Rabobank
Nee, voor de meeste niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, dat is niet heel handig nee.
[..]
fixedquote:Daarom ook ING
Mijn ex had er ook altijd problemen mee. In die tijd heb ik er nog geen 1x last van gehadquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Normaal weinig last mee, ik probeer het vanmiddag nog wel een keer..
Ik kan er denk ik ook wel bijquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee, voor de meeste niet.
Ik kan er wel bij
[..]
fixed
Haiiiquote:
Dat is mooiquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haiii
Volgens mij gaat het stukken beter met de kat.
het is kadquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haiii
Volgens mij gaat het stukken beter met de kat.
Goed, vroeg wakker, vriend werken, ik eens kijken naar studie.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Hoest met deze mooie jongedame vandaag?
Nee, ze loopt weer gewoon en niks mis.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is mooiHij bromt niet meer zo?
Anders even bellen met de DA om te vragen of je toch niet langs moet komen ?
Wel okay, wakker gebeld door meneertje over leningdingen dat ik moet regelen, tegelijkertijd stond de schilder aan de bel en deur te rammelen, dus ietswat te wild gewekt.. Nu ontbijt weg en zo thee maken en dunno verderquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Goed, vroeg wakker, vriend werken, ik eens kijken naar studie.En met de man die geen knuffel durfde geven?
![]()
Dafuq? Nja het zal welquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, ze loopt weer gewoon en niks mis.Echt serieus, misschien gewoon gevochten met andere kat en is het nu weer oke. Maar even kijken vandaag.
En peertquote:
Mogge Rokjequote:
Had onze kat ook een paar weken geleden, waarschijnlijk ruzie gehad en ze was een dag of twee een beetje mank, maar dat is ook vanzelf overgegaan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, ze loopt weer gewoon en niks mis.Echt serieus, misschien gewoon gevochten met andere kat en is het nu weer oke. Maar even kijken vandaag.
quote:
Als je dat doet weet je zeker dat je gecastreerd wordtquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je mond staat open, doe 'm dicht b4 "Daar moet een piemel in"
Ah dat is niet chill wakker worden, maar opzich wel een goed begin van de dag. Ik drink al thee.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel okay, wakker gebeld door meneertje over leningdingen dat ik moet regelen, tegelijkertijd stond de schilder aan de bel en deur te rammelen, dus ietswat te wild gewekt.. Nu ontbijt weg en zo thee maken en dunno verder
Ja gek he.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dafuq? Nja het zal wel
Fijn dat het beter gaat
[..]
En peert
[..]
Mogge Rokje![]()
Zal wel zijn wat Loka ook al zei, gevochten met een andere poesquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja gek he.Ik begrijp er ook weinig van.
Ja, zoiets denk ik nu ook. Maar ben echt overbezorgd dan. Net als toen we twee kleine kittens hadden, gevonden, oeh leuk denk ik dan. Paar dagen later vond ik poep terug met een giga worm van 10 cm ofzo. Jezus wat maakte ik me druk, werd helemaal gek.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had onze kat ook een paar weken geleden, waarschijnlijk ruzie gehad en ze was een dag of twee een beetje mank, maar dat is ook vanzelf overgegaan.
Ja is goed met jou, kom je ook vrijdag?quote:
Ja schat, dat zei ik ook al.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zal wel zijn wat Loka ook al zei, gevochten met een andere poes
Vrijdagquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja is goed met jou, kom je ook vrijdag?
Ja dat weet ik, schatquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja schat, dat zei ik ook al.Maar dan nog kan dat ook problematisch worden.
Ik weet het, heb de verwarming al op 19 gezet ipv 15.quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, zoiets denk ik nu ook. Maar ben echt overbezorgd dan. Net als toen we twee kleine kittens hadden, gevonden, oeh leuk denk ik dan. Paar dagen later vond ik poep terug met een giga worm van 10 cm ofzo. Jezus wat maakte ik me druk, werd helemaal gek.
Ja ok ok. grgr.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, schatMaar dat was even ter bevestiging
![]()
Dat kan ja, als ze/hij agressief wordt/blijft
En zo hoort t ook.. 15?!! *paniekaanval krijgt*quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik weet het, heb de verwarming al op 19 gezet ipv 15.
heey man alles goed?quote:
Studeren.quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Studeren.Oftewel een onvoldoende proberen op te krikken.
Ja dat zijn ranzige dingen, zeker als je ze lekker geknuffeld hebt enzo.quote:
Hier staat ie op 22, de voordeur kan nog niet dicht want de verf is nog natquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik weet het, heb de verwarming al op 19 gezet ipv 15.
voor snachts?quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
En zo hoort t ook.. 15?!! *paniekaanval krijgt*
Pfoeeee hee!quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan kan ik niet![]()
Winterefteling lijkt me wel tof
Dat is ruk!quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hier staat ie op 22, de voordeur kan nog niet dicht want de verf is nog nat
Welk nummer?quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:48 schreef AldoTheApache het volgende:
hahaha komt mijn huisgenote binnen vragen of ik de hele dag hetzelfde nummer blijf opzetten
Ik weetquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja dat zijn ranzige dingen, zeker als je ze lekker geknuffeld hebt enzo.![]()
Ik ook hoor.quote:
Gewoon ja!quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:48 schreef AldoTheApache het volgende:
hahaha komt mijn huisgenote binnen vragen of ik de hele dag hetzelfde nummer blijf opzetten
quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ook hoor.Maar voor FOK! vriendjes maak ik alle tijd. Soms dan.
Gewoon altijd op 95843733733954584743 gradenquote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik weet
Ooit hadden ze eens lintworm, B & C
Nogal, en koud,ik heb m'n dikke joggingbroek aan en een fleece trui en nog brrrquote:
FOK!ers 4 lifequote:Op maandag 29 oktober 2012 10:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ook hoor.Maar voor FOK! vriendjes maak ik alle tijd. Soms dan.
quote:
nu laat ik hem straks ook zeker aanstaan als ik naar denhaag gaquote:
Zo van "plop" en dan lag er weer zo'n segmentje op tafelquote:
jazekerquote:
Dank voor deze MI, Rokje..quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zo van "plop" en dan lag er weer zo'n segmentje op tafel
Lekker. Ik werd zonder wekker wakker, wel te vroeg, maar dat was wel chillquote:
Brrquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja maar.... Ja maar.. Duur. Geld.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Gewoon altijd op 95843733733954584743 graden
Het was mij een waar genoegenquote:
Lol. Zit hier nog in mijn slaapkleding.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nogal, en koud,ik heb m'n dikke joggingbroek aan en een fleece trui en nog brrr
Zo maar aan de thee dan..
Geil verwoord. Props!quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Gewoon standaard op 21 graden zetten, dan stookt het echt niet zo veel joh..quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja maar.... Ja maar.. Duur. Geld.
Zeggeh,jij verwacht wel veel he!quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
SorryAls het nou de week erna was geweest
Destijds (al jaren terug hoor) hadden we een vlooienplaag.. Dus vicieuze cirkel ditdat alles.. Keiveel ontwormings en vlooienmiddeltjesquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Brr
Waren ze niet ontwormd enzo?
I knowquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja maar.... Ja maar.. Duur. Geld.
hier standaard op 23quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon standaard op 21 graden zetten, dan stookt het echt niet zo veel joh..
Dat moet m'n broertje ook eens van me aannemen
Fleecedekentjesquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lol. Zit hier nog in mijn slaapkleding.Wel met fleecedeken, aber naturlich!
Het is een gave, vind je ook niet? :$quote:
Herkenbaar.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:52 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik slaap altijd tering slecht als ik gedronken hebKan vaak ook al na een paar biertjes zijn
helemaal trillen en koud enzo. Dan vaak 2 uur slaap, dan weer 2 uur wakker etc
Ho ho. Dat ligt aan je huis. Hoe oud is je huis, wat voor isolatie zit er in, hoe is de grond, enkel of dubbelvoudige ramen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon standaard op 21 graden zetten, dan stookt het echt niet zo veel joh..
Dat moet m'n broertje ook eens van me aannemen
nog steeds oorlog aan et voeren dusquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:48 schreef AldoTheApache het volgende:
Dat vraagt om pics natuurlijkquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lol. Zit hier nog in mijn slaapkleding.Wel met fleecedeken, aber naturlich!
Deze dame is slimquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ho ho. Dat ligt aan je huis. Hoe oud is je huis, wat voor isolatie zit er in, hoe is de grond, enkel of dubbelvoudige ramen?
Ligt het eraan of het volk of een server is.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
hoe graag wil jij een apache zien?
Zeker, zoiets kan ik echt niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Het is een gave, vind je ook niet? :$
Mijn ex vond dat altijd a-relaxed als we na het stappen bij elkaar gingen pitten. Zat ik ineens om 6 uur aan de keukentafel thee te drinken. Dan weer terug naar bed enzoquote:
Oud, bijna niets, de grond raak ik niet want 3 hoog in een flatje, beiden.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ho ho. Dat ligt aan je huis. Hoe oud is je huis, wat voor isolatie zit er in, hoe is de grond, enkel of dubbelvoudige ramen?
Hahahahhaa, voetbalkleding van mijn vriend dus te groot en blauw/wit.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat vraagt om pics natuurlijk![]()
Verder dan dit aantrekken ben ik ook nog niet gekomen tevens.. Ook met deze temperaturen gewoon alleen in boxer slapen..![]()
Ik hang mezelf op als ik een shirt aan zou doen ofzo
quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
nog steeds oorlog aan et voeren dus
het is een helikopterquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ligt het eraan of het volk of een server is.En ja dat is gegoogled.
Jij hebt je oud Nederlandsch, dat is jouw geheime talent.. Niet doen btw, dan moet ik mezelf weer onzedelijk betasten :$quote:
Ja, het is voor dit huisje niet goed om hem zo hoog te zetten. Wel dubbele ramen, maar dunne muurtjes en bovendien kost gas hier 3,38 per kw ofzo.quote:
Geen idee wat gas normaal kost, maar als de warmte snel verloren gaat dan wordt het een duur geintjequote:Op maandag 29 oktober 2012 10:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, het is voor dit huisje niet goed om hem zo hoog te zetten. Wel dubbele ramen, maar dunne muurtjes en bovendien kost gas hier 3,38 per kw ofzo.
Ik weet het antwoord hier niet op hoor. Ik weet alleen dat ik hier beter geleidelijk kan stoken indd, dus beter hele dag 20 graden dan snachts 15, savonds 25 zeg maar. Maar wij doen snachts 15 en dan naar 19 de rest vd dag.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oud, bijna niets, de grond raak ik niet want 3 hoog in een flatje, beiden.
Oh, dat is wel weer een dooddoener hoor.. een shirt van je vriendquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahahhaa, voetbalkleding van mijn vriend dus te groot en blauw/wit.
Ik kan ook een beetje kak praten. Maar dat is het dan ook.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Jij hebt je oud Nederlandsch, dat is jouw geheime talent.. Niet doen btw, dan moet ik mezelf weer onzedelijk betasten :$
weheehehequote:Op maandag 29 oktober 2012 10:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb laatst al gewoon serieus gevraagd of ze ging verhuizen
Jongah, al die verborgen talenten van jou.. Daar kan ik nooit tegenopquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik kan ook een beetje kak praten. Maar dat is het dan ook.Zo weinig.
Veel minder, dit is propaangas.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee wat gas normaal kost, maar als de warmte snel verloren gaat dan wordt het een duur geintje
Nee de beheerder wil dat samen. Maar ik ga mooi nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wanneer krijgt je huisgenote dat gesprek?
Ik dacht heliumquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Veel minder, dit is propaangas.Helaas.
Ja nou niet om het een of het ander, maar ik vind een groot shirt heerlijk snachts.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, dat is wel weer een dooddoener hoor.. een shirt van je vriend
Oh dat is wel balen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Veel minder, dit is propaangas.Helaas.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee de beheerder wil dat samen. Maar ik ga mooi niet![]()
Ze kan ook gewoon met mij praten,, maar dat heeft ze nog nooit gedaan
Grote shirts zijn superfijn om in te slapenquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, dat is wel weer een dooddoener hoor.. een shirt van je vriend
kan niet, het is immers nederland hequote:Op maandag 29 oktober 2012 10:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat is wel balen.
[..]![]()
Of je komt gewoon opdagen. Straks wordt jij nog uit je huis gezet
Ik moet echt niks om me heen hebben snachts, behalve 't dekbed en een leuke dame danquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja nou niet om het een of het ander, maar ik vind een groot shirt heerlijk snachts.
Er zal vast wel maatregelen komen in ieder gevalquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kan niet, het is immers nederland he
Oh, dat kan echt wel hoor..quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kan niet, het is immers nederland he
Hard hoor. Maar ik heb wel eens een helikopter gezien.quote:
Als je gewoon netjes je huur betaalt en het is een leefbare omgeving is er niets wat er ook maar kan gebeurenquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er zal vast wel maatregelen komen in ieder geval
quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Jongah, al die verborgen talenten van jou.. Daar kan ik nooit tegenop
Nu nog ff koffie halen en filosoferen, brb :$
Preciesquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als je gewoon netjes je huur betaalt en het is een leefbare omgeving is er niets wat er ook maar kan gebeuren
quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hard hoor. Maar ik heb wel eens een helikopter gezien.
Ander vet koud.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moet echt niks om me heen hebben snachts, behalve 't dekbed en een leuke dame dan
Ik raak 's nachts soms mijn dekbed kwijt en het is niet chill om wakker te worden met koude voeten.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh nee, hell no, die gaan echt uit..
en die zullen wel geen ruk voorstellenquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er zal vast wel maatregelen komen in ieder geval
quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
en die zullen wel geen ruk voorstellen
Maar als je dan weer terug gaat, zo lekker warmquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ander vet koud.Zeker als je eruit gaat!
Ik heb van die sokken met schapenvacht aan de binnenzijde, van de primarkquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ander vet koud.Zeker als je eruit gaat!
Geen idee.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
en die zullen wel geen ruk voorstellen
Ok, nu?quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]Filosofie. Kom dat gaan we samen doen.
Sokken in bedquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Oh wacht sokken aan in bed? Ik word daardoor afgeleid als ik die aanheb 's nachts
quote:
Uhhuhquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:06 schreef Vinniiee het volgende:
Het liefst gewoon helemaal naakt slapen
ook dat kan ik nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:06 schreef Vinniiee het volgende:
Het liefst gewoon helemaal naakt slapenAlleen dat is zo verrekte koud als je eruit gaat
bahquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:06 schreef Vinniiee het volgende:
Het liefst gewoon helemaal naakt slapenAlleen dat is zo verrekte koud als je eruit gaat
Daarom verwarming op 21 graden 24/7quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
Uhhuh
Maar daarvoor is het (nu al) echt veel te koud hierBah
Inderdaad, vooral als je er weer uit moetquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
Uhhuh
Maar daarvoor is het (nu al) echt veel te koud hierBah
Ik wel, heerlijkquote:
Als je net geneukt hebt jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bah![]()
en dan je lul die dan zo het matras aanraakt
Vooral dat moetenquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral als je er weer uit moet
[..]
Ik wel, heerlijk
[..]
Als je net geneukt hebt ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Ik vind dat gewoon viesquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral als je er weer uit moet
[..]
Ik wel, heerlijk
[..]
Als je net geneukt hebt jaWaarom zou het anders '
' zijn ?
Waarom is er verschil tussen of je lul het matras aanraakt of een ander lichaamsdeel zoals je hand?quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bah![]()
en dan je lul die dan zo het matras aanraakt
wheheheequote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Vooral dat moetenInderdaad, anders gewoon blijven liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap niet wat daar vies aan is.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik vind dat gewoon viesMijn bed moet helemaal schoon en alles zijn
![]()
als ik heb geneukt doe ik diezelfde dag ook meteen alles in de was
Dit had ik niet van je verwacht trouwensLichaamssappen ditdat?quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom is er verschil tussen of je lul het matras aanraakt of een ander lichaamsdeel zoals je hand?![]()
Haha, Rokje heeft een kleine pe.... Oh.. Wacht..quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Mijn lul raakt mijn matras nooit
Oh wacht :$
Misschien ben ik gewoon vreemd, kan ookquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad, anders gewoon blijven liggen
[..]
Ik snap niet wat daar vies aan is.
Dit had ik niet van je verwacht trouwens
[..]
Lichaamssappen ditdat?
Wrijf het er maar weer in hoorquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Haha, Rokje heeft een kleine pe.... Oh.. Wacht..
Handen zijn smerig en bacterieel, lullen worden veel minder blootgesteld aan ziektekiemen. Bovendien komt er toch al een halve liter zweet in je matras per nacht.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad, anders gewoon blijven liggen
[..]
Ik snap niet wat daar vies aan is.
Dit had ik niet van je verwacht trouwens
[..]
Lichaamssappen ditdat?
Dat sowiesoquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Misschien ben ik gewoon vreemd, kan ook
True that. Een halve liter?quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Handen zijn smerig en bacterieel, lullen worden veel minder blootgesteld aan ziektekiemen. Bovendien komt er toch al een halve liter zweet in je matras per nacht.
Nee, in praktijk ben je gewoon een laffe hond.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:44 schreef tijnbrein het volgende:
Theorie klinkt makkelijker dan de praktijk
ditquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:10 schreef Giertje het volgende:
ik slaap altijd met shirt aan en pyamabroek
Waarom reageer je nu nog?quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, in praktijk ben je gewoon een laffe hond.
Als er iets is wat je succes te parten zou spelen is het namelijk wel je onzekerheid, met je oma kun je toch ook gewoon praten of lukt dat ook niet? (Nouja bij mij lukt dat eerlijk gezegd niet, maargoed)
To be accurate...quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat sowieso
[..]
True that. Een halve liter?Zou je dat moeten merken?
Mijn weegschaal is niet bepaald accuraatquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
To be accurate...
Zet een weegschaal naast je bed, weeg jezelf voor het slapen en na het slapen... Should be pretty accurate (Qua energie gebruik je toch niet zoveel in je slaap)
Daar ben ik goed inquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo een enorm zeikwijf?
Een post van bijna 20 uur geleden nu nog quoten, een topic of 2 later, kom op, zelfs jij moet inzien dat het best sneu is..quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo een enorm zeikwijf?
quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
kom op, zelfs jij moet inzien dat het best sneu is..
ik zal je wel eens wegenquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil een weegschaal die nauwkeuriger is dan een halve kilo meer of minder
Sneue reactie ditquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]Nee je bent een zeikwijf, sorry. En nu klaar.
Zo een digitale kopen danquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil een weegschaal die nauwkeuriger is dan een halve kilo meer of minder
Elke dag 2x verschonen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:16 schreef Tamashii het volgende:
Als ik mijn bed elke keer zou verschonen als ik seks heb, eah dat vind degene die onze was doet echt niet tof.
Jaweeeeel!quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ach, het wordt weer romantisch hier.. Daar kan ik niet mee omgaan, laterrrr![]()
Geen wasmachine?quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:16 schreef Tamashii het volgende:
Als ik mijn bed elke keer zou verschonen als ik seks heb, eah dat vind degene die onze was doet echt niet tof.
Ehm, als je wilt kan dat ja, maar dat is niet tof.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
ING heeft toch formulieren waar een code op staat ?
Vuige donderquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:16 schreef Tamashii het volgende:
Nee zo erg is het nu ook weer niet, heb al een tijd een relatie he.quote:
Ah zo, lijkt me nog niet erg veilig.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:17 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ehm, als je wilt kan dat ja, maar dat is niet tof.
Je kunt daar al jaren gebruik maken van je mobiele telefoon.
Dus als je een betaling doet, krijg je een sms met je code die je moet invoeren.
Ok ok okquote:
Ik heb dan ook niet zo heel vaak sexquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:16 schreef Tamashii het volgende:
Dan kan het nog steedsquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee zo erg is het nu ook weer niet, heb al een tijd een relatie he.
Jawel thuis, mijn schoonmoeder doet de was en strijken.quote:
Hij is digitaal, maar als je er 10 seconden later nog eens op gaat staan zit er vaak een best wel groot verschil tussenquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo een digitale kopen dan
Kun je ook meteen het geheugen van dat ding gebruiken
maar dan moet je in de tussentijd ook niet gaan poepenquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij is digitaal, maar als je er 10 seconden later nog eens op gaat staan zit er vaak een best wel groot verschil tussen
Gewoon niet alleen maar op het bed, de oplossing!quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb dan ook niet zo heel vaak sex![]()
Maar toen ik een vriendin had deed ik t niet
Toen rook het bed
Keukentafelquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gewoon niet alleen maar op het bed, de oplossing!
Ik doe minstens 20 minuten over poepenquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar dan moet je in de tussentijd ook niet gaan poepen
Kannen altijd, maar er is meer in je leven dan seks.quote:
Klinkt alsof hij kapot isquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij is digitaal, maar als je er 10 seconden later nog eens op gaat staan zit er vaak een best wel groot verschil tussen
op de kastquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gewoon niet alleen maar op het bed, de oplossing!
True thatquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kannen altijd, maar er is meer in je leven dan seks.
Ik gebruik het al jaren.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah zo, lijkt me nog niet erg veilig.
Nog meer seksquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kannen altijd, maar er is meer in je leven dan seks.
Ik word al helemaal kriegel eigenlijk als het allemaal maar moet, wantja seks is zo belangrijk. Nee onzin, ik vind een avond op de bank goede gesprekken en wijn erbij soms best fijner.quote:
Die heb ik altijd bij mequote:Op maandag 29 oktober 2012 11:19 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik gebruik het al jaren.
Ideaal, want altijd je telefoon bij je, en niet altijd je rabo-reader
Wat is er onveilig aan?
Nog beterquote:
Ben ik helemaal met je eens hoorquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik word al helemaal kriegel eigenlijk als het allemaal maar moet, wantja seks is zo belangrijk. Nee onzin, ik vind een avond op de bank goede gesprekken en wijn erbij soms best fijner.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik word al helemaal kriegel eigenlijk als het allemaal maar moet, wantja seks is zo belangrijk. Nee onzin, ik vind een avond op de bank goede gesprekken en bier erbij soms best fijner.
ik vind La Chouffe altijdquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geef mij het ultieme bier wat je gehad hebt, dan ga ik dat een keer zuup'n.
op een paar uitzonderingen na ben ik het wel met je eensquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Zolang er maar alcohol in zit
whiskeyquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
op een paar uitzonderingen na ben ik het wel met je eens
La Chouffequote:Op maandag 29 oktober 2012 11:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik vind La Chouffe altijden Orval
Maar eens een keer scoren.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik vind La Chouffe altijden Orval
Dit dan weer wel.. Sowiesoquote:
Ik bedoel maarquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
op een paar uitzonderingen na ben ik het wel met je eens
hangt van de soort afquote:
Zo, heb jij die?!quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:19 schreef AldoTheApache het volgende:
Op een berenvel bij de openhaard
True.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens hoorSeks is fijn, maar het moet geen routine worden.
Daarom herfstbokquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kword een beetje droevig van de herst als ik naar buiten kijk.
Gelukkig ben ik er nogquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kword een beetje droevig van de herst als ik naar buiten kijk.
Openhaard natuurlijk bedoel ik!quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Geen berenvel, maar wel een kleed van 2 bij 2
Maakt me wel blij inderdaad, iedere keer als ik mij een beetje droevig voel denk ik: Gelukkig is lola er nog, dan knap ik helemaal op.quote:
Jij mag alles drinken, ook al is het limonadesiroop.quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En hier verpest je mijn gevoelens voor jou mee
Zoveel warmtequote:Op maandag 29 oktober 2012 11:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij mag alles drinken, ook al is het limonadesiroop.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maakt me wel blij inderdaad, iedere keer als ik mij een beetje droevig voel denk ik: Gelukkig is lola er nog, dan knap ik helemaal op.
Ben bij het paard. Geen verwarming hierquote:
Ik vind dit wel een goed plan om slechter te voorkomen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:28 schreef kingtoppie het volgende:
Seksuologen willen virtuele kinderporno voor pedo's
Ik vind dit best sick eerlijk gezegd.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:28 schreef kingtoppie het volgende:
Seksuologen willen virtuele kinderporno voor pedo's
Ik vind dit best sick eerlijk gezegd.
Eens.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een goed plan om slechter te voorkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |