sex met vreemde mensen waarschijnlijk, met niemand rekening hoeven houden etc. etc.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:57 schreef Geminiara het volgende:
Wat mis je precies van het vrijgezellenleven?
Dronken op een parkeerterrein afgetrokken worden door (wat je dacht dat) een lekker wijf was maar eigenlijk heet hij bob en heeft een gezin maar wel erg lekkere vrouwelijke handen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:57 schreef Geminiara het volgende:
Wat mis je precies van het vrijgezellenleven?
quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:02 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dronken op een parkeerterrein afgetrokken worden door (wat je dacht dat) een lekker wijf was maar eigenlijk heet hij bob en heeft een gezin maar wel erg lekkere vrouwelijke handen.
Zoiets niet specifieks.
[..]
Dronken op een parkeerterrein afgetrokken worden door (wat je dacht dat) een lekker wijf was maar eigenlijk heet hij bob en heeft een gezin maar wel erg lekkere vrouwelijke handen.
Zoiets niet specifieks.
[..]
Zoiets niet specifieks.
Ik vroeg naar je leeftijd, lijkt me vrij serieus.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:04 schreef 0_0Me0_0 het volgende:
Ha ha grappig jongens.. Serieuze reacties graag..
Dat gaat niet werken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:20 schreef 0_0Me0_0 het volgende:
? Ik denk dat ik gewoon bij haar wil blijven en af en toe dan maar moet dealen met gevoelens die op komen spelen.
Waarom blijft de "vriendschapsterm" toch altijd gebruikt worden als één van de 2 meer wil??? Jullie zijn geen vrienden. Jij wil haar, zij jou niet. Geen enkele basis voor een gelijkwaardige vriendschap. Noem het dan ook niet zo. Maar dat geheel terzijde natuurlijkquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:55 schreef 0_0Me0_0 het volgende:
Dan komt er ook nog bij dat ik onlangs ontzettend verliefd ben geworden op een vriendin van mij.
Dan doe je dat en blijf je van andere meisjes af, het is heel simpelquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:20 schreef 0_0Me0_0 het volgende:
ik ben 23.
Lokasenna, bedankt voor je reactie, we hebben het inderdaad wel eens gehad over een open relatie maar of dat de oplossing is? Ik denk dat ik gewoon bij haar wil blijven en af en toe dan maar moet dealen met gevoelens die op komen spelen.
Verbreek al het contact met die vriendin als je echt door wilt gaan. Dat klinkt nu heel naar maar het is beter voor iedereen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:05 schreef 0_0Me0_0 het volgende:
Maar is het niet juist dat het wel makkelijk is als je nu je relatie gaat opgeven? Oke, ik ben verliefd maar het kan niks worden. Daarnaast, een echte relatie bestaat toch nooit alleen maar uit ups? Ja oke, die vriendschapsterm is inderdaad niet helemaal eerlijk. Maar laat ik het zo zeggen, ik zou uiteindelijk heel graag bevriend willen zijn. Mijn gevoelens voor mijn huidige vriendin zijn zeker niet weg, hooguit een beetje naar de achtergrond gezakt vanwege die heftige verliefdheid nu opeens. We zijn al vanaf mijn 17e samen.
Voor een man is het vrijgezellenleven wat minder spannend. Aangezien je dan meer op one night stands duidt, of het sex hebben met andere vrouwen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:55 schreef 0_0Me0_0 het volgende:
Hallo,
ik heb een probleem. Ik heb al een aantal jaar een relatie. We hebben elkaar op jonge leeftijd leren kennen en ik heb daarvoor nooit een andere relatie gehad.
In feite zijn we heel gelukkig samen en heb ik het idee dat ik uiteindelijk mijn leven met haar wil delen. Toch blijft er bij mij een soort gevoel van gemis knagen. Ik mis de vrijgezellen periode die bijna iedereen wel eens gekend heeft. Ik heb die niet gekend. Het stomme is dat ik weet dat iedereen uiteindelijk opzoek is naar wat ik en mijn partner samen hebben maar toch kan ik het niet loslaten.
Dan komt er ook nog bij dat ik onlangs ontzettend verliefd ben geworden op een vriendin van mij. Het begon in eerste instantie met wat onschuldig geflirt maar uiteindelijk heeft het bij mij geresulteerd in een enorme verliefdheid. Zij ziet het meer als leuk en wil verder geen relatie. Aan de ene kant zou je zeggen, wat is het probleem? Afgezien van dat ik op dit moment met een verborgen gevoel van liefdesverdriet zit is er niks want die ander wil mij niet maar daarnaast voel ik me ook schuldig ten opzichte van mijn huidige vriendin. Ik wil oud met haar worden maar waarom blijf ik dan zo nieuwschierig naar een vrijgezellenleven? Waarom blijf ik alleen maar aan die andere vriendin denken als dit zo kansloos is als wat? Ik ga toch niet mijn lange, goede relatie opgeven voor een kortstondige maar heftige verliefdheid die 0% slagen heeft? Maar wat als er hierna weer een nieuw iemand komt waar ik me aan verlies omdat ik daar blijkbaar gevoelig voor ben?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen weer wat helderder na te denken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |