Gezelligquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Verkansie
Mensjes meeten en dingen doen
Alleen.. Nog niks geplannedIk faal met vakantie en alles
Ik heb echt een hekel aan niks doenquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Verkansie
Mensjes meeten en dingen doen
Alleen.. Nog niks geplannedIk faal met vakantie en alles
I know.. Nouja, sowieso zaterdag naar Lotusss en ErwinRommel, deze week nog wat aan m'n auto laten doen wat daar verband mee houdt..quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Dan moet je gaan plannen
Nou dan heb je al aardig wat op de planning staan tochquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
I know.. Nouja, sowieso zaterdag naar Lotusss en ErwinRommel, deze week nog wat aan m'n auto laten doen wat daar verband mee houdt..
Ik wacht nog op bericht van Knetter wanneer ze naar GM/Rotterdam komt.. Vrijdag evt die meet dan.. Tussendoor geen idee, ligt aan het weer en wie wat kan en alles..
Ik normaal ook, 1 of 2 dagen gaat wel, maar daarna word ik gek van 't binnen zitten..quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan niks doen
Inderdaadquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou dan heb je al aardig wat op de planning staan toch
In iedergeval meer dan mij (denk ik)quote:
Inderdaadquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik normaal ook, 1 of 2 dagen gaat wel, maar daarna word ik gek van 't binnen zitten..
Ik zou woensdag een meet hebben, maar die gaat denk ik niet door want ik heb al een week niks meer van haar gehoordquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In iedergeval meer dan mij (denk ik)
* LovelyLady pakt de agenda er eens bijonder het genot van een bak koffie
Ik heb alleen maar kinder gerelateerde dingen....quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Ik zou woensdag een meet hebben, maar die gaat denk ik niet door want ik heb al een week niks meer van haar gehoordOh en vrijdag dan
Ahwquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar kinder gerelateerde dingen....
Zo nog effe naar de diëtiste
Geeft niets hoor LL, komt op meer plekken voorquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar kinder gerelateerde dingen....
Zo nog effe naar de diëtiste
quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Ik zou woensdag een meet hebben, maar die gaat denk ik niet door want ik heb al een week niks meer van haar gehoordOh en vrijdag dan
/edit: als je het over de duivel hebt
Ik gebruik engelse woorden wel vaker gewoon op z'n engelsquote:
"Gestalked" is geen Engelsquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik gebruik engelse woorden wel vaker gewoon op z'n engels
Duurdquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:16 schreef Cryothic het volgende:
Goeidemorgen(voor zolang het duurd
)
Ach joh, de klok staat hier op kwart over 11, dus zo'n dt foutje maken kan ook nog geen kwaad.quote:
Ik moest hem ook nog verzetten hierquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:19 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ach joh, de klok staat hier op kwart over 11, dus zo'n dt foutje maken kan ook nog geen kwaad.
Meestal doe ik dat zelf... nu geen zin inquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moest hem ook nog verzetten hier
Ukkiesquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Meestal doe ik dat zelf... nu geen zin in
De helft kan er niet eens bij omdat ie te hoog hangt btw
Ah, dat is niet heel handig nee.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:28 schreef Cryothic het volgende:
Ja, vleugelmoertje waar de klok aan hangt (is zo'n dubbele klok die haaks op de muur hangt) hangt ter hoogte van het deurkozijn...
Daarom ook Rabobankquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Pff, ABN Amro site doet het weer eens niet lekker
Normaal weinig last mee, ik probeer het vanmiddag nog wel een keer..quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, dat is niet heel handig nee.
[..]
Daarom ook Rabobank
Nee, voor de meeste niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, dat is niet heel handig nee.
[..]
fixedquote:Daarom ook ING
Mijn ex had er ook altijd problemen mee. In die tijd heb ik er nog geen 1x last van gehadquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Normaal weinig last mee, ik probeer het vanmiddag nog wel een keer..
Ik kan er denk ik ook wel bijquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee, voor de meeste niet.
Ik kan er wel bij
[..]
fixed
Haiiiquote:
Dat is mooiquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haiii
Volgens mij gaat het stukken beter met de kat.
het is kadquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haiii
Volgens mij gaat het stukken beter met de kat.
Goed, vroeg wakker, vriend werken, ik eens kijken naar studie.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Hoest met deze mooie jongedame vandaag?
Nee, ze loopt weer gewoon en niks mis.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is mooiHij bromt niet meer zo?
Anders even bellen met de DA om te vragen of je toch niet langs moet komen ?
Wel okay, wakker gebeld door meneertje over leningdingen dat ik moet regelen, tegelijkertijd stond de schilder aan de bel en deur te rammelen, dus ietswat te wild gewekt.. Nu ontbijt weg en zo thee maken en dunno verderquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Goed, vroeg wakker, vriend werken, ik eens kijken naar studie.En met de man die geen knuffel durfde geven?
![]()
Dafuq? Nja het zal welquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, ze loopt weer gewoon en niks mis.Echt serieus, misschien gewoon gevochten met andere kat en is het nu weer oke. Maar even kijken vandaag.
En peertquote:
Mogge Rokjequote:
Had onze kat ook een paar weken geleden, waarschijnlijk ruzie gehad en ze was een dag of twee een beetje mank, maar dat is ook vanzelf overgegaan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, ze loopt weer gewoon en niks mis.Echt serieus, misschien gewoon gevochten met andere kat en is het nu weer oke. Maar even kijken vandaag.
quote:
Als je dat doet weet je zeker dat je gecastreerd wordtquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je mond staat open, doe 'm dicht b4 "Daar moet een piemel in"
Ah dat is niet chill wakker worden, maar opzich wel een goed begin van de dag. Ik drink al thee.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel okay, wakker gebeld door meneertje over leningdingen dat ik moet regelen, tegelijkertijd stond de schilder aan de bel en deur te rammelen, dus ietswat te wild gewekt.. Nu ontbijt weg en zo thee maken en dunno verder
Ja gek he.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dafuq? Nja het zal wel
Fijn dat het beter gaat
[..]
En peert
[..]
Mogge Rokje![]()
Zal wel zijn wat Loka ook al zei, gevochten met een andere poesquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja gek he.Ik begrijp er ook weinig van.
Ja, zoiets denk ik nu ook. Maar ben echt overbezorgd dan. Net als toen we twee kleine kittens hadden, gevonden, oeh leuk denk ik dan. Paar dagen later vond ik poep terug met een giga worm van 10 cm ofzo. Jezus wat maakte ik me druk, werd helemaal gek.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had onze kat ook een paar weken geleden, waarschijnlijk ruzie gehad en ze was een dag of twee een beetje mank, maar dat is ook vanzelf overgegaan.
Ja is goed met jou, kom je ook vrijdag?quote:
Ja schat, dat zei ik ook al.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zal wel zijn wat Loka ook al zei, gevochten met een andere poes
Vrijdagquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja is goed met jou, kom je ook vrijdag?
Ja dat weet ik, schatquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja schat, dat zei ik ook al.Maar dan nog kan dat ook problematisch worden.
Ik weet het, heb de verwarming al op 19 gezet ipv 15.quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, zoiets denk ik nu ook. Maar ben echt overbezorgd dan. Net als toen we twee kleine kittens hadden, gevonden, oeh leuk denk ik dan. Paar dagen later vond ik poep terug met een giga worm van 10 cm ofzo. Jezus wat maakte ik me druk, werd helemaal gek.
Ja ok ok. grgr.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, schatMaar dat was even ter bevestiging
![]()
Dat kan ja, als ze/hij agressief wordt/blijft
En zo hoort t ook.. 15?!! *paniekaanval krijgt*quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik weet het, heb de verwarming al op 19 gezet ipv 15.
heey man alles goed?quote:
Studeren.quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Studeren.Oftewel een onvoldoende proberen op te krikken.
Ja dat zijn ranzige dingen, zeker als je ze lekker geknuffeld hebt enzo.quote:
Hier staat ie op 22, de voordeur kan nog niet dicht want de verf is nog natquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik weet het, heb de verwarming al op 19 gezet ipv 15.
voor snachts?quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
En zo hoort t ook.. 15?!! *paniekaanval krijgt*
Pfoeeee hee!quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan kan ik niet![]()
Winterefteling lijkt me wel tof
Dat is ruk!quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hier staat ie op 22, de voordeur kan nog niet dicht want de verf is nog nat
Welk nummer?quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:48 schreef AldoTheApache het volgende:
hahaha komt mijn huisgenote binnen vragen of ik de hele dag hetzelfde nummer blijf opzetten
Ik weetquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja dat zijn ranzige dingen, zeker als je ze lekker geknuffeld hebt enzo.![]()
Ik ook hoor.quote:
Gewoon ja!quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:48 schreef AldoTheApache het volgende:
hahaha komt mijn huisgenote binnen vragen of ik de hele dag hetzelfde nummer blijf opzetten
quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ook hoor.Maar voor FOK! vriendjes maak ik alle tijd. Soms dan.
Gewoon altijd op 95843733733954584743 gradenquote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik weet
Ooit hadden ze eens lintworm, B & C
Nogal, en koud,ik heb m'n dikke joggingbroek aan en een fleece trui en nog brrrquote:
FOK!ers 4 lifequote:Op maandag 29 oktober 2012 10:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ook hoor.Maar voor FOK! vriendjes maak ik alle tijd. Soms dan.
quote:
nu laat ik hem straks ook zeker aanstaan als ik naar denhaag gaquote:
Zo van "plop" en dan lag er weer zo'n segmentje op tafelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |