Gezelligquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Verkansie
Mensjes meeten en dingen doen
Alleen.. Nog niks geplannedIk faal met vakantie en alles
Ik heb echt een hekel aan niks doenquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Verkansie
Mensjes meeten en dingen doen
Alleen.. Nog niks geplannedIk faal met vakantie en alles
I know.. Nouja, sowieso zaterdag naar Lotusss en ErwinRommel, deze week nog wat aan m'n auto laten doen wat daar verband mee houdt..quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Dan moet je gaan plannen
Nou dan heb je al aardig wat op de planning staan tochquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
I know.. Nouja, sowieso zaterdag naar Lotusss en ErwinRommel, deze week nog wat aan m'n auto laten doen wat daar verband mee houdt..
Ik wacht nog op bericht van Knetter wanneer ze naar GM/Rotterdam komt.. Vrijdag evt die meet dan.. Tussendoor geen idee, ligt aan het weer en wie wat kan en alles..
Ik normaal ook, 1 of 2 dagen gaat wel, maar daarna word ik gek van 't binnen zitten..quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan niks doen
Inderdaadquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou dan heb je al aardig wat op de planning staan toch
In iedergeval meer dan mij (denk ik)quote:
Inderdaadquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik normaal ook, 1 of 2 dagen gaat wel, maar daarna word ik gek van 't binnen zitten..
Ik zou woensdag een meet hebben, maar die gaat denk ik niet door want ik heb al een week niks meer van haar gehoordquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In iedergeval meer dan mij (denk ik)
* LovelyLady pakt de agenda er eens bijonder het genot van een bak koffie
Ik heb alleen maar kinder gerelateerde dingen....quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Ik zou woensdag een meet hebben, maar die gaat denk ik niet door want ik heb al een week niks meer van haar gehoordOh en vrijdag dan
Ahwquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar kinder gerelateerde dingen....
Zo nog effe naar de diëtiste
Geeft niets hoor LL, komt op meer plekken voorquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar kinder gerelateerde dingen....
Zo nog effe naar de diëtiste
quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Ik zou woensdag een meet hebben, maar die gaat denk ik niet door want ik heb al een week niks meer van haar gehoordOh en vrijdag dan
/edit: als je het over de duivel hebt
Ik gebruik engelse woorden wel vaker gewoon op z'n engelsquote:
"Gestalked" is geen Engelsquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik gebruik engelse woorden wel vaker gewoon op z'n engels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |