Prima lijstje...quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:50 schreef jantje1234 het volgende:
Voodoo Child (Slight Return) - Jimi Hendrix Experience
All Along The Watchtower - Jimi Hendrix Experience
The Thrill Is Gone - BB King
Right Next Door - The Robert Cray Band
Snatch it back and hold it - Junior Wells
Mannish Boy - Muddy Waters
Long Tall Sally - Little Richard
I believe to my soul - Ray Charles
Ain't Got No - I Got Life - Nina Simone
Don't Let Me Be Misunderstood - Nina Simone
I Just Want To Make Love To You - Etta James
Green Onions - Booker T & The MG's
Smokestack lightning - Howlin 'Wolf
Roll Over Beethoven - Chuck Berry
Hey Joe - Jimi Hendrix Experience
A Boy Named Sue - Johnny Cash
Need Your Love So Bad - Fleetwood Mac
Europa (Earth's Cry Heaven Smile) - Santana
The Healer - Santana & John Lee Hooker
Death Letter Blues - Son House
Valt weinig te kiezen eigenlijk..
Mannenpraat!quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:34 schreef WeezerButler het volgende:
Een lijst waar the Smiths niet in voor komen kan ik niet serieus meer nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, ieder zijn eigen smaak maar..quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:30 schreef Norrage het volgende:
Mijn lijstje. Tsja, ze maken het je wel makkelijk doordat je nergens uit kunt kiezen. Heb het ook maar bij 3 eigen keuzes gehouden, ik ga daar niet eens moeite voor doen
IK NEEM JE MEE
GERS PARDOEL
dat was zo rond 2010 ook wel over...quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:12 schreef Norrage het volgende:
Leuk als je oude muziek wilt luisteren,
Gewoon lekker nummer manquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry, ieder zijn eigen smaak maar..
Adele straks 10x in de top 10quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:59 schreef Ferdo het volgende:
Ik gok erop dat Skyfall minimaal top 20 wordt.
Succes, je zult het nodig hebbenquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mensen, ik heb een idee. Misschien is het zinloos, maar is het een idee om eens een lijst te maken van pakweg 500 nummers waarover wij (of een groot deel) het eens zijn dat deze niet mogen ontbreken in de lijst. Vervolgens sturen wij deze lijst op naar radio 2 en wie weet, nemen ze er iets van op in de keuzelijst.
Wat ik nu vooral zie, is een diaspora aan vrije keuzes, waarvan dus maar weinig platen t gaan halen of heel laag in de lijst komen aangezien er zo verschillend wordt gestemd.
Oh ja, luister dit weekend eens naar een echte lijst:
http://www.orinocoradio.n(...)d8e9911cb03b4b10a0d/
Terechte klachtquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:02 schreef Stickertje het volgende:
sylvana![]()
doet die nog andere dingen dan programmas verzieken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |