SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien ben ik daarom zo hard, mijn ouders en broer hebben me aardig wat liefkozend gemeptquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Ahhh, heeft het gewerkt ama?
Ik ben nog nooit geslagen, misschien 2/3x sambal in mond gekregen.
Ik wil ook, snap danquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Fap fap fap.
Wat kom je haten? Dobbelsteenmove op je gezicht Achmed.
Slaap lekker danquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Stuur jij je foto nog... Ga zo slapen, weet je wel.
Verdiende loon.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:45 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ben ook nooit echt geslagen eigenlijk. Alleen een keertje een paar tikjes met de terlik op de bips, omdat ik op visite bij de Nederlandse buren steeds mijn handen in hun aquarium stak.
Altijdquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Tamam ik kom met liefde, sta je klaar Ahmet?
Whhuuuut?!quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Tamam ik kom met liefde, sta je klaar Ahmet?
Nou ik heel veel, door mijn moederquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:45 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ben ook nooit echt geslagen eigenlijk. Alleen een keertje een paar tikjes met de terlik op de bips, omdat ik op visite bij de Nederlandse buren steeds mijn handen in hun aquarium stak.
Al gekregen van Ayca.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Krijg je niet. Iedereen krijgt het, alleen jij niet!
Wat was de reden?quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:49 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nou ik heel veel, door mijn moeder![]()
Neem het haar nog altijd kwalijk eigenlijk, zou dat nooit mijn eventuele kinderen aan willen doen
zweer dan?quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zij heeft mijn foto niet eens gehad!
Frustraties over het leven, sommige mensen zoeken een uitlaatklep... en dan is je kind rammen er eentje van blijkbaarquote:
lees jij nooit mijn gesprekken met zG ofzo hierquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Je weet wel waar je net om vroeg hé
Dit is zo zo zo herkenbaar.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:53 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Frustraties over het leven, sommige mensen zoeken een uitlaatklep... en dan is je kind rammen er eentje van blijkbaar
quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:53 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Frustraties over het leven, sommige mensen zoeken een uitlaatklep... en dan is je kind rammen er eentje van blijkbaar
nee, ze heeft me serieus niets gestuurd.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je mag 't wel zien, hoor. Dus als ze dat heeft gedaan, vergeef ik haar.
Daar heb je een punt in.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
lees jij nooit mijn gesprekken met zG ofzo hier?
Zet haar naam dan niet zo lelijk neer, asoquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
nee, ze heeft me serieus niets gestuurd.
Staat een vrouw op. Lang. Krullend haar. Elke dag onder de douche. Hoogstwaarschijnlijk met een lief onschuldig gezicht. Draagt een broek. Foto zal wel thuis genomen worden, want ze is veel aanwezig hier. Vast ook met een glimlach, inclusief zichtbaar gebit.quote:
Oke, sorry wijfie.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zet haar naam dan niet zo lelijk neer, aso
Heeft Ayca het jou ook gestuurd?quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Staat een vrouw op. Lang. Krullend haar. Elke dag onder de douche. Hoogstwaarschijnlijk met een lief onschuldig gezicht. Draagt een broek. Foto zal wel thuis genomen worden, want ze is veel aanwezig hier. Vast ook met een glimlach, inclusief zichtbaar gebit.
Ik kreeg 'm van jou! Altijd anderen aanwijzen als de schuldige.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heeft Ayca het jou ook gestuurd?
Zargon krijgt de kekste foto's, ik moest het doen met een saaiere variant.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:58 schreef zarGon het volgende:
Staan meerdere vrouwen op.
*fantezi-modus aan.
Geen lief gezichtje.. En ik heb een mobiel, he..quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Staat een vrouw op. Lang. Krullend haar. Elke dag onder de douche. Hoogstwaarschijnlijk met een lief onschuldig gezicht. Draagt een broek. Foto zal wel thuis genomen worden, want ze is veel aanwezig hier. Vast ook met een glimlach, inclusief zichtbaar gebit.
Ik maak saaie foto's altijd leuk. Teken er gewoon een enorme penis op.quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Zargon krijgt de kekste foto's, ik moest het doen met een saaiere variant.
Wil je een gekkere foto..quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Zargon krijgt de kekste foto's, ik moest het doen met een saaiere variant.
quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik maak saaie foto's altijd leuk. Teken er gewoon een enorme penis op.
Yaw, waarom hebben vrouwen een hekel aan lief genoemd worden? Of is het de bescheidenheid die zichzelf automatisch activeert en de te lieve dingen meteen tegenspreekt?quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Geen lief gezichtje.. En ik heb een mobiel, he..Tis niet dat ik elke dag thuis zit met 5 katten om me heen.
Ik vind jou zo lief. Jij mag ze ALLEMAAL zien!quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:03 schreef TheMagnificent het volgende:
Zeg, hoeveel zijn er in de omloop?
Keiharde friendzone dit. De anderen hebben nog kans bij je.quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik vind jou zo lief. Jij mag ze ALLEMAAL zien!
Stuk of tien, gotta catch 'em all!quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:03 schreef TheMagnificent het volgende:
Zeg, hoeveel zijn er in de omloop?
Ik wouuuu dat ik lief overkwam qua gezicht. Tis gewoon niet zo, hoor vaak arrogant, boos.quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Yaw, waarom hebben vrouwen een hekel aan lief genoemd worden? Of is het de bescheidenheid die zichzelf automatisch activeert en de te lieve dingen meteen tegenspreekt?
Zei je niet eerder tegen mij dat je gewoon lief was en zo? Hè? HÈ?!
Ik het meest.quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Keiharde friendzone dit. De anderen hebben nog kans bij je.!
Kijk je boos en arrogant dan?quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik wouuuu dat ik lief overkwam qua gezicht. Tis gewoon niet zo, hoor vaak arrogant, boos.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik vind jou zo lief. Jij mag ze ALLEMAAL zien!
Nee, willen ze niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Keiharde friendzone dit. De anderen hebben nog kans bij je.!
ja....quote:
Zo'n beetje de hele wereld..quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kijk je boos en arrogant dan?
Even een serieuze vraag... Heeft een van de mannen hier jou gezien? (Foto van je ontvangen dus.)
Ja, joh. Heb gewoon een standaard DM gemaakt en die naar iedereen verzonden. Heb alleen jou en TS vergeten.quote:
Zeg sorry en smeek om vergiffenis.quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, joh. Heb gewoon een standaard DM gemaakt en die naar iedereen verzonden. Heb alleen jou en TS vergeten.
Omdat jij en TM om foto's vroegen als ik het mij goed herinner vandaar.quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is daar zo grappig aan eigenlijk?
Ik heb niet om foto's gevraagd, hoor.quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Omdat jij en TM om foto's vroegen als ik het mij goed herinner vandaar.
Laat mij niet die post zoeken waar je 'vercem vercem' zei.quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb niet om foto's gevraagd, hoor.
KADIN, wat is jouw obsessie met lief zijn en doen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:14 schreef Ambipur het volgende:
TM heeft het niet gevraagd, hoor.... Niet hier althans
Ik vroeg om de zijne, omdat hij lief is. Iets wat jullie kunnen leren.
eigenlijk heb ik een dikke crush op hem, maar hij wilt niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
KADIN, wat is jouw obsessie met lief zijn en doen?.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
eigenlijk heb ik een dikke crush op hem, maar hij wilt niet.
En vraag niet naar dingen, waarvan je het antwoord weet.![]()
Je maant aan om lief te doen en wanneer jij eens een keertje lief moet doen, laat je afweten.quote:
'Willen' is een onregelmatig werkwoord; 'hij wil', zonder -t, dus.quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
eigenlijk heb ik een dikke crush op hem, maar hij wilt niet.
En vraag niet naar dingen, waarvan je het antwoord weet.![]()
Vergeef mijn domheid.quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je maant aan om lief te doen en wanneer jij eens een keertje lief moet doen, laat je afweten..
Bedoel je 'Allochtoon'?quote:
NEE.quote:
Dat heb ik graag. Zie het eerder als een uitdaging dan een bedreiging dus.quote:En o wee, als je mijn taalfouten gaat verbeteren, want dan ga ik dat voortaan ook bij jou doen.
Ja, moest lachen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:19 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Bedoel je 'Allochtoon'?![]()
Gekocht bij de Bijenkorf..
quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
'Willen' is een onregelmatig werkwoord; 'hij wil', zonder -t, dus.
Tja, dat jouw crush dik is verbaast me dan weer niet.
Ga eerst op me zitten, ik sta erop.quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ga op je staan, tijdens de meet. en zitten om je extra plat te krijgen.
Is goed. Gaan we nu weer normaal doen? De echte actie komt dan wel.quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ga eerst op me zitten, ik sta erop.
Aman aman. Actie mactie hoeft niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Is goed. Gaan we nu weer normaal doen? De echte actie komt dan wel.
Je moet alleen kappen over mijn gewicht. Ik zit daar zo erg mee, dat ik soms niet kan slapen. Het bezorgt me nachtmerries. Dikke mensen hebben ook rechten, ik mag dan wel 30 kilo overgewicht hebben, maar eis wel respect.quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Aman aman. Actie mactie hoeft niet.
En ik snap het niet. Als het ook maar een beetje pittig wordt, vraag je om normaal te doen. Ben je bang dat het uit de hand loopt of hou je er serieus niet van? De ene keer kan je wel wat hebben (je snapt vast ook dat ik gewoon dol met je), de andere keer lijkt het je snel te raken.
Dus, what's up? Meer volwassenheid en minder grapjes?
Ik shop voornamelijk bij merk kleding winkels, mijn moeder zelf werkt bij Tommy Hilfiger, en moest toen voor bayram kleding kopen dus ging maar naar de Bijenkorf, want mamma had vrij..quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, moest lachen.
Wat was de aanleiding voor zo een shirt?
En nu even serieus. Mijn vraag blijft staan als je zo'n antwoord geeft.quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je moet alleen kappen over mijn gewicht. Ik zit daar zo erg mee, dat ik soms niet kan slapen. Het bezorgt me nachtmerries. Dikke mensen hebben ook rechten, ik mag dan wel 30 kilo overgewicht hebben, maar eis wel respect.
dikke kont heb je ?quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je moet alleen kappen over mijn gewicht. Ik zit daar zo erg mee, dat ik soms niet kan slapen. Het bezorgt me nachtmerries. Dikke mensen hebben ook rechten, ik mag dan wel 30 kilo overgewicht hebben, maar eis wel respect.
Nee, kan het wel hebben. Je moet doorgaan, zoals je wenst door te gaan, als ik echt geirriteerd raak, dan weet je dat.quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
En nu even serieus. Mijn vraag blijft staan als je zo'n antwoord geeft.
En ff google'en leverde mij dit op: http://www.toostylish.com/page.php?tid=2&cid=1&id=3259quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, moest lachen.
Wat was de aanleiding voor zo een shirt?
Overgewicht is te verwijten aan de persoon zelf.quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waarom reageerde je geïrriteerd dan?quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, kan het wel hebben. Je moet doorgaan, zoals je wenst door te gaan, als ik echt geirriteerd raak, dan weet je dat.
Ik ga eens volgende x in de bijenkort kijken, vind wel een leuk shirt iddquote:Op maandag 29 oktober 2012 01:34 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik shop voornamelijk bij merk kleding winkels, mijn moeder zelf werkt bij Tommy Hilfiger, en moest toen voor bayram kleding kopen dus ging maar naar de Bijenkorf, want mamma had vrij..
Tijdens het uitzoeken v.d. shirts kwam ik opeens deze tegen, er staat in het Arabisch 'Ejnabi' wat staat voor Allochtoon/buitenlander, het gekste is dat deze gewoon tussen de G-Star, Hilfiger, Ralph Lauren, etc. stond.. Ama wel een wat ander merk dan dat ik gewend ben.. Dus gelijk gekocht, vond het wel apart..
Niet altijd.quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:38 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Overgewicht is te verwijten aan de persoon zelf.
Merciquote:Op maandag 29 oktober 2012 01:37 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
En ff google'en leverde mij dit op: http://www.toostylish.com/page.php?tid=2&cid=1&id=3259
Vrijwel altijd.quote:
Laten knippen..quote:
Je neemt dit voor serieus aan...quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:38 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Overgewicht is te verwijten aan de persoon zelf.
Nadeel van tekst.. t komt nooit over, zoals het is bedoeldquote:Op maandag 29 oktober 2012 01:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom reageerde je geïrriteerd dan?
Meh, als jij er blij mee bent.quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:39 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Laten knippen..![]()
Begenmedinmii..?
Op het vetmesten door ouders na dan..quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh, nu kun je opeens wel nuanceren.
Is wat makkelijker met wassen, ipv elke avond uur te douchen en volume boost dit, conditioner dat en shampoo dit en dat.. poah werd er gek van..quote:
Onder andere.quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:41 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Op het vetmesten door ouders na dan..
Ja... dan had je ook kunnen millimeteren oid.quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Is wat makkelijker met wassen, ipv elke avond uur te douchen en volume boost dit, conditioner dat en shampoo dit en dat.. poah werd er gek van..
M'kay. Al blijf ik het idee hebben dat er meer speelt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nadeel van tekst.. t komt nooit over, zoals het is bedoeldwas niet geirriteerd. Het enige waar ik geirriteerd om ben, is dat ik in bed lig en klaarwakker ben.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
M'kay. Al blijf ik het idee hebben dat er meer speelt.
Ken je deze?quote:
mwa, ben geen 010 of kanaleneiland figuurtje..quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:43 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja... dan had je ook kunnen millimeteren oid.
Oh ja, zwangerschap ook natuurlijkquote:
Dat is wat anders dan obesitas.quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:45 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Oh ja, zwangerschap ook natuurlijk
Vind Theo niet zo leuk.....quote:
Ik doelde er mee dat je er nog wat pondjes aan overhoud canim, niet dat je met een grote waterbuik rondlooptquote:
Hmm, is meer Brabo-humor dan, denk ik. Vind ook niet alles van hem sterk, maar deze was wel leuk.quote:
Niks mis met millimeter hoor (als je het hoofd ervoor hebt). Vind die puntige bakkebaarden niet zo, mja dat is mijn smaakquote:Op maandag 29 oktober 2012 01:45 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
mwa, ben geen 010 of kanaleneiland figuurtje..
Geen milimeter, opgeschoren kop of bontkraagjes in mijn buurt..
Aahhh heb jij dan ook zo;n accent?quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, is meer Brabo-humor dan, denk ik. Vind ook niet alles van hem sterk, maar deze was wel leuk.
pics?quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:51 schreef zarGon het volgende:
Ik heb zo'n puist middenin mijn wenkbrauwen (in dat haarloos gedeelte). Fucking zichtbaar en irritant.
.
Ik spreek ABN.quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Aahhh heb jij dan ook zo;n accent?
Ik lig inmiddels half plat van het lachen..quote:
Ik wilde een foto voor je nemen, maar dan moet ik echt dicht op de cam zitten. Ziet er raar uit. (Ziet er sowieso raar uit hihaho.)quote:
Jij komt?quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat zien we wel op de meet.
net een hindostaans vrouw..?quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:51 schreef zarGon het volgende:
Ik heb zo'n puist middenin mijn wenkbrauwen (in dat haarloos gedeelte). Fucking zichtbaar en irritant.
.
ook geniaalquote:Op maandag 29 oktober 2012 01:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik lig inmiddels half plat van het lachen..
Meer?....
Yep. http://nl.wikipedia.org/wiki/Standaardnederlandsquote:Op maandag 29 oktober 2012 01:56 schreef zarGon het volgende:
ABN heet tegenwoordig Standaardnederlands, toch?
Laat maar danquote:Op maandag 29 oktober 2012 01:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wilde een foto voor je nemen, maar dan moet ik echt dicht op de cam zitten. Ziet er raar uit. (Ziet er sowieso raar uit hihaho.)
Volgens Wiki wel, ja. Maar is ook weer zo lang om te typen iedere keer.quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:56 schreef zarGon het volgende:
ABN heet tegenwoordig Standaardnederlands, toch?
Alsof jij abn spreektquote:Op maandag 29 oktober 2012 01:58 schreef Ayca het volgende:
Maakt niet uit hoe het heet. We lachen nog altijd mensen uit die het niet spreken.
Je durft toch wel te komen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat zien we wel op de meet.
Cool!quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Had ik allang gezegd, hoor.
Ooit dacht ik ook zo.quote:Op maandag 29 oktober 2012 02:01 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waarom ben je dan zo'n nazi, je begrijpt toch wat er staat?!
9 jaar later weet ik wel beter.quote:Op zaterdag 29 november 2003 14:03 schreef YStec het volgende:
[..]
oh godallemachtig (ehhue) jij snapt wat er staat... waarom post je dat? alsof het wat uitmaakt? het gaat erom dat jij het bericht snapt... communicatie
quote:Op maandag 29 oktober 2012 02:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O ja, je had het op mij gemunt, toch?
Zeg niet dat ik zo denk. Maak die vergelijking alleen maar.quote:Op maandag 29 oktober 2012 02:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ooit dacht ik ook zo.
[..]
9 jaar later weet ik wel beter.
Je vond me toch te dik?quote:Op maandag 29 oktober 2012 02:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zit je nou alweer met anderen te flirten
quote:Op maandag 29 oktober 2012 02:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
dus dan mag je ineens flirten?
Laat jou niet zomaar los, hoor. Ben 'n stalker.quote:Op maandag 29 oktober 2012 02:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Ayça, zeg 'ns iets tegen je nicht.
Ze is ouder dan ikquote:Op maandag 29 oktober 2012 02:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Ayça, zeg 'ns iets tegen je nicht.
Ik heb ermee gespeeld en heb net de korst (?) eraf gekregen. Valt nu wel mee.quote:
Gimmequote:Op maandag 29 oktober 2012 02:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb ermee gespeeld en heb net de korst (?) eraf gekregen. Valt nu wel mee.
Opeten of niet?!
Ow, şet...quote:Op maandag 29 oktober 2012 02:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Laat jou niet zomaar los, hoor. Ben 'n stalker.
Yapma! Krijg je littekens van.quote:Op maandag 29 oktober 2012 02:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Opeten of niet?!
Nee, hoor.. Ondanks dat ik al warme gevoelens voor je koester, zal ik je met rust laten. Weet dat je lieve, zachte, rustige vrouwen waardeert.. :quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 02:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Opeten of niet?!
truste...xxquote:
ii geceler xxquote:
Ik opende Photo Booth (programma om foto's met de cam te maken op Mac OS X) en kwam allemaal foto's tegen die ik genomen heb voor FOK!.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een vlag tekenen op je eigen hand is best moeilijk man.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2012 02:25:23 ]
quote:Op maandag 29 oktober 2012 02:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik opende Photo Booth (programma om foto's met de cam te maken op Mac OS X) en kwam allemaal foto's tegen die ik genomen heb voor FOK!.. Alleen dan worden er foto's gemaakt.
Leuk gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een vlag tekenen op je eigen hand is best moeilijk man.![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2012 02:27 schreef zarGon het volgende:
Oh, iedereen is gaan slapen... Welterusten allen!
De Beertjes, Rotown, Bazaar, Meram, moet ik nog doorgaan ?quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Zie mijn voorgaande bericht noem namen van tentjes. Heletijd eromheen blijven lullen daar worden geen gaatjes meegevult.
hmmmquote:Op maandag 29 oktober 2012 06:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
De Beertjes, Rotown, Bazaar, Meram, moet ik nog doorgaan ?
Is goed voor je weerstand!quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:57 schreef Che_ het volgende:
tfffooeee die poepbacterien bij die restaurants
Heb ik zojuist gedaan. Was 'n echte aanrader. Volgende x samen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
ok ontbijt jij maar voortaan op het toilet dan
Dan kunnen de vrouwen naast je niet koken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:03 schreef Che_ het volgende:
Nee, hou niet zo van oorspronkelijke Turkse keuken
Wauw, dat je het begrip seculier hierop los weet te laten, vind ik bijzonder apart.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:06 schreef Che_ het volgende:
Ik heb liever originele Midden-Oosterse gerechten dan seculiere Turkse troep met poep er in.
Bijzonder goed juist vannacht.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wauw, dat je het begrip seculier hierop los weet te laten, vind ik bijzonder apart.
Slecht geslapen?
quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
baby don't hurt me, don't hurt me, no more
Noem er eens een paar op ?quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:06 schreef Che_ het volgende:
Ik heb liever originele Midden-Oosterse gerechten dan seculiere Turkse troep met poep er in.
Ik hou wel van een potje verbale geweld.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, watch & learn. Het gaat je verbale geweld aanleren
En dat was ook alleen maar een antwoordquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Was ook alleen een vraag hoor Che![]()
Neequote:Op maandag 29 oktober 2012 10:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Zodra ik de schoenen heb gekocht. Absoluut.Woon je een beetke in de buurt van Rotterdam?
Nederlands gaarnequote:Op maandag 29 oktober 2012 10:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Was ook alleen een vraag hoor Che![]()
Bu kadar kolay mıydı vazgeçmek benden![]()
Klopt, wat wil je er aan doen?quote:
Nounou, hoef je niet zo te schelden.quote:
Aaah! Ik zou hem bannen! Zo geen opvoeding gekregen die jonkies.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nounou, hoef je niet zo te schelden.
Ja, als ik uitgescholden wordt is de oplossing bannen!quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Aaah! Ik zou hem bannen! Zo geen opvoeding gekregen die jonkies.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:00 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Cumhuriyet bayramınız kutlu olsun!
heb hier toch ontzettend veel geleerd, en leer nog steeds dingen , vroeger sociale dingen, nu gewoon algemene kennis.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:55 schreef Levolution het volgende:
Leven is beter zonder FOK!
Uren verspillen op FOK!Ik ga minderen.
True. Ik speel ook met die gedachte (mede door studiedrukte) en beschouw de meet als een mooie afsluiter. Keske sende gelseydin.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:55 schreef Levolution het volgende:
Het rendement is wel vrij laag, als je dezelfde tijd in een boek steekt leer je veel meer.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:13 schreef leeell het volgende:
[..]
heb hier toch ontzettend veel geleerd, en leer nog steeds dingen , vroeger sociale dingen, nu gewoon algemene kennis.
Trigger heeft hier een aardig aandeel aan
Lul niet zo, in die aflevering komt maar 1 Griek voor (de dikke caféhouder) die slecht praat over asielzoekers, de meesten hebben medelijden, sommige Grieken helpen asielzoekers juist. Bovendien hebben Europeanen meer last van asielzoekers dan Turken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1297973
Docu over de grens van Turkije en Griekenland. Moet je eens kijken hoe de Grieken over die mensen praten en hoe de Turken over die mensen praten...
Alleen de echte oudjes praten goed, de wat minder ouderen niet. Een van die paupers belt zelfs de grenspolitiequote:Op maandag 29 oktober 2012 12:19 schreef Bilge het volgende:
[..]
Lul niet zo, in die aflevering komt maar 1 Griek voor (de dikke caféhouder) die slecht praat over asielzoekers, de meesten hebben medelijden, sommige Grieken helpen asielzoekers juist.
Dat was echt een nsb-actie..quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alleen de echte oudjes praten goed, de wat minder ouderen niet. Een van die paupers belt zelfs de grenspolitie
quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:00 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Hmm goed plan. Ik doe mee.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:55 schreef Levolution het volgende:
Dat deed hij om ze te helpen. Die mensen worden na een korte gevangenschap weer vrij gelaten. Ze krijgen dan een papiertje waarmee ze 1 maand (ofzo) legaal in Griekenland kunnen blijven maar daarna moeten ze emigreren.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Alleen de echte oudjes praten goed, de wat minder ouderen niet.
Klopt wel, maar de drempel is wel een stuk lager dan een boekquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:13 schreef Bilge het volgende:
[..]
True. Ik speel ook met die gedachte (mede door studiedrukte) en beschouw de meet als een mooie afsluiter. Keske sende gelseydin.We zijn allemaal rasautisten, hoor.
[..]
Het rendement is wel vrij laag, als je dezelfde tijd in een boek steekt leer je veel meer.
Natuurlijk hoef je het niet helemaal te laten, maar uren erin steken is wel zonde. Net als met die porno, je verspilt gewoon kostbare tijd waarin je creatief kan zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:13 schreef Bilge het volgende:
[..]
True. Ik speel ook met die gedachte (mede door studiedrukte) en beschouw de meet als een mooie afsluiter. Keske sende gelseydin.We zijn allemaal rasautisten, hoor.
Dit zei je ooit ook tegen mij en je hebt daar gelijk in. Maar anderzijds komen op FOK! echt random zaken voorbij, dingen waarover je waarschijnlijk zelf nooit een boek zou lezen. Dus algemene kennis wordt wel enigszins verbreed.quote:[..]
Het rendement is wel vrij laag, als je dezelfde tijd in een boek steekt leer je veel meer.
Trigger.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:13 schreef leeell het volgende:
[..]
heb hier toch ontzettend veel geleerd, en leer nog steeds dingen , vroeger sociale dingen, nu gewoon algemene kennis.
Trigger heeft hier een aardig aandeel aan
Dat hele groepje dat bij die café zat was lomp. Maakten zelfs opmerkingen als 'jammer dat ze ze niet meer mogen afschieten' en dat het een bende vliegen was.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:24 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dat deed hij om ze te helpen. Die mensen worden na een korte gevangenschap weer vrij gelaten. Ze krijgen dan een papiertje waarmee ze 1 maand (ofzo) legaal in Griekenland kunnen blijven maar daarna moeten ze emigreren.
De asielzoekers hebben een lange, vermoeidende reis achter de rug: hoe sneller ze gevangen worden genomen, onderdak en eten krijgen en het verblijfsdocument krijgen, hoe beter. Dan kunnen ze ook sneller weg.
Ik heb onlangs ingezien dat jezelf oppeppen wanneer je geen motivatie hebt onderdeel is van de doelstelling van studeren. Studeren gaat niet alleen om kennisopname. Ik weet niet of dit verder relevant is voor jouw positie, maar wilde dat even kwijt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:27 schreef Ambipur het volgende:
Wat moeten mensen zoals ik, die even geen motivatie hebben en studie/werkontwijkend gedrag tonen doen zonder jullie? Voel 't langzaam aan weer terug komen, maar sta me even bij die tijd.
True.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:29 schreef Levolution het volgende:
Natuurlijk hoef je het niet helemaal te laten, maar uren erin steken is wel zonde. Net als met die porno, je verspilt gewoon kostbare tijd waarin je creatief kan zijn.
Die andere kwaadsprekers ben ik blijkbaar vergeten.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat hele groepje dat bij die café zat was lomp. Maakten zelfs opmerkingen als 'jammer dat ze ze niet meer mogen afschieten' en dat het een bende vliegen was.
Maar de nóg oudere generatie begreep de vluchtelingen wel (die hebben het zelf ook meegemaakt) en dan had je nog die jonge Griek die de vluchtelingen tips gaf. Die zei zo mooi sarcastisch dat we dan maar een hek om Europa moeten plaatsen en dat iedereen die de pech heeft om daar buiten geboren te worden maar lekker moet sterven.
Dus ja, natuurlijk zijn niet alle Grieken gemeen, maar dat groepje op het terrasje deed mijn bloed ook koken.
Working on that one... Gaat al wel weer de goede kant op, hoorquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:39 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik heb onlangs ingezien dat jezelf oppeppen wanneer je geen motivatie hebt onderdeel is van de doelstelling van studeren. Studeren gaat niet alleen om kennisopname. Ik weet niet of dit verder relevant is voor jouw positie, maar wilde dat even kwijt.
[..]
Met zo'n opvatting over de kwaliteit van je studie kan ik me voorstellen dat de motivatie wat lastig op gang komt. Is het niveau echt zo laag?quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Working on that one... Gaat al wel weer de goede kant op, hoorHet gaat niet om kennisopname, het is maar bedrijfskunde, het gaat om het papiertje halen, voor promotie doeleinden.
Ik kom echt niet, hoewel ik me wel vereerd voel dat je wil dat ik kom.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:39 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik heb onlangs ingezien dat jezelf oppeppen wanneer je geen motivatie hebt onderdeel is van de doelstelling van studeren. Studeren gaat niet alleen om kennisopname. Ik weet niet of dit verder relevant is voor jouw positie, maar wilde dat even kwijt.
[..]
True.![]()
En die meet? Ik zou het echt tof vinden als jij zou komen.
Gisteren heb ik niet gekeken, spoilertags!!!!11 Grapje.quote:[..]
Die andere kwaadsprekers ben ik blijkbaar vergeten.
In de aflevering van gisteren, over de rgens met Syrië, waren sommige Turken ook aardig negatief over Syrische vluchtelingen. Bij de Griekse grens zijn wij slechts een doorvoerland, waardoor de gevolgen beperkt zijn. Bij de Syrische grens zijn wij de plaats van bestemming, waardoor we het harder voelen en ook negatiever reageren.
Gelmezsen canin sag olsunquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik kom echt niet, hoewel ik me wel vereerd voel dat je wil dat ik kom.
Ik vind iedereen hier wel tof en alles, maar meeten met mensen die ik niet ken heb ik niet echt zin in.
Er zijn ook andere redenen, maar ik zal maar niet teveel verklappen.quote:Gisteren heb ik niet gekeken, spoilertags!!!!11 Grapje.
Is logisch natuurlijk, ik snap ook wel dat een eindeloze instroom niet zo praktisch is. Maar soms vergeet men dat het ook mensen zijn, die op een beter leven hopen.
Mede doordat het niveau van HBO zo bedroevend laag is, is dit voor mij een enorme lijdensweg. Ik moet getriggerd en uitgedaagd worden, anders valt mijn interesse weg. Dit heb ik bijv ook op het werk. Ik kan alles, ik weet alles en het kost geen moeite. Waar anderen 6 uur over doen, doe ik er max 3 uur over en verveel ik me de rest van de dagquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:47 schreef Bilge het volgende:
[..]
Met zo'n opvatting over de kwaliteit van je studie kan ik me voorstellen dat de motivatie wat lastig op gang komt. Is het niveau echt zo laag?
Zeg je eerst waarom moet het een Turkse tentje zijn, som je zelf Turkse tentjes op (bazaar gedeeltelijk dan).quote:Op maandag 29 oktober 2012 06:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
De Beertjes, Rotown, Bazaar, Meram, moet ik nog doorgaan ?
Nee, anyway plek boeit mij niet. Gaat erom dat het geheel definitief gemaakt kan worden. Heb een beetje genoeg van dat gezeik over locaties enzo.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:30 schreef Weissman het volgende:
X, je bent aan het mierenneuken farkinda misin ?
Ik ben het ook zat maar vind je het niet erg tegenover de rest van de groep die heeft ingestemd met Amsterdam in de datumprikker ?quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, anyway plek boeit mij niet. Gaat erom dat het geheel definitief gemaakt kan worden. Heb een beetje genoeg van dat gezeik over locaties enzo.
Iedereen was het ermee eens dat Utrecht beter zou zijn voor hun.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ben het ook zat maar vind je het niet erg tegenover de rest van de groep die heeft ingestemd met Amsterdam in de datumprikker ?
Als je dat ok vind, kunnen we de details in elkaar gaan zetten.
Ja joh, laat er nog meer mensen mee bemoeienquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, regel jij het eens even.
Dat heb ik reeds 3x aangeboden!!quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, regel jij het eens even.
Als jij het regelt kom ik niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat heb ik reeds 3x aangeboden!!
Shut up Weiss. Alsof jullie 't zo goed doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |