SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien ben ik daarom zo hard, mijn ouders en broer hebben me aardig wat liefkozend gemeptquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Ahhh, heeft het gewerkt ama?
Ik ben nog nooit geslagen, misschien 2/3x sambal in mond gekregen.
Ik wil ook, snap danquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Fap fap fap.
Wat kom je haten? Dobbelsteenmove op je gezicht Achmed.
Slaap lekker danquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Stuur jij je foto nog... Ga zo slapen, weet je wel.
Verdiende loon.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:45 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ben ook nooit echt geslagen eigenlijk. Alleen een keertje een paar tikjes met de terlik op de bips, omdat ik op visite bij de Nederlandse buren steeds mijn handen in hun aquarium stak.
Altijdquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Tamam ik kom met liefde, sta je klaar Ahmet?
Whhuuuut?!quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Tamam ik kom met liefde, sta je klaar Ahmet?
Nou ik heel veel, door mijn moederquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:45 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ben ook nooit echt geslagen eigenlijk. Alleen een keertje een paar tikjes met de terlik op de bips, omdat ik op visite bij de Nederlandse buren steeds mijn handen in hun aquarium stak.
Al gekregen van Ayca.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Krijg je niet. Iedereen krijgt het, alleen jij niet!
Wat was de reden?quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:49 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nou ik heel veel, door mijn moeder![]()
Neem het haar nog altijd kwalijk eigenlijk, zou dat nooit mijn eventuele kinderen aan willen doen
zweer dan?quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zij heeft mijn foto niet eens gehad!
Frustraties over het leven, sommige mensen zoeken een uitlaatklep... en dan is je kind rammen er eentje van blijkbaarquote:
lees jij nooit mijn gesprekken met zG ofzo hierquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Je weet wel waar je net om vroeg hé
Dit is zo zo zo herkenbaar.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:53 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Frustraties over het leven, sommige mensen zoeken een uitlaatklep... en dan is je kind rammen er eentje van blijkbaar
quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:53 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Frustraties over het leven, sommige mensen zoeken een uitlaatklep... en dan is je kind rammen er eentje van blijkbaar
nee, ze heeft me serieus niets gestuurd.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je mag 't wel zien, hoor. Dus als ze dat heeft gedaan, vergeef ik haar.
Daar heb je een punt in.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
lees jij nooit mijn gesprekken met zG ofzo hier?
Zet haar naam dan niet zo lelijk neer, asoquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
nee, ze heeft me serieus niets gestuurd.
Staat een vrouw op. Lang. Krullend haar. Elke dag onder de douche. Hoogstwaarschijnlijk met een lief onschuldig gezicht. Draagt een broek. Foto zal wel thuis genomen worden, want ze is veel aanwezig hier. Vast ook met een glimlach, inclusief zichtbaar gebit.quote:
Oke, sorry wijfie.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zet haar naam dan niet zo lelijk neer, aso
Heeft Ayca het jou ook gestuurd?quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Staat een vrouw op. Lang. Krullend haar. Elke dag onder de douche. Hoogstwaarschijnlijk met een lief onschuldig gezicht. Draagt een broek. Foto zal wel thuis genomen worden, want ze is veel aanwezig hier. Vast ook met een glimlach, inclusief zichtbaar gebit.
Ik kreeg 'm van jou! Altijd anderen aanwijzen als de schuldige.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heeft Ayca het jou ook gestuurd?
Zargon krijgt de kekste foto's, ik moest het doen met een saaiere variant.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:58 schreef zarGon het volgende:
Staan meerdere vrouwen op.
*fantezi-modus aan.
Geen lief gezichtje.. En ik heb een mobiel, he..quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Staat een vrouw op. Lang. Krullend haar. Elke dag onder de douche. Hoogstwaarschijnlijk met een lief onschuldig gezicht. Draagt een broek. Foto zal wel thuis genomen worden, want ze is veel aanwezig hier. Vast ook met een glimlach, inclusief zichtbaar gebit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |