PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Ja je hoeft je niet te verantwoordenquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Niet tijdens uitleg maar wel tijdens zelfstandig werken als ik geen zin heb om aan school te werken. Doe thuis de dingen toch 10x sneller.
Bij ons ook bijna niet, alleen bij twee lokalen kan het goed voor de rest is het zo ingericht dat de leraar kan zien wat je doet. Heb een keer Dexter gekeken, dat was alles.quote:
Jammer dat het zo vaak fout is gegaan. Ik heb het systeem inmiddels al aangepast. Foutjes door de server kan ik weinig aan doen. De database wordt momenteel gehost op een gratis server, dus ik kan niet gaan klagen dat de server het slecht doet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat we samen alle spelers hebben, maar goed. Ik heb trouwens 5 spelers helemaal ingevuld en toegevoegd, bij twee kreeg ik een foutmelding en bij die andere leek 't gewoon goed te gaan. Ik heb sowieso Kaboul 2x ingevoerd, Neymar en Carlos Eduardo.
Dat zegt hij toch in de post die je quotequote:Op zondag 28 oktober 2012 22:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jammer dat het zo vaak fout is gegaan. Ik heb het systeem inmiddels al aangepast. Foutjes door de server kan ik weinig aan doen. De database wordt momenteel gehost op een gratis server, dus ik kan niet gaan klagen dat de server het slecht doet.Als de echte site straks de lucht in gaat, ga ik uiteraard wel op zoek naar een betaalde degelijke hoster met 99,9% uptime.
PS: Ik zie echt geen spelers van jou in de database. Weet je nog welke je hebt ingevoerd?
Hij zei dat het goed leek te gaan, maar ik zie zijn ingevoerde spelers niet. Mis ik iets?quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch in de post die je quote
Ja ik had de lapo dus ik opende het nieuwe topic, zo gaat het toch of wat heb ik gemist?quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:55 schreef Geluidssysteem het volgende:
Verdomme wat een bagger jongens.
- Dit is geen reeks meer
- Er is weer een dubbeltopic
Ja klopt, maar omdat er eerder op de dag een dubbel geopend topic was, zijn we in deze verder gegaan, maar nu is het geen reeks meer.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik had de lapo dus ik opende het nieuwe topic, zo gaat het toch of wat heb ik gemist?
In de laatste zin zegt hijquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij zei dat het goed leek te gaan, maar ik zie zijn ingevoerde spelers niet. Mis ik iets?
quote:Ik heb sowieso Kaboul 2x ingevoerd, Neymar en Carlos Eduardo.
Ligt trouwens ook aan de leraar. Maar bij zelfstandig werken kan het zo makkelijk want dan mag je gewoon muziek op.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja je hoeft je niet te verantwoordenIk vind het wel geinig, bij ons moesten we dat echt niet proberen was al blij als ik paar whatsappjes kon versturen tijdens de les
O chillquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:57 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ligt trouwens ook aan de leraar. Maar bij zelfstandig werken kan het zo makkelijk want dan mag je gewoon muziek op.
quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]Ohhhhhhhhhh.
Neymar en Eduardo staan er niet in. Kaboul wel, maar die heeft Jonnsie toegevoegd.
Leuk man. Vertel er meer over.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
Bij ons zijn de lokalen zo, leraar is getekend met bolletje.
[ afbeelding ]
2 lokalen zijn anders, maar die zijn groter.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:01 schreef Thorb het volgende:
Wij hebben geen zelfstandig werken. 50 minuten luisteren, of 40 min luisteren en nog 10 minuutjes werken
Loopt de leraar bij jullie niet?quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh nee bij ons is het dan wel gewoon echt stil.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O chill
Dat zelfstandig werken liep bij ons ook altijd uit op kloten totdat je erbij neerviel![]()
Als je eruit gezet werd snel gaan tafelvoetballen in de kantine
Doe anders ff een testje met allemaal 1'en.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
Drama. Ik ga zo nog eens kijken.
Denk na! Gebruik je algemene kennis van vaderlandse geschiedenis.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Neen, in de gevangenis ofzo bedoel je?
Oh de nonnen zeker.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Denk na! Gebruik je algemene kennis van vaderlandse geschiedenis.
Zit iedereen bij jullie met laptopsquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Jawel, maar meestal om te zien wat ze op de tafel voor hem aan het doen zijn met de laptops.
Dat is echt een kutopstellingquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij doet informatica volgens mijquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zit iedereen bij jullie met laptops?
Ja, ICT opleiding hequote:Op zondag 28 oktober 2012 23:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zit iedereen bij jullie met laptops?
Jongen het is veel ongepaster dan dat.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh de nonnen zeker.
Ik gebruikte mijn kennis toch met de bak...
quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:04 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat is echt een kutopstellingnul dekking
Ik snap het al..quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jongen het is veel ongepaster dan dat.
Wij mogen echt geen laptops dan doet niemand meer wat.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Jawel, maar meestal om te zien wat ze op de tafel voor hem aan het doen zijn met de laptops.
Oh het concentratiekamp zekerquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jongen het is veel ongepaster dan dat.
Jaquote:
Bij ons ook bijna niet, 20 van de 25 moesten nablijven omdat ze nog meer dan 30 opdrachten voor Nederlands achterliepen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wij mogen echt geen laptops dan doet niemand meer wat.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:07 schreef pascal08 het volgende:
Onze collegezalen zien er zo uit:
[ afbeelding ]
Er staat altijd een schoteltje met nootjes op iedere tafel voor aanvang van het college en er wordt drank geserveerd. Helaas geen sterk alcoholische dranken, da's wel een domper.
In mijn eerste jaar had ik op maandagochtend 9u hoorcollege in een bioscoopzaal. Echt iedereen lag te slapen gewoonquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:07 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Er staat altijd een schoteltje met nootjes op iedere tafel voor aanvang van het college en er wordt drank geserveerd. Helaas geen sterk alcoholische dranken, da's wel een domper.
Nee, er zit een knop geïntegreerd in de armleuning.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
Hebben jullie niet eens zon belletje dat je kan bestellen?
Nyenrode?quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:07 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
heerlijk tochquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:08 schreef DutchSL het volgende:
Ik moest net tegen iemand die 3atb speelde met op CB:
Tschimanga, Safari en Opare.
Twee LB's en een RB
Ah nice, ook met biometrische vinger afdrukscan zodat ze zien of je echt een leerling bent?quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, er zit een knop geïntegreerd in de armleuning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |