utreg - Ajax (denk ik)quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat was de laatste pot met 9 goals in de eredivisie?
Ronald zei toch dat ze er ook bij Ajax zitten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:43 schreef CasselerRIP het volgende:
Okee, natuurlijk een mongool die dat blikje gooit, maar dat je in de Arena 25m van het veld zit en dit daar dus niet kan betekent niet dat daar geen mongolen zitten.
Waren er 10, maar ook primaquote:
Was geen reactie op Ronald.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ronald zei toch dat ze er ook bij Ajax zitten.Doe je oren eens open.
Ook zo lekker onderuit gezaktquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:46 schreef Smoofie het volgende:
Wat een tokkie is het toch ook, hij is pas echt vies dik, kijk 'm zitten
Misschien kan hij live in de uitzending komen inbellen, dat vind ik altijd zo spannend.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Van As kan wel inpakken nu Sjek het vertrouwen in hem heeft opgezegd.
Als vrienden onder elkaar noem mij maar Jeffreyquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan hij live in de uitzending komen inbellen, dat vind ik altijd zo spannend.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:51 schreef RensAjacied het volgende:
Lurling met altijd z'n grote bakkes. Vervelend mannetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Zo! die is wel weer sterk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha gefaalde edit
Dat had dit topic echt even nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, begin nu niet weer over probleemwijken. Vorige keer 3 afleveringen van gekeken.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:51 schreef DrommelsDrommels het volgende:
Lulring uit de Graafsewijk , wss de zoon van die gast die zelfmoord heeft gepleegd
Wilde hem editen. Maar ik faalquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo! die is wel weer sterk.
Haha gefaalde edit
Wilde hem nog editen om mijn mening te geven. Maar ik faal hopeloosquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat had dit topic echt even nodig.
Zoon John kwam net als Lulring niet verder dan de BLOquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:52 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Oh, begin nu niet weer over probleemwijken. Vorige keer 3 afleveringen van gekeken.
Zankaquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zanka vind Basketbal wel leuk daarentegen.
VI zonder Gijp ja.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:54 schreef RensAjacied het volgende:
Op dit soort momenten snak je naar VI.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |