abonnement Unibet Coolblue
pi_118563261
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 23:52 schreef Blue_note het volgende:
Ik heb nu contact via Paiq met een meid die 4 jaar ouder is. Ze vind me duidelijk leuk, maar volgens mij meer als toyboy :').
Ah joh, die vier jaar. Voel je niets van.

Eind volgende week een date met een Paiqer. Paar maanden geleden al gedate, maar dachten beide dat de ander geen interesse had. Ben benieuwd dit keer :)
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
  zondag 28 oktober 2012 @ 23:56:25 #52
373366 FTLOTG
por qué aquí?
pi_118563314
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 23:54 schreef Perzephone het volgende:

[..]


Eind volgende week een date met een Paiqer. Paar maanden geleden al gedate, maar dachten beide dat de ander geen interesse had. Ben benieuwd dit keer :)
Nou succes dan!
pi_118563324
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 23:54 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Ah joh, die vier jaar. Voel je niets van.

Eind volgende week een date met een Paiqer. Paar maanden geleden al gedate, maar dachten beide dat de ander geen interesse had. Ben benieuwd dit keer :)
Is te ver rijden ;). Maw ik vind haar niet leuk genoeg.
pi_118563359
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 23:54 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Ah joh, die vier jaar. Voel je niets van.

Eind volgende week een date met een Paiqer. Paar maanden geleden al gedate, maar dachten beide dat de ander geen interesse had. Ben benieuwd dit keer :)
he, dachten beide dat de ander geen interesse had? klinkt grappig :P
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118563387
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 23:57 schreef Ballard het volgende:

[..]

he, dachten beide dat de ander geen interesse had? klinkt grappig :P
Hmhm, kwamen elkaar weer tegen via speeddate :')
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_118563410
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 23:58 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Hmhm, kwamen elkaar weer tegen via speeddate :')
vet
toch nog een soort van romantisch meant-to-be verhaal.
dit kan geen toeval zijn! ;)
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118563565
quote:
19s.gif Op zondag 28 oktober 2012 23:46 schreef dr.Qwak het volgende:
Ik kop alleen maar jullie voorzetjes zo origineel mogelijk in, net als wij allemaal toch?
Ik heb alle tijd joh, dan krijg je dat, gewoon bij die goal blijven staan en de rest laten rennen.
Als lachende derde man zeg maar. *ahum*
Kun je niet gewoon in ONZ of KLB gaan posten of zo, i.p.v. hier een beetje de boel te verneuken? Thanks. :{

Weer in lurk-mode gaat...
  maandag 29 oktober 2012 @ 09:10:38 #58
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_118566896
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 18:41 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Wat is volslank?
Ik vermoed dat ik daar ook onder viel, toch had ik een redelijk gemiddelde maat voor een NL vrouw. Denk dat het ook een beetje is hoe vrouwen zichzelf zien.
Inmiddels bijna 10 kilo lichter (ja, ja, toch even een vermelding van maken *O* want ik ben er trots op!).
Volslank is op dating sites een liever woord voor 'dik'. Mensen met een gemiddelde maat gaan vaak voor normaal. :) En dat is ook iets om trots op te zijn! Super! :)

quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 18:28 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Volslank is niks mis mee nee. :) Maar het moet wel een beetje bij elkaar passen vind ik. Bij mij persoonlijk zou het echt niet passen :') Ik ben altijd al mager/dun geweest en dan heb je een vriendin die voller is dan jou :N

Ik weet ook wel dat ik nooit een model-achtige vrouw zou kunnen krijgen, maar toch moet het totaalplaatje ook wel een beetje bij elkaar passen.
Met wat voller bedoel ik niet volslank.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_118567024
als je de fotos kan zien maakt het niet uit hoe die varkentjes zichzelf noemen :)
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118567051
Als een vrouw zichzelf volslank noemt dan betekent dat dat ze veel zelfkennis heeft (en dat ze dus echt wel een maatje teveel heeft) of dat ze zich aanstelt en dat het in de praktijk wel meevalt. Maar dan heb je dus zo'n onzeker type die bij elk patatje zeurt over dat ze er dik van zou worden.

Zelf heb ik niet zo'n probleem met 'volslanke' vrouwen, zolang ze maar niet ronduit dik zijn. Denk dat mijn tolerantiegrens daar wat ruimer ligt dan bij anderen :')
  maandag 29 oktober 2012 @ 09:36:23 #61
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_118567368
quote:
14s.gif Op zondag 28 oktober 2012 23:53 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

De originaliteit valt te betwisten, maar ik schaar je gemakshalve maar bij de Fluffy's en Richard_prf's in deze reeks. Van die types waarvan je weet dat ze er zijn en je ze nu en dan een bemoedigend kneepje in de wang geeft zeg maar.
Fluffy en Richard zijn tenminste niet zo triest dat ze hun posts verwijderen. Dit is nóg zieliger dan Richard én Fluffy die een dating debat met elkaar aan gaan waarbij ze de titel dating-expert dragen gehost door Mathijs van Nieuwkerk die gelijktijdig een soort van oeuvre-prijs krijgt voor zijn 'geweldige "journalistiek"'. Ik ben blij dat mensen hem quoten, zodat ik nog een idee heb dat er gepost wordt door hem.

[ Bericht 8% gewijzigd door -Splash- op 29-10-2012 09:41:25 ]
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  maandag 29 oktober 2012 @ 09:37:08 #62
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_118567385
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 23:54 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Ah joh, die vier jaar. Voel je niets van.

Eind volgende week een date met een Paiqer. Paar maanden geleden al gedate, maar dachten beide dat de ander geen interesse had. Ben benieuwd dit keer :)
Wat doe je... -O-

quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 23:59 schreef Ballard het volgende:

[..]

vet
toch nog een soort van romantisch meant-to-be verhaal.
dit kan geen toeval zijn! ;)
Nee..... duidelijk nee.....
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_118567751
Wat voor berichten sturen jullie eigenlijk? Gewoon een simpele hey hoe gaat het of toch proberen de lolbroek uit te hangen?
pi_118568877
Ik stuur altijd een standaard berichtje. Werkt prima hoor. Als een leuk meisje mij een standaard berichtje stuurt en de foto's zijn leuk is dat voor mezelf ook voldoende. Andersom zelfde trouwens.
pi_118569806
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 10:34 schreef Blue_note het volgende:
Ik stuur altijd een standaard berichtje. Werkt prima hoor. Als een leuk meisje mij een standaard berichtje stuurt en de foto's zijn leuk is dat voor mezelf ook voldoende. Andersom zelfde trouwens.
Wat is volgens jou een standaard bericht? Ik heb wel eens van die berichten gekregen waar je van ziet dat alleen de naam gewisseld wordt voordat hij hem naar iemand anders verstuurd.
Dat trekt toch een stuk minder aan dan wanneer iemand in zijn bericht laat blijken dat hij naar je profiel/foto gekeken heeft.

Verder kreeg ik idd vaak korte berichten; " Hoi hoe gaat het? Je lijkt mij interessant, zin om in contact te komen?"
Prima, maar als ik die zou leggen naast iemand die er iets 'meer' mee heeft gedaan, werkt dat tweede voor mij beter. Vooral humor doet het goed, maar niet overdreven.
  maandag 29 oktober 2012 @ 11:01:23 #66
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_118569853
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2012 09:52 schreef Craptacular het volgende:
Wat voor berichten sturen jullie eigenlijk? Gewoon een simpele hey hoe gaat het of toch proberen de lolbroek uit te hangen?
Vraag me echt af of de meeste vrouwen op van die lollig bedoelde oneliners zitten te wachten.
pi_118569881
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2012 11:00 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Wat is volgens jou een standaard bericht? Ik heb wel eens van die berichten gekregen waar je van ziet dat alleen de naam gewisseld wordt voordat hij hem naar iemand anders verstuurd.

Hallo <naam ontvanger>, het lijkt me leuk om eens met jou in contact te komen, ik houd namelijk ook heel erg van <interesse>. Ik hoop snel van je te horen, misschien kunnen we dan wat afspreken in <woonplaats>.

Groetjes,

Myst
pi_118570668
quote:
6s.gif Op maandag 29 oktober 2012 11:02 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Hallo <naam ontvanger>, het lijkt me leuk om eens met jou in contact te komen, ik houd namelijk ook heel erg van <interesse>. Ik hoop snel van je te horen, misschien kunnen we dan wat afspreken in <woonplaats>.

Groetjes,

Myst
_O-
Is dat een standaard format ofzo die jullie mannen ergens van internet plukken ;)

Ik zou zeggen 85/100!
pi_118570669
Even wat gebezemd liefjens. Gaat natuurlijk helemaal nergens over...
Ja doei.
  maandag 29 oktober 2012 @ 11:31:43 #70
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_118570748
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 11:01 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Vraag me echt af of de meeste vrouwen op van die lollig bedoelde oneliners zitten te wachten.
werkt wel, maar moet je wel de juiste dame met de juiste humor benaderen. beetje geluk hebben dus ;)

dank aan de mod(s)!
WFPB!
  maandag 29 oktober 2012 @ 11:35:55 #71
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118570882
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2012 11:29 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

_O-
Is dat een standaard format ofzo die jullie mannen ergens van internet plukken ;)

Ik zou zeggen 85/100!
Ik vind dat eigenlijk wel een okee berichtje, zou zelf ook niet met veel originelers kunnen komen eerlijk gezegd. Of ik moet iets zien dat met écht heel erg aanspreekt.
pi_118571092
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 11:35 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik vind dat eigenlijk wel een okee berichtje, zou zelf ook niet met veel originelers kunnen komen eerlijk gezegd. Of ik moet iets zien dat met écht heel erg aanspreekt.
Ik reageer altijd alleen maar op mensen die mij heel erg aanspreken. Dan hoef ik niet met dat soort uitgekauwde uitwisselbare berichtjes te komen.
  maandag 29 oktober 2012 @ 11:44:28 #73
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118571277
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 11:40 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik reageer altijd alleen maar op mensen die mij heel erg aanspreken. Dan hoef ik niet met dat soort uitgekauwde uitwisselbare berichtjes te komen.
Good for you

Ik had het het over iets in het profiel dat me erg aanspreekt, lijkt me logisch dat je mensen bericht die je aanspreken.
pi_118571351
nu in gesprek met iemand op paiq die nu al zeurt dat ik wel eens in de nacht werk :').
pi_118571392
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 11:46 schreef Taexon het volgende:
nu in gesprek met iemand op paiq die nu al zeurt dat ik wel eens in de nacht werk :').
Dat wordt 'n succes! :D :')

Op Paiq kan je toch op 'volgende' klikken? Als ik me niet vergis? Met al die korte chatsessies?
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')