Is gewoon de interne HDD, niks geks met partities of bevoegdheden gedaan, nog 600 GB van de 1TB vrij.. Maar misschien zou permissies opschonen wel helpen!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:16 schreef remlof het volgende:
Lijkt me een volle schijf of een volume dat momenteel niet beschikbaar is.
Hij is wel een beetje druk ja, maar vind de vormgeving erg geslaagd. Ziet er wel strak uit, en mooi modern kleurgebruik.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat hoop ik juist niet. Ik vind de nieuwe app store op iOS extreem druk en onoverzichtelijk.
Nice!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Voor de Pocket gebruikers, die is er nu ook voor Mac. Offline artikelen lezen.
End of october was de bedoeling. Op de site staat nog altijd october. Dus vanavond of morgen lijkt mequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:53 schreef Studiotje het volgende:
Zal iTunes 11 nog een deze dagen verschijnen?
Eind november iTunes 11.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:00 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
End of october was de bedoeling. Op de site staat nog altijd october. Dus vanavond of morgen lijkt me
Jep wil het net posten, uitgesteld dus.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:35 schreef nelisb het volgende:
[..]
Eind november iTunes 11.
http://www.macrumors.com/(...)-by-end-of-november/
Noooquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:35 schreef nelisb het volgende:
[..]
Eind november iTunes 11.
http://www.macrumors.com/(...)-by-end-of-november/
Msi heeft laatst thunderbolt GPU caddy' s geintroduceerd, maar die zijn nog niet te koop.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:38 schreef Vaatwastablet het volgende:
Meh, even MBP-aanschafgezeik. Ik wil ook graag een 13" maar schijnt dat je er niet op fatsoenlijk kan gamenKan ik er gewoon niet een dedicated gpu in laten bouwen?
Apple is doomed, ze hadden gelijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:03 schreef Swetsenegger het volgende:
wut. Apple die een aangekondigde release niet haalt??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou zo vreemd is dat niet bij Apple. * Denkt aan OS X 10.5 Leopard *quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Kan ik me niet meer herinneren, hebben ze daar een harde deadline van uitgesteld?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:08 schreef Fritessaus het volgende:
[..]
Nou zo vreemd is dat niet bij Apple. * Denkt aan OS X 10.5 Leopard *
iTunes match vorig jaar nog.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:03 schreef Swetsenegger het volgende:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:38 schreef Vaatwastablet het volgende:
Meh, even MBP-aanschafgezeik. Ik wil ook graag een 13" maar schijnt dat je er niet op fatsoenlijk kan gamenKan ik er gewoon niet een dedicated gpu in laten bouwen?
Wauw, ik dacht dat een behuizing een goed idee was.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:55 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Oftewel, tis onmogelijk?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:55 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |