Wat precies gaat kut? GTA's van de App Store of games op het niveau van GTAIV / FIFA 2013?quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:45 schreef blow... het volgende:
Gamen opeen 13 inch mbp gaat kut. 15 inch heeft een dedicated gpu en gaat wel redelijk.
Ohja, ik wilde binnenkort de wacom bamboo stylus kopen voor mijn ipad en macbook. De pogo sketch werkt op beiden ( met inklet op de mb), maar die vind ik te klein. De wacom bamboo wil ik kopen, maar werkt die ook lekker op een magic trackpad?
Ik denk dat die nog wel gaan, maar bf3 spelen op een intel hd 4000 moet je echt niet willen. Je hebt tenminste een dedicated chip nodig dan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:06 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Wat precies gaat kut? GTA's van de App Store of games op het niveau van GTAIV / FIFA 2013?
Dat wordt dus een 15".quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:08 schreef blow... het volgende:
[..]
Ik denk dat die nog wel gaan, maar bf3 spelen op een intel hd 4000 moet je echt niet willen. Je hebt tenminste een dedicated chip nodig dan.
1 voordeel, de 15 inch heeft een dedicated 650, en een quad-core processor ipv daulcore.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:28 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Dat wordt dus een 15".
Maar ik wil zo graag een 13" formaat hebben, die is het beste qua formaat
Dat was de druppel misschien maar er waren ook meningsverschillen over "skeuomorphic" design (waar we het net toevallig nog over hadden). Elementen zoals leer en hout in apps etc.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 02:20 schreef Junkie het volgende:
Apple's Scott Forstall's fatal mistake was not signing iOS 6 Maps apology letter
Bizar
Fuck yeah!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 03:07 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat was de druppel misschien maar er waren ook meningsverschillen over "skeuomorphic" design (waar we het net toevallig nog over hadden). Elementen zoals leer en hout in apps etc.
Ive is daar sterk op tegen, en nu hij in charge is zou dat best eens kunnen verdwijnen in de toekomst
Mooi. Ik hou niet van die troep. Ben benieuwd of iOS weer meer groundbreaking en leading wordt ipv following nu Forstall weg is. Zou het helpen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 03:07 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat was de druppel misschien maar er waren ook meningsverschillen over "skeuomorphic" design (waar we het net toevallig nog over hadden). Elementen zoals leer en hout in apps etc.
Ive is daar sterk op tegen, en nu hij in charge is zou dat best eens kunnen verdwijnen in de toekomst
Hout en leer vind ik ook niet geweldig mooi. Het gaat, maar niet mooi. Hoop da dat verandert.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 06:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Mooi. Ik hou niet van die troep. Ben benieuwd of iOS weer meer groundbreaking en leading wordt ipv following nu Forstall weg is. Zou het helpen?
Een van mijn grote irritatie factors in iOS en OSX. Ik vind de metro interface als GUI momenteel met afstand het mooist. Even los van hoe bruikbaar het is, maar die tiles in verschillende formaten maken je springboard heel levendig en strak.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 03:07 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Helemaal waar, maar haters he.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:31 schreef TwyLight het volgende:
Zo erg is maps helemaal niet. Dat is echt totaal uit z'n verband getrokken (vooral) door Apple tegenstanders. Sure het heeft z'n flaws maar op een hoop punten is het ook veel beter dan Google Maps was op iOS.
Het navigeren in de nieuwe Maps vind ik top werken bijvoorbeeld. En 3D beelden zijn mooi (waar het werkt). Maar de hele look er van bevalt me niet zo. Je moet erg ver inzoomen om bepaalde plaatsnamen te kunnen lezen. Het aangezicht is gewoon heel kaal en dat vind ik jammer. Verder gewoon te weinig/slechte POI's.. Sattelietbeelden zijn wel prima.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:31 schreef TwyLight het volgende:
Zo erg is maps helemaal niet. Dat is echt totaal uit z'n verband getrokken (vooral) door Apple tegenstanders. Sure het heeft z'n flaws maar op een hoop punten is het ook veel beter dan Google Maps was op iOS.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:09 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is gewoon de interne HDD, niks geks met partities of bevoegdheden gedaan, nog 600 GB van de 1TB vrij.. Maar misschien zou permissies opschonen wel helpen!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:16 schreef remlof het volgende:
Lijkt me een volle schijf of een volume dat momenteel niet beschikbaar is.
Hij is wel een beetje druk ja, maar vind de vormgeving erg geslaagd. Ziet er wel strak uit, en mooi modern kleurgebruik.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat hoop ik juist niet. Ik vind de nieuwe app store op iOS extreem druk en onoverzichtelijk.
Nice!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Voor de Pocket gebruikers, die is er nu ook voor Mac. Offline artikelen lezen.
End of october was de bedoeling. Op de site staat nog altijd october. Dus vanavond of morgen lijkt mequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:53 schreef Studiotje het volgende:
Zal iTunes 11 nog een deze dagen verschijnen?
Eind november iTunes 11.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:00 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
End of october was de bedoeling. Op de site staat nog altijd october. Dus vanavond of morgen lijkt me
Jep wil het net posten, uitgesteld dus.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:35 schreef nelisb het volgende:
[..]
Eind november iTunes 11.
http://www.macrumors.com/(...)-by-end-of-november/
Noooquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:35 schreef nelisb het volgende:
[..]
Eind november iTunes 11.
http://www.macrumors.com/(...)-by-end-of-november/
Msi heeft laatst thunderbolt GPU caddy' s geintroduceerd, maar die zijn nog niet te koop.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:38 schreef Vaatwastablet het volgende:
Meh, even MBP-aanschafgezeik. Ik wil ook graag een 13" maar schijnt dat je er niet op fatsoenlijk kan gamenKan ik er gewoon niet een dedicated gpu in laten bouwen?
Apple is doomed, ze hadden gelijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:03 schreef Swetsenegger het volgende:
wut. Apple die een aangekondigde release niet haalt??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou zo vreemd is dat niet bij Apple. * Denkt aan OS X 10.5 Leopard *quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Kan ik me niet meer herinneren, hebben ze daar een harde deadline van uitgesteld?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:08 schreef Fritessaus het volgende:
[..]
Nou zo vreemd is dat niet bij Apple. * Denkt aan OS X 10.5 Leopard *
iTunes match vorig jaar nog.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:03 schreef Swetsenegger het volgende:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:38 schreef Vaatwastablet het volgende:
Meh, even MBP-aanschafgezeik. Ik wil ook graag een 13" maar schijnt dat je er niet op fatsoenlijk kan gamenKan ik er gewoon niet een dedicated gpu in laten bouwen?
Wauw, ik dacht dat een behuizing een goed idee was.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:55 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Oftewel, tis onmogelijk?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:55 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |