Dat is nog goedkoop.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:30 schreef iFok. het volgende:
Iets duurder geworden uiteindelijk, 570. Maar prima prijs.
Mooiquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:31 schreef blow... het volgende:
[..]
Dat is nog goedkoop.
Zeker als je ziet dat ze 2e hands nog aangeboden worden voor 300 euro meer.
http://computer-software.(...)mw%3D&fta_ind=3&fs=1
Als je slim bent verkoop je hem over een aantal jaartjes voor een euro of 600 door. Heb je nog winst ook.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:33 schreef iFok. het volgende:
[..]
Mooigewoon een lange tijd gebruiken en voor dezelfde prijs weer verkopen.
Ik kijk wel evenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:34 schreef blow... het volgende:
[..]
Als je slim bent verkoop je hem over een aantal jaartjes voor een euro of 600 door. Heb je nog winst ook.
Dat zie je dan wel weer. Misschien verbruik je hem gewoon helemaal op.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:36 schreef blow... het volgende:
[..]
Dat zie je dan wel weer. Misschien verbruik je hem gewoon helemaal op.
Net niet. Komt wel in de buurt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:37 schreef iFok. het volgende:
[..]
In combinatie met mijn Macbook is het een iMac
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:39 schreef Crientj het volgende:
Lol, die had ik ook gezien janice, congrats
Niet op dat scherm, heb zojuist een demomodel iPad2 gekocht.quote:
Tofquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:02 schreef Crientj het volgende:
[..]
Niet op dat scherm, heb zojuist een demomodel iPad2 gekocht.
Hoop alleen dat ie niet teveel gebruikersschade heeft en gewoon met doos + lader ed komt.
Voor zover ik weet heb je altijd nog de wet kopen op afstand, waardoor je je product binnen 7 dagen terug mag sturen als deze niet bevalt. Waarschijnlijk zal het grootste nadeel zijn, dat al die apparaten dag en nacht aan de lader zitten. Maargoed, iPad 2 voor 292,50 euro; valt reuze mee.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:04 schreef iFok. het volgende:
[..]
Tof![]()
Hoe zit het eigenlijk. Mocht er teveel schade zijn, mag je hem dan terugsturen?
Er is wel een bepaalde wetgeving dat je het kunt terugsturen, dus zal hiervoor ook gelden. En achja, een slechtere batterij is niet zo erg. Voor zo'n prijs is het geweldigquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:05 schreef Crientj het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heb je altijd nog de wet kopen op afstand, waardoor je je product binnen 7 dagen terug mag sturen als deze niet bevalt. Waarschijnlijk zal het grootste nadeel zijn, dat al die apparaten dag en nacht aan de lader zitten. Maargoed, iPad 2 voor 292,50 euro; valt reuze mee.
Klopt en anders even langs de Apple Storequote:Op zondag 28 oktober 2012 22:06 schreef iFok. het volgende:
[..]
Er is wel een bepaalde wetgeving dat je het kunt terugsturen, dus zal hiervoor ook gelden. En achja, een slechtere batterij is niet zo erg. Voor zo'n prijs is het geweldig
Ik hem mijn ipad ook altijd aan de lader.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:05 schreef Crientj het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heb je altijd nog de wet kopen op afstand, waardoor je je product binnen 7 dagen terug mag sturen als deze niet bevalt. Waarschijnlijk zal het grootste nadeel zijn, dat al die apparaten dag en nacht aan de lader zitten. Maargoed, iPad 2 voor 292,50 euro; valt reuze mee.
Zolang je maar wel een goede lader gebruikt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:19 schreef blow... het volgende:
[..]
Ik hem mijn ipad ook altijd aan de lader.
Maakt niks uit, kan gewoon tegen overladen.
€29,- neertellen voor een Apple lader, terwijl de productie van zo'n lader voor Apple onder de € ligt.. gewoon genaaidquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:05 schreef Junkie het volgende:
[..]
Zolang je maar wel een goede lader gebruikt.
A dozen USB chargers in the lab: Apple is very good, but not quite the best
Inderdaad, en op het bedrag van die hele telefoon ga ik nite 10-15 euro besparen op een kabel. Dat is ook precies waar Apple op gokt waarschijnlijkquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:10 schreef OverRated het volgende:
Ik durf ook nog niet een namaak lightning kabel te bestellen, wil niet een iPhone 5 met kortsluiting
Wat bedoel je? Er zitten geen speakers in?quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:18 schreef MikeyMo het volgende:
Nieuwe iMac heeft niet eens audio in :S
Volgens mij staan jouw bestanden ergens in Europaquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo snel even m'n bestanden van Dropbox even borgen. Aangezien Hurricane Sandy over het serverpark heen raast...
Not really the issue data/administratie staat ook in Amerika, als in bedrijfsregistratie.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:37 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Volgens mij staan jouw bestanden ergens in Europavanwege Safe Harbor regels
Waarschijnlijk net als op de MacBook Pro nu. Audio out en in zitten op dezelfde poort.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:18 schreef MikeyMo het volgende:
Nieuwe iMac heeft niet eens audio in :S
Dit. Ze gaan ervan uit dat de gemiddelde gebruiker apple oortjes gebruikt, en dan zitten de mic en oudio out in 1 plugje.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:32 schreef Junkie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk net als op de MacBook Pro nu. Audio out en in zitten op dezelfde poort.
En alleen analoog.
Maar als je serieus met audio aan de gang gaat, dan koop je toch een externe interface.
Dit is helaas waar.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:53 schreef TwyLight het volgende:
Meeste headsets en mic's hebben tegenwoordig toch een usb aansluiting.
Nee het is zelfs niet meer een gecombineerde plug, puur analoog/digitaal uit + zo'n extra ring voor een koptelefoon-mic.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:32 schreef Junkie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk net als op de MacBook Pro nu. Audio out en in zitten op dezelfde poort.
En alleen analoog.
Maar als je serieus met audio aan de gang gaat, dan koop je toch een externe interface.
Maar er staat dan wel weer dit:quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:01 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Nee het is zelfs niet meer een gecombineerde plug, puur analoog/digitaal uit + zo'n extra ring voor een koptelefoon-mic.
[ afbeelding ]
Dan kunnen ze niet op mijn telefoon en bezetten ze 1 USB poort.quote:
Koop een micro-usb to lightning. Heb ik gelijk bijbesteld. Kan je wel gewoon dx-kabels bestellen voor 99ct.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:10 schreef OverRated het volgende:
Ik durf ook nog niet een namaak lightning kabel te bestellen, wil niet een iPhone 5 met kortsluiting
Mja waarom zou je een headset (met mic dus) op je telefoon aansluitenquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:25 schreef blow... het volgende:
[..]
Dan kunnen ze niet op mijn telefoon en bezetten ze 1 USB poort.
Klopt, maar de app-situatie voor tablets op Android is zo ongeveer gelijk aan de Touchpad. Niet-bestaand. Op een Nexus 7 kom je nog weg met vergrote telefoonapps maar wat mij betreft is de Nexus 10 lipstick op een varken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:35 schreef Tijn het volgende:
De Nexus 10 die net is aangekondigd is de eerste tablet die wat mij betreft kans maakt een iPad-killer te zijn.
Sowieso ondersteunt Android 4.2 meerdere gebruikers met elk hun eigen instellingen en apps. Dat is echt iets wat ik mis in iOS.
Die zijn bijna altijd usbquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:53 schreef MikeyMo het volgende:
Is toch belachelijk dat een computer van 1300 euro geen audio ingang heeft... wat nu als ik opname wil maken van een vinyl of andere analoge bron voor geluidsbewerkingdoeleinden
Dan wil je een betere audio-ingang dan het standaard minijackje.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:53 schreef MikeyMo het volgende:
Is toch belachelijk dat een computer van 1300 euro geen audio ingang heeft... wat nu als ik opname wil maken van een vinyl of andere analoge bron voor geluidsbewerkingdoeleinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |