Ze laten ook alleen zien wat opgenomen en uitgezonden wordt hè? Cameraploeg weg...Aad en Jeanette op zichzelf, en kunnen ze doen wat ze willen. Bepaalde zaken doe je misschien niet gauw voor camera, als de ploeg na 15 minuten weer weg is of zo... dan wacht je tot de kust veilig is...quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, maar de meesten bewaren het tot nooit. Bij Aad en Henrieke niks gezien van een vreugdevolle omhelzing.
Geweldigquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:01 schreef Cee het volgende:
Oké, ik ben een beetje snel maar dat komt doordat de klok een uur terug is gezet, dan heb je dat hè. Alstufblieft.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:01 schreef Cee het volgende:
Oké, ik ben een beetje snel maar dat komt doordat de klok een uur terug is gezet, dan heb je dat hè. Alstufblieft.
Toen mensen met bekentenissen gingen strooien heb ik bewust geaacht met lezen dus vind dit oprecht shitquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:23 schreef Toverheks het volgende:
excuus maar dat van Hendrieke is al van de week voorbij gekomen, en ja stom zal volgende keer spoiler doen
Ik heb het niet zo op Yoni omdat ik haar intenties voor geen meter vertrouw. Ze gaat alleen voor die boerderij en Henk neemt ze dan voor lief. Verder vinden een aantal mensen hier Yoni niet knap. Ik vind haar ook niet knap, maar ik reken haar voornamelijk af op haar gedrag.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:43 schreef luxerobots het volgende:
Waarom is iedereen zo tegen Yoni, Henk is toch ook maar een flapdrol. Ik denk dat ze goed bij elkaar passen.
Dat!quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:35 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Toen mensen met bekentenissen gingen strooien heb ik bewust geaacht met lezen dus vind dit oprecht shit
quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:49 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op Yoni omdat ik haar intenties voor geen meter vertrouw. Ze gaat alleen voor die boerderij en Henk neemt ze dan voor lief. Verder vinden een aantal mensen hier Yoni niet knap. Ik vind haar ook niet knap, maar ik reken haar voornamelijk af op haar gedrag.
Als je het in de saté dipt, smaakt alles.quote:Op maandag 29 oktober 2012 07:47 schreef Cee het volgende:
Excuseer mij nu even terwijl ik een teiltje pak vanwege het typen van de woorden 'Aad-krenten'.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 07:48 schreef Marcomacro het volgende:
Heb een aantal afleveringen in uitzending gemist bekeken en meegelezen met wat hier is geschreven. Wat mij verbaast is dat sjeannet er nog in zit, en ook nog gekozen is als "droomvrouw van Aad". Het viel mij op dat ze een bepaald soort kwaadaardigheid heeft in de opmerkingen die ze maakt. Alles wat ze zegt/doet is met een dubbele betekenis; het lijkt een neutrale opmerking, maar is het niet. Bijvoorbeeld: die humor over de bonuspunten... Ze wist heel goed waar het over ging, maar ze kon geen gevat antwoord bedenken en kon niet uitstaan dat wilma en aad lol hadden. Dan reageert ze zo, dat het moment doodslaat. Ze verpest in 1 klap de stemming, zonder dat je haar er op aan kunt spreken want:... Oh..., eh, ze had even niet door waar het over ging. Maar dit type vrouw houdt alles zeer scherp in de gaten, mag wel zeggen met argusogen, dus die mist echt niks. Een verdeel en heers type. Of in deze aflevering het "papje" bij de bloemkool maken. Zo totaal ongeinteresseerd zo'n klontenmassa in elkaar draaien, een belachelijk grote pan vol, maar zo wel even verpest wat Linda nog van het "avondeten" probeert te maken onder het mom van "helpen". Brrr, wat is die sjeannet een achtebakse sluipwesp. Een van mijn vrienden is door zo'n soort vrouw gestrikt geweest omdat ze zonder overleg met de pil was gestopt. Een kort, slecht huwelijk met de kleuter als verliezer.
Aad is imo met iets anders bezig. Ik begrijp dat hij haar kent van vroeger. Die is aan het bewijzen dat hij heus wel een "meisje" kan krijgen waardoor hij vroeger afgewezen werd. Tja, gefrustreerde mannen doen wel gekkere dingen. Sjannet maakt er mooi gebruik van. En wilma is daar te netjes voor. Dat is een stil water met een diepe grond. Jammer dat aad met zijn frustratie wil bewijzen dat hij sjaennet kan krjgen, terwijl wilma de moeite waard was om z'n best voor te doen. Aad blijft dus niet alleen maar wel heel eenzaam.
ze is een behoorlijke vinnige tantequote:Op maandag 29 oktober 2012 07:48 schreef Marcomacro het volgende:
Heb een aantal afleveringen in uitzending gemist bekeken en meegelezen met wat hier is geschreven. Wat mij verbaast is dat sjeannet er nog in zit, en ook nog gekozen is als "droomvrouw van Aad". Het viel mij op dat ze een bepaald soort kwaadaardigheid heeft in de opmerkingen die ze maakt. Alles wat ze zegt/doet is met een dubbele betekenis; het lijkt een neutrale opmerking, maar is het niet.
Is dit de nieuwe SC?quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:14 schreef Leandra het volgende:
Zo, tijdens het voeden mobiel de topics bijgelezen, daarna de mindere kanten van het moederschap vervuld (luier), en nu onder het genot van een warme chocomel en zelfgemaakte pompoentaart de column van Cee lezen....
Life is good
Het is een sfeerschetsjequote:
Ik ontbijt niet zo sfeervol met al die detailsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |