abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118563390
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 22:57 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ja, maar de meesten bewaren het tot nooit. Bij Aad en Henrieke niks gezien van een vreugdevolle omhelzing. :N
Ze laten ook alleen zien wat opgenomen en uitgezonden wordt hè? Cameraploeg weg...Aad en Jeanette op zichzelf, en kunnen ze doen wat ze willen. Bepaalde zaken doe je misschien niet gauw voor camera, als de ploeg na 15 minuten weer weg is of zo... dan wacht je tot de kust veilig is...
  Redactie Sport / Supervogel zondag 28 oktober 2012 @ 23:59:23 #102
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_118563416
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 23:01 schreef Cee het volgende:
Oké, ik ben een beetje snel maar dat komt doordat de klok een uur terug is gezet, dan heb je dat hè. Alstufblieft. :P
Geweldig :D _O_.
pi_118563449

:').
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_118563994
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 23:01 schreef Cee het volgende:
Oké, ik ben een beetje snel maar dat komt doordat de klok een uur terug is gezet, dan heb je dat hè. Alstufblieft. :P
:D
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  maandag 29 oktober 2012 @ 00:35:04 #105
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_118564213
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 23:23 schreef Toverheks het volgende:
excuus maar dat van Hendrieke is al van de week voorbij gekomen, en ja stom zal volgende keer spoiler doen O+
Toen mensen met bekentenissen gingen strooien heb ik bewust geaacht met lezen dus vind dit oprecht shit
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  maandag 29 oktober 2012 @ 00:49:19 #106
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_118564493
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 21:43 schreef luxerobots het volgende:

Waarom is iedereen zo tegen Yoni, Henk is toch ook maar een flapdrol. Ik denk dat ze goed bij elkaar passen.
Ik heb het niet zo op Yoni omdat ik haar intenties voor geen meter vertrouw. Ze gaat alleen voor die boerderij en Henk neemt ze dan voor lief. Verder vinden een aantal mensen hier Yoni niet knap. Ik vind haar ook niet knap, maar ik reken haar voornamelijk af op haar gedrag.
pi_118565516
Ik verbaas me echt zo over de keuzes, ik heb er tot nu toe elke keer naast gezeten.
pi_118565530
Poll: Boer Willem had voor Jurjen moeten kiezen!
Eens
Oneens
Geen mening/iets anders nl...(geef reactie)
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_118565553
quote:
_O_
pi_118565556
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2012 00:35 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

Toen mensen met bekentenissen gingen strooien heb ik bewust geaacht met lezen dus vind dit oprecht shit
Dat!

:{
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_118565558
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 00:49 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Ik heb het niet zo op Yoni omdat ik haar intenties voor geen meter vertrouw. Ze gaat alleen voor die boerderij en Henk neemt ze dan voor lief. Verder vinden een aantal mensen hier Yoni niet knap. Ik vind haar ook niet knap, maar ik reken haar voornamelijk af op haar gedrag.
:Y
En daarbij is Fiona ook niet type model, maar heeft een zachter karakter en heeft het meer over Henk dan de boerderij. Al is dat bij Joni misschien ook wel geknipt, want het komt wel erg vaak voorbij :')
  ESF Reporter maandag 29 oktober 2012 @ 07:47:35 #112
87554 Cee
Welluk?
pi_118565980
Ik denk dat er zeker heel wat geknipt en geplakt en geregisseerd is. Dat zal in vorige seizoenen ook gedaan zijn, maar dit keer nog meer. Je moet toch wat, die arme sloebers in het montagehok hebben tientallen uren aan zouteloos beeldmateriaal gekregen (de Aad-krenten uit de pap daargelaten), dat moeten spotten en er dan nog een beetje jeu aan brengen. Ik geef 't ze te doen.

Excuseer mij nu even terwijl ik een teiltje pak vanwege het typen van de woorden 'Aad-krenten'.
  maandag 29 oktober 2012 @ 07:48:27 #113
386897 Marcomacro
Nooit meer slapen
pi_118565985
Heb een aantal afleveringen in uitzending gemist bekeken en meegelezen met wat hier is geschreven. Wat mij verbaast is dat sjeannet er nog in zit, en ook nog gekozen is als "droomvrouw van Aad". Het viel mij op dat ze een bepaald soort kwaadaardigheid heeft in de opmerkingen die ze maakt. Alles wat ze zegt/doet is met een dubbele betekenis; het lijkt een neutrale opmerking, maar is het niet. Bijvoorbeeld: die humor over de bonuspunten... Ze wist heel goed waar het over ging, maar ze kon geen gevat antwoord bedenken en kon niet uitstaan dat wilma en aad lol hadden. Dan reageert ze zo, dat het moment doodslaat. Ze verpest in 1 klap de stemming, zonder dat je haar er op aan kunt spreken want:... Oh..., eh, ze had even niet door waar het over ging. Maar dit type vrouw houdt alles zeer scherp in de gaten, mag wel zeggen met argusogen, dus die mist echt niks. Een verdeel en heers type. Of in deze aflevering het "papje" bij de bloemkool maken. Zo totaal ongeinteresseerd zo'n klontenmassa in elkaar draaien, een belachelijk grote pan vol, maar zo wel even verpest wat Linda nog van het "avondeten" probeert te maken onder het mom van "helpen". Brrr, wat is die sjeannet een achtebakse sluipwesp. Een van mijn vrienden is door zo'n soort vrouw gestrikt geweest omdat ze zonder overleg met de pil was gestopt. Een kort, slecht huwelijk met de kleuter als verliezer.

Aad is imo met iets anders bezig. Ik begrijp dat hij haar kent van vroeger. Die is aan het bewijzen dat hij heus wel een "meisje" kan krijgen waardoor hij vroeger afgewezen werd. Tja, gefrustreerde mannen doen wel gekkere dingen. Sjannet maakt er mooi gebruik van. En linda is daar te netjes voor. Dat is een stil water met een diepe grond. Jammer dat aad met zijn frustratie wil bewijzen dat hij sjaennet kan krjgen, terwijl linda de moeite waard was om z'n best voor te doen. Aad blijft dus niet alleen maar wel heel eenzaam.

[ Bericht 0% gewijzigd door Marcomacro op 29-10-2012 08:54:02 ]
pi_118565993
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 07:47 schreef Cee het volgende:

Excuseer mij nu even terwijl ik een teiltje pak vanwege het typen van de woorden 'Aad-krenten'.
Als je het in de saté dipt, smaakt alles.
pi_118566004
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 07:48 schreef Marcomacro het volgende:
Heb een aantal afleveringen in uitzending gemist bekeken en meegelezen met wat hier is geschreven. Wat mij verbaast is dat sjeannet er nog in zit, en ook nog gekozen is als "droomvrouw van Aad". Het viel mij op dat ze een bepaald soort kwaadaardigheid heeft in de opmerkingen die ze maakt. Alles wat ze zegt/doet is met een dubbele betekenis; het lijkt een neutrale opmerking, maar is het niet. Bijvoorbeeld: die humor over de bonuspunten... Ze wist heel goed waar het over ging, maar ze kon geen gevat antwoord bedenken en kon niet uitstaan dat wilma en aad lol hadden. Dan reageert ze zo, dat het moment doodslaat. Ze verpest in 1 klap de stemming, zonder dat je haar er op aan kunt spreken want:... Oh..., eh, ze had even niet door waar het over ging. Maar dit type vrouw houdt alles zeer scherp in de gaten, mag wel zeggen met argusogen, dus die mist echt niks. Een verdeel en heers type. Of in deze aflevering het "papje" bij de bloemkool maken. Zo totaal ongeinteresseerd zo'n klontenmassa in elkaar draaien, een belachelijk grote pan vol, maar zo wel even verpest wat Linda nog van het "avondeten" probeert te maken onder het mom van "helpen". Brrr, wat is die sjeannet een achtebakse sluipwesp. Een van mijn vrienden is door zo'n soort vrouw gestrikt geweest omdat ze zonder overleg met de pil was gestopt. Een kort, slecht huwelijk met de kleuter als verliezer.

Aad is imo met iets anders bezig. Ik begrijp dat hij haar kent van vroeger. Die is aan het bewijzen dat hij heus wel een "meisje" kan krijgen waardoor hij vroeger afgewezen werd. Tja, gefrustreerde mannen doen wel gekkere dingen. Sjannet maakt er mooi gebruik van. En wilma is daar te netjes voor. Dat is een stil water met een diepe grond. Jammer dat aad met zijn frustratie wil bewijzen dat hij sjaennet kan krjgen, terwijl wilma de moeite waard was om z'n best voor te doen. Aad blijft dus niet alleen maar wel heel eenzaam.
:D

Prachtig, deze analyse. Sluipwesp. :D
pi_118566065
Marcomacro, je bedoelt Linda ipv Wilma :)
En goed stuk over Jeannet :D Ze is een kruising tussen dominant en labiel.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 29 oktober 2012 @ 08:55:28 #117
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_118566661
"Swaen lag in coma" _O- _O-
BZV in 1 minuut :D
  maandag 29 oktober 2012 @ 09:13:56 #118
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118566954
Gottegot, Bert heeft echt alle slechte genen gekregen van z'n ouders volgens mij :D. Wel een leuke familie denk ik.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_118566955
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2012 07:48 schreef Marcomacro het volgende:
Heb een aantal afleveringen in uitzending gemist bekeken en meegelezen met wat hier is geschreven. Wat mij verbaast is dat sjeannet er nog in zit, en ook nog gekozen is als "droomvrouw van Aad". Het viel mij op dat ze een bepaald soort kwaadaardigheid heeft in de opmerkingen die ze maakt. Alles wat ze zegt/doet is met een dubbele betekenis; het lijkt een neutrale opmerking, maar is het niet.
ze is een behoorlijke vinnige tante :Y
  maandag 29 oktober 2012 @ 09:14:22 #120
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118566961
Zo, tijdens het voeden mobiel de topics bijgelezen, daarna de mindere kanten van het moederschap vervuld (luier :r), en nu onder het genot van een warme chocomel en zelfgemaakte pompoentaart de column van Cee lezen....
Life is good O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 29 oktober 2012 @ 09:22:26 #121
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118567104
Willems moeder O+. :D. Leuk mens :D.
Hoogachtend,
Erik.
pi_118567109
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 09:14 schreef Leandra het volgende:
Zo, tijdens het voeden mobiel de topics bijgelezen, daarna de mindere kanten van het moederschap vervuld (luier :r), en nu onder het genot van een warme chocomel en zelfgemaakte pompoentaart de column van Cee lezen....
Life is good O+
Is dit de nieuwe SC? :D
  maandag 29 oktober 2012 @ 09:24:32 #123
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118567145
quote:
12s.gif Op maandag 29 oktober 2012 09:22 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Het is een sfeerschetsje :7.
Hoogachtend,
Erik.
pi_118567193
quote:
3s.gif Op maandag 29 oktober 2012 09:24 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Het is een sfeerschetsje :7.
Ik ontbijt niet zo sfeervol met al die details :7
  maandag 29 oktober 2012 @ 09:35:55 #125
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118567357
quote:
12s.gif Op maandag 29 oktober 2012 09:22 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nah, vast een eerste complimentje voor Cee.... haar blogs zijn zo leuk dat het de moeite is een geluksmomentje te creëren om het te lezen, gewoon, om het helemaal compleet te maken.

Wat weer gelukt is, Cee _O_
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')