Serieus?quote:
Daag Rokjequote:Op zondag 28 oktober 2012 20:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Maar ik MOET even koffie drinken schatjessssss.. Tot zo
Niet weggaan biAtch![]()
Was ook onbedoeld zo geredenquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ohja nee, dat ken ik helemaal niet.
Zondequote:Op zondag 28 oktober 2012 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat je er vrijdag niet was. Anders hadden we haarseks kunnen hebben.
I bet you did.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zonde
Maar mijn avond was ook wel tof vrijdag
Veel verder op het platteland kun je niet zitten, het is zelfs nog een halfuur naar de dichtstbijzijnde stad Zwollequote:Op zondag 28 oktober 2012 20:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Serieus?Ik dacht dat jij in de randstad woonde
Onze posts net hadden andersom gemoeten.quote:
Daar ben ik zowat nog door gekomenquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Veel verder op het platteland kun je niet zitten, het is zelfs nog een halfuur naar de dichtstbijzijnde stad Zwolle
Elburg, Veluwe.
Dan moet je alsnog vroeg wegquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
Doe maar als misschien erbij Tams
Denk wel dat ik dan ga treinen
Heb je er bij gezet!quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
Doe maar als misschien erbij Tams
Denk wel dat ik dan ga treinen
JA! Jij moet er ook bij zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:09 schreef Giertje het volgende:
alweer een meet
gezellig ik denk er over na
Het is leuk om doorheen te fietsen, maar verderquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar ben ik zowat nog door gekomen![]()
echt?quote:
Meh, mijn laptop is niet zo snel!quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Onze posts net hadden andersom gemoeten.
Ja, maar als ik ga rijden dan kan ik niks drinken enzo..quote:
Ik kwam er langs met de motorquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is leuk om doorheen te fietsen, maar verder
En Zwolle is ook nog eens een kutstad
True that. Jeugdherberg ?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, maar als ik ga rijden dan kan ik niks drinken enzo..
Lastig, kan ook nergens crashen in de buurt enzo...
Ja was tof toch?quote:
Geen excuus.quote:
ik zal van de week wel eens effe kijken wat ik nog aan geld over hebquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja was tof toch?Je was snel weg, dus nu goed maken!
Dat geloof ik wel ja.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zal van de week wel eens effe kijken wat ik nog aan geld over heb
afgelopen weekend ook gruwelijk veel erdoor gejast
Heb jij die wintermeet er niet bij gezet?quote:
maar was wel tof hoor zowel vrijdag als zaterdag zoveel mensen gemeetquote:
Dat wel, maar ik heb geen namen weggehaald hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heb jij die wintermeet er niet bij gezet?
Ja is leuk he.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
maar was wel tof hoor zowel vrijdag als zaterdag zoveel mensen gemeet
Ik heb het goed gefixed, want misschien!quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik heb geen namen weggehaald hoor
Maar ik heb het gefixed hoor
Faxie is geen homo. Faxie is zo hetero als het maar zijn kan.quote:
Mawaafuuakckakkaka nejwlejs;lm.quote:
aah okee tofquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja is leuk he.Was mijn eerste meet.
Arme jijquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Faxie is geen homo. Faxie is zo hetero als het maar zijn kan.
Ik probeerde hem te hosselen en heb alels geprobeerd. Het lukte niet.
QFTquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Faxie is geen homo. Faxie is zo hetero als het maar zijn kan.
Ik probeerde hem te hosselen en heb alels geprobeerd. Het lukte niet.
Dunno, kost ook weer knaken enzo.. goed over nadenken en shit..quote:
Logopedie nu het nog vergoed wordtquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb een nieuw toekomstplan, ik ga proberen te stoppen met stotteren en een chill baantje zoeken in een callcenter. Wie heeft er tips voor deel 1?
aaaaaayaaaaayaaaalrightybringitonquote:
Jeugdherberg kost vrijwel niks.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dunno, kost ook weer knaken enzo.. goed over nadenken en shit..
Stotter je dan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb een nieuw toekomstplan, ik ga proberen te stoppen met stotteren en een chill baantje zoeken in een callcenter. Wie heeft er tips voor deel 1?
We blijven wel ff lief doen he, anders klappen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
aaaaaayaaaaayaaaalrightybringiton
Wat is dat?quote:
Is dat geheel vergoed? Dan is het nog wel de moeite waard want ik heb altijd al wat lichte spraakproblemen gehad.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Logopedie nu het nog vergoed wordt
Universiteit heeft wss een logopedist waar je terecht kunt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:16 schreef Lokasenna het volgende:
kom dan met je babbels.. je gaat aan de lijnquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
We blijven wel ff lief doen he, anders klappen.![]()
Gewoon, slaap je op een kamer met bijvoorbeeld 3 onbekenden. Daarom is het goedkoop.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat is dat?Waar is dat meer eigenlijk?
Hihi okeay.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
kom dan met je babbels.. je gaat aan de lijn
Voor zover ik weet wordt het iig nog vergoed vanuit het basispakket. Maar in 2014 kan dat wel eens anders zijn. Anders even je zorgverzekering mailen/bellen kunnen ze zo antwoord gevenquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is dat geheel vergoed? Dan is het nog wel de moeite waard want ik heb altijd al wat lichte spraakproblemen gehad.
Das eng hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon, slaap je op een kamer met bijvoorbeeld 3 onbekenden. Daarom is het goedkoop.
Welk meer?
Oh dat vind ik echt heel eng.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon, slaap je op een kamer met bijvoorbeeld 3 onbekenden. Daarom is het goedkoop.
Welk meer?
Creepyquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Welk meer?
Toffe muziek welquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hihi okeay.![]()
Ik luister echt een creepy nummer van Infected Mushrooms.
dat doe ik dus nooit nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Welk meer?
whuuuuut luister jij goaquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hihi okeay.![]()
Ik luister echt een creepy nummer van Infected Mushrooms.
Dat niet alleen.. straks wordt je opeens iemands bitch voor de nacht enzoquote:
Nee man stelt geen reet voor.quote:
Wat is daar eng aanquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Creepy
Dan boek ik liever een hotel
Waarom nietquote:
Ja natuurlijk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
whuuuuut luister jij goa
omg tamme asser!!!!!
Het is geen gevangenisquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat niet alleen.. straks wordt je opeens iemands bitch voor de nacht enzo
Of mensen die snurken!quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Inderdaad ja.quote:
Oeh dat veranderd de zaak wel.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
kan best maar dan doe ik echt geen oog dicht met 3 vreemden om me heenquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee man stelt geen reet voor.
[..]
Wat is daar eng aan
[..]
Waarom niet
Goedkoop en makkelijk: http://www.stayokay.com/index.php?pageID=3207&hostelID=356025
Dan ben ik blijkbaar makkelijkquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
kan best maar dan doe ik echt geen oog dicht met 3 vreemden om me heen
Dan alle treiners van de meet samen, weet je iig wie je bij je hebt..quote:
Ik kijk gewoon geen enge films meer... ik krijg er nachtmerries van..quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Inderdaad ja.Ik ben echt bang dat ik daardoor nooit verantwoordelijk volwassen word en altijd de deuren sluit als het donker word en niet meer weg durf.
Gister 6 episodes Grimm gekeken; vannacht om 03:00 toch echt enge beesten gezien!quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon geen enge films meer... ik krijg er nachtmerries van..
Nachtmerries vind ik nog; okay. Wakker, ff schrikken en rustig aan doen. Maar ik durf gewoon om half 6 sochtends niet de deur uit hier.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon geen enge films meer... ik krijg er nachtmerries van..
JAquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan alle treiners van de meet samen, weet je iig wie je bij je hebt..
Jaquote:
Ook door nachtmerries durf ik soms niet eens meer te bewegen en/of naar buiten te gaanquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nachtmerries vind ik nog; okay. Wakker, ff schrikken en rustig aan doen. Maar ik durf gewoon om half 6 sochtends niet de deur uit hier.
Er zijn vast opties genoegquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JAalsof iedereen op 1 kamer gaat liggen
Als je gewoon voor x aantal personen boekt, ja dan slaap je op 1 kamer. Tenzij je dat niet wilt, maar dan is het hele principe van een herberg ook wegquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JAalsof iedereen op 1 kamer gaat liggen
Waarom niet?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nachtmerries vind ik nog; okay. Wakker, ff schrikken en rustig aan doen. Maar ik durf gewoon om half 6 sochtends niet de deur uit hier.
Nice, zei het net al.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja
Ik ben weer boven
[..]
Ook door nachtmerries durf ik soms niet eens meer te bewegen en/of naar buiten te gaan
Bos, eng. Geluiden. Bang enzo.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je gewoon voor x aantal personen boekt, ja dan slaap je op 1 kamer. Tenzij je dat niet wilt, maar dan is het hele principe van een herberg ook weg
[..]
Waarom niet?
Jij wil meedoen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:26 schreef Lokasenna het volgende:
Komt er een orgiemeet in een jeugdhotel binnenkort?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nice, zei het net al.Maar das echte goa ja.
Neeh, ik moet dus bijna altijd iemand bellen sochtends.
I'm game.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:26 schreef Lokasenna het volgende:
Miss zou ik dat ook eens moeten doen.. Ik schijt m soms echt wanneer ik naar m'n werk fiets, ook al is dat pas later op de dag, maar wel door m'n dromen dus ook..quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nice, zei het net al.Maar das echte goa ja.
Neeh, ik moet dus bijna altijd iemand bellen sochtends.
Oh, ja daar heb ik ook een hekel aanquote:
Ja raar eigenlijk he.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]! Dat deed ik ook altijd... van het station naar huis lopen was best donker
en dan belde ik altijd iemand tot ik thuis was
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Miss zou ik dat ook eens moeten doen.. Ik schijt m soms echt wanneer ik naar m'n werk fiets, ook al is dat pas later op de dag, maar wel door m'n dromen dus ook..
En hij s echt fijn eh, dat nr
Wie? (het belangrijkste) waar? wanneer? hoe laat?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:26 schreef Lokasenna het volgende:
Jup, vrijdag en zaterdag.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, ja daar heb ik ook een hekel aan
Tevens, ik bedenk me net dat ik wel een helm hebMaar je zal zaterdag moeten werken denk ik ?
Mag jijquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]Bel maar hoor, dat deed ik bij jou toen ook. om half 7.
Vond ik wel. Gelukkig ik dat niet meer zo laat over straat hoefquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja raar eigenlijk he.niet alsof iemand je dan echt kan helpen ofzo, maar toch is het fijn.
Waddan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dan gaat het niet echt werken wat ik in gedachten had
Ik zeg doenquote:
Vrijdag uit mijn werk naar jou, crashenquote:
Hahahaha, als er al niet iemand anders bij mij wilt slapen is dat niet tof, want om 6 uur maak ik je wakker.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vrijdag uit mijn werk naar jou, crashen, en de volgende dag met een brakke kop op de motor uitwaaien
Dat maakt mij geen hol uit. Ik ben standaard rond die tijd wakkerquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahaha, als er al niet iemand anders bij mij wilt slapen is dat niet tof, want om 6 uur maak ik je wakker.
Ik ga er denk ik heul veul moeite mee hebben, ben 'sochtends een wrak.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat maakt mij geen hol uit. Ik ben standaard rond die tijd wakker
Ik ook hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ga er denk ik heul veul moeite mee hebben, ben 'sochtends een wrak.![]()
Liefde is altijd welkomquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady gooit liefde in het tpoic
quote:
Nah i'm good.quote:
Newb zal ik niet geven. Over een jaar wel.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het zonder Newb is?
Ik geef hem lekker welquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Newb zal ik niet geven. Over een jaar wel.
Vette muziek, die band moet ik toch maar eens gaan checkenquote:
I bet they are.quote:
Ik wil niet ontslagen worden jwt.quote:
Ff wat herrie tussendoor danquote:
Zo rol ik.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vince hosselt gewoon een slaapplek bij Tams
Nu de rest nog
Heb 3 bedden over, maarreh een hostel lijkt me beter.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vince hosselt gewoon een slaapplek bij Tams
Nu de rest nog
Wat heb je gedaan?quote:
Met z'n allen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heb 3 bedden over, maarreh een hostel lijkt me beter.![]()
strak in mijn trainingspak pillen?quote:
Agent Orange, heftige shit.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ff wat herrie tussendoor dan
Pillen die voelen als een orgasme van 3 uurquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
strak in mijn trainingspak pillen?
Doorbakken stokbroodquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?
MI van hoe het komt
Daar pillen voor nodig hebbenquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Pillen die voelen als een orgasme van 3 uur
Wat voor zooi?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je neemt dequote:Op zondag 28 oktober 2012 20:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Oh dat was WT.. Ik raak helemaal in de war
Wat is dat voor shit?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ook een voor WT danquote:
Die pillen wil ik ookquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dag duurt ellendig langquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:43 schreef Vinniiee het volgende:
Chips nu al opHet is verdomme nog niet eens 9 uur.
Dankjewel, deze waardeer ik zeer.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ook een voor WT dan
Gelukkig maarquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ook een voor WT dan
Dat lijkt me niet zo chill eigenlijkquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
xtc uiteraard. Gewoon chillend op de bank
Hey, gaan wij eind november die rit rijden of niet?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Duurt de dag langer dan de zak zwaar is?
Ywquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dankjewel, deze waardeer ik zeer.
Graciasquote:
Dat kunnen wij mannen niet volhoudenquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:45 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom zou je pillen nemen als je ook zelf een orgasme van 3 uur kunt maken?
Wow, tuurlijk man, heb je een datum dan neem ik vrij!quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hey, gaan wij eind november die rit rijden of niet?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:45 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom zou je pillen nemen als je ook zelf een orgasme van 3 uur kunt maken?
Welke zak?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Duurt de dag langer dan de zak zwaar is?
Echt wel.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kunnen wij mannen niet volhouden
Waarom niet?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo chill eigenlijk
Een 3 uur durend orgasme?quote:
Goeie herinnering vorig jaar nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom niet?
Zoveel gepraat over toffe dingen en echt verliefdheid x 10 die je de hele tijd voelt. Zelfs de bank of je vest voelt vreselijk lekker
T is in t weekend, Evie heeft t wel tegen me gezegd vanmiddag, maar ben t vergetenquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wow, tuurlijk man, heb je een datum dan neem ik vrij!
Nee, zeker nu geen slim plan, eerst mezelf op orde...quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom niet?
Zoveel gepraat over toffe dingen en echt verliefdheid x 10 die je de hele tijd voelt. Zelfs de bank of je vest voelt vreselijk lekker
Woei die is wreedquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Nog ff deze dumpen dan, aangezien ik daar zwaar opgewonden van raak
Blowen voel ik weinig van. Alcohol of te weinig of te veel.quote:
Ik ben ook niet zo stabiel, maar het heeft me nooit kwaad gedaan. Als je je maar prettig voelt wanneer je het neemt denk ik niet dat veel mensen wat zal gebeuren op deze drug. Helemaal niet als je gewoon thuis zit.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, zeker nu geen slim plan, eerst mezelf op orde...
Wiet of hasj?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Blowen voel ik weinig van. Alcohol of te weinig of te veel.
Wel slechte?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:49 schreef PeuRac het volgende:
rot op, ik ben sexueel gefrusteerd, heb al weken geen goede sex gehad
Dat snap ikquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb die tijd echt wel een beetje gehad
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:49 schreef PeuRac het volgende:
Wat doe je dan hier gek?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:49 schreef PeuRac het volgende:
Ja, maar had serieus liever geen gehad dan de sex die ik kreeg.quote:
Hihihih, beide geloof ik. Hasj is wel beter.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wiet of hasj?
Beter te veel dan te weinig
Frustrerend jaquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, maar had serieus liever geen gehad dan de sex die ik kreeg.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hihihih, beide geloof ik. Hasj is wel beter.
Formaatje walvis?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, maar had serieus liever geen gehad dan de sex die ik kreeg.
En maar klagenquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:49 schreef PeuRac het volgende:
Heerlijk!quote:
MIJN RECHTERHAND TELT OOK ALS SEKSPARTNERquote:
Nee hoor, in mijn ervaring is sex met zulke vrouwen werg goed, dit was een maatje 32 poppetje, helaas was ze zo slecht dat ik d'r niet eens kan omschrijven.quote:
En andere uitlachen als zij klagenquote:
Ik voel me momenteel, al een paar dagen, niet zo prettig, dus geen goed planquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo stabiel, maar het heeft me nooit kwaad gedaan. Als je je maar prettig voelt wanneer je het neemt denk ik niet dat veel mensen wat zal gebeuren op deze drug. Helemaal niet als je gewoon thuis zit.
Je zag iets in d'r buik bewegen zodra je hem erin stopte?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee hoor, in mijn ervaring is sex met zulke vrouwen werg goed, dit was een maatje 32 poppetje, helaas was ze zo slecht dat ik d'r niet eens kan omschrijven.
Iedereen zijn ding.quote:
Ik ben daar reeds van op de hoogte.quote:
Ze was maagd?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee hoor, in mijn ervaring is sex met zulke vrouwen werg goed, dit was een maatje 32 poppetje, helaas was ze zo slecht dat ik d'r niet eens kan omschrijven.
Of ze zei krakquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je zag iets in d'r buik bewegen zodra je hem erin stopte?
Niet eens, maar ze bakte er niks van.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Iedereen zijn ding.
[..]
Ik ben daar reeds van op de hoogte.
[..]
Ze was maagd?
Ze beet erinquote:
Misschien was ze nog niet goed voorvewarmd?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet eens, maar ze bakte er niks van.
Vastbinden, neuken en dan weg gaanquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maatje 32 breekt al in brokjes op het moment dat je die effies snel wilt omkeren....quote:
Keelneuken een optie?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is denk ik ook niet gezond.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maatje 32 breekt al in brokjes op het moment dat je die effies snel wilt omkeren....
Niet losmaken héquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vastbinden, neuken en dan weg gaan
Best wel rond?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is al best wel rond, dat heb ik ook als maat. 34 vind ik wel supermooi.
Echt?quote:
Ik kom niet eens in de buurt van rondquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is al best wel rond, dat heb ik ook als maat. 34 vind ik wel supermooi.
Hihi, zie deze match!quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Echt?
Ik dacht overigens dat ik 36 had, maar niet dus
Nee is ook dikke onzin. De ene 38 is de ander niet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik kom niet eens in de buurt van rond
Enige juiste antwoordquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee is ook dikke onzin. De ene 38 is de ander niet.
Sommige kunnen er niet eens wat aan doen, hoe gezond ze ook zijn.quote:
Zo zonde.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
IK HEB GEEN EENS GROTE JETSERS
Dat is zo generaliserend. Je hebt hele dunne meisjes met dikke boobs die indd 38 hebben of dikke meisjes met dunne boobs die maat 38 hebben. Of gewoon normale meisjes met hier en daar wat rondingen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan heb je toch redelijk veel heup en borstvlees meestal
Over wie hebben we het?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil bewijs! Oh die heb ik al.quote:
MAAR WEL EEN GROOT HARTquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
IK HEB GEEN EENS GROTE JETSERS
Zijn laatste neukprojectiel.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Over wie hebben we het?Kan ik lekker meeroddelen
![]()
Dafuq slaat dit nou weer opquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Jij bent maatje 164 niet zo zeuren dus
hmm, ik ben vast geen casanova, maar denk dat k dat wel onder de knie heb.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien was ze nog niet goed voorvewarmd?
Ja, maar ik vind dunnere meisjes gewoon leuker. Ik zou niet op mijn eigen lichaamsbouw vallen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is zo generaliserend. Je hebt hele dunne meisjes met dikke boobs die indd 38 hebben of dikke meisjes met dunne boobs die maat 38 hebben. Of gewoon normale meisjes met hier en daar wat rondingen.
Is dat zo? Verklaar je naderquote:
Dat ze dunner is dan jij betekent niet dat ze geen maat 38 heeft.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind dunnere meisjes gewoon leuker. Ik zou niet op mijn eigen lichaamsbouw vallen.
Over L.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Over wie hebben we het?Kan ik lekker meeroddelen
![]()
Slaat op dat mensen niet zo moeten zeiken over de maat van een anderquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dafuq slaat dit nou weer opzeg dan niks
Wel verouderd.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Is dat zo? Verklaar je nader
Verdomd mooi lettertje is dat, moet direct aan Computer Modern denken maar die E lijkt er niet in te passen.quote:
Kijk je nu over mijn ovengrap heen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, ik ben vast geen casanova, maar denk dat k dat wel onder de knie heb.
Dat heb ik niet gezegd.quote:
Aardig dit.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Slaat op dat mensen niet zo moeten zeiken over de maat van een ander
(btw is kinderkledingmaat mocht je m niet vatten)
Omdat jij daar alles al van weet van mijquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:59 schreef Evie het volgende:
[..]
Peu, waarom hebben we het niet over noiken gehad vandaag?![]()
Ik heb 36. Maar ik bedoel ook de over het geheel slanke meisjes met niet zoveel rondingen. Die hebben meestal wel een maatje kleiner.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat ze dunner is dan jij betekent niet dat ze geen maat 38 heeft.
Ik zag em wel, maar ben niet helder genoeg om een gevat antwoord erop te vinden.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kijk je nu over mijn ovengrap heen?
Dat zekerquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lastig iets in te vinden hoor.
Echt, op de foto's in je fobo ook?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb 36. Maar ik bedoel ook de over het geheel slanke meisjes met niet zoveel rondingen. Die hebben meestal wel een maatje kleiner.
me 2quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat jij daar alles al van weet van mij![]()
En ik verwacht niks nieuws te neuken tot ik verhuisd ben.
Ik pas nog steeds maat 164.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik mis de de tijd dat ik nog hele leuke hempjes in kindermaat kocht bij de hematrue story
Barsoiquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zekerEn helemaal qua overhemden
Ik moet een keer bij Suitsupply gaan kijken in Arnhem
Dikke mensen kunnen ook gewoon krengen zijnquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
Nou dikke mensen zijn toevallig heel gesellug hoor
En laat ik nou eens heel gesellug sijn
Alsof ik dat niet weetquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Slaat op dat mensen niet zo moeten zeiken over de maat van een ander
(btw is kinderkledingmaat mocht je m niet vatten)
Ja, ik ben namelijk best wel kleinquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Echt, op de foto's in je fobo ook?
Overhemden gewoon slimfitje maatje 37 moet toch wel lukken. Je moet dan wel een 37 hebben, en geen deelmaat 37/38, dat gaat te lodderig zitten in het juk/borst.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zekerEn helemaal qua overhemden
Ik moet een keer bij Suitsupply gaan kijken in Arnhem
Ik weet t eigenlijk niet.. Miss welquote:
Ik heb erg goede sexuele ervaringen met gezellige mensenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
Nou dikke mensen zijn toevallig heel gesellug hoor
En laat ik nou eens heel gesellug sijn
Net als dunne mensen joahwel.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:02 schreef Raene het volgende:
[..]
Dikke mensen kunnen ook gewoon krengen zijn.
Wellesquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik ben totaal niet gezellig :$
Echt welquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:02 schreef Raene het volgende:
[..]
Dikke mensen kunnen ook gewoon krengen zijn.
Hoe lang ben je dan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik ben namelijk best wel klein
Dus ik lijk meteen wel rond.
Ken ik niet.quote:
Hier in Apeldoorn nog geen 37 kunnen vinden.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Overhemden gewoon slimfitje maatje 37 moet toch wel lukken. Je moet dan wel een 37 hebben, en geen deelmaat 37/38, dat gaat te lodderig zitten in het juk/borst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |