Wordt het een top 200?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:03 schreef On het volgende:
Ik heb mijn jaarlijst klaar, maar ik zit wel een beetje met die nieuwe My Bloody Valentine in mijn maag. Zou hij nog uitkomen.
Zou wel vet zijn hèquote:Op woensdag 5 december 2012 21:03 schreef On het volgende:
Ik heb mijn jaarlijst klaar, maar ik zit wel een beetje met die nieuwe My Bloody Valentine in mijn maag. Zou hij nog uitkomen.
Staan leuke albums tussen die ik nog niet kende! Bedankt voor het delenquote:Op donderdag 6 december 2012 16:01 schreef IAmKloot het volgende:
Best of 2012, a playlist by Dennis Zielstra on Spotify.
soort van shortlist voor mijn definitieve top 10
zo moeilijk als dit jaar heb ik het ook nog nimmer gehadquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:56 schreef kciR het volgende:
[..]
Staan leuke albums tussen die ik nog niet kende! Bedankt voor het delen
Zal je nog een taaie klus aankrijgen, 2/3 zal moeten afvallen voor een top 10.
Is het goed ja? Als je Kindred kon waarderen en dit aanraadt ga ik ook luisterenquote:Op maandag 10 december 2012 20:50 schreef Gillingham het volgende:
Vond dit jaar tot voor kort geen echte uitschieters hebben. Enkel de EP Kindred van Burial.
Gelukkig is die uitschieter er in de elfde maand toch nog gekomen!
[ afbeelding ]
Met mijn lijst wacht ik tot het eindejaarstopic, we zijn nu immers zo dicht bij.
Geluisterd omdat ik vond dat iets wat WIXIW heette minstens één luisterbeurt verdiende. Doodsaaiquote:Op maandag 10 december 2012 23:04 schreef tim. het volgende:
Tchock en andere Radiohead-liefhebbers kunnen misschien "WIXIW" van Liars waarderen.
Liars staat tot doodsaai als water tot kurkdroog. Maar vooruit.quote:Op maandag 10 december 2012 23:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geluisterd omdat ik vond dat iets wat WIXIW heette minstens één luisterbeurt verdiende. Doodsaai
Smaak, twistenquote:Op maandag 10 december 2012 23:34 schreef DO2 het volgende:
[..]
Liars staat tot doodsaai als water tot kurkdroog. Maar vooruit.
quote:Op maandag 10 december 2012 23:38 schreef DO2 het volgende:
Nu ja, de jongens van Liars zijn i.i.g. behoorlijk avontuurlijk. Dat kan je uiteraard ontkennen.
Maar dan zit je er wel naast.
quote:Op maandag 10 december 2012 23:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geluisterd omdat ik vond dat iets wat WIXIW heette minstens één luisterbeurt verdiende. Doodsaai
quote:Op maandag 10 december 2012 23:38 schreef DO2 het volgende:
Nu ja, de jongens van Liars zijn i.i.g. behoorlijk avontuurlijk. Dat kan je uiteraard ontkennen.
Maar dan zit je er wel naast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |