Oeh spannend, een teaserquote:Op woensdag 5 december 2012 19:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik denk, dat ik mijn album top 5 van 2012 weet.
Ja, ik dacht laat ik niet gelijk vertellen dat het om 1.Bill Fay 2.The Kik 3.Tame Impala 4.Django Django en 5.Toy gaat, da's zo'n dooddoener.quote:
Alleen die One Day redelijk vaak geluisterd, niet het sterkste nummer ooitquote:Op woensdag 5 december 2012 20:02 schreef Moody het volgende:
Mensen, vergeet de nieuwe plaat van Asaf Avidan niet te beluisteren voordat je je top-10 maakt
Mijn nr. 1 van 2012. Rest volgt
Andere plaat. Reckoning Song is 4 jaar oudquote:Op woensdag 5 december 2012 20:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alleen die One Day redelijk vaak geluisterd, niet het sterkste nummer ooitNou weet ik dat de leadsingle vrijwel nooit de sterkste schakel is, maar toch.
Oh! Dat wist ik nietquote:Op woensdag 5 december 2012 21:02 schreef Moody het volgende:
[..]
Andere plaat. Reckoning Song is 4 jaar oud
Die brakke remix moet je vergeten als je de nieuwe plaat luistert.
Oorspronkelijke nummer:quote:Op woensdag 5 december 2012 21:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh! Dat wist ik nietEn nee, de remix is helemaal een drama
Ja, ik ken het origineel welquote:
Een nieuwe Bill Fay gemist? Moet ik ook nog ff luisteren....quote:Op woensdag 5 december 2012 19:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, ik dacht laat ik niet gelijk vertellen dat het om 1.Bill Fay 2.The Kik 3.Tame Impala 4.Django Django en 5.Toy gaat, da's zo'n dooddoener.
Valt tegen.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Een nieuwe Bill Fay gemist? Moet ik ook nog ff luisteren....
Nog een nummertje om kracht bij te zettenquote:Op woensdag 5 december 2012 21:07 schreef Moody het volgende:
[..]
Goed, het gaat om de nieuwe plaat. Gewoon luisteren. Meesterwerkje
Wordt het een top 200?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:03 schreef On het volgende:
Ik heb mijn jaarlijst klaar, maar ik zit wel een beetje met die nieuwe My Bloody Valentine in mijn maag. Zou hij nog uitkomen.
Zou wel vet zijn hèquote:Op woensdag 5 december 2012 21:03 schreef On het volgende:
Ik heb mijn jaarlijst klaar, maar ik zit wel een beetje met die nieuwe My Bloody Valentine in mijn maag. Zou hij nog uitkomen.
Staan leuke albums tussen die ik nog niet kende! Bedankt voor het delenquote:Op donderdag 6 december 2012 16:01 schreef IAmKloot het volgende:
Best of 2012, a playlist by Dennis Zielstra on Spotify.
soort van shortlist voor mijn definitieve top 10
zo moeilijk als dit jaar heb ik het ook nog nimmer gehadquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:56 schreef kciR het volgende:
[..]
Staan leuke albums tussen die ik nog niet kende! Bedankt voor het delen
Zal je nog een taaie klus aankrijgen, 2/3 zal moeten afvallen voor een top 10.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |