SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
Ja maar het was niet altijd al zo.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:44 schreef drumstickNL het volgende:
TC staat open en mender dat was al zo.
goed gezegdquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:46 schreef drumstickNL het volgende:
voetbal; zelden een slechtere tijdsbesteding gezien
quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:46 schreef drumstickNL het volgende:
mFOK tog; gezellig met leeftijdgenotenquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:52 schreef RickoKun het volgende:
Hoe kan je een leuke minecraft server zoeken? Heb wel weer es zin in een potke
ooit ga je volwassen worden, heb je verantwoordelijkheden en lig je huilend in je bed wensend dat je die uren terug kon krijgenquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:49 schreef shaderon het volgende:
voetbal is alleszzz
KEIN GELOEL, FUSSBALL SPIELEN
quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:53 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
mFOK tog; gezellig met leeftijdgenoten
Die mfok is toch alleen maar sochtonds open?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:53 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
mFOK tog; gezellig met leeftijdgenoten
[..]
ooit ga je volwassen worden, heb je verantwoordelijkheden en lig je huilend in je bed wensend dat je die uren terug kon krijgen
hele dag met hamachiquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die mfok is toch alleen maar sochtonds open?
ik sloeg ergens onderweg een blokje kapotquote:
wat wil je hebben danquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:56 schreef drumstickNL het volgende:
Ik al 2 keer gebanned omdat ik aangaf fok crew te zijn.![]()
dat dit kan in minekraft
iemand help ff denken voor de base vs base server, worldpainter zuigt
Ja, Best goed spul.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:58 schreef -Datdus- het volgende:
http://www.amazon.co.uk/C(...)id=1351450472&sr=8-9
Heeft iemand deze printer?
geinigquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:59 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja, Best goed spul.
Als je er gewoon wit papier in doet komt het er gekleurd weer uit!
Map van 10kmx10km met 2 delen; een sneeuw andere groen. In het midden een strook border met jungle en een desert er overal omheen.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:59 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja, Best goed spul.
Als je er gewoon wit papier in doet komt het er gekleurd weer uit!
Kun je het niet, of kan worldpainter dat niet aan bij je? Want als die het niet aan kan zo'n grote map kun je proberen de hoogte aan te passen naar 32 hoog ofzo. Scheelt enorm veel geheugen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:01 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Map van 10kmx10km met 2 delen; een sneeuw andere groen. In het midden een strook border met jungle en een desert er overal omheen.
nog ingewikkeld ookquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:02 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Yep, Technologie van tegenwoordig.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:31 schreef drumstickNL het volgende:
wezen pompen in de gym; bevroren op de fiets
nu mooi star trek kijken![]()
![]()
![]()
#yolo
Gaat dit over Star Trek of de gym? In het eerste geval moet ik je gelijk geven.quote:
Ewa dikke abs alles swa jij bent sws mesoquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:31 schreef drumstickNL het volgende:
wezen pompen in de gym; bevroren op de fiets
nu mooi star trek kijken![]()
![]()
![]()
#yolo
Je had je bericht aangepast dus dat ging over "pompen"quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:33 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Gaat dit over Star Trek of de gym? In het eerste geval moet ik je gelijk geven.
gym, fiets, yoloquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:33 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Gaat dit over Star Trek of de gym? In het eerste geval moet ik je gelijk geven.
Wat ben je dan endo? Ik heb je nog nooit gezien dus zou het niet wetenquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:38 schreef drumstickNL het volgende:
was wel handig geweest; scheelt weer bulken
ecto-endo; maar das niet erg, kun je flink eten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:44 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Wat ben je dan meso? Ik heb je nog nooit gezien dus zou het niet weten
Wut drum een ecto? wat is deze.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:45 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
ecto-endo; maar das niet erg, kun je flink eten.
edit:kijk via stream maar moet telkens opnieuw laden als ik fok open
Drump is wel Meso Endo ofniet?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:47 schreef drumstickNL het volgende:
Bij niemand is echt een type, je bent altijd een mix. Liever ecto endo dan meso endo.
[ afbeelding ]
dafuq worstenmaakmachine?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:51 schreef drumstickNL het volgende:
Volgens mij wel; zal wel een fatty gaan worden met zijn nieuwe worstenmaakmachine. http://musclegenicblog.co(...)tnfitterontumblr.jpg
beter dan voetbal kijken tochquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:57 schreef Lorrelies het volgende:
En waarom doen jullie zoveel moeite om spieren te kweken?
Heb wel zin in base vs base.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:59 schreef shaderon het volgende:
ik snap nog steeds niet, waarom mensen dit zo bijzonder vinden en zeggen van ''minecraft talent''
het heet note block studio en zo'n lied maak je in een minuut..
BOER ZOEKT VROUW WAS OP TV.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:45 schreef Lorrelies het volgende:
Wat zijn jullie stil ineens, haast eng...
stilte voor de storm?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:46 schreef shaderon het volgende:
chelsea - man utd 2-3
2 rode kaarten chelsea
Alsof jouw moeder ook maar ene ruk geeft om ManU- Chelseaquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh en net een boottocht met buffet... tijdens ManU - Chelsea![]()
Goeie planning, ma
Helemaal niks dus inderdaadquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:43 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Alsof jouw moeder ook maar ene ruk geeft om ManU- Chelsea
Lijkt me wel leuke film op sommige stukken. maar waarom altijd die kut moraal die er in geramt moet worden!quote:
niks mis met beetje moraal dat er ingestampt wordt zo op z'n tijdquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:55 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuke film op sommige stukken. maar waarom altijd die kut moraal die er in geramt moet worden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:58 schreef mschol het volgende:
[..]
niks mis met beetje moraal dat er ingestampt wordt zo op z'n tijd
vande week kwam ik Dragons: Riders of Berk tegen op youtube..
best geinig warmhoudertje tot 2014 als deel 2 van Httyd uitkomtMaar als het zo obvious is dan is dat in mijn (ogen) tenen tenenkromend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
Tja, tis dan ook gemaakt voor Amerikanen, als het niet obvious is snappen die er natuurlijk geen reet van.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:01 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Maar als het zo obvious is dan is dat in mijn (ogen) tenen tenenkromend.
Ook echt iemand die er op letquote:Op maandag 29 oktober 2012 07:58 schreef Mender het volgende:
[..]
JE ONLINE STATUS IS NIET MEER ZICHTBAAR!!!! [ afbeelding ]
Ik zag het ook al.quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ook echt iemand die er op let
Vanochtend weggehaald
Huh huh? Ik heb dit spel gewoon gespeeld via Steamquote:Dear Mr. AlDie,
We regret to inform you that due to the unexpected circumstances we have
provided you the key that should be activated via website instead of STEAM.
Unfortunately the supplier failed to provide us the proper egoods.
To activate Torchlight 2 you have to go to:
http://www.torchlight2game.com/
Download a Demo game and in the installer you can activate the full game.
We would like to offer you 1000 Reward Points as a compensation for this inconvenience.
Please retain all history if you reply to this mail.
If you have any doubts or questions please feel free to contact us. We are at your service 24/7.
en wat heb je betaald? 10 i.p.v. 20 euro?quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh en duizend rewardpoints komt neer op drie euro nogwat
g2play is lang niet zo goedkoop meer als ze waren...quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hooooo, wacht even. Ik weet het alweer!
Ik zou van g2play de key een dag of drie later krijgen, toen gaf ik per e-mail aan dat ze voor mijn part in de stront konden zakken (Borderlands 2 was ook al misgegaan) en kocht hem via steam omdat ik zag dat dat qua geld praktisch niks scheelde.
Dus in principe drie euro nogwat aan reward points voor nop gekregen. Massieve winsten hier.
Ik ben er sowieso al mooi klaar mee, dit is dus het vierde gebrek aan twee bestellingen (2x bij Torchlight en 2x bij Borderlands) als ik de pre-orders aangehouden zou hebben.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:28 schreef mschol het volgende:
[..]
g2play is lang niet zo goedkoop meer als ze waren...
populariteit eist z'n tol
ik heb een stuk of 10 orders gehad daar, en die zijn eigenlijk allemaal prima verlopenquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik ben er sowieso al mooi klaar mee, dit is dus het vierde gebrek aan twee bestellingen (2x bij Torchlight en 2x bij Borderlands) als ik de pre-orders aangehouden zou hebben.
Dan elke een mailtje met "Sorry het is de schuld van de leverancier hier heb je reward points".
Nou. Joepie. Feest.
Op een totaal van zes aankopen waren er vier niet in orde, dat is mij teveel. Het zal best dat het in het verleden een prima shop was, maar dit is geen porem.
Sorry, maar geef mijn portie maar aan huib.
wtf?quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:40 schreef drumstickNL het volgende:
Tsk; g2play, gewoon ff je russische proxy aanknallen en via steam met roebels betalen. -40% minimaal
Precies hetzelfde als DXquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:28 schreef mschol het volgende:
[..]
g2play is lang niet zo goedkoop meer als ze waren...
populariteit eist z'n tol
maar daar merk je het toch minder..quote:
daar zitten wel wat intressante titels tussenquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hey sukkels!
Ik heb trouwens nog vier gift codes van de Indie Gala full bundle.
Interesse? Eerste vier reacties (zij het dm/pm of een post) krijgen een code.
In deze prachtige bundel zitten:
• Omegalodon - Desura / DRM Free
• Praetorians - DRM Free
• Majesty 2: The Fantasy Kingdom Sim - Steam
• East India Company - Steam
• Europa Universalis: Rome - Gold Edition - Steam
• Knights of Honor - Steam
• Elven Legacy - Steam
• Hearts of Iron 2 Complete - Steam
• Lead and Gold: Gangs of the Wild West - Steam
Wat moet het kosten? Helemaal nop, ik was van plan om dat bedrag te geven en zag dat de codes erbij zaten. Bonus.
donequote:Op maandag 29 oktober 2012 10:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En da's één. Giften gaat zoals ik dat zie per E-Mail, dus dm even waar het naartoe kan.
Oh, da's wel leuk, ja!quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:13 schreef mschol het volgende:
ik heb nog een Beyond good and evil steam gift liggen..
iemand intresse? (aldie?)
kan ik em mailen naar het mailadres dat in de indie gala gift staat?quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Oh, da's wel leuk, ja!
majesty 2 is al geactiveerd in steamquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Trouwens zwei Stück zojuist verzonden, ik hoor graag of alles inderdaad correct werkt. Niet eerder gedaan ofzo.
Haha, zag ineens het tweede hartje verschijnen. Uhm, ik wacht even af of het in de sale komt, dat zou wel leuk zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:19 schreef Mender het volgende:
Aldie, doe je ook een keer mee met Guns of Icarus![]()
thx m8.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Trouwens zwei Stück zojuist verzonden, ik hoor graag of alles inderdaad correct werkt. Niet eerder gedaan ofzo.
Nee, 1.3.2 recommended is gister pas uitquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:23 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
thx m8.
Is bukkit al uit? Weet iemand dat?
Development Buildquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:23 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
thx m8.
Is bukkit al uit? Weet iemand dat?
wacht nog rustig op mail adresquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Geen flauw idee welk e-mailadres ik op steam heb, even kijken.
OMG FREE GAIMZZ STAHHPPPquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hey sukkels!
Ik heb trouwens nog vier gift codes van de Indie Gala full bundle.
Interesse? Eerste vier reacties (zij het dm/pm of een post) krijgen een code.
In deze prachtige bundel zitten:
• Omegalodon - Desura / DRM Free
• Praetorians - DRM Free
• Majesty 2: The Fantasy Kingdom Sim - Steam
• East India Company - Steam
• Europa Universalis: Rome - Gold Edition - Steam
• Knights of Honor - Steam
• Elven Legacy - Steam
• Hearts of Iron 2 Complete - Steam
• Lead and Gold: Gangs of the Wild West - Steam
Wat moet het kosten? Helemaal nop, ik was van plan om dat bedrag te geven en zag dat de codes erbij zaten. Bonus.
Ja ik zit op het werk en heb geen flauw idee, zal even in de pauze kijkenquote:
tuurlijk is dat een optiequote:Op maandag 29 oktober 2012 10:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja ik zit op het werk en heb geen flauw idee, zal even in de pauze kijken
Kan het niet anders direct via steam gegift worden?
Ohquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Weet ik toch, die heeft zijn bundel al gekregen.
MENSEN LAATSTE KANS
Ik had pauze en de leraar stond steeds achter mijquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat dat serieus een uur geduurt heeft
Gratis en ik raak het aan de straatstenen niet kwijt______!
Maar je had pauzequote:Op maandag 29 oktober 2012 11:01 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik had pauze en de leraar stond steeds achter mij
das een indie t.o.v. EA en blizzardquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat doen Paradox-titels trouwens in de Indie galabundle?
Dat bedrijf heeft een omzet van 143 miljoen
Da's natuurlijk waarquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:05 schreef mschol het volgende:
[..]
das een indie t.o.v. EA en blizzard
quote:October 26, 2012 10:02
Meumuenster - Germany Shipment picked up
October 26, 2012 17:19
Meumuenster - Germany Departing origin
~~bla bla bla~~
October 29, 2012 05:20
Amsterdam - Netherlands, The Departed from DHL facility in Amsterdam - Netherlands, The
October 29, 2012 07:26
Amsterdam - Netherlands, The Arrived at DHL facility
October 29, 2012 09:27
Amsterdam - Netherlands, The With delivery courier
Huh, die moet je even uitleggen. Dat bedrag verwerkt in de administratie? Voor dat bedrag artikelen verkocht? Loon betaald gekregen (wat een kutdatum daarvoorquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:23 schreef drumstickNL het volgende:
Lekker dat stagelopen, vandaag weer 500 euro gemacht
yep. Samen doen dan met aldie?quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:34 schreef SosuaCafe het volgende:
Ja dan kunnen we misschien de bukkit upgraden, mits 'ie bugvrij is. En de anti-xray ook geupdate is.
Moet je het wel kunnen he.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Huh, die moet je even uitleggen. Dat bedrag verwerkt in de administratie? Voor dat bedrag artikelen verkocht? Loon betaald gekregen (wat een kutdatum daarvoor) of moet dat je dagloon voorstellen? In dat geval deel je chefs even mee dat wat je ook doet, dat ik het voor de helft doe.
wat bedoel je dan?quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:34 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
yep. Samen doen dan met aldie?
Verkeerde gequote, moest MENDERV zijn.![]()
wat voor iets?quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:02 schreef drumstickNL het volgende:
Eindelijk de auto gevonden die ik zocht; issie 3x zo duur dan normaal. "ja de prijs is iets hoger maar hij ziet er goed uit"
donder op man
Voorover bukken en billen wijd opensperren kan toch niet zo moeilijk zijn?quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:03 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Moet je het wel kunnen he.Maareh, loon inderdaad.
Oh nu snap ik waarom je zo vaak "overwerkt". En ik maar denken dat je nuttige dingen aan het doen wasquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Voorover bukken en billen wijd opensperren kan toch niet zo moeilijk zijn?
Dat ging over Piek's werk. What's in a name?quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:07 schreef Mender het volgende:
[..]
Oh nu snap ik waarom je zo vaak "overwerkt". En ik maar denken dat je nuttige dingen aan het doen was
voor 1.4 ff aldies server goed inrichten. Permissions, multiverse, xray, voxel. Maybe een survival map, creative map en een event map?quote:
Ja maar jij spreekt blijkbaar uit ervaringquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat ging over Piek's werk. What's in a name?
ja nee ik geef toch aan dat ik denk dat het niet zo moeilijk is? Ik weet dat ook niet hoor. Gosh mender, doe nou niet zo vervelendquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:08 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja maar jij spreekt blijkbaar uit ervaring
ok, zal vanavond en/of komende avonden even kijken. Ik beloof niksquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:08 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
voor 1.4 ff aldies server goed inrichten. Permissions, multiverse, xray, voxel. Maybe een survival map, creative map en een event map?
Heb nu wel een kekke gevonden, ga niet linken. inb4 er dan 5 biedingen opstaan van 3000 euro ofzoquote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
ja nee ik geef toch aan dat ik denk dat het niet zo moeilijk is? Ik weet dat ook niet hoor. Gosh mender, doe nou niet zo vervelend
Die 2equote:Op maandag 29 oktober 2012 12:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Alle voor Piek betaalbare Mazda's 323F
http://auto.marktplaats.n(...)D%3D&fta_ind=12&fs=1
http://auto.marktplaats.n(...)D%3D&fta_ind=11&fs=1
http://auto.marktplaats.n(...)3D%3D&fta_ind=9&fs=1
http://auto.marktplaats.n(...)3D%3D&fta_ind=8&fs=1
http://auto.marktplaats.n(...)3D%3D&fta_ind=6&fs=1
http://auto.marktplaats.n(...)3D%3D&fta_ind=5&fs=1
http://auto.marktplaats.n(...)3D%3D&fta_ind=3&fs=1
http://auto.marktplaats.n(...)3D%3D&fta_ind=1&fs=1
Dit is de veel goedkopere auto wmb al; als ik zo'n wrak van 400 euro koop heb ik zeker nog 2 weken sleutelwerk.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Is het niet handig om véél goedkopere auto's te nemen, helemaal de eerste paar jaar? Koop een nog rijdende auto van driehonderdvijftig, dan kun je er echt wel minimaal een jaartje mee rijden en betaal je waarschijnlijk geeneens wegenbelasting ook.
Of je koopt een nieuwe C1, betaald 2500 aan en na vijf jaar nog een keertje 2500 renteloos.
Mijn eerste auto was een Opel Corsa uit 85. Gekocht voor 300 euro. Een jaar later verkocht ik hem voor 350. Hij was ook nog zo gek om hem meteen te kopen zonder te onderhandelenquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Is het niet handig om véél goedkopere auto's te nemen, helemaal de eerste paar jaar? Koop een nog rijdende auto van driehonderdvijftig, dan kun je er echt wel minimaal een jaartje mee rijden en betaal je waarschijnlijk geeneens wegenbelasting ook.
Of je koopt een nieuwe C1, betaald 2500 aan en na vijf jaar nog een keertje 2500 renteloos.
Ja Virtual Machine, Moest voor een school opdracht.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:50 schreef drumstickNL het volgende:
VMware?
Oja, al die gastjes die nu de raspberry te koop zetten.Waarom koop je 'm dan.
Noob.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:56 schreef Lorrelies het volgende:
Ik wil een keer een dualboot maken, maar ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe![]()
installeer OS1 (oudste) op schijf 1quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:56 schreef Lorrelies het volgende:
Ik wil een keer een dualboot maken, maar ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe![]()
Noob.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:00 schreef Lorrelies het volgende:
Ah
Tja ik wil toch weer een keer XP voor oude spelletjes en zoWerkt een stuk makkelijker en beter dan 7.
vooral voor de win 95/98 spellen werkt dat soms net eff beter, maar genoeg spellen die wel gewoon draaien..quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:00 schreef Lorrelies het volgende:
Ah
Tja ik wil toch weer een keer XP voor oude spelletjes en zoWerkt een stuk makkelijker en beter dan 7.
dat zou toch niks uitmaken met de huidige situatie.. alleen een paar overtollige ambtenaren weg..quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:08 schreef Ame_thyst het volgende:
Noord-Holland, Utrecht en Flevoland samenvoegen
![]()
!
10/10quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:04 schreef Lorrelies het volgende:
[..]Niettus!
Ik weet meer dan de meeste meisjes. EN IK GAME.
Je beschouwd mijn stadje zomaar. tfoe.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:09 schreef Timwonnacott het volgende:
Ja en gemeentes met minder dan 100000 inwoners
Nee, dat is niet Sean Beanquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:17 schreef Ame_thyst het volgende:
http://en.anno-online.com/
Voice-over van dat filmpje, is dat niet Sean Bean uit Game of Thrones
Mijn vader werkt voor een gemeente in het gooi die onder Noord-Holland valt maar doet ook vergunningen voor gemeentes in de provincies Utrecht. Waarvandaan werkt hij vraag je nu? Per januari a.s. werkt hij vanuit Lelijkstad.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:08 schreef Ame_thyst het volgende:
Noord-Holland, Utrecht en Flevoland samenvoegen
![]()
!
Nooit! Vrij Flevoland!quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:06 schreef Timwonnacott het volgende:
![]()
Aldie, straks zitten we nog met elkaar opgescheept ook:
http://www.nu.nl/politiek(...)ee-in-fusiegolf.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewoon weer onderwater zetten, hebben er toch niks aanquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nooit! Vrij Flevoland!
goed puntquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Moet jij trouwens geen werk gaan zoeken?
Tja ik snap het ook niet hoor.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Of je begint met Drump een joint venture met jullie megazaakjes.
IT'ers hebben het maar makkelijk
Neuk jou!quote:
Daar staat Groot-Flevoland fattiequote:Op maandag 29 oktober 2012 15:32 schreef drumstickNL het volgende:
"groot-friesland" bitsh please
Twente moet zich bij duitsland voegen, fak nederland.
Dit iddquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:14 schreef Lorrelies het volgende:
Wat boeit het nou waar iedereen woont of vandaan komt
We zijn allemaal gelijk toch![]()
Je liegt, het regent de hele dag al. OPEN JE OGEN MANquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:36 schreef drumstickNL het volgende:
verdamt; hele dag droog en de laatste minuten moet 't even flink gaan regenen. Allemaal de schuld van die orkaan en dus indirect van amerika
fak u americka
oh please; wij hielden stand maar jullie moesten weer huilie huilie doen omdat je rotterdam niet kon verdedigen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:43 schreef TJV het volgende:
Nee tot die moffen weer komen, dan regent het nederlagen daar. Laf volk.
Dat was onderdeel van het plan, maar omdat jullie niet een dagje langer stand konden houden werd de halve luftwaffe teruggefloten. Nepperds.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:44 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
oh please; wij hielden stand maar jullie moesten weer huilie huilie doen omdat je rotterdam niet kon verdedigen.
zoals nieuwe longen straksquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ afbeelding ]
Maarrre.. mijn portemonnaie wil niet. Of beter gezegd; het is er wel maar kan beter aan belangrijkere zaken uitgegeven worden.
twitter:VUnet twitterde op zondag 28-10-2012 om 23:59:56Sfeerimpressie van onze techneuten: http://t.co/Vp2d8dUP reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |