SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
Ja maar het was niet altijd al zo.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:44 schreef drumstickNL het volgende:
TC staat open en mender dat was al zo.
goed gezegdquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:46 schreef drumstickNL het volgende:
voetbal; zelden een slechtere tijdsbesteding gezien
quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:46 schreef drumstickNL het volgende:
mFOK tog; gezellig met leeftijdgenotenquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:52 schreef RickoKun het volgende:
Hoe kan je een leuke minecraft server zoeken? Heb wel weer es zin in een potke
ooit ga je volwassen worden, heb je verantwoordelijkheden en lig je huilend in je bed wensend dat je die uren terug kon krijgenquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:49 schreef shaderon het volgende:
voetbal is alleszzz
KEIN GELOEL, FUSSBALL SPIELEN
quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:53 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
mFOK tog; gezellig met leeftijdgenoten
Die mfok is toch alleen maar sochtonds open?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:53 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
mFOK tog; gezellig met leeftijdgenoten
[..]
ooit ga je volwassen worden, heb je verantwoordelijkheden en lig je huilend in je bed wensend dat je die uren terug kon krijgen
hele dag met hamachiquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die mfok is toch alleen maar sochtonds open?
ik sloeg ergens onderweg een blokje kapotquote:
wat wil je hebben danquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:56 schreef drumstickNL het volgende:
Ik al 2 keer gebanned omdat ik aangaf fok crew te zijn.![]()
dat dit kan in minekraft
iemand help ff denken voor de base vs base server, worldpainter zuigt
Ja, Best goed spul.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:58 schreef -Datdus- het volgende:
http://www.amazon.co.uk/C(...)id=1351450472&sr=8-9
Heeft iemand deze printer?
geinigquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:59 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja, Best goed spul.
Als je er gewoon wit papier in doet komt het er gekleurd weer uit!
Map van 10kmx10km met 2 delen; een sneeuw andere groen. In het midden een strook border met jungle en een desert er overal omheen.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:59 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja, Best goed spul.
Als je er gewoon wit papier in doet komt het er gekleurd weer uit!
Kun je het niet, of kan worldpainter dat niet aan bij je? Want als die het niet aan kan zo'n grote map kun je proberen de hoogte aan te passen naar 32 hoog ofzo. Scheelt enorm veel geheugen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:01 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Map van 10kmx10km met 2 delen; een sneeuw andere groen. In het midden een strook border met jungle en een desert er overal omheen.
nog ingewikkeld ookquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:02 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Yep, Technologie van tegenwoordig.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:31 schreef drumstickNL het volgende:
wezen pompen in de gym; bevroren op de fiets
nu mooi star trek kijken![]()
![]()
![]()
#yolo
Gaat dit over Star Trek of de gym? In het eerste geval moet ik je gelijk geven.quote:
Ewa dikke abs alles swa jij bent sws mesoquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:31 schreef drumstickNL het volgende:
wezen pompen in de gym; bevroren op de fiets
nu mooi star trek kijken![]()
![]()
![]()
#yolo
Je had je bericht aangepast dus dat ging over "pompen"quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:33 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Gaat dit over Star Trek of de gym? In het eerste geval moet ik je gelijk geven.
gym, fiets, yoloquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:33 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Gaat dit over Star Trek of de gym? In het eerste geval moet ik je gelijk geven.
Wat ben je dan endo? Ik heb je nog nooit gezien dus zou het niet wetenquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:38 schreef drumstickNL het volgende:
was wel handig geweest; scheelt weer bulken
ecto-endo; maar das niet erg, kun je flink eten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:44 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Wat ben je dan meso? Ik heb je nog nooit gezien dus zou het niet weten
Wut drum een ecto? wat is deze.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:45 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
ecto-endo; maar das niet erg, kun je flink eten.
edit:kijk via stream maar moet telkens opnieuw laden als ik fok open
Drump is wel Meso Endo ofniet?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:47 schreef drumstickNL het volgende:
Bij niemand is echt een type, je bent altijd een mix. Liever ecto endo dan meso endo.
[ afbeelding ]
dafuq worstenmaakmachine?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:51 schreef drumstickNL het volgende:
Volgens mij wel; zal wel een fatty gaan worden met zijn nieuwe worstenmaakmachine. http://musclegenicblog.co(...)tnfitterontumblr.jpg
beter dan voetbal kijken tochquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:57 schreef Lorrelies het volgende:
En waarom doen jullie zoveel moeite om spieren te kweken?
Heb wel zin in base vs base.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:59 schreef shaderon het volgende:
ik snap nog steeds niet, waarom mensen dit zo bijzonder vinden en zeggen van ''minecraft talent''
het heet note block studio en zo'n lied maak je in een minuut..
BOER ZOEKT VROUW WAS OP TV.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:45 schreef Lorrelies het volgende:
Wat zijn jullie stil ineens, haast eng...
stilte voor de storm?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:46 schreef shaderon het volgende:
chelsea - man utd 2-3
2 rode kaarten chelsea
Alsof jouw moeder ook maar ene ruk geeft om ManU- Chelseaquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh en net een boottocht met buffet... tijdens ManU - Chelsea![]()
Goeie planning, ma
Helemaal niks dus inderdaadquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:43 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Alsof jouw moeder ook maar ene ruk geeft om ManU- Chelsea
Lijkt me wel leuke film op sommige stukken. maar waarom altijd die kut moraal die er in geramt moet worden!quote:
niks mis met beetje moraal dat er ingestampt wordt zo op z'n tijdquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:55 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuke film op sommige stukken. maar waarom altijd die kut moraal die er in geramt moet worden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:58 schreef mschol het volgende:
[..]
niks mis met beetje moraal dat er ingestampt wordt zo op z'n tijd
vande week kwam ik Dragons: Riders of Berk tegen op youtube..
best geinig warmhoudertje tot 2014 als deel 2 van Httyd uitkomtMaar als het zo obvious is dan is dat in mijn (ogen) tenen tenenkromend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
Tja, tis dan ook gemaakt voor Amerikanen, als het niet obvious is snappen die er natuurlijk geen reet van.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:01 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Maar als het zo obvious is dan is dat in mijn (ogen) tenen tenenkromend.
Ook echt iemand die er op letquote:Op maandag 29 oktober 2012 07:58 schreef Mender het volgende:
[..]
JE ONLINE STATUS IS NIET MEER ZICHTBAAR!!!! [ afbeelding ]
Ik zag het ook al.quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ook echt iemand die er op let
Vanochtend weggehaald
Huh huh? Ik heb dit spel gewoon gespeeld via Steamquote:Dear Mr. AlDie,
We regret to inform you that due to the unexpected circumstances we have
provided you the key that should be activated via website instead of STEAM.
Unfortunately the supplier failed to provide us the proper egoods.
To activate Torchlight 2 you have to go to:
http://www.torchlight2game.com/
Download a Demo game and in the installer you can activate the full game.
We would like to offer you 1000 Reward Points as a compensation for this inconvenience.
Please retain all history if you reply to this mail.
If you have any doubts or questions please feel free to contact us. We are at your service 24/7.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |