Geduld man, het is niet ongewoon dat in Nederland en bij specifieke telco's het langer duurt.quote:Op zondag 4 november 2012 16:35 schreef BerryN het volgende:
Hallo, Ik heb een abonnement bij Vodafone en tot heden nog steeds geen melding gekregen van een update naar Jelly Bean hebben meer mensen dit probleem?
Via Kies kun je al updaten. Als Kies werkt... bij mij dus niet.quote:Op zondag 4 november 2012 16:46 schreef BerryN het volgende:
Ja, maar er zijn veel mensen die hier al dagen gebruik van maken, ik snap er niks van? Dus ik krijg van zelf de update over enkele dagen?
Misschien, misschien moet je ook wel iets langer wachten.quote:Op zondag 4 november 2012 16:46 schreef BerryN het volgende:
Ja, maar er zijn veel mensen die hier al dagen gebruik van maken, ik snap er niks van? Dus ik krijg van zelf de update over enkele dagen?
Waar kun je kies vinden dan?quote:Op zondag 4 november 2012 16:57 schreef Cici het volgende:
[..]
Via Kies kun je al updaten. Als Kies werkt... bij mij dus niet.
Via OTA (Over the air) krijg je vanzelf een melding.
Wil het op de normale manier. Iig bedanktquote:Op zondag 4 november 2012 16:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Misschien, misschien moet je ook wel iets langer wachten.
Je kunt ook gebruik maken van een Custom Rom, heb je al die Samsung zooi er ook niet op.
Op googlequote:
Kies staat op de site van Samsungquote:
Precies, ik heb ook een Vodafone abo, maar wel op een Simockvrije telefoon. Vandaar de snelle update naar JB.quote:Op zondag 4 november 2012 17:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
Kies staat op de site van Samsung
Maar vergeet niet dat als je geen simlock vrij toestel hebt dat de update eerst nog langs de provider moet dus dat het daarom wat langer kan duren
Baterijgebruik wordt beter na een paar dagen. Is altijd na een grote update.quote:Op zondag 4 november 2012 17:40 schreef robuust89 het volgende:
Jelly bean is lekker snel ja, maar de batterij gaat inderdaad sneller leegook apart dat het toestel warm word bij normaal internetgebruik?
Hoe kom je aan die wijsheid?quote:Op zondag 4 november 2012 17:55 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Baterijgebruik wordt beter na een paar dagen. Is altijd na een grote update.
Meer dan 35 flashes op 3 verschillende toestellen. Het ligt niet aan de batterij, het is een combinatie van batterijmanagement en het feit dat het toestel met de nieuwe software weer moet leren hoe snel de batterij leegloopt.quote:
Dus gaat iemand mij nog even helpen of krijg ik alleen maar bijdehante antwoorden?quote:Op zondag 4 november 2012 12:35 schreef Xetran het volgende:
Hoe edit ik die icoontjes op mijn lockscreen?
da's veel te veel helpen voor de huilbaby, we hadden er gewoon een speurtocht van moeten maken en elk uur een hint gevenquote:Op zondag 4 november 2012 20:57 schreef Cici het volgende:
Ik snap hem wel.
Komt ie:
Instellingen
Beveiligings en vergrendelscherm
Met veegvergrendeling aanvinken, zo kom je bij:
Vergrendelscherm opties.
Sneltoets.
Ninja edit Klonk
Als je dat een sneer vond dan vatte je hem verkeerd op, of ja ik had het ook wat anders moeten typen.quote:Op zondag 4 november 2012 20:55 schreef Klonk het volgende:
Zeuren en een sneer, da's echt een manier om snel geholpen te worden, maar om niet de rotste te zijn ga ik je een hint geven
Staat ergens bij de opties van het vergrendelscherm.
blij dat mijn hint heeft geholpenquote:Op zondag 4 november 2012 21:21 schreef Xetran het volgende:
[..]
Als je dat een sneer vond dan vatte je hem verkeerd op, of ja ik had het ook wat anders moeten typen.
Ik zat daar al te zoeken maar ik vond maar niks, kom er nu pas achter dat je op die ON|OFF dingen ook nog kan drukken, slimmaar bedankt!
Of je leest de handleiding.....quote:Op zondag 4 november 2012 21:21 schreef Xetran het volgende:
[..]
Als je dat een sneer vond dan vatte je hem verkeerd op, of ja ik had het ook wat anders moeten typen.
Ik zat daar al te zoeken maar ik vond maar niks, kom er nu pas achter dat je op die ON|OFF dingen ook nog kan drukken, slimmaar bedankt!
Ben je serieus of wat?quote:
Je kan het ook gewoon zelf bekijken bij Toestel info via instellingenquote:Op zondag 4 november 2012 23:50 schreef BerryN het volgende:
Ik heb ook abboment dus simlock vrij, dus dan is het toch raar dat ik nog niks heb gekregen? En als die update uitrolt krijg je dan gewoon in je beeld met updaten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |