gewoon even opnieuw aansluiten?quote:Op donderdag 1 november 2012 23:05 schreef exile79 het volgende:
Kies moest uiteraard eerst zelf updaten om vervolgens niet meer met mijn telefoon te verbinden...waarom ben ik niet verbaasd?
Ja, dat had ik al een paar keer geprobeerd. Ach, komt vanzelf een keer OTAquote:
+1quote:Op donderdag 1 november 2012 22:37 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Naar mijn idee juist iets minder
Dat denk ik ook...quote:Op donderdag 1 november 2012 22:37 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Naar mijn idee juist iets minder
Ik weet niet hoor, maar soepeler lopen is het beste wat een telefoon kan overkomen zo'n beetje.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:22 schreef Mip1988 het volgende:
Na 4 pogingen (common Samsung!) is de JB-update eindelijk succesvol geinstalleerd
alles gaat wat soepeler, verder niks boeiends
Jippy-Ka-Jee daar hebben we nou al die tijd op zitten smachten
Wat mis je nog op dat laatste vlak dan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Android loopt tegenwoordig bijna even soepel als iOS vind ik persoonlijk. Ben onder de indruk, en dan te bedenken dat ik hiervoor twee iPhones heb gehad. Echter is de Applestore toch net wat beter wat betreft de ''social media'' en ''news'' apps.
Met Jellybean loopt de S3 soepeler dan de laatste Iphone. Jarenlang is mijn kritiek op Android geweest dat het allemaal net niet vloeiend genoeg was, zelfs de S3 met ICS had dat. Maar met JB is dat opgelost. Nu is Android volwassen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Android loopt tegenwoordig bijna even soepel als iOS vind ik persoonlijk. Ben onder de indruk, en dan te bedenken dat ik hiervoor twee iPhones heb gehad. Echter is de Applestore toch net wat beter wat betreft de ''social media'' en ''news'' apps.
Instellingenquote:Op zondag 4 november 2012 10:29 schreef Mip1988 het volgende:
sinds JB trilt mn phone niet meer bij de melodie-stand
iemand anders die dit ook ervaart?
alle instellingen heb ik nagelopen, zou het gewoon moeten doen
Typex en watervaste stift.quote:Op zondag 4 november 2012 12:35 schreef Xetran het volgende:
Hoe edit ik die icoontjes op mijn touchscreen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |