1 goaltje is niet genoeg lijkt mequote:
TR gemachtquote:
Er is elke week wel een BPL speler die een IF krijgt zonder echt veel te doen, en een IF RvP brengt natuurlijk veel geld opquote:
Het heet een verdiepingsvraag..dat dekt de lading toch welquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Weten jullie wat een verdiepingsvraag is?
Moet een verdiepingsvraag bedenken bij een stukje film, studielast half uur.
Geen idee wat het is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:25 schreef Thorb het volgende:
Ik dacht ik doe even een Vandermarretje op Whatsapp, krijg ik dit terugwat zei je danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij mij ook niet, ligt gewoon aan FOK!.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
WTF IK HEB WEL 26x gerefreshed, 5 andere browsers gebruikt, 3x mijn router gereset...... MAAR FOK! DEED HET NOG STEEDS NIET
Kut leven.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
WTF IK HEB WEL 26x gerefreshed, 5 andere browsers gebruikt, 3x mijn router gereset...... MAAR FOK! DEED HET NOG STEEDS NIET
Gaat iedereen weer ragen, net als op Tweakers.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:43 schreef Duuc-nl het volgende:
Sneak Video Preview:
http://www.screenr.com/embed/2bI8
Te zien:
- Auto updates actieve items (let op de rode tijd bij nieuwe items in het AT blokje)
- FloatQuotes
- Quoten van geselecteerde tekst binnen een bericht
- Scrollbars in trackers
- Tabbladen (ajax) en navigatiebalk (ajax)
- Asynchroon laden van ads
- Newsticker onderaan
Awesome
Maar daar is het ook serieus lelijk gemaakt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gaat iedereen weer ragen, net als op Tweakers.
Dat zijn gewoon mensen die niet tegen verandering kunnen (en ze houden ook niet van humor).quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:45 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Maar daar is het ook serieus lelijk gemaakt.
Die lege balken links en rechts
En?quote:
FOK! en Tweakers is van dezelfde eigenaar toch?quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:45 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Maar daar is het ook serieus lelijk gemaakt.
Die lege balken links en rechts
Geen idee? Is dat zo?quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
FOK! en Tweakers is van dezelfde eigenaar toch?
Tja, je moet er van houden. Opzich is het wel handig, maar als je Windows 7 etc gewend bent is het wel een hels karwei.quote:
Ja, zoiets inderdaad. Je kunt wel duidelijk zien dat de websites verband met elkaar houden, want de nieuwe looks lijken enorm veel op elkaar.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:47 schreef Fuszy het volgende:
Volgens mij niet, maar ze hebben wel een samenwerking.
Klopt, 3 schijnt nog weer beter te zijnquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:51 schreef Fuszy het volgende:
seizoen 2 van the walking dead is nog best vermakelijk hoor. Vind ik dan
Het is gewoon met weinig actie. Aflevering 7 vond ik wel heel mooi, en de laatste 4 waren ook goed te doenquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:51 schreef Fuszy het volgende:
seizoen 2 van the walking dead is nog best vermakelijk hoor. Vind ik dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |